Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 22. Mudlovské řešení

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 09.11. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 22. Mudlovské řešení

 

„Obraceč času,“ řekl Harry. Náhlým – i když šeptaným – výkřikem Hermionu překvapil. Vykulila kaštanové oči šokem a úzkostí a těkala jimi po Komnatě nejvyšší potřeby. To, co potřebovali – nebo spíš, co si Bradavice myslely, že potřebují – bylo, aby se místnost změnila v obytné apartmá. Podobně jako středně velký byt měl Dracův úkryt ložnici, malý obývák a vlastní koupelnu s toaletou. Bylo tam vše potřebné, a tak, pokud nešel do ředitelčiny kanceláře, nemusel Komnatu opustit.

Zpočátku se mu nelíbilo, že by tu měl zůstat sám, stejně jako Hermioně, která trvala na tom, že bude spát na pohovce v obývacím pokoji. To okamžitě přimělo Harryho a Rona k prohlášení, že jim vůbec nevadí zůstat tam s Hermionou, i když budou muset přenocovat skrčení ve dvou malých křesílkách.

Oba samozřejmě tvrdili, že to ještě lépe ochrání Draca, ale Hermiona i Draco si bolestně uvědomovali pravý důvod. Ti dva dohlíželi na to, aby když řekla, že bude spát na pohovce – řádně oddělená od Draca a jeho postele – myslela tím opravdu pohovku.

Teď, když Harry zmínil jednu z mála věcí v kouzelnickém světě, která způsobovala, že Hermiona měla srdce až v krku, plynula čtvrtá noc, kterou Draco trávil opět v  lidské podobě. Rozhlédla se kolem. Ron a Ginny spali v křeslech, zatímco Harry seděl na opačném konci pohovky. Pansy před hodinou vyklouzla, aby nebyla nápadná její nepřítomnost ve zmijozelské ložnici. Draco seděl na podlaze u Hermioniných nohou s hlavou opřenou o její kolena.

Také spal a tiše pochrupoval, zatímco ho prsty jemným, uklidňujícím způsobem vískala ve vlasech.

Její napjaté tělo se uvolnilo, když viděla, že ostatní spí příliš tvrdě, než aby Harryho slyšeli, a vzdychla: „Zaprvé, mlč o tom! Oni by neměli vědět, že obraceč času existuje. Jedině McGonagallová a Brumbál byli seznámeni s tím, že ho používám. Ona mi ho dala a on posoudil, kolik otáček budu potřebovat, abych se vůbec mohla kdykoli vrátit zpět. Bez jeho odbornosti... kdo ví, kde bych skončila?“

Schoulil se, když pokrčila rameny. Ve věci otázek, týkajících se pomůcek pro cestování v čase, u nichž se nepředpokládalo, že někdo ví o jejich existenci, se člověk těžko mohl otevřeně obrátit na ministerstvo. „Sakra. Ne že bych si představoval, že jsou to zrovna běžné věci.“

„Samozřejmě že ne. Jsou velice nebezpečné.“

„Co se stalo s tím tvým?“ zeptal se a zvědavě zvedl obočí.

Skousla si rty, aby na něj nevyštěkla. Obraceč času nebyl řešením a jeho naléhání na diskusi o něm nebylo nic dobrého, ale nechtěla mluvit naštvaně. Ne s Harrym. Koneckonců se jen snažil pomoct.

Hodně věcí z napadení Dracovi splývalo. Těch pár dní se všichni snažili přijít s něčím, co by mu osvěžilo paměť, aby z ní vydolovali něco víc, než jednu jedinou tvář, která sama o sobě nemohla pomoct. I přes jistotu, že tu tvář viděl ve Velké síni, a důkazy, které toto tvrzení podle všeho podporovaly, mohla být jeho paměť docela dobře zkreslená prožitým traumatem.

Dokonce ani pokus prohlédnout si jeho myšlenky nebyl k užitku. Měl příliš vrozeného nadání k nitrobraně, než aby se přestal bránit – i když se snažil.

Teď už se jen chytali stébla a ona to věděla. Byla frustrovaná jejich mizivým pokrokem.

„Nevím, Harry,“ řekla a násilím se přinutila, aby její hlas zněl lehce a vyrovnaně. „Na konci roku jsem ho vrátila McGonagallové a od té doby jsem ho neviděla. Musíme vymyslet něco jiného.“

Zašklebil se, jak se snažil potlačit zívnutí, ale nezvedl hlavu z pohodlného sametového čalounění pohovky. „Myslím, že jsme spolu s McGonagallovou vyzkoušeli všechno možné v celém kouzelnickém světě, přísahám. Hej, co je s Dracovými rodiči?“

Zamyšleně svraštila čelo a stočila se, aby se opřela o područku, aniž by Draca vyrušila ze spánku. „Profesorka je samozřejmě informovala, ale kdyby sem přišli předtím, než se tahle záležitost vyřeší, mohlo by to vzbudit nežádoucí pozornost...“

Neklidně se usmála a potřásla hlavou. „Nelíbilo se jim to, ale souhlasili, že se budou držet mimo, dokud nenajdeme pachatele.“

„A pak nastane ta sranda, kdy jim citlivě povíte o vás dvou, co?“

Proti své vůli se zachichotala a pokrčila rameny. „Teď nemám čas se o to starat. Ale jo, neumím si představit, že budou nadšení tím, že jejich jediný syn chodí s mudlorozenou. Kruci, dovedu si představit, že v momentě, kdy se za nimi zavřely dveře ředitelčiny kanceláře, o mně pravděpodobně mluvili jako o mudlovské...“ Tvář jí ztuhla, když jí ta slova vyklouzla.

Harry se zamračil a zamrkal ospalýma očima. Neuvědomil si, že je zavřel.  Hermiona si ta slova dávno přestala připouštět k tělu a už ji nezraňovala – během války je přijala jako čestné označení. Nedokázal si představit, proč jí najednou vadí, když si na ně dávno zvykla.

„Hermiono, co se děje?“

„Harry, ty jsi génius!“

Nakrčil obočí. „No, děkuji? Ale proč?“

„Řekl jsi, že jsme vyzkoušeli všechno možné v kouzelnickém světě,“ řekla a zašklebila se. „Možná, že bychom neměli přemýšlet jako kouzelníci, ale jako mudlové!“

„Nechápu.“

„Zkoušeli jsme, co nám umožní proniknout mu do hlavy, a možná jsme na to šli po celou dobu špatně.“ Vzrušením se jí stáhl žaludek, i když se cítila velice vyčerpaná. „Možná to, co potřebujeme, je způsob, jak pomoct jemu nahlédnout hlouběji do jeho vlastní hlavy.

Harrymu spadla brada, když si uvědomil, o co jde, a cítil se trochu hloupě, že na tu myšlenku nepřišli dřív.

 

xxx

 

Ředitelčino obočí vylétlo vzhůru a chvíli zírala na každého z nich zvlášť. Ron i Pansy se tvářili skepticky - ačkoli v případě Pansy to byla spíše nedůvěra - Harry, Ginny a Hermiona vypadali znepokojeně a jako by se báli, že řekne ne. Nicméně, Draco Malfoy...

K jejímu překvapení se mu ve tváři zračila naděje.

„Hypnóza?“

Všichni – dokonce i pochybující dvojice – přikývli.

Povzdechla si a obrátila pohled k samotnému Dracovi. „Jste ochotný to zkusit? Jste si jistý? Jestli tomu dobře rozumím, pokud bude postup úspěšný, donutí vás ten incident prožít znovu.“

Draco opět přikývl. „Jsem si jistý.“ Jemně natáhl ruku, prsty stiskl Hermioninu dlaň a cítil se klidnější – možná dokonce posílenější, jakkoli směšně to znělo – když mu stisk oplatila.   

„Jestli to tím skončí, jsem ochotný to zkusit.“

Hermionino srdce se zachvělo a pevně si skousla spodní ret, zatímco se pokoušela soustředit. Byla to vážná chvíle, nemohla se rozptylovat, i když byla v nitru rozechvělá. Ne když to mohla být pouze její představa, že jeho hlas zněl pevněji a jasněji poté, co mu jen o trochu silněji sevřela ruku, aby ho tak povzbudila.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Doufám, že mu v hlavě nevyvstane nic, co by vlastně říkalo, že kul pikle. Děkuji za další díl
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
Třeba pikle kul - ale je otázka, proti komu ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: sisi - 12.11. 2017
Děkuji za krásný překlad. opravdu jsem napnutá, jestli to Hermiona s mudlovskou hypnózou zvládne, jestli to zabere. Totiž samozřejmě si nejsem jistá, jestli chci, aby se povídka posunula tím rychleji ke svému konci, ale všechno má svůj čas a Draco potřebuje najít řešení, povídka rozuzlení, Narcisa svého syna. Ono to možná bude i komplikovanější,než triviální psychoterapeutické sezení, tak si to určitě užiju a těším se na další kapitolu.
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
Děkuji za chválu i komentář, teď opravdu nevím, jak ti odpovědět, abych toho moc neprozradila. Ale další kapitola bude už pozítří a tou se posuneme zase o kousek dál :-)

Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: larkinh - 10.11. 2017
V Dracovi muselo zůstat něco málo z fretčích instinktů - něco jako důvěra domácího mazlíčka, že mu pán dá najíst apod - když je teď tak moc ochotný k různým změnám a zkouškám... podle mne by se starý Draco aspoň chvíli naoko vzpíral. Díky za překlad.
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
No, kromě důvodů, které jsi popsala, je tu taky docela silný pud sebezáchovy - a ten mu myslím jasně říká, že dokud padouchy neodhalí, pokoj mít rozhodně nebude. A taky myslím, že pofretčení Draca docela změnilo ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: martik - 10.11. 2017
Kluci se rozhodli, že budou fungovat jako ochránci Hermioniny cti. No nevěřím, že by mohli být nadlouho úspěšní. Také se mi ta přátelská atmosféra líbí. A jsem moc zvědavá, co všechno se z hypnózy dozvíme. Popravdě mi vyrazila dech ta poklidnost scény - Hermiona v křesle, Draco spící u jejích nohou, Hermiona ho víská ve vlasech a Harry tomu všemu klidně přihlíží. Děkuji
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
Ono to vypadá, jako by chránili Hermionu před ní samou :-) Harry už si asi zvykl a rezignoval - vždyť se už dřív bál, co by s Herminou udělalo, kdyby se nepovedlo fretku proměnit v Draca. Děkuji.

Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: Lupina - 10.11. 2017
Líbí se mi, jak se Nebelvíři a Zmijozelové sžili. Má to potenciál. Takto dokážou neuvěřitelné. Tak, teď si budem muset počkat, jestli hypnóza pomůže. Dokus nebudou mít pachatele, pro Draca nebude bezpečno. Děkuji za další kousek!
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
Ano, taky se mi líbí, jak se dokázali semknout k ochraně slabšího. Děkuji!

Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: margareta - 09.11. 2017
Moc se mi líbí, jak nebelvíři Draca přijali. Jak neměli problém vzít na vědomí vztah těch dvou. A je dobře, že je tak hlídají. Nehledě k očividnému, na což mají ještě času dost, mohlo by se stát, že budou napadeni. Vždyť ta dotyčná osoba, co je s nimi v Bradavicích, může klidně o Komnatě vědět. Navíc Komnata není trezor, takže silný a odhodlaný kouzelník by se do ní mohl docela dobře dostat. Ta hypnoza se mi taky moc nezdá, protože si myslím, že na Draca asi správně fungovat nebude. Buď ta jeho síla v nitrobraně bude hypnozu blokovat nebo se vynoří jen věci, kterých má momentálně plnou hlavu, což je Hermiona a jeho city. Jsem zvědavá, jak to dopadne! Děkuji za kapitolu!
Re: Kapitola 22. Mudlovské řešení Od: denice - 14.11. 2017
No ano - to jsou prostě nebelvíři - vidí trpící malé bezmocné (a navíc ještě chlupaté) zvířátko a je jejich :-) A když se Draco přeměnil zase zpátky, už to nebyl ten arogantní rozmazlený hajzlík, takže si prostě zvykli.. Navíc on z toho pořád ještě není venku, pomoc a ochranu bude potřebovat i nadále. Díky:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod