Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Řetězy


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Ne, to není upoutávka na horory. Toto je upoutávka na dvě vtipné a lehce erotické povídky, ve kterých vystupují:


 v hlavních rolích: Draco, Harry a řetězy Arguse Filche

ve vedlejších rolích: Filch sám, Pansy, Millicent a Blaise

 

Přístupnost: Kam zařadit vášnivé polibky? K ničemu dalšímu se ti dva nedostanou… téměř.

Žánr: humor, romance (a zejména ve druhé povídce hodně jiskřivá erotika)

 

Stav: souhlas s překladem se získat nedá, prosím respektujte to a v žádném případě nešiřte překlad mimo tyto stránky.

Délka: 2 kapitoly 

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. All rights of this fanfiction owned Maya.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je Maya. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

***

 

Někdy začátkem prosince 2012 proběhla ve virtuálním světě následující korespondence: 

-----Original Message-----

From: jimmi

To: marci

Subject:  ozýva sa pokušiteľ

 

Ahoj,

v prílohe posielam poviedku od Mayi. Sú to vlastne dve poviedky (18 strán, takže nič extra). Len ma tak napadlo, či sa ti to nechce preložiť. Je jedno kedy, ale možno ťa to zaujme :D

Daj vedieť

Jimmi

 

Re: ozýva sa pokušiteľ

To: jimmi

Ahoj pokušiteli :)

…Koukala jsem na pár odstavců (namátkou, ale mám alespoň představu o celkovém vyznění obou povídek) – a moc by se mi líbilo si to přečíst :) Ti dva jsou prostě úžasní!! A jak to tam jiskří…. Mmmm jsem opravdu namlsaná :) 

Tak jo, půjdu do toho. Uvidím, jak mi to půjde a dám Ti vědět, jo? Snad to zvládnu….Těším se :)

Díky 

Marci

***

Tolik k tomu, kterak jsem k překladu přišla. Upřímně doufám, že se vám budou povídky líbit stejně jako mně, a pokud usoudíte, že „mi to šlo“, tak nezapomeňte, že svůj díl práce na překladu odvedla i Lupina s Jimmi, kterým coby obětavým betám z celého srdce děkuji.

Můj neskonalý dík patří také solace, jejíž nádherné bannery pozvedají každý překlad o level výš a nejinak je tomu u tohoto.

No a celý překlad bych ráda věnovala Jimmi; protože mi povídky poslala, protože je „matka-zakladatelka“ kizi.sk, které budou mít teď někdy narozeniny, a hlavně prostě proto, že je. Díky za všechno. :)

Pokud se nic nezmění, první řetězy zachrastí 5.3.2013 

 

 

Maya: ( marci )09.03. 2013 Chained - V řetězech
Maya: ( marci )05.03. 2013 Chains - Řetězy
Maya: ( marci )02.03. 2013 Chains