Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pavučina


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Dobrodružství/Romance - Crossover HP a Avengers

Období: Po Bradavicích/Po útoku na New York

Pár: Harry Potter/Nataša Romanova (Black Widow)

Rating 18+

15 kapitol, 67 500 slov


 

"Nechte těch keců…" přerušil ho Kingsley. "Zastupujete tu SHIELD, něco jako vojenskou zpravodajskou organizaci, která je tak podezřelá, že bych se jí za normálních okolností nedotkl ani dvoumetrovým koštětem…”


Shrnutí: Mezinárodní magicko-mudlovská operace svede při zoufalé jízdě dohromady nepravděpodobný pár, který se společně snaží, aby do rukou HYDRY nepadl starodávný zdroj strašlivé síly.

 

Poznámka autorky: Příběh vznikl na základě výzvy od lo234 a Ms Kitty Black, mojí milované bety, které požadovaly něco s párem Harry/Nataša. O tomto páru jsem nikdy neuvažovala, ale když jsem ho začala psát, fungovalo to. Takže pokud patří ke dvojicím, o kterých jste nikdy nepřemýšleli, zkuste to, možná budete překvapení.

Rating je takto vysoko nastavený kvůli obscénnostem a taky Harryho sklouzávání k nevybranému slovníku, když to situace vyžaduje (na rovinu - šokovalo mě to… vypadal jako tak milý mladík). Pokud si některé věci raději představujete, než o nich čtete - proč ne; kde to bude potřeba, najdete na začátku kapitoly varování.

JDE PŘEDEVŠÍM O ROMANTICKÝ A DOBRODRUŽNÝ PŘÍBĚH, ALE POZDĚJI DOJDE NA NĚKTERÁ VELMI TEMNÁ TÉMATA. BYLI JSTE VAROVÁNI.


Poznámka překladatelky: Miluji magický svět Harryho Pottera. A miluju hrdinský svět Avengers, nikdy by mě ale nenapadlo spojit je dohromady. A i když jsem věděla, že jiní to zkusili, trvalo mi dlouho najít odvahu si jeden z takových příběhů přečíst.

Dala jsem ale na radu autorky a vůbec nelituju, protože mě povídka nadchla. A proč by se postavy obou světů vlastně nemohly potkat, vždyť jsou to přece v první řadě lidé… Ne tak úplně normální, s ne tak úplně běžnými schopnostmi, ne tak úplně nedotčení. Věci, které prožili, se na nich podepsaly viditelnými i neviditelnými jizvami, některé činy, které spáchali, je bolí a nedají jim v noci spát, ale nakonec hledají všichni totéž - své místo ve světě, své právo na štěstí. Ale bohužel vždycky někde číhá nějaké Zlo.


Konec básnění, milí čtenáři. Užijte si příběh o magii a hrdinství, věřím, že se budete bavit stejně dobře jako já.


Ještě dodatek pro ty, kteří se neorientují ve fandomu Avengers - nebojte se a jděte do toho. Vše důležité bude v příběhu vysvětleno, detailní informace o světě superhrdinů pro zážitek z povídky nepotřebujete.

Merrick Mayfair: ( Jacomo )14.08. 2021 Kapitola 15. (závěr)
Merrick Mayfair: ( Jacomo )07.08. 2021 Kapitola 14.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )24.07. 2021 Kapitola 13.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )17.07. 2021 Kapitola 12.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )10.07. 2021 Kapitola 11.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )03.07. 2021 Kapitola 10.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )26.06. 2021 Kapitola 9.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )12.06. 2021 Kapitola 8.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )05.06. 2021 Kapitola 7.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )29.05. 2021 Kapitola 6.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )22.05. 2021 Kapitola 5.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )15.05. 2021 Kapitola 4.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )08.05. 2021 Kapitola 3.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )24.04. 2021 Kapitola 2.
Merrick Mayfair: ( Jacomo )17.04. 2021 Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )18.03. 2021 Pavučina - Úvod