Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Chocolate Drabble


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

 

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/6568400/9/Drabble_Dabbles_DHr

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Napísané pre: Easter Chocolate Challenge on Livejournal.

Výzva: „Sebadisciplína odo mňa vyžaduje niektoré nepríjemné veci, vrátane toho, že ja sa musím vyhýbať čokoláde a moje ruky ženským nohavičkám.“ Oleg Kiselev

 

Dĺžka: v origináli 497 slov / preklad 497 slov

 


 

 Všetko je v prezentácii

Draco si zo svojej pracovne netrpezlivo prezeral trio. Z miesta, kde sedel, vyzerali úplne normálne. Weasley podľa všetkého táral o niečom nudnom, Potter na to prikyvoval hlavou tým svojím vyložene na nervy idúcim spôsobom a Grangerová jednoducho načúvala s malým úsmevom, ktorý jej ihral na perách.

Ten obraz vyzeral zle. Veľmi zle.

"Ste v poriadku, pán Malfoy?"

Prekvapený na ňu vzhliadol.

"Áno, Susan. Som v poriadku." Stlmil hlas takmer na šepot a predklonil sa dopredu.

"Povedzte mi, ako dlho sú Potter a Weasley v Grangerovej pracovni?"

Jeho sekretárka sa krátko obzrela cez plece, než sa mu znova otočila čelom. "Myslím, že už to bude skoro polhodina. Začula som, ako osobná tajomníčka slečny Grangerovej hovorí, že s nimi dnes možno pôjde na obed."

"Hm..." Draco sa v kresle oprel dozadu, zatiaľ čo uvažoval. Svojimi prstami automaticky chytil ťažidlo na papiere v tvare zlatonky a duchom neprítomný ho prevracal v dlani.

"To je veľmi zaujímavé."

Susan netrpezlivo prestúpila z jednej nohy na druhú.

"Ehm... pán Malfoy?"

Znova vzhliadol, pretože nakrátko zabudol, že stále stojí rovno pred ním. "Áno?"

Ukázala rukou na hromadu zložiek, ktoré predtým položila na jeho stôl. "Mám tieto spisy vziať dole  do archívu na prízemí?"

Ale Draco už ťažidlo pustil a teraz stál vzpriamene. Oči sa mu sústredili na jednu jedinú vec. "Áno, presne to urobte," odpovedal s malým úsmevom na perách predtým, než opustil svoju pracovňu a svoju totálne zmätenú osobnú asistentku.

S rukami zastrčenými do vreciek kráčal dlhými, poriadne sebaistými krokmi k cieľu svojej cesty. Netrvalo veľmi dlho, kým Grangerová vzhliadla a od okamihu, čo ho zazrela, boli jej oči v panike roztvorené. Sotva jej poskytol dosť času na to, aby zareagovala. Rázne napochodoval do jej pracovne, prekráčal priamo okolo prekvapenej dvojice, čo tam sedela, zohol sa, chytil svoju priateľku za zátylok a poriadne ju pobozkal. Celkovo jej trvalo osem úžasných sekúnd, kým ho od seba odtlačila.

"Vravel som ti to, Grangerová," prehovoril tým vášnivý hlasom, ktorý mával rezervovaný len pre  ňu. "Keď ťa vidím, vôbec nedokážem udržať pri sebe svoje ruky. Slovo sebadisciplína sa vôbec nenachádza v mojom slovníku, keď myslím na to, ako ležíš v mojej posteli." A keď ju zanechal s poklesnutou sánkou a očami vyvalenými dokorán, otočil sa k zvyšným dvom osobám, ktoré tam stále sedeli v poriadne veľkom šoku. "Potter, Weasley," kývol postupne na každého z nich, potom sa z tej kancelárie rýchlo vyparil skôr, než ho niekto mohol prekliať.

Ale nebolo to skôr, než začul Pottera zamrmlať slová: "Som v alternatívnej realite, však?", ktoré nasledoval Weasley so svojím: "To čo krucinál malo byť?"

Tesne predtým, ako sa mu podarilo nastúpiť do výťahu, sa ešte raz otočil a žmurkol na začervenanú čarodejnicu, ktorá ho stále sledovala s výrazom, ktorý bol zmesou neviery a hlboko usídleného hnevu. Bolo mu jasné, že jej čoskoro bude musieť čeliť. Ale práve teraz si chcel len vychutnávať výrazy svojich dvoch rivalov. Nemohol si pomôcť, aby sa nezasmial, keď sa dvere výťahu zatvorili a zablokovali mu výhľad na to, čo sľubovalo byť veľmi zaujímavým rozhovorom.

MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011 Darček na ospravedlnenie
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011 Povznášajúce vyhliadky
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011 Sladká voľba
MiHnn: ( Jimmi )10.11. 2011 Správny druh vzdelania
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011 Ospravedlnenie prijaté
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011 Všetko je v prezentácii