• Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Ďakujem, ó veľká prekladateľka. :))) Aj za tú stránku, vyzerá zaujímavo. Použijem asi to B'ystyrglawová, lebo ten pre...

    JSark pred: 6 dn.
  • Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Ještě přidávám odkaz na zdroj: https://cs.glosbe.com/gd/cs

    Jacomo pred: 1 týžd.
  • Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Děkuju, ráda jsem pomohla. Jak jsem psala, slovní hříčky mě moc baví.K těm ženským příjmením mě napadlo toto:Bifľomor...

    Jacomo pred: 1 týžd.
  • Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Jacomo, ty si zázrak. :) Najskôr použijem obe s tým, že to druhé v zmysle "lono húlky/prútika" by odkazovalo aj na te...

    JSark pred: 1 týžd.
  • Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Ahoj JSark.Slovní hříčky jsou při překladu moje nejoblíbenější záležitost, tak jsem zkusila něco nahodit do slovníků....

    Jacomo pred: 1 týžd.
  • Fórum překladatelů Mená zakladateľov

    Čarodejky, kolegyne prekladateľky, prevažne asi skôr zo Slovenska. :)Mám na vás takú malú prosbičku, prekladateľský o...

    JSark pred: 1 týžd.
  • Hľadám poviedku Povídky od Tesstralky/Tesska

    Napiš mi mail, pošlu ti to jako pdf.

    spaceyfan pred: 1 týžd.
  • Hľadám poviedku Povídky od Tesstralky/Tesska

    Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, prosím nemáte někdo překlad povídky Dychtivý šepot? Je to taková moje srdcovka, k...

    FFmagor pred: 1 týžd.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    @spaceyfan pošli mi ju na email. Dám ju do stiahnutí. Ale musí byť jasné odkiaľ to je a kto je pôvodný autor.

    Jimmi pred: 3 týžd.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ty jo, tak teď už nevím, kde by byla chyba, protože mail je správně. ????

    pavlina34 pred: 4 týžd.
Diskusné fórum
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 920
    Členom od: pred: 16 rok.
      
    Euphemismy spojené se sexem Snad nejčastější výskyt eufemismů je v oblasti sexu. Podíváme se společně na ty nejčastější, ale najít bychom jich mohli stovky. make love - They made love all night. Celou noc se milovali. do it - I opened the door and saw them doing it on the couch. Otevřel jsem dveře a viděl, jak to dělají na gauči. sleep with sb - He slept with her and then dumped her. Vyspal se s ní a pak jí dal kopačky. go all the way - He's hoping to go all the way tonight. Doufá, že dneska půjde až do konce. do sb - I want to do you. Chci si to s tebou rozdat. Pozor na rozdíl mezi eufemismem a slangem. Např. vazba GET LAID je hovorové "zasouložit si", těžko to jde ale považovat za eufemismus. Existují desítky zajímavých a legračních eufemismů pro masturbaci, jako např. download from your own website, walk your dog (for men), release the hostages (for men), dial zero (for women), double-click your mouse (for women) a spousty dalších. Nehumorný a asi nejvíce neutrální eufemismus je TOUCH ONESELF. touch oneself (masturbate) - If you want to touch yourself, do this in a private place. Pokud chceš masturbovat, dělej to někde v soukromí.
    Těhotenství, antikoncepce, bezpečný sex get a girl into trouble (make a girl pregnant) - He got her into trouble and then disappeared from her life. Přivedl ji do jiného stavu a pak zmizel z jejícho života. in the family way (pregnant) -She was in the family way so they got married. Byla v jiném stavu a tak se vzali. the pill (birth control pill) -She's on the pill. Bere antikoncepci. be safe (use a condom) -They had sex but at least they were safe. Vyspali se spolu ale alespoň použili gumu. social disease (VD, venereal disease, sexually transmitted disease) - She discovered that she had contracted a social disease. Zjistila, že chytla nějakou pohlavní chorobu.
    Další eufemismy spojené se sexem private parts (genitalia) - The actor Jason Segel exposed his private parts in the movie Forgetting Sarah Marshall. Herec JS ukázal své přirození ve filmu FSM. that time of the month (menstruation) - She was feeling irritable, it was that time of the month. Cítila se podrážděně, zase to měla dostat. the other woman (mistress) - He's married but he's in love with the other woman. Je ženatý, ale je zamilovaný do své milenky. adult movie (porn movie) - My parents have an adult movie collection locked in the closet. Rodiče mají sbírku 'péčka' zamčenou ve skříni. same-sex (homosexual) - Same-sex marriage is legal in some countries. Homosexuální manželství je v mnoha státech legální. escort, lady of the evening (prostitute) massage parlour (brothel) red-light district (a part of the city with brothels)