Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Registrácia užívateľa/Prihlásenie

Registrácia nového užívateľa (Všetky polia sú vyžadované)

Užívateľské meno:
E-mail:
Heslo:
Zopakujte heslo:
(Nechajte prázdne pre automatické generovanie Vášho hesla)

Týmto dávam súhlas občianskemu združeniu hpkizi.sk so spracovaním mojich osobných údajov pre účely registrácie na tomto webe a využívaní funkcionality určenej len pre registrovaných užívateľov. Som dostatočne počítačovo gramotná(ý), aby mi bolo jasné, že pre vytvorenie účtu je nutné zadať nick a email. Všetky ostatné údaje, ktoré v profile zadám, zadávam dobrovoľne za účelom poskytnutia ďalších informácii o sebe ostatným registrovaným užívateľom z dôvodu budovania tejto komunity. Tieto informácie nie sú verejne prístupné návštevníkom bez prihlásenia, pokiaľ toto nastavenie vlastnoručne nezmením v osobných nastaveniach.
V prípade, že nedokončím registráciu na webe určeným spôsobom (kliknutím na určený link v overovacom maile), súhlas automaticky stráca platnosť po vypršaní 24 hodinovej lehoty na potvrdenie registrácie.


Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať.


Poznámka: Ak chcete využívať všetky výhody registrácie, je potrebné mať vo Vašom prehliadači povolené cookies. Súčasne vás budeme musieť otravovať so súhlasom ukladania cookies na tomto webe. Pri ich odmietnutí nebudete môcť fungovať ako registrovaný užívateľ.

Registrácia na našom webe je zdarma!
Vaše osobné informácie nebudú v žiadnom prípade poskytnuté tretím osobám.

Antispam ©