Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann

Toto nie je môj drak

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Vložené: Jimmi - 23.03. 2019 Téma: Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Jimmi nám napísal:

That's Not My Dragon 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

Originál 

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

 Pairing:  Dramione

Žáner: Romance/Adventure

 Počet slov: 5,422 

Prístupnosť: T


Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala (Lupinu som stihla) alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad.  


Takže, Sevik99, toto je pre teba. Dodatočne všetko najlepšie.



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Toto nie je môj drak

 

Hermiona sa triasla pri hranici dračej rezervácie v Rumunsku, kde čakala na Charlieho, aby ju vpustil dnu. Bola vďačná, že jej tu vybavil návštevu a že ju bude osobne sprevádzať. Ale bola jej zima a bola unavená, pretože posledných štrnásť dní sa snažila prísť na to, čo sa stalo Dracovi poondiatemu Malfoyovi.

Keď ju presunuli z Oddelenia na reguláciu a kontrolu magických stvorení na Oddelenie presadzovania magického práva, tak si nepredstavovala, že bude prvý mesiac svojej práce naháňať svojho nepriateľa zo školy.

"Héj, Hermiona, ako sa máš?" spýtal sa dobre naladený Charlie, keď jej otvoril bránu, aby mohla vojsť.

"Už som sa mala lepšie. Tá nová práca je náročnejšia, než som si prestavovala."

"Ak má niekto radosť z výziev, tak si to ty," pripomenul.

Prikývla na súhlas. Pravdou bolo, že po tom, čo sa jej podarilo presadiť niekoľko zákonov na zlepšenie podmienok domových škriatkov a iných magických stvorení, Hermiona zistila, že jej predchádzajúca práca začína byť nudná a príliš dôverne známa. Tešila sa na nové výzvy a oddelenie magického práva ich určite ponúkalo. Snažili sa ju získať takmer päť rokov, počas ktorých ich ohromovala kvalita jej navrhovaných zákonov. Avšak to bolo predtým, než za neobvyklých okolností zmizol Draco Malfoy a ten prípad jej pristál v náruči.

Podmienky jeho podmienečného prepustenia, po tom, čo bol jediným smrťožrútom, ktorý sa vyhol Azkabanu, boli, že sa nasledujúcich pätnásť rokov musí každý týždeň hlásiť na ministerstve. Po prvý raz za desať rokov sa pred dvoma týždňami neukázal na svojej týždennej schôdzke. Verte tomu, že to bol mesiac, kedy sa Hermiona konečne rozhodla prijať ponuku Arthura Weasleyho, ktorou ju už roky bombardoval.

Po rokoch driny v úrade zneužívania muklovských artefaktov v r. 1996 Arthura povýšili a stal sa vedúcim novo vytvoreného úradu pre odhaľovanie a konfiškáciu falošných obranných kúziel a ochranných objektov a nikdy sa už nevrátil späť. S chaosom, v akom bolo ministerstvo po páde Voldermora v 1998, Arthura povýšili na vedúceho celého oddelenia presadzovania magického práva. Keď sa nedlho potom Ron s Harrym stali aurormi, šírili sa reči, že Arthur zneužíva svoje mocenské postavenie. Rita Skeeterová napísala niekoľko odporných článkov v Dennom Prorokovi, ale čoskoro reči utíchli vďaka skvelej práci, ktorú odvádzal. Hermiona očakávala nadvihnuté obočia, keď povýšil v 2007 Harryho na vedúceho úradu aurorov, ktoré rýchlo nasledovalo jej prijatie jeho ponuky, aby riadila vyšetrovacie oddelenie, ale žiadne sa neobjavili. Možno preto, že Skeeterová konečne odišla do novinárskeho dôchodku, čo bolo veľmi vítanou úľavou.

Avšak nebola taká nadšená svojou novou pozíciou, keď sa naháňala po celej Európe v snahe nájsť iluzórneho Malfoya.

"Ako presne ti môžeme pomôcť?" spýtal sa Charlie.

"Potrebujem preskúmať všetkých drakov, čo tu máte. Viem, že ste tá najväčšia dračia rezervácia na svete a že všetky draky, o ktorých je známe, že žijú v Európe, sú zhromaždené a odovzdané vám."

"Prečo presne skúmaš draky?"

Hermiona si vzdychla, bola to oprávnená otázka. "Ako vieš, mám za úlohu vystopovať Draca Malfoya a dostala som tip, že by Draco Malfoy mohol byť prekliaty v Zašitej uličke nejakou nespokojnou obchodníčkou, ktorá vzala jeho meno doslova a možno ho premenila na draka."

Ohľadne tejto možnosti bola skeptická a výraz v Charlieho tvári naznačoval to isté.

"To znie poriadne pritiahnuté za vlasy."

"Hovor mi to! Viem, ale došli mi všetky iné stopy a zostalo mi už len nasledovať toto. Hoci ak sa ukáže, že je to pravda, budem v pokušení nechať ho ako draka a pozrieť sa, ako dobre sa mu darí s ostatnými."

Charlie sa usmial. Draci neboli tie najmilšie stvorenia a nedokázal si predstaviť nejakého človeka, hoci v dračej podobe, ktorému by sa príliš dobre darilo v snahe zorientovať sa v podivnom dračom svete.

"Nejaká predstava, kedy sa tomohlo stať? Mohlo by nám to zúžiť zoznam drakov, na ktoré sa musíš pozrieť."

"Pred dvoma týždňami sa neukázal na schôdzke na ministerstve, takže kedykoľvek medzi dvoma a troma týždňami."

Prehrabol si rukou vlasy. "Bál som sa, že to povieš."

Hermiona naklonila spýtavo hlavu na svojho ryšavého priateľa.

"Pred desiatimi dňami nám priviezli veľkú dračiu rodinu. Je ich asi osem."

Zastonala. Jej deň sa zlepšoval a zlepšoval.

"Ako dlho myslíš, že potrvá preskúmať ich všetkých?"

"Záleží na tom, čo chceš robiť."

"Mám pár kúziel, ktoré by mali odhaliť akékoľvek prekliatie či zostatkovú mágiu na drakovi."

"Tak dúfajme, že to nepotrvá príliš dlho, ale veľké nádeje by som si nerobil. Sami občas musíme na drakov použiť mágiu, hlavne keď ich premiestňujeme."

Hermionine plecia porazenecky poklesli. Tento prípad bude jej koniec. Posielali ju za jednou falošnou stopou za druhou a Narcissa Malfoyová nebola veľkou pomocou, keď popierala akékoľvek vedomosti o akomkoľvek možnom pobyte svojho syna. Niežeby vinila matriarchu Malfoyovcov, že je ostražitá pred pracovníkmi ministerstva po tom desaťročí, čo jej rodina prežila, ale jednako škrípalo, že Narcissa bola taká neochotná poskytnúť nejaké užitočné detaily, ktoré by mohli vystopovať jej nezvestného syna.

"Existujú iné spôsoby, ktorými by sme mohli rozoznať konkrétneho draka? Možné rysy z ľudskej podoby, ktoré by sa mohli preniesť aj na draka?" spýtala sa.

Charlie si poškrabal hlavu. "Vážne neviem. Všetci draci majú charakteristické vlastnosti, ale nikdy som nepočul či nevidel draka, ktorý bol pôvodne človekom, aby som vedel, či sa ich ľudské znaky prenesú na draka."

"Dúfajme, že tomu tak je. Minimálne Draco Malfoy má zopár unikátnych aspektov, ktoré by sme mohli hľadať."

Prešli k časti rezervácie, ktorá bola určená pre nové rodiny drakov, kým sa rozprávali o tomto či tamtom, informovali sa o všetkých klebetách ohľadne svojich spoločných priateľov.

Hermiona prehltla, keď zbadala veľkosť drakov, ktoré mali preskúmať. Keď naposledy videla draka, zachraňovala si život na jeho chrbte. Medzitým zabudla, akí sú veľkí a akí desiví, keď sa priblížia.

"Čo za drakov sú títo?" spýtala sa zmätená, keďže sa zdali byť rozličných farieb a výšky.

"Aby som pravdu povedal, táto skupina drakov nás dosť zmiatla. Máme tu rozličné druhy drakov, troch hebridských čiernych, dvoch ukrajinských železnobrucháčov, jedného welšského zeleného, jedného peruánskeho zmijozuba a jedného antipoda opálovookého. Je vzácne nájsť dračiu rodinu toho istého rodu, ale nikto z nás ešte nikdy nenarazil na to, aby sa draci rôznych druhov držali pohromade," informoval ju Charlie.

"Hm, to by mohlo byť dôležité," prehovorila. "Ak táto skupina porušuje dračie normy, potom tá obchodníčka prekliala viac než jedného zákazníka, ktorý sa jej nepáčil."

Začala vykonávať kúzla, ktoré odhalili akékoľvek stopy mágie na drakoch a sklamalo ju, keď zistila, že všetci boli zasiahnutí v poslednej dobe nejakým kúzlom.

"Myslím, že budeme musieť skúsiť použitie charakteristík," vzdychla si. "Spomínaš si, ako Draco Malfoy vyzeral, správne?"

"Áno, blonďavý, šedooký, a nemožne bledá pokožka s úškrnom, z ktorého by sa mlieko zrazilo."

"Presne tak. Začnime s tým, že ich oddelíme."

Čoskoro začalo byť obom jasné, že títo draci sú veľmi rôznorodí. Žiaden z nich nemal typickú farbu očí svojho druhu. Žiaden z hebridských čiernych nemal červené oči, ale dvaja mali hnedé oči a tretí mal modré.

"Prečo si to nikto z nás nevšimol, keď sme sa o nich začali starať?" dumal Charlie, zmätený, ako drakonológovi mohla ujsť takáto pozoruhodná črta.

Prešlo pár hodín a Charlie s Hermionou zúžili potenciálneho Malfoya na tri možnosti: dvoch ukrajinských železnobrucháčov a toho antipoda opálovookého. Železnobrucháči mali striebornosivé kovové zafarbenie, ktoré by mohlo byť spôsobené výraznou platinovou malfoyovskou blond a antipod mal podobné zafarbenie, ale so šedými očami.

"Som rada, že si použil zvlášť silné omračujúce kúzla, Charlie. Nemyslela som si, že bude trvať celý deň túto moju stopu vylúčiť."

"Takže, ktorý myslíš, že by mohol byť Malfoy?" spýtal sa. V jeho očiach už viac nebolo pochýb, že toto nie sú ‘normálni’ draci - mali príliš veľa rozdielov, aby nemohli byť ľuďmi premenenými na drakov.

"Neviem. Sfarbenie všetkých troch by mohlo byť jeho. Myslím, že potrebujeme hľadať ďalšie výrazné vlastnosti," odpovedala Hermiona.

"Dobre, vezmi si antipoda a ja si vezmem železnobrucháčov. Zakrič, keď niečo nájdeš."

Hermiona začala so svojou obvyklou kontrolou, nakúkala do nehybných oči, aby zistila, čo nájde stopu po nejakej malfoyovskej podobe. Frustrovane si vzdychla. Problém s omráčením znamenal, že boli bez života a nereagovali. Bola si istá, že by dokázala vybrať Malfoya podľa jeho naparovania, arogantného postoja a odporu, kebyže sa ho dotkne humusáčka alebo nejaký Weasley. Zohla sa, aby preskúmala nohy a zakričala na Charlieho.

"Hej! Myslím, že toto musí byť Malfoy," povedala, keď privolala ryšavca k sebe.

Charlie sa dovliekol k nej a nahol sa, aby sa pozrel na dračiu prednú ľavú nohu.

"Nikdy by ma nenapadlo, že budem vďačná, že bol Malfoy smrťožrút, ale toto je určite Temné znamenie," ukázala na zdeformované tetovanie.

Zasmial sa a ťapol si s priateľkou.

"Vyzerá to, že sa ti podarilo nájsť svojho chlapa, Hermiona."

"Správne, takže vykonám protikúzlo, ktoré mi dali," riekla, trochu sklamaná, že musí dodržiavať predpisy. Rada by nechala Malfoy dožiť zvyšok života ako drak.

Mávla prútikom a zamrmlala zaklínadlo. Zvýskla, keď jej kúzlo odhalilo, že skutočne mala pravdu a antipod bol Malfoyom. Ale bohužiaľ drak sa nepremenil späť na oblečeného Malfoya.

Hermionu zalial rumenec a rýchlo sa otočila.

"Zožeň mu nejaké oblečenie, Charlie, rýchlo!"

Charlie sa nad svojou priateľkou zasmial a vytiahol nohavice, sveter a plášť, ktoré mál nabalené v ruksaku, keďže tento výsledok očakával. Švihol prútikom, zamrmlal ennervate a mlčky podržal oblečenie vo vzduchu, aby si ho mohol Malfoy obliecť.

"Prekliato načas," zatiahol blondiak, keď sa prebral s vrávoravým pocitom a kurevsky rozboľavenou hlavou.

Rozhliadol sa a zbadal oblečenie, ktoré pred ním viselo. Všimol si červené vlasy a pehavú tvár.

"Beriem to tak, že si Weasley. Ten, čo stráži drakov, správne?"

Charlie s kamennou tvárou hľadel na blondiaka.

"Charlie," oznámil na úvod.

"A ten chumáč vlasov je nezameniteľný. Hoci by si človek myslel, že zarába na ministerstve dosť, aby si mohla dovoliť kartáč. Grangerová, môžeš sa otočiť, som dokonale vhodne oblečený," sarkasticky odpaľoval Draco.

Kučeravá čarodejnica sa stočila dokola, tvár červená hnevom.

"Ty si taký nevďačný blbec, Malfoy. Ešte nie si ani minútu človekom a už si nemôžeš pomôcť a urážaš ľudí navôkol."

Draco pokrčil plecami, Grangerovej kritika sa z neho skotúľala ako voda z kačice.

"Vy ste fakt parádna dračia rezervácia. Zariadil som, aby nás sem poslali a bolo treba Grangerovej návštevu, aby ste si všimli, že nie sme vaši obyčajní draci. A to som počul, že máš byť talentovaným drakonológom, Weasley."

Charlie zaťal pery, Malfoy mal pravdu. Bolo od nich veľmi lajdácke, že neprešetrili podivnú povahu ich novej dodávky drakov. Nemal k tomu čo dodať a nech je prekliaty, ak sa ospravedlní nejakému Malfoyovi.

"Takže, Grangerová, čo sa teraz stane?" spýtal sa slizolinčan.

"Beriem ťa do väzby za to, že si vynechal sedenie," usmiala sa. Bolo to milá predstava, že môže zatknúť Malfoya. Vynahradilo to posledné dva týždne, ktoré strávila naštvaná tým, že ho musela naháňať.

Blondiak sa zamračil na uškŕňajúcu sa čarodejnicu. "Prečo by ma mali zavrieť? Mali by ste zabásnuť tú starú ježibabu v Zašitej uličke, ktorá toto spravila."

"To je tvoja verzia udalostí. Prečo by som ti mala veriť, že si sa sám nepremenil na draka, aby si unikol ministerskej prehliadke?"

Malfoy po nej strelil neveriackym pohľadom. "Myslel som, že ty máš byť tá bystrá," posmieval sa. "Okrem toho, ostatní draci dosvedčia, čo sa stalo. Niektorí z nich trčia takto už celé roky. Naozaj dobrá práca, že konečne po nich prišiel niekto rovnako inteligentný ako som ja.

Pretočila očami nad tým arogantným kreténom. Iní ľudia by mohli byť v rozpakoch z ich situácie, ale nie Malfoy - len on to dokáže zmeniť na svoje osobné víťazstvo.

"Hermiona, prečo sa nepremiestniš s Malfoyom na ministerstvo. Premením zvyšok falošných drakov späť, ale ocenil by som, keby si sem mohla poslať nejakých úradníkov, aby mi pomohli sa s nimi vysporiadať," povedal Charlie.

Prikývla. "Pošlem sem niekoľko mojich vyšetrovateľov. Aj tak budú musieť získať výpovede, aby podporili Malfoyov príbeh."

Keď sa Hermiona chystala premiestniť, zastavil ju Malfoy potiahnutím za ruku. "Čo sa deje, Malfoy, príliš skrížený, aby si sa premiestnil?"

"Vážne máš viac vlasov ako rozumu, Grangerová. Ako sa mám premiestniť bez prútika?" vyštekol.

Prikročila k nemu a chytila ho za ruku, než sa stočila na mieste a odmiestnila.

Charlie sa uškŕňal na mieste, kde pred chvíľou stála hašteriaca sa dvojica. Spomenul si na stávku, ktorú pred rokmi uzavreli dvojčatá. Fred prisahal, že ak budú mať dostatok času a blízkosti, Hermiona Grangerová a Draco Malfoy nakoniec skončia spolu. Charlie si bol poriadne istý, že sa s Georgeom stavil o sto galeónov. Teraz keď bol jeho brat bohatý, uvažoval, že si tú stávku v mene Freda vyberie. Päť minút v spoločnosti tohto uhádaného páru ho presvedčilo, že jeho zosnulý brat by mohol byť jasnozrivcom. Pochopte, to nevyriešené sexuálne napätie bolo poriadne husté, takže nebolo treba génia, aby mu to došlo.

***

Hermiona si šťastne vykračovala po ministerstve s prútikom namiereným na Malfoyov krk. Vychutnávala si moc, ktorú aktuálne mala nad slizolinčanom, keď ho viedla do jednej z vyšetrovacích miestností. Posadila ho na stoličku, ktorá bola rezervovaná pre podozrivých a poslala správu Harrymu, že našla svojho muža a pýtala sa ho, či sa chce zúčastniť vypočúvania. Človek nikdy nemohol byť dosť opatrný a toto bol bývalý smrťožrút, o ktorom hovorili.

Celú tú vec s drakom si mohol vymyslieť, len aby zakryl nejaké nezákonné aktivity.

"Ponúkneš mi aspoň kávu?" spýtal sa Malfoy. "Šialene mi treští hlava."

Hermiona sa pozrela na blondiaka. Mohla byť mrchou a odoprieť mu trochu pohodlia, ale jej otravné svedomie muselo zakročiť, odsudzujúc zlé zaobchádzanie s väzňami, dokonca aj keď to bol Malfoy. Takže zariadila trochu kávy, rovnako ako pečivo.

"Dostanem nejaké ponožky a topánky? Na tom mramore mi mrznú nohy," spýtal sa znova.

Vážne bola v pokušení nechať ho bosého. Dajako si nemyslela, že sa jeho malfoyovská dôstojnosť vyrovná s bosými nohami. Ale potom sa na jeho nohy pozrela a mala záblesk krátkej sekundy, kedy ho videla nahého. Začervenala sa, keď si spomenula, ako vytvarovane vyzeral. Dokázal niesť ten smiešne bledý výraz so sebaistotou.

Pokrútila hlavou. Prestaň! nadávala si. Malfoy nie je v žiadnom prípade, tvare či forme príťažlivý. Ale jej myseľ sa hlúpo držala predstavy, ako vyzeral skvele nahý.

Harryho príchod ju vyrušil z jej snenia.

"Tento deň začína byť lepší a lepší. Čo sa deje, Grangerová, nedokážeš vypočuť podozrivého bez toho, aby ťa Potter nedržal za ruku?" uškŕňal sa Malfoy.

Hermiona ho ignorovala a informovala Harryho o detailoch prípadu, zatiaľčo nepríjemný blondiak zíval a tváril sa znudene.

"Nejaké rozhodnutie či môžem dostať topánky a ponožky?" spýtal sa, keď konečne skončila.

Harry sa pozrel na Malfoyove bosé nohy a potom spýtavo na Hermionu. Cítila, že sa začína červenať, keď si znova spomenula na nahého Malfoya. Nesprávne myšlienky! napomínala samu seba.

"On sa... ehm... premenil späť bez oblečenia. Našťastie Charlie mal nejaké rezervné veci, ale nie topánky a ponožky," vysvetľovala.

"Myslím, že mu nejaké zoženiem," riekol Harry a stratil sa v dverách.

"Ty dokonca potrebuješ Zjazvenca, aby za teba rozhodoval? No páni, Grangerová, si vážne úbohá."

Zamračila sa na toho fešného čarodejníka. "Sklapni, Malfoy."

Keď čakali, kým sa Harry vráti, listovala prípadom a ignorovala Malfoya, ktorý na ňu zízal. Z jeho strieborného pohľadu sa cítila nepohodlne a stavila by svoj posledný knut, že to vedel.

"Ako je to dlho, čo sme sa naposledy videli, Grangerová? Dobrých päť či šesť rokov? Narazili sme na seba v lekárni v Rokville, ak si dobre pamätám."

"Spomínam si, Malfoy, bol si svojím obvyklým nepríjemným ja," odpovedala.

Uškrnul sa na ňu. "Len som sa spýtal, či ste sa ty a ten prerastený orangutan vzali."

"Nespýtal si sa, uškrnul si sa a naznačil, že sme obaja príliš škaredí, aby sme si vzali niekoho iného."

"Možno Weasley, ale ty... dobre si sa vyplnila od našich rokfortských dní."

Hermionu to tak šokovalo, že zabudla, že sa ho snaží ignorovať a vzhliadla do jeho sivých očí.

"Áno, určite zlepšenie. Bolo by to plytvaním, kebyže sa vydáš za Lasičiaka. Nadobudla si v skutočnosti tie správne krivky a tie vlasy vyzerajú, ako keby si práve mala sex a nie ako prerastené krovie," vravel, hľadel jej pritom do očí s prepaľujúcim pohľadom. Skutočne onemela. Nedokázala myslieť na nič iné než na jeho nahé telo pritlačené o jej. Ešte viac očervenela a zúfalo chcela nájsť niečo, čo mu povedať na oplátku, keď sa Harry vrátil dnu, stočený pár ponožiek v ruke. V jeho závese uškrnajúci sa Ron.

"Ako som povedal, Grangerová," uškrnul sa Malfoy, pohŕdavo si prezerajúc ryšavca od hlavy po päty. "Bolo by to plytvaním."

"Ron," pozdravila Hermiona. "Máš nejaké informácie o prípade? Počul si niečo od Charlieho?"

"Nie, len som sa sem prišiel pozrieť na vznešeného Malfoya v base."

Blondiak pretočil očami. "Budeme niekedy pokračovať?"

Priveľmi k Ronovmu sklamaniu Malfoyov príbeh sedel. Potvrdenie prišlo od jedného z jej vyšetrovateľov, ktorý sa o niekoľko hodín neskôr vrátil z Rumunska. Malfoy prijal novinky v dobrej nálade, vzal si prútik, ktorý mala Hermiona v držaní ako dôkaz a vyvliekol sa von.

Než sa úplne dostal z dverí, otočil sa k Hermione. "Vďaka, že si ma vystopovala, Grangerová. Možno sa uvidíme," oznámil so žmurknutím, keď si ju prezrel od zhora nadol.

Harry musel Rona schmatnúť za habit. Ofialovel od zúrivosti. "Malfoy, ty prekliaty perverzák! Neopovažuj sa tak na Hermionu pozerať!" zajačal Ron.

Ale Malfoy už bol preč.

Harry s Ronom sa otočili k svojej najlepšej priateľke. "To bolo o čom?" spýtal sa Harry.

"Typická Malfoyova taktika, ako vás dvoch vytočiť. Bolo mu jasné, že vyletíš a musel niekde získať navrch."

Rona zjavne odpoveď potešila, ale Harry sa vševediacky pozrel na Hermionu a ona si nemohla pomôcť, aby sa zase nezačervenala, keď si spomenula, ako nádherne vyzeral Malfoy nahý.

Vážne, nadávala si. Si dosť stará, aby si prekonala predstavu nahého muža. Potrebovala dostať svoju myseľ z bahna, v ktorej aktuálne sídlila.

Zvyšok týždňa sa ukázal pokojnejší a Hermiona si konečne poriadne začínala zvykať na svoju novú prácu. Vravela si, že je dobré, že ju Malfoy nekontaktoval. Na krátky okamih si myslela, že ju skutočne požiada o rande a bola trošku sklamaná, keď od neho nedostala žiadnu sovu. Aj tak by ho samozrejme odmietla.

***

Sobota sa ukázala teplá a slnečná. Príliš pekná, aby ste ostali doma, takže sa rozhodla prezrieť si obchodíky v Šikmej uličke. Už to boli roky, čo mala čas na nakupovanie alebo si kúpiť novú knihu. Alebo desať kníh.

Prezerala si oddelenie so starovekými runami u Čarodejníckej literatúre, keď zacítila, že niekto za ňou stojí.

"Grangerová, som rád, že ťa tu vidím."

Otočila sa a zbadala Malfoya opierať sa o stenu oproti.

"Malfoy," pozdravila.

"Vidíš niečo, čo sa ti páči?" spýtal sa, keď ukázal na knihy. "Niečo iné než mňa, samozrejme."

Zasmiala sa nad tým nadutým hadom. "Práve som zbadala skvelú knihu o drakoch. Mala by som ju vziať Harryho deťom. Musíš prejsť cez rozličných drakov, až kým nájdeš toho, ktorý je tvoj. Neznie ti to povedome? Možno si mal výtlačok, keď si bol mladší."

Blondiak prižmúril oči nad tým rypnutím. "Keď hovoríme o drakoch, ešte som ti nepoďakoval za to, že si ma premenila späť. Keby to mal na starosti hocikto iný, asi by som bol stále v dračej podobe. Nemáš chuť na zmrzlinu na znak mojej vďaky?"

Hermiona sa na Malfoya zamračila. Niečo tu nesedelo. Bol milý a skutočne sa jej pýtal, či si s ním nechce vyjsť?

Začínal byť otrávený jej váhaním. "No tak, Grangerová. Je to len zmrzlina, nie doživotný záväzok."

Keď to takto povedal, pripadala si hlúpo, že spochybňovala jeho ponuku. "Dobre, len musím zaplatiť za knihy," ukázala na knihy, čo držala.

***

Malfoy jej v zmrzlinovom salóne galantne odsunul stoličku.

"Takže, Grangerová, vidím, že si vedieš poriadne dobre na ministerstve. Podarilo sa ti presadiť dobrú legislatívu ohľadne zaobchádzania s domovými škriatkami pred pár rokmi."

Čakala, že bude nasledovať ‘ale’ a nejaká uštipačná poznámka, ale prekvapujúco sa tak nestalo. Namiesto toho sa na ňu pozrel a čakal na jej reakciu.

"Ehm... áno. Bolo fajn konečne dostať niečo do zákonov, aby ich chránili. Takže čo robíš tieto dni?" zdvorilo sa spýtala.

Pretočil očami. "Prosím ťa! Ako keby si nepreskúmala každý kúsok môjho života, keď si ma hľadala."

Hermiona podráždene stisla pery. "Bola som zdvorilá a dávala som ti príležitosť povedať mi to svojimi slovami. Tvoja rodina a priatelia boli poriadne zdržanliví, keď prišlo na to, aby mi dali nejaké detaily tvojho života."

Bývalý slizolinčan sa usmial. "Áno, nuž, človek si nemôže byť príliš istý, čo sa na teba prilepí, keď ministerstvo čuchá okolo."

Chcela niečo poznamenať na obranu ministerstva, ale uvedomila si, že Malfoy má pravdu. Zamerali sa na veľa čistokrvných rodín, či boli podporovateľmi Voldemorta alebo nie. Pokiaľ šlo o Malfoya, prvé roky po vojne bol poriadne prenasledovaný ministerstvom.

Hrýzla si peru, než odpovedala. "Máš pravdu. Ale dúfam, že vieš, že ja by som nikdy svoju pozíciu na ministerstve nezneužila."

"Uvoľni sa, Grangerová, viem, že máš železné zásady. Nedokázala by si našiť nič na svojho najhoršieho nepriateľa bez toho, aby ťa kvôli tomu neotravovalo tvoje svedomie."

"Zvažovala som, že ťa nechám v dračej podobe," doberala si blondiaka.

Usmial sa na ňu, vyzeral zničujúco šarmantne, keď mu slnko pableskovalo vo vlasoch.

"Myslím, že by ma bolo možné ohodnotiť ako tvojho najhoršieho nepriateľa, takže je upokojujúce, že si to nedokázala."

Nepravdepodobný pár získaval zvláštne pohľady, keď popoludnie pokračovalo a oni zostávali pri stole a rozprávali sa o ničom a o všetkom. Hermiona sa už veľmi dlho takto dobre nebavila. Len keď slnko začalo zapadať a ochladilo sa, všimla si čas.

"Och, radšej by som mala ísť," neochotne vyhlásila.

Pozrel sa na ňu, ako keby niečo analyzoval. "Nechcela by si zjesť niečo na večeru? Spolu?"

"To by bolo milé," odpovedala, celý čas premýšľala, čo to prepánabeka robí.

***

"Nikdy by som si nepomyslela, že s tebou strávim celý deň," poznamenala, keď sa usadili za stolom u Bubľajúceho kotlíka.

Malfoy sa zasmial. "Viem. Nedokážem si predstaviť, čo by si o mne dnes myslelo moje tínejdžerské ja. Asi by sa pravdepodobne tajne vytešovalo z tvojej spoločnosti, kým by na teba vrhalo urážky a zdrhalo preč."

Hermiona nemohla uveriť, že Malfoy, Malfoy!, sedel oproti nej a smial sa na sebe. Nemyslela si, že má zmysel pre humor, ktorý nezahŕňa rýpanie do tých menej šťastných.

"Čo je? Prekvapená, že dokážem pripustiť svoje vlastné chyby?" spýtal sa Malfoy, zjavne pobavený.

"Musím priznať, že som si nemyslela, že by také niečo dovolilo tvoje ego."

"Je veľa toho, čo o mne nevieš. A myslím, že ma môžeš volať Draco po tom, čo si so mnou strávila celý deň. Keď mi hovoríš Malfoy, núti ma to myslieť si, že som späť na Rokforte a stále čakám, kedy začne McGonagallová na mňa kričať, že kazím jej vzornú študentku."

Nad tým nadvihla obočie. "Kazíš ma, Malfoy? Myslím, že som už zvládla viac vzrušujúcejších vecí než stráviť odpoludnie s rozmaznaným nepriateľom zo školy."

"Héj! Nie som rozmaznaný a kto povedal, že už som s kazením skončil?"

Do jeho očí sa vrátil ten lačný lesk a Hermiona slabo prehltla. Srdce jej začalo biť rýchlejšie a dlane sa spotili. Mala by byť zhnusená tým, čo naznačoval, ale nebola.

"Malfoy, nie som si istá..." začala.

Naklonil sa ponad stôl a položil jej prst na pery. "Pššt, Hermiona, nemusíš panikáriť. Netlačím ťa do ničoho, čo nechceš. A nepovedal som ti, aby si ma volala Draco?"

Hermiona sa z toho kontaktu trošku začervenala. Oblizla si pery, ktoré zrazu z ničoho nič vyschli a ten prekliaty obraz nahého Malfoya sa vrátil, pevne vtepaný do jej mysle.

"Malf... myslím Draco, nie som si istá, čo sa tu deje," riekla nervózne.

Venoval jej vševediaci pohľad. "Je to očividne zrejmé, Hermiona. V škole sme sa hádali ako pes a mačka, ale vždy som si ťa príšerne uvedomoval. Predstieral som, že to bolo kvôli tvojmu priateľstvu s Potterom a faktu, že si muklorodená, ale realita je, že som ťa považoval - a stále považujem - za veľmi atraktívnu. Môžeš poprieť to isté?"

Hermiona očervenela a zistila, že nemôže dýchať. Nemohla poprieť, že ju priťahuje, rovnako veľmi, ako to nechcela.

"Myslím, že si..."

"Hriešne sexy?" prerušil.

Zazrela na neho. Jeho arogancia nepoznala žiadne hranice, ale neurobil nič, len sa na ňu usmieval z druhej strany stola. Kto by tušil, že Malfoy bude mať taký nádherný úsmev? Cítila, že sa roztápa.

***

Hermiona zastonala, keď začula zvuk letaxového spojenia. Bola ospalá a bolo jej slastne teplo. Pritiahla si vankúš nad hlavu a zamotala sa pod prikrývku, pripravená ignorovať kohokoľvek, kto bol v jej obývačke. Jej ochrany vpustili len jej najbližších priateľov a nebolo by to prvý raz, čo Ron zneužil toto privilégium uprostred noci, hladný v túžbe vyplieniť jej chladničku. Okrem toho, pri hľadaní jedla jej pomoc nepotreboval.

Bolo to zalapanie po dychu a uvedomenie si, že bola pritiahnutá späť k nejakému teplému telu, čo ju úplne prebralo. Stiahla si vankúš z hlavy, pozrela na bledú ruku, ktorá ju objímala okolo pása a potom na svojich najlepších priateľov, ktorí práve stáli vo dverách a hľadeli na ňu v šoku.

Vrátili sa jej spomienky z minulej noci, zmrzlina s Dracom, večera, jej pozvanie na kávu ku nej, úžasný pocit, ako keby znova žila nebezpečne, jeho srdce zastavujúci bozk a potom ako vliezli do jej postele.

Bledá blonďavá hlava vykukla popri jej pleci a zazrela na dvojicu vo dverách.

"Vypadnite, Potter, Lasičiak. Šli sme neskoro spať," zavrčal Draco, než sa znova pritúlil k jej krku.

Harry s Ronom sa na ňu pozreli, potom na seba a odkráčali do obývačky bez toho, aby prehodili slovka.

"Počkať!" zavolala Hermiona, keď sa uvoľnila z blondiakovho náručia a našla svoj župan.

Pribehla do obývačky. "Vydržte, nie je to tak, ako to vyzerá," povedala svojim rozrušeným priateľom.

"Nie je to tak, ako to vyzerá? Ako by to nemohlo byť tak, ako to vyzerá?" zajačal Ron.

Hermiona sa začervenala. "Fajn, takže je to presne tak, ako to vyzerá, ale..." koktala, ale zarazila sa, keďže nemala nič, čím by ospravedlnila svoje činy,

"Čo si si myslela, Hermiona? Je to fretčiak," povedal Harry, viditeľne rozrušený.

"Narazili sme na seba v Šikmej uličke a on sa mi chcel poďakovať za záchranu a veci sa vymkli spod kontroly," chabo skúšala.

Harry sa na ňu neveriacky pozrel. "Vymkli spod kontroly až po úroveň, že si s ním spala?"

"V skutočnosti sme toho veľa nenaspali," vložil sa Malfoy, keď sa vyvliekol zo spálne len v džínsoch. "Keďže to teraz vyzerá, že ste zabili akúkoľvek šancu na to, že si dlhšie pospím, idem domov."

Hermiona nedokázala prestať zízať na Malfoya. Jeho vlasy boli trochu rozstrapatené, kvôli čomu vyzeral rozkošne zmätene. Oblizla si pery a šarlátovo sa začervenala, keď trojica mužov sledovala jej činy.

Malfoy prešiel okolo Hermiony, sklonil sa a zašepkal jej do ucha. "Vidíš, povedal som ti, že ťa skazím."

Potom prešiel ku kozubu, než sa uškrnul na dvojicu ďalších mužov. "Pošlem ti sovu, Hermiona," povedal, keď jej poslal leteckú pusu a zmizol v zelených plameňoch.

Harry si len buchol hlavu o stenu, keď si uvedomil, že bude vďaka Hermione vídať toho jedovatého blonďavého slizolinčania oveľa častejšie.

KONIEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.06. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Toto nie je môj drak Od: kakostka - 26.03. 2019
A nechápu jak mi uniklo All We Fall Down, to si musím přečíst. Objeví se to někde, až to bude zase dostupné? Protože jestli to bude na náhodných překladech nebo v archivu, tak nevím jak bych po tom pátrala. Děkuju Jimmi

Re: Toto nie je môj drak Od: kakostka - 26.03. 2019
Mňam, Jimmi, ty si objevila poklady.... co kus to perla. Draco, jako drak, slušnácká Hermiona, která by ani Draca nenechala zakletého navždy. Harry s Ronem se už taky mohli posunout dál... nic jiného jim stejně nezbyde.

Re: Toto nie je môj drak Od: silrien - 25.03. 2019
Draco drakem, to mě vrátilo v čase zpět. K mé fascinaci draky. A následně nahý Draco. Jedna perlička za druhou. Miluji dobírajícího si Draca. Skvělá povídka. Moc děkuji

Re: Toto nie je môj drak Od: Lupina - 25.03. 2019
Tak normálně, orosila jsem se :D Mám před očima vytvarované tělo Draca Malfoye. Uáá, chtěla bych být Hermionou a nedostatek pigmentu vem ďas :D Děkuji, Jimmi!

Re: Toto nie je môj drak Od: salisa - 25.03. 2019
No tak to bylo krásný! Přesně to co jsem potřebovala pro zlepšení nálady v čekárně v nemocnici. Rumaan je fakt skvělá autorka a tohle je úžasný překlad! Děkuji

Re: Toto nie je môj drak Od: Elza - 24.03. 2019
Ten závěr z bytu mi byl povědomý - ale část předtím ne. Nápad měnění nepříjemných zákazníků na draky je boží - jen si nedovedu představit, jak to funguje prakticky... drak je hrozně velký na to, aby se najednou objevil v uličce či nedejbože v prodejně... a taky by je pak musela ona obchodnice posílat na jedno určité místo, pokud byli pořád všichni spolu. I když... třeba měla v krámě kouzelnický prostor s rezervací. Dračí. Čímpak je asi celá léta krmila? *:)
Re: Toto nie je môj drak Od: Elza - 24.03. 2019
Napadla mne ještě ďábelská myšlenka, jestli to nebyla obchodnice s dračím trusem. *:D

Re: Toto nie je môj drak Od: luisakralickova - 24.03. 2019
Opět obdivuji nejen překlad, ale i tvoji šťastnou ruku při výběru, Jimmi, nemá to chybu. Díky.
Re: Toto nie je môj drak Od: Jimmi - 24.03. 2019
Ja už som to brala zaradom, nech sa k nej stále nemusím vracať. Potom písala iné fandomy, takže preklikať sa, bol občas problém. Díky

Re: Toto nie je môj drak Od: Sally - 23.03. 2019
Takuto stavnatu jednohubku ku kave mozem hocikedy, nielen sobotu :D Velmi potesila, dakovala na stokrat!
Re: Toto nie je môj drak - pre Sally Od: Jimmi - 24.03. 2019
Teba špeciálne tam ešte jedna čaká, dúfam, že som nezblbla venovanie, ale ak áno, tak je to tá tretia kapitola z metlobalu :) Díky moc.
Re: Toto nie je môj drak - pre Sally Od: Sally - 24.03. 2019
Tak toto mi spravilo deň ^^ veľmi si to vážim a teším sa :)

Re: Toto nie je môj drak Od: denice - 23.03. 2019
"V skutočne sme toho veľa nenaspali," vložil sa Malfoy, keď sa vyvliekol zo spálne len v džínsoch. "Keďže to teraz vyzerá, že ste zabili akúkoľvek šancu na to, že si dlhšie pospím, idem domov." - Draco ve své nejlepší formě, opravdové sluníčko, takového ho miluji :-) Absolutně okouzlující jednorázovka, jediné, co mě na ní mrzí je, že z ní autorka neudělala aspoň dvacetikapitolovou povídku. Díky!
Re: Toto nie je môj drak Od: Jimmi - 24.03. 2019
Spravila, stačí si prečítať All We Fall Down, ale počkaj si na revíziu. Už si zabudla na scénu, keď na nich narazil Harry v posteli a Draco odtiaľ odkráčal ako najväčší pán a na Ginny, keď ho zbadala polonahého :) Keď stále dookola prekladáš tú istú autorku, všimneš si to :) Díky

Re: Toto nie je môj drak Od: margareta - 23.03. 2019
Dracovi už nejspíš došlo, že kvůli Hermioně se ani on v budoucnu těsnějším stykům s nebelvíry nevyhne. A pro svou rodinu a přátele už má určitě připravenou výmluvu, proč tomu tak je: Grangerová ho zkazila! Díky! Líbilo se!