Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

9. Fámy

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 16.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

9. Fámy

Kapitolu venujem: Jenny, Valli, eternalife, Black Star, nikki, Daisy, Lostt, Eileen, ivane a Trinuške.

****

„Áno, Hermiona, veľmi dobre, iba si pamätaj, že musíš držať hlavu hore. A Draco, ty si pamätaj, že sa nesmieš pokúšať zodvihnúť Hermionu, keď nad teba vyskočí, iba by si sa zranil a vždy drž... SEAMUS! NIE! MARSHMELOWS!!!“ zakričala Rebecca a namierila svoj prútik na podlahu tanečného štúdia. Lesklá tvrdá drevená podlaha sa premenila v obrovský načechraný marshmalow pokrývajúci podlahu práve na mieste, kam padala Parvati. „Seamus! Koľkokrát ti musím povedať, že nohy musíš mať v šírke ramien, inak nemôžeš udržať Parvati, keď dokončí skok? Ak s tebou budem musieť znova prejsť bezpečnostné opatrenia, tak...“

„Wau, Seamus ju teraz naozaj naštval. Koľký raz už pustil Parvaty?“ spýtal sa Draco.

„Šiesty,“ odpovedala Hermiona. „Prosím, nikdy ma nepusti, Draco, nepáči sa mi mať marshmalow vo vlasoch alebo na zadku.“

„Neboj sa, nie som taký nemotorný ako Finnigan,“ povedal Draco. Hermiona musela súhlasiť, Draco bol v skutočnosť veľmi elegantný, keď prišlo na tanec a nuž, vlastne bol elegantný väčšinu času. Hermiona jemne položila ruku na Dracovo predlaktie, aby jej venoval pozornosť.

„Idem pomôcť Parvati zbaviť sa toho neporiadku na jej oblečení, myslím, že jednoduché čistiace kúzlo by malo fungovať.“ Vykročila cez štúdio, ktoré bolo teraz opäť normálne.

„Chytráčka!“ zavolal za ňou. Otočila sa a usmiala, potom na neho vyplazila jazyk. Predstieral plač a ona sa zasmiala otočiac sa späť k Parvati.

„Takže,“ začala Parvati, „ste ty a Draco teraz pár alebo čo? Vidím vás všade spolu.“

„Nie. Iba... si teraz viac rozumieme. Sme priatelia, myslím. Tiež sme hlavný prefekt a prefektka, takže máme svoje povinnosti a musíme ich robiť spolu a tiež sme taneční partneri,“ odpovedala Hermiona.

„Och, dobre, v každom prípade,“ naklonila sa tak blízko, aby mohla iba Hermiona počuť, „počula som, že v posteli je skvelý.“ Hermiona vybuchla do hysterického smiechu, oprúc sa na oporu o podlahu. Nebola si istá, čo bolo smiešnejšie, myšlienka jej a Draca ako spolu spia alebo fakt, že vedela, že Draco je panic a nebola žiadna možnosť, že by boli tie fámy pravdivé. Celá trieda na ňu teraz zízala, ale ona sa nestarala.

„Bolo to niečo, čo som povedala?“ spýtala sa Parvati s veľmi zmäteným výrazom na tvári. Toto Hermionu rozosmialo dokonca viac.

Draco sa pozrel naprieč miestnosťou po počutí výbuchu smiechu. Pohľadom spočinul na Hermione a uvidel ju na dlážke, ako jej tečú po lícach slzy. Vykročil k nej a prikrčil sa na jej úroveň. „Hermiona? Cítiš sa dobre?“ spýtal sa. Nadšene prikývla a s jeho pomocou začala vstávať. „No tak, poďme sa nadýchať trochu čerstvého vzduchu.“ Draco ju viedol ku dverám a dolu cestou, ktorá viedla k metlobalovému ihrisku. Zastali pri najbližšej lavičke a sadli si. „Teraz, o čom to všetko bolo?“ spýtal sa.

„Myslia si, že my... a že si... a že budeme...“ začala pokúšajúc sa potlačiť smiech, ktorý bublal na povrch. Párkrát sa zhlboka nadýchla a začala odznovu. „Každý si myslí, že ty a ja sme pár. A kolujú fámy, že si skvelý v posteli,“ povedala.

Dracova tvár sa rozžiarila a hrdo povedal: „Naozaj? Dievčatá si myslia, že som v sexe dobrý? Skvelé, ktokoľvek to začal, musím mu poďakovať.“ Hermiona ho štuchla do ramena. „Au, to bolelo. Prečo si to urobila?“

„Pretože, Draco, Parvati si myslí, že budeme spolu spať.“ Čakala, kým sa začne smiať alebo povie niečo, čokoľvek, ale nepovedal. „Hej, Draco? Pochopil si niečomu z toho, čo som povedala?“

„Och, iste. Hm, no, hádam, že to môžeme proste ignorovať...“ Uškrnul sa. „Iba ak by si sa rada pomilovala, slečna Grangerová.“ Začervenala sa silnou červenou a Draco nemohla povedať, či bola nahnevaná alebo veľmi zahanbená. Ani jedno. Vstala a vydala sa ku hradu. „Hej! Kam ideš? Hodina sa ešte neskončila.“

„Pre mňa áno. Idem do chrabromilskej spoločenskej miestnosti. Predpokladám, že sa uvidíme na obede,“ povedala kráčajúc preč. Potrebovala si pohovoriť s jednou z neslávne známych rokfortských klebetníc. Stále počula Dracov hlboký hlas nesúci sa za ňou.

„Za celý svoj život som si nemyslela, že sa dožijem dňa, keď Hermiona Grangerová bude vynechávať hodiny len preto, že sa jej chce...“

****

Vydala sa hore schodmi, ktoré viedli k portrétu Tučnej dámy, a zastavila sa, aby povedala heslo.

„Hermiona, drahá, tak rada ťa vidím! Už je to dosť dávno, čo si nás bola navštíviť.“ povedala Tučná pani.

„Áno, no, bola som veľmi zaneprázdnená. 'Statočnosť',“ povedala. Portrét sa otvoril a ona vkročila do známej spoločenskej miestnosti. „Toto miesto mi trochu chýbalo,“ pomyslela si. „A teraz, nájsť Lavender...“ Hermiona vyšla do dievčenských internátov a na posteli sedela Lavender prezerajúc si časopis „Pôvabná čarodejnica dneška“.

„Ahoj, Hermiona, znova si sa prišla spýtať na rady ohľadne krásy? Alebo si premýšľala o radách o viacerých spôsoboch maznania sa? Viem si predstaviť, že sa nechceš strápniť pred niekým tak skúseným ako je Draco Malfoy,“ povedala sarkasticky nespúšťajúc oči z časopisu. Hermiona raz požiadala Lavender, aby jej pomohla pripraviť sa na vianočný ples a ona ju nikdy nenechala zabudnúť na to, ale tá časť o Dracovi bola úplne nevhodná. Hermiona to tentoraz proste prešla.

„Vlastne, chcela som iba vedieť, čo presne ľudia hovoria o Dracovi a mne. A ako vidím, tak sa zdá, že tvoje uši si nájdu cestu do rozhovorov iných ľudí, keď by nemali, došlo mi, že ty budeš tá najlepšia osoba, ktorej sa môžem spýtať,“ povedala Hermiona podráždeným hlasom.

„Nuž, Hermiona, ty si múdre dievča, však? Predpokladala by som, že by si mohla tušiť, že ľudia si myslia, že teba a pána Malfoya spája viac než iba tanec a ten fakt, že vy dvaja sa delíte o internát, teraz celkom vyhovuje, nie? Posledné, čo som počula bolo, že vy dvaja ste boli „iba priatelia“ a každý vie, čo to znamená...“

„Och, prosím, pokračuj,“ naliehala Hermiona.

„Znamená to, že čoskoro, ak nie už teraz, sa vy dvaja budete muchlovať v hale, keď sa nikto nebude pozerať, a potom budete súložiť ako králiky,“ povedala Lavender sucho.

„Čo?! To je absurdné! Draco a ja nič také robiť nebudeme, som zdesená, že...“

„Hermiona,“ prerušila ju Lavender, „chcela si to vedieť a ja som ti to povedala. Prosím, nesťažuj sa mi a neútoč na mňa, lebo nie som v nálade, aby som sa podieľala na tvojej sebaľútostnej párty.“

„Hm,“ bolo všetko, čo po tom vyšlo z Hermioniných úst. Zložila si ruky na hrudi a otočila sa, aby odišla, ale Lavender za ňou zavolala.

„Hej, Hermiona? Už nemáš tie nohavičky s ružovými koníkmi, však?“

Hermiona cítila, ako červenala. „Nuž... pozri, neviem presne...“

„Jedna malá pikantná rada dievčaťa dievčaťu, nezáleží na tom, kto je ten chalan, nohavičky s ružovými koníkmi nie sú sexy. Na,“ Lavender jej podala časopis a prešla ku skrini. Po chvíli prehrábávania sa v nej, našla, čo hľadala. „Značkové, od Mademoiselle Sylvaine's Lingerie v Šikmej uličke. Visačky a všetko ostatné sú ešte na nich. Myslím, že ich potrebuješ viac než ja,“ povedala podávajúc Hermione tri páry malého čipkovaného spodného prádla.

„Lavender, nie, toto si neoblečiem. Nepotrebujem nové nohavičky, nechaj si ich, môžem...“ protestovala pokúšajúc sa vrátiť jej ich, ale Lavender rozhodila ruky do vzduchu, odmietajúc si ich vziať späť. Vzdajúc sa si Hermiona povzdychla a zastrčila ich do vrecka na habite. „Lavender, Draco a ja spolu nespávame a ani to neplánujeme, nikdy.“

„Nuž, verím, že si to bola ty, kto povedal 'byť pripravená nikdy nezaškodí'.“
„Maj sa, Lavender.“ Hermiona si povzdychla, keď ochádzala z miestnosti. Keď opúšťala spoločenskú miestnosť, vlna študentov sa valila dnu. Medzi nimi boli aj Ron a Harry. Usmiala sa a zakývala, ale všetko, čo sa jej dostalo, bol pohľad od Rona a chabé zamávanie od Harryho. Trochu sklamaná, ale nie prekvapená, kráčala do svojej vlastnej spoločenskej miestnosti. „Medová kvapka,“ povedala pokojne. Vošla dnu a uvidela temeno blonďavej hlavy na gauči. Zvalila sa na gauč vedľa neho (trochu bližšie, než zamýšľala) a pozdravila ho. „Ahoj, Draco.“

„Ahoj, Mione. Kam si utiekla? Zostala som na hodine tanca bez partnera. Musel som vyzerať ako idiot.“

„Prepáč. Musela som sa stretnúť s niekým kvôli tým klebetám, čo som počula. Zmeškala som z hodiny niečo dôležité? Mala by som sa ísť ospravedlniť Rebecce, dúfam, že na mňa nebola naštvaná...“ Hermiona sa pokúsila postaviť, ale Draco ju chytil sa ruku a stiahol ju späť dolu. Tento raz pristála dokonca bližšie, ich plecia a stehná sa dotýkali.

„Upokoj sa, povedal som Rebecce, že máš 'ženské problémy' a ona ťa ospravedlnila. Nič sa nestalo,“ povedal jej.

„Och,“ povedala prekvapeným tónom. „Nuž, potom ďakujem.“

„Žiadny problém. Och, práve som si spomenul, zajtra máme stretnutie s prefektami. Nebol som si istý, či to vieš alebo nie. Hej, čo to je?“ povedal šklbnúc za kúsok krajky, ktorá jej vytŕčala z vačku. Hermiona sa pozrela dolu a pokúsila sa zasunúť ich späť, ale už bolo neskoro. Draco ich vytiahol a držal ich húpajúc ich medzi prstami. Uškrnul sa a nadvihol obočie. „Hermiona, je nejaký dôvod na to, že nosíš vo vrecku zvodné spodné prádlo?“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 31.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 27.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 27.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke