Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rozmarné lístočky II.

2. kapitola

Rozmarné lístočky II.
Vložené: Jimmi - 10.08. 2011 Téma: Rozmarné lístočky II.
Tesska nám napísal:

Názov: Rozmarné lístočky

Autorka: green-eyed blonde

Preklad: Tesska

Prehlásenie: Táto vec nie je celkom mojím vlastníctvom. Pche! Prajem si to. Potom by som bola moja vlastná hrdinka...

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3078938/1/Passing_Notes_Junior

***

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

***Kapitola druhá***

 

Draco surovo vrazil do Harryho, keď ho míňal v rušnej chodbe cestou na Čarovanie.

„Dávaj pozor, kam ideš, Potter!“ prskol Draco nahnevane.

Ty sa staraj, kam ideš, Malfoy! Je mi jasné, že o všetko ostatné sa musíš postarať sám.“

„Páľ do riti, Potter!“ Na to sa Draco otočil a pokračoval svojou cestou. Nezabudol sa uistiť, že si svoj zamračený výraz určite zachoval.

Len čo Harry zabočil za roh, roztvoril päsť a zadíval sa na malý kúsok pergamenu, ktorý mu ležal v dlani.

Pre môjho Milááášika.

Budem taký vzrušený, keď sa naozaj staneš mojou fľandrou. Počkať, to teraz nie je dôležité. Čo je teraz dôležité, je... nie, počkať. To je sex vždycky. Sex je vždy dôležitý. Zvlášť, keď randím s najsexy zadočkom na Rokforte. Prečo sa sakra naša škola volá Rokfort? Je to nechutné! To už to tu môžeme rovno premenovať na „Smradľosyry.“

 Ale to nie je to, o čom je tento list. Tento list je o našom verejnom imidži. No-No!  Čo je to s tebou? Si v rozpakoch, pretože ma miluješ? Hanbíš sa za mňa? HM? JE TO TAK? Och, nemôže to byť preto. Som iba čarokrásny. No, to čo chcem povedať je, že nech by to bolo akokoľvek žeravé v tajnom vzťahu, v ktorom sa maznáme v komore na metly a šifrujeme si tajné správy v lístočkových „prestrelkách,“ a usmievame sa na seba, iba ak nás nik iný nevidí, v skutočnosti o nás ľuďom chcem povedať. Udržiavanie tajomstva neznášam. Pripadám si, akoby sme sa za to mali hanbiť alebo také čosi. Chcem byť povšimnutý! Chcem, aby som o tom hovoril. Chcem, aby ľudia vedeli, že si môj. Kašlime na to a poďme do toho! Nemôže to byť také ťažké. Viem, že si „heterák“ a to všetko, ale oni sa to niekedy musia dozvedieť, nie? Ja proste nechcem, aby na to každý prišiel a začal hysterčiť skôr, ako budeme pripravení. Vieš, ja len chcem, aby to bolo podľa nás.

Okej. Z nejakého dôvodu ťa nechcem stratiť, takže ak chceš ostať ešte na chvíľu v utajení, potom to odfajčím. (BOHOVIA! Nebuď taký oplzlý!)

Poďme si to rozdať!

Tvoj jedinečný miláčik.

P.S. Vážne. Harry, chystám sa ti dostať do nohavíc.

Harry sa zazubil. Ach... Draco v jeho nohaviciach... Och, do čerta.

***

Keď sa Harry vrátil z toalety, znovu si prečítal lístok a hrýzol si peru. Draco sa ho spytoval, či by to nemohli zverejniť už teraz. Ale, ale... ale prezradiť sa teraz! Nebolo to také jednoduché! Dopočul by sa o tom celý čarodejnícky svet! Zrazu je teploš. Zrazu randí s chlapcom, ktorému roky preukazoval na verejnosti odpor a nenávisť? Tomu synovi smrťožrúta? To by v jeho životopise nevyzeralo dobre. Och, ale ani on to nechcel držať v tajnosti. Nie tak celkom. Lenže bolo by to také ťažké povedať ľuďom. Harry bol vydesený. Áno, je to pravda. Viete, aj hrdinovia môžu byť vydesený.    

***

Hermiona si prehliadala Harryho v triede elixírov. Sledovala ho zúrivo čmárať s mierne nakrčeným čelom. Na chvíľu prestal písať, prebehol rukou cez svoje gagátovo čierne kučery a zaváhal okamih predtým, ako uviedol brko späť do činnosti. Zjavne si nerobil poznámky, ani sa tak silno nesústredil. Toto sú Elixíry... Harry sa dnes musí cítiť dosť odvážne.

Hermiona pokrútila hlavou a uvedomila si, že práve opomenul minimálne tri dôležité body o nebezpečenstvách Všehodžúsu. Ts! Vypadla z myšlienok a vrátila sa späť do chladnejšieho, viac logickejšieho sveta profesora Snapa.

Áno, Harry sa cítil odvážne. Keby ho Snape načapal, že nevenuje pozornosť, ktorú by pravdepodobne venovať mal, znova by bol dostal trest. Aj keď ten posledný trest naozaj vôbec nebol napriek všetkému nepríjemný zážitok. Koniec koncov, doviedlo ho to k Dracovi... Dracovi Malfoyovi, jeho ex. K jeho ex-nepriateľovi. Stále si nebol istý, ako sa on a blondiak stali párom. Ako mohol niekto môcť byť taký očarujúci, keď zmenil svoju sexualitu v rozpätí niekoľkých dní? Alebo aby preklenul hranicu medzi láskou a nenávisťou jediným bozkom? Napriek tomu stáli s jednou nohou na každej strane tej hranice už hodnú chvíľu. Bola to naozaj veľmi tenká hranica. Pretože nenávisť je vášeň, uvidíte. Harry sa ticho zasmial nad posledným riadkom. Aké klišé. Aké lacné. Harrymu sa tento druh motanice pozdával.

Ale kdeže sme? Ach, áno. Pán Potter ukazuje nehanebné pohŕdanie profesorom Snapom a jeho smiešnou hodinou (v ktorej sa na Harryho zaostrilo veľa zlostných pohľadov) o elixíre Všehodžúsu. A Harry riskoval verejné poníženie a zbytočnú sobotňajšiu noc iba z jedného jediného dôvodu. Dôvodom bolo neprítomné civenie na Snapa, brko nad pergamenom, ale bez toho, aby sa ho dotklo. Dôvodom bolo snívanie. Harry sa uškrnul.

Vidíte, Harry písal lístoček. Odpoveď na Dracovu výzvu.

Sakra. Všetci sa na neho pozerali. No nevravela som, že ho chytia? Harry pozrel na Snapa, ktorý sa len tváril, že od neho niečo očakáva. Osmelil sa pozrieť na Draca a videl ho uškŕňať sa (prekvapenie, prekvapenie), ale s pobavením v očiach. Harry pohodil obočím hore a dole na svojho... priateľa predtým, ako sa otočil späť k umastenému profesorovi Elixírov.

„No, pán Potter? Poznáte odpoveď?“

„Som si celkom istý, že odpoveďou je milión, pane.“

„Nie je, pán Potter.“

„Nie milión?“

„Koža Boomslanga*.“

„Potom som sa netrafil len o pár stoviek.“

„Pán Potter, vrelo vám odporúčam venovať v učebni pozornosť a odložiť poéziu na neskôr. Možno by vám to mohlo priniesť strhnuté body. Možno. Možno na tom nezáleží, ak za svoju pozornosť zaplatíte, vzhľadom k vašej neuveriteľnej neschopnosti pre presnú vedu, ktorú tu učím. Myslím, že sa to nikdy nedozvieme.“

„Ts! Myslím, že zrejme nie, pán profesor.“

„Vyzerá to, že uvidím viac z vašich úchvatných vlastností v sobotu, pán Potter.“

„Pozývate ma na rande, profesor?“

„A takto to máme každú sobotu tento mesiac.“

Harry sa múdro rozhodol, že nepovie nič viac, zo strachu visiaceho nad jeho jazykom kvôli maximálnej zábave. Ale zazubil sa na Rona, Deana a Seamusa, ktorý sa uznanlivo rehotali. Okrem toho vylúdil úsmev na Draca, ktorý sa snažil zamaskovať svoju nesmiernu hrdosť. Možno jedného dňa nebude potrebné žiadne zakrádanie sa alebo skrývanie. Malfoyovci sa neplížia. Ani neskrývajú. Malfoyovci vyvolávajú vzrušenie. Malfoyovci sú spúšťačmi konverzácie. Malfoyovci dostanú, čo chcú a dostanú to najlepším možným spôsobom.

***

 

* A boomslang (Dispholidus typus) is a relatively small, venomous colubrid snake native to sub-Saharan Africa.[1]  Bojga neboli boomslang, je velice štíhlý had. Dospělí jedinci mají vysoce variabilní zbarvení od zelené, přes hnědou až po černou. Samci jsou výrazněji zbarveni. Na poměrně malé hlavě zaujmou velké oči. Dorůstá až do délky 1.7 m. - http://zmije.webovastranka.cz/image/185/2881
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 2. kapitola Od: kometa - 27.10. 2011
"To by v jeho životopise nevyzeralo dobre." to asi ne, ale čert to vem, že?  

Re: 2. kapitola Od: vsuvka - 02.09. 2011
Dracův dopis a jeho ,,nebuď taký oplzlý" xD to mě dostalo. Skvělá kapitola

Re: Kapitola druhá Od: Elza - 15.08. 2011
To vůbec nebylo špatné...!!! *:DDD

Re: Kapitola druhá Od: Zuzana - 14.08. 2011
Lístok od Draca bol tak zvláštne zábavno-oplzlý a popritom z neho cítiť nehu. No a keďže by mu už nevadilo chodiť s Harrym verejne, možno by to už mohla byť aj láska :) Harry to prehnal, koľko sobôt mohli byť radšej s Dracom v kumbáli na metly :) ďakujem za krásny preklad už sa teším na pokračovanie.

Re: Kapitola druhá Od: ellenofausten - 11.08. 2011
Moc díky za kapitolu! :)

Re: Kapitola druhá Od: Ivet - 11.08. 2011
Parádní! Moc díky za překlad a už se nemůžu dočkat pokračování. :)
Re: Kapitola druhá Od: Tesska - 11.08. 2011
Ďakujem, určite bude oveľa, oveľa skôr a nebude na ňu treba tak dlho čakať :D

Re: Kapitola druhá Od: denice - 11.08. 2011
Harry je tak zamilovaný, že je mu všechno jedno, hledí na svět růžovými brýlemi. Doufejme, že mu odpověď Dracovi profesor nezabaví. Díky.

Re: Kapitola druhá Od: Nade - 11.08. 2011
To Dracovo psaníčko... ten ale umí říct, co chce! Jsem zvědavá, jestli se k tomu pompéznímu zveřejnění dostanou dřív, než to praskne samo. A nebo Harry couvne. Přece jenom strach z veřejného mínění udělá své. Díky, těším se na další kapitolku.
Re: Kapitola druhá Od: Tesska - 11.08. 2011
Nade :) Nič sa neboj, nechaj sa prekvapiť :D

Re: Kapitola druhá Od: Kirsten - 11.08. 2011
Super kapitolka... Ten koniec bol prefektný... pekne Harry, len doňho 

Re: Kapitola druhá Od: enedaka - 11.08. 2011
Pěkný díl

Re: Kapitola druhá Od: teriisek - 11.08. 2011
Ten konec byl skvělý:D Díky za překlad!

Prehľad článkov k tejto téme:

Green-eyed blonde: ( Tesska )14.11. 20118. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.10. 20117. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )15.09. 20116. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.09. 20115. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )03.09. 20114. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.08. 20113. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.08. 20112. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )12.04. 20111. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )31.03. 2011Úvod k poviedke