Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 42. Epilog. Dracův slib

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 02.05. 2018 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 42. Epilog. Dracův slib

 

Poznámka autorky: Děkuji všem, kteří se se mnou vydali cestou této bláznivé fanfikce. Cením si vaší neustávající podpory a lásky k tomuto příběhu po všechny ty měsíce.

Hermiona otevřela dveře Komnaty nejvyšší potřeby a zvedla obočí. Očekávala, že místnost v této podobě přestane existovat, jakmile zmatek s fretkou skončí. Draco seděl na pohovce a hleděl na ni s úsměvem na rtech.

„Takže tví rodiče už jsou pryč?“

Zavrtěl hlavou. „Vypijí si s McGonagallovou čaj, a pak se vrátí do Wiltshire.“

Přikývla a zavřela dveře. „Tak co tady děláš?“ Přišla blíž a posadila se na polštář vedle něj. „Skrýváš se před nimi?“

„Ne,“ odpověděl a na rtech měl stále ten úsměv. 

Přimhouřila oči a našpulila pusu. „Něco mi uniká?“

„Uniká ti něco? Ne.“ Položil jí ruku na šíji, přitiskl ji k sobě, přejel její rty svými ústy a pokračoval: „Zapomněla jsi na něco? Ano.“

Když se vložila do polibku a hravě oždibovala Dracův dobyvačný jazyk, vzpomněla si. Byla tu ta poslední věc, k níž chtěl Draco využít ložnici svého apartmá, až všechno skončí.

Odtrhla rty a pohlédla do jeho široce rozevřených očí, když jí pousmání zvedlo koutek úst.  „Ach.“

Draco stiskl rty v šibalském úsměvu a přikývl. Vstal a vztáhl k ní ruku.

Vklouzla prsty do jeho dlaně a nechala se zvednout z pohovky.

Cítila, jak jí horko zaplavuje tváře, když ji vedl ke dveřím ložnice.

 

xxx


„No, nevypadá to, že tu jsou,“ řekl Ron unaveně, když následoval Harryho, Pansy a Ginny do Komnaty.

Harry pokrčil rameny a zazubil se: „Díky, pane Očividný.“

Pansy vyprskla smíchem. Ačkoli, když Ron stihl svou ‚něco jako přítelkyni‘ nevraživým pohledem, velice rychle obrátila pohled na nesmírně fascinující holou zeď nad pohovkou.

„Tak proč je tedy Komnata pořád ještě taková?“

Ginny nad jeho otázkou pokrčila rameny, vzala za kliku dveří do ložnice a obrátila se.  „Dobrá, asi tady zrovna teď nejsou, možná tak brzy neskončí s...“ Zmlkla, když strčila do dveří a nahlédla dovnitř.

Právě tak rychle je zavřela, obrátila se a přitiskla se k nim zády.

„Hm... víte co? Je tam, hm, obsazeno.“ Zbylí tři si vyměnili pohledy. Po vteřině jim spadly brady dolů a obočí se zdvihla.

„Možná bychom jim měli dopřát... pár minut.“

Náhle to vypadalo, že Harry je celý nesvůj z toho, co se děje ve vedlejším pokoji. Ron vypadal jednoduše naprosto ohromeně.

Pansy se naopak usmála. „Oni jsou...?“ Otázku zakončila sugestivním zakmitáním dokonale vykrouženého obočí.

Ginny otevřela ústa k odpovědi, ale zarazil ji poněkud hlučný pohoršující povzdech z druhé strany dveří.

Následovaný zachichotáním a... „Draco!

Ginny vystřelila ode dveří, jako by ji popálily. „Nebo se vrátíme později.“

Chlapci souhlasně přikývli a  Ginny v patách se trousili ke vchodu do Komnaty.

Když Harry otevřel dveře do chodby, zjistil, že jeden Zmijozel schází. Ohlédl se zpět do pokoje.

Prudce svěsil ramena, popadl Rona za loket a kývl ke dveřím ložnice.

Ron sledoval jeho pohled.

Pansy tam stála s nezbedným úsměvem a s uchem přitisknutým k dubovým dveřím.

„Parkinsonová,“ zasyčel šeptem.

S protočením očí na něj přezíravě pohlédla.

Povzdechl si, vrátil se k ní, popadl ji za zápěstí a táhl pryč.

„No dobrá, fajn,“ zabrblala rozladěně.

Předstíral, že neslyší, jak si pod vousy mumlá, že je pěkný puritán, zatímco mašíruje za ním.

Kdyby někdo z nich zůstal jen o pár minut déle, slyšel by, jak si ti dva za dveřmi poprvé říkají: „Miluji tě.“

 

KONEC

 

 

Poznámka autorky: Ještě jednou moc děkuji všem, kteří to četli! To pro mě znamená všecko :-)

 

Poznámka překladatelky: Skoro rok života s Mazlíčkem – no páni... asi se mi bude stýskat...

Jimmi a Seviku99, děkuji za všechno, bez vás by příběh vypadal úplně jinak.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.03. 2023
| |
Děkuji za překlad. Parádní oddechová jednohubka. Roztomilá fretka, trochu napětí, veselé interakce. :)

Archivované komentáre


Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: myska111 - 12.05. 2019
Zábavný příběh, Draco byl ve fretčí podobě roztomilý, jak šmíroval Hermionu. Děkuji za povedený překlad.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 14.08. 2020
Ta fretka mu tak nějak sedí, že? Tvůj komentář jsem objevila náhodou po dost dlouhé době a udělal mi radost, děkuji.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 14.08. 2020
Ta fretka mu tak nějak sedí, že? Tvůj komentář jsem objevila náhodou po dost dlouhé době a udělal mi radost, děkuji.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 14.08. 2020
Ta fretka mu tak nějak sedí, že? Tvůj komentář jsem objevila náhodou po dost dlouhé době a udělal mi radost, děkuji.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: eligulko01 - 28.03. 2019
Tak toto jserm našla na Wattpedu a musím říct že to byla bombaaaa
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 14.08. 2020
Ano, tento můj překlad je na Wattpadu s mým povolením a jsem ráda, že jsi díky němu objevila naše stránky. doufám, že jsi tu našla hodně skvělých povídek a děkuji za komentář!

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: NanaOsaki - 24.07. 2018
Tak a jsme u konce, páni ..sem ráda za konec jaký je a moc děkuju za překlad.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 14.08. 2020
Po dlouhé době jsem se k povídce vrátila a tvůj komentář mi udělal velikou radost. Děkuji.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: Ganlum - 19.05. 2018
Denice, děkuji. Velmi příjemná povídka. Byla napínavá a konec dobrý, všechno dobré. Celý rok života?? No, páááni!!!
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 22.05. 2018
Ganlum, já děkuji! Jsem ráda, že se ti fretčí povídka líbila.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: martik - 05.05. 2018
Děkuji za vtipný příběh. Epilog byl dokonalou třešničkou. Odvedli jste úžasnou práci a já jsem vám za ni nesmírně vděčná, denice, Seviku a Jimmi.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 05.05. 2018
Jsem ráda, že tě povídka bavila, to byl její účel. A doufám, že se ti bude líbit i ta následující. Děkujeme!

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: sisi - 04.05. 2018
Teda, ne že by Draco nedodržel, co slíbil, Hermiona s ním bude jistě v budoucnu spokojená. Komnata nP siprostě dělá co chce, normálně dovnitř pustila bandu nevychovaných puberťáků, kteří nectí soukromí. Ron se vybarvil naprosto Ronaldovsky. Děkuji za krásnou povídku, jsem ráda, že dopadlo všechno dobře. Těším se na slíbenou novou povídku o malém Harrym, ty se mi vždycky zaryjí pod kůži, když záchrana přijde až na poslední chvilku. Ale stojí to za to mravenčení v zádech, když je následně v dobré rodině, má se dobře a prospívá.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 05.05. 2018
Komnata tu projevuje sklon k jisté zlomyslnosti :-) Ale na druhé straně mají aspoň všichni jasno. Nedovedeš si představit, jak strašně moc jsem zvědavá na reakce k té nové povídce! Moc děkuji za komentář.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: margareta - 02.05. 2018
Konec jako chomáček cukrový vaty. Jako náplň větrníku, jako roztavený karamel, jako..jau, moje zuby! Ale jediný, kdo se nakonec zachoval nebelvírsky přímočaře, byla Pansy. Zato ti ostatní se vykázali přímo zmijozelským pokrytectvím! Protože vsadím boty, že poslouchat u dveří chtěli všichni bez rozdílu! Moc děkuji, Denice, Jimmi a Seviku99! A Arabesce vzkažte, že když jsem ten její banner uviděla poprvé, asi měsíc jsem se docela vážně zaobírala myšlenkou koupit si fretku. Ale příručky mě odradily. Prý se chovají úplně jinak. Arabesko, držím ti palce! Uzdrav se!!!
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 04.05. 2018
A tvůj komentář jako ten nejsladší dortík, který se v puse jen-jen rozplyne... Pansy tu byla pěkný živel, bez ní by nevyhráli, takže si nějakou odměnu zasloužila ;-) Arabesčin banner miluji, je přesně podle mých představ - chtěla jsem něco opravdu jiného, co by ladilo k této ulítlé povídce, a ona neomylně zvolila přesně to pravé. Jsem strašně zvědavá, co řekneš k banneru k příští povídce... Moc děkuji za všechny úžasné komentáře!

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: luisakralickova - 02.05. 2018
Velké díky, bylo to skvělé, přesně podle mého gusta.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 04.05. 2018
To mě těší, děkuji za uznání.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: gleti - 02.05. 2018
Díky za nádhernou povídku.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 04.05. 2018
Já děkuji, jsem ráda, že se líbila.

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: Lupina - 02.05. 2018
Ach, ten epilog... Zase jsem jednou mladá... :) Krásné to bylo. Moc se mi líbilo, jak nakonec Zmijozelové zapadli, jak celá jejich skupinka přímo jiskřila. A ráda bych si o nich, i Malfoyových starších v tomto duchu přečetla něco dalšího. Děkuji, čarodějky, za zpříjemnění čtvrtků. Bylo to krásné.
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 04.05. 2018
Zase jednou mladá - to je krásně řečeno a vystihuje to vše :-) Jestli něco v tomto duchu najdeš, ráda to přeložím ;-) Děkuji!

Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: Jacomo - 02.05. 2018
Culím se jak sluníčko :-) Nebezpečí zažehnáno, pachatel odhalen, vztahy vyřešeny. Po tomhle martýriu budou pro Hermionu a Draca dohady s Malfoyovými procházka růžovou zahradou. Konec konců, naši kouzelničtí aristokrati velmi příznivě akceptovali, že se Hermiona o Draca starala a chránila ho, to už jsou skoro jedna rodinka. A zbylá čtveřice je v závěru nádherně svá. Prostě se musím usmívat. Velikánské díky za tuhle porci dobré nálady a za dodávání špetky napětí a kopce legrace do našich čtvrtků, drahé čarodějky Denice, Jimmi a Seviku99! Jste úžasné!
Re: Kapitola 42. Epilog. Dracův slib Od: denice - 04.05. 2018
Sovičko, krásně jsi to shrnula. Pevně věřím, že k žádným dohadům nedojde - Malfoyovi jistě svěří syna té nejlepší strážkyni, která se už tak dobře osvědčila. Moc, moc děkujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod