Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Miedo


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Žánr: drama, humor, romantika
Přístupnost: 13+ (příběh obsahuje pár vulgárních výrazů a trochu sexuálních narážek, nicméně na techtle-mechtle nedojde)
Kategorie: Snamione
cca 17 500 slov rozdělených do 7 částí


Shrnutí: Bude 21. prosince 2012 konec světa? Inu, jen pokud Hermiona nedokáže Severuse Snapea přesvědčit včas. Napsáno pro sshg_ficahton. Musím se přiznat, že původně jsem to plánovala jako mnohem delší příběh, ale kvůli nedostatku času jsem musela vyškrtat velké kusy (pomalé psaní a popírání).


Prohlášení autorky: Nevlastním nic z toho, co poznáte. Také nejsem velký cestovatel a hluboce se omlouvám za všechny geografické a lingvistické chyby v příběhu. Citované verše jsou z básně Útok lehké kavalerie (v originále The Charge of the Light Brigade, použit překlad Václava Z.J. Pinkavy) a rozhodně náleží Tennysonovi.


Poznámka překladatelky: Kdo jste si oblíbil Tajný život knihovníků, tedy akční Hermionu, jejího ironického šéfa Draca a stále sarkastického Snapea, osvobozeného od zátěže minulosti, nebudete se divit, že jsem sáhla po dalším příběhu od stejné autorky, který v sobě tohle všechno rovněž má. S přimhouření oka by to vlastně mohl být prequel Knihovníků, takže jsem neměla problém vklouznout znovu do jednou již nošeného hábitu. Vzhůru tedy do Peru, je potřeba, aby Hermiona a Severus zachránili svět! Opět.

Povídka bude publikována nepravidelně během prosince.
Krásný Advent a veselé Vánoce, milí čtenáři!

hayseed42: ( Jacomo )26.12. 2021 Část 4 (závěr)
hayseed42: ( Jacomo )25.12. 2021 Část 3/2
hayseed42: ( Jacomo )21.12. 2021 Část 3/1
hayseed42: ( Jacomo )18.12. 2021 Část 2/2
hayseed42: ( Jacomo )11.12. 2021 Část 2/1
hayseed42: ( Jacomo )04.12. 2021 Část 1/2
hayseed42: ( Jacomo )01.12. 2021 Část 1/1
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )30.11. 2021 Miedo - úvod