Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Svědek

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 18.10. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Witness

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/51/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance, humor

Dramione

Rating 13+

Slov 184

Éra:  Bradavice

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Svědek

 

Zastavím se ve dveřích nepoužívané koupelny. Tady mě Hermiona předběhla. Dobrá, kdykoli dokáže Malfoye sejmout a proklít líp, než bych to dokázal já.

Čekám, že začne křik, ale neozývá se.

Čekám na proklínání, ale nepřichází.

Čekám na záblesky světel z kouzel vyslaných hůlkou, ale ani ty se neobjevují.

Začínám mít starost a pomalu vstupuji do místnosti. Slabé vzlyky sílí a zblízka zní víc jako mužské. Může to být Malfoy? Zpočátku jsem si myslel, že fňuká Uršula, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Kdybych věděl, že je to Malfoy, byl bych to prozkoumal dřív.

Zamračím se, když vidím Hermioniny vlasy v místě, odkud se ozývají vzlyky. Je u něj?

Strnu v šoku poté, co se přiblížím a vidím Malfoye svírat boky umyvadla, s hlavou skloněnou a tělem otřásajícím se pláčem. Hermiona ho jednou rukou objímá, hlavu položenou na jeho rameni.

Zamrkám, když k němu něžně promlouvá: „Draco, můžu ti pomoct, když mi prostě povíš, co se děje.“ On pláče tak silně, že nedokáže odpovědět. Hermiona vzdychne, chytá ho a otáčí k sobě. Ovíjí ruce kolem jejího pasu. Ona ho líbá. On jí to oplácí.

Omdlévám.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Svědek Od: margareta - 18.10. 2018
Když se proberu, sklání se nade mnou Uršula a ječí: ,, Věděla jsem, že po mně toužíííš, věděla! A teď už jsi navždycky múúúj!!" Nevím, odkud se vynořila. Podle odéru z odpadní jímky. ,, Blonďáčka mi odloudila Kudrnatka, ale ty jsi lepšííí! Budem se líííbat víííc než onííí...!!" Poslední, co cítím, je lepkavý dotek studeně slizkých rtů. Omdlévám. P.s. To má za to, že šmíroval.Měl vycouvat, dokud mohl. Omdlít mohl až na chodbě. / osobně podezřívám Harryho, ale netrvám na tom/ Denice, mohutné díky. Dostala jsi mou náladu z červených čísel. Jako už mnohokrát! Děkuji!!
Re: Svědek Od: gleti - 18.10. 2018
Určitě je to Harry. Ron je přece s Růží, eh pardon Levandulí.
Re: Svědek Od: denice - 18.10. 2018
Jasně, Ron je s Levandulovou Růžou :-)
Re: Svědek Od: denice - 18.10. 2018
Když se proberu, něco mě tíží na prsou. Zaostřím - je to hlava Draca Malfoye. Křečovitě vzlyká, tiskne se ke mně, objímá mě tak pevně, že nemůžu popadnout dech a kvílí: "Harry, takhle to není, vždycky jsem miloval jen tebe, prosím, neopouštěj mě!" Omdlévám. P.S. Z krajní kabinky vyjde Hermiona. "Dobrá práce, Draco. Myslím, že to už stačí. Tohle by ho mělo odnaučit nás šmírovat." Děkuji :-)
Re: Svědek Od: margareta - 18.10. 2018
Tímto odvolávám svůj komentář. TOHLE je to pravé ořechové!! Nebo aspoň ten tvůj konec by měl být před tím mým. Jako, že Uršula ho sejmula, když se probral podruhé. Ven ho až nad ránem vytáhli skřítci a než přestal smrdět, týden ho museli na Brumbálův rozkaz máčet v odvaru z vonných bylin. A profesor Snape, který tím pádem přišel o veškerou zásobu, co si tak pracně nasušil, ho od té doby nenávidí ještě mnohem víc. Muahahá! Hromské díky, čarodějnice denice!
Re: Svědek Od: denice - 18.10. 2018
Já děkuji! Třetí dějství. V karanténním pokoji nemocničního křídla si na svraštělé a rozmáčené tělo třesoucíma se rukama navlékám nemocniční košili, když se otevřou dveře a dovnitř rázným krokem napochoduje profesor Snape. "Nuže, Pottere, snad si nemyslíte, že z toho vyváznete tak snadno, je čas splatit dluhy," pronáší a s hypnotickým pohledem a významně našpulenými rty se nade mnou naklání, napřahuje ke mně ruku s jakousi vonící kyticí. Omdlévám. P.S. Snape udiveně pohlédne na v Zapovězeném lese čerstvě natrhanou otep bylin, které donesl Potterovi, aby je zde místo flákání patřičně očistil, zpracoval a usušil, ještě víc ohrne opovržlivě zkroucené rty a lítostivě si zamumlá: "Merline, kdybych tak tušil už dřív, co s Potterem dokáže udělat svazek léčivek..."
Re: Svědek Od: margareta - 18.10. 2018
Teda, když si tak představuju to varhaňkovitě vylouhované tělo, sama sedím v loužičce! ,, Už se probral, Pomono?" Minerva Mc Gonagallová upírá úpěnlivý pohled na lůžko, na němž leží strnulá postava, oděná do pruhovaného andělíčka. ,, Ne. Merlinžel, ne. Nikdo neví, co to zapříčinilo, ale pořád ani ťuk. Byl už ho navštívit mladý Malfoy se slečnou Grangerovou, potom profesor Snape, dokonce se k němu přes toaletu vloudila i Ufňukaná Uršula a mluvili na něj, ale vždycky jen krátce vytřeštil oči a v zápětí zase upadl do mrákot. Připadá mi to, jako by měl v mozku nějakou vlastní psychickou blokádu, která mu brání se probrat." ,,To je zlé, Pomono. Budeme muset uvažovat o jeho přemístění ke Svatému Mungovi...a nejspíš rovnou na pokoj Januse Thickeye! Tady zůstat nemůže. Na ostatní pacienty by to mohlo působit velmi depresivně." P.s. šmarjá, proč my ho vlastně tak nelítostně valchujeme? Dyť nakoukl akorát jednou! /Ale pravda je, že takoví měkejši, se kterýma to švihne, jenom když vidí, jak si dva dávají pusy, do Bradavic nepatří!/ Žejo.
Re: Svědek Od: denice - 19.10. 2018
Ale to my přece děláme z lásky a vlídného srdce - je pro jeho vlastní dobro odnaučit se strkat čenich někam, kde nemá co dělat...

Re: Svědek Od: Jacomo - 18.10. 2018
Asi jsem v důsledku toho moribundusu, co mě tento týden atakuje, trochu cynik, ale já jsem se při poslední slově začala chechtat. Prý: Omdlívám. Nějak je chlapec chabrus na nervy, ne? Ale jinak dobré, moc dobré. Povídky v první osobě se nepřekládají zrovna lehce, ale tohle se ti povedlo, denice. Díky!
Re: Svědek Od: denice - 18.10. 2018
Ta první osoba mi dala zabrat, jsem ráda, že jsi to ocenila. Nejsi cynik, neboj, prostě, jak už poznamenala beta - chlapec taky nic nevydrží :-) Děkuji.

Re: Svědek Od: Lupina - 18.10. 2018
Že je svědkem Ron? Že jo? :D Děkuji!
Re: Svědek Od: denice - 18.10. 2018
Ron je taky možnost - ale ten by se na Draca myslím vrhl pěstmi :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna