• Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ty jo, tak teď už nevím, kde by byla chyba, protože mail je správně. ????

    pavlina34 pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Tak se mi to vrátilo i z gmailu. Možná se jmenuješ jinak? ;-)

    spaceyfan pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahojky, moc se omlouvám, jsem fakt blbec. Mám tam chybu. Mail je pavlina.ctiborova@gmail.com a už teď moc moc moc děk...

    pavlina34 pred: 3 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahoj, zkoušela jsem ti povídku poslat na e-mail, ale vrátilo se mi to dvakrát jako nedoručitelné, podruhé jsem dala z...

    spaceyfan pred: 3 dn.
  • Odkazy na stránky Poviedky od wixie

    https://wixieff.blogspot.com/ Odkaz zo shoutboxu: ChavelierkaNechci bonzovat, ale hlásit se to musí. Pro všechny, kdo...

    Jimmi pred: 4 dn.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Ako to funguje? Zoradenie po rokoch - kliknite na zobáčiky pri názve stĺpcov a tabuľku usporiada podľa tohto stĺpca. ...

    Jimmi pred: 5 dn.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, videla, mam ulozeno. Proste jsem za ty roky rozmazlena... Bozi grafika, jednoduchy prehled povidek razeny vlev...

    kakostka pred: 1 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    @kakostka a videla si tú náhradu?

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Stĺpce po rokoch boli nahradené prehľadom všetkých tém, ktoré tu máme. Pretože stačilo, aby sa nezadal rok a téma neb...

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, děkuji, přehled po letech je super. také patřím mezi pravidelné rybáře ve starších překladech. jsem zvyklá roz...

    kakostka pred: 2 týžd.
Diskusné fórum
  • Morgana
    Level 1
    príspevkov: 79
    Členom od: pred: 12 rok.
      
    Kopirujem to, co som napisala do Suhlasov k prekladom

    Žiadosť o preklad kapitolovky The Social Media Wars odsúhlasená.

    "chessc88 responded:

    Hi! I'm glad you like my work. Smile I'm also okay with it being translated so long as I will be properly credited. Make sure to link my original work to yours and link me (chessc88) to your translated version (where you will post it) once you've successfully translated it. Kindly update me on the progress of your translation. Thank you!

    Posted: 2020-11-17 06:07:42 -0500"
    https://archiveofourown.org/works/11537064/chapters/25902372