Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Manacled


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Obsah: Harry Potter je mŕtvy. Aby po vojne posilnil silu magického sveta, Voldemort sa usiluje o repopuláciu. Hermiona Grangerová pozná tajomstvo Rádu, avšak je stratené a ukryté v jej mysli, a preto ju pošlú ako zotročenú služobníčku Vrchnému vykonávateľovi, aby odhalil tajomstvo jej mysle.

Upozornenie: Táto poviedka je temná. Znásilnenie a nedobrovoľný sex sú významným a pretrvávajúcim aspektom deja. Nechýbajú ani úmrtia postáv, psychické traumy, popisy násilia na bojisku a zmienky o mučení. Odporúča sa čítať po uvážení čitateľa.

Obdobie: po Rokforte, vojnové obdobie

Prehlásenie autorky: : Postavy v tomto príbehu nie sú moje: patria JK Rowlingovej, ktorou náhodou nie som.

Poznámka autora: Prvotná inšpirácia tohto príbehu nastala pri sledovaní prvej epizódy seriálu Príbeh služobnice. Na jeho počesť sú v celom príbehu zachované prvky z tohto príbehu. Názov Vrchný vykonávateľ (orig. High Reeve) bol prevzatý od Lady_of_Clunn z jej príbehu Uncoffined.

Tento príbeh sa líši od kánonu po ukončení Harryho Pottera a Fénixovho rádu.

Poznámka prekladateľa: Rada prijmem kritiku a opravy, najmä čo sa čiarok týka ????

Poznámka Jimmi:  Rozhodla som poviedku rozdeliť podľa zväzkov (tak sa občas aj tlačí), prvý má 25 kapitol.  Snáď to nevadí a prajem veľa zdaru a výdrž v prekladaní.
 Preklad som videla, nemáte sa čoho báť. Key na týchto stránkach už prekladala pod nick Stela, môžete si ju nájsť v Legendách. 
Už len drobnosť, High Reeve zaviedla Gravidy. A áno, Uncoffined by tiež mohol niekto preložiť ???? 
 

SenLinYu: ( Key )09.04. 2024 Kapitola 13
SenLinYu: ( Key )26.03. 2024 Kapitola 12
SenLinYu: ( Key )11.03. 2024 Kapitola 11
SenLinYu: ( Key )26.02. 2024 Kapitola 10
SenLinYu: ( Key )12.02. 2024 Kapitola 9
SenLinYu: ( Key )29.01. 2024 Kapitola 8
SenLinYu: ( Key )16.01. 2024 Kapitola 7
SenLinYu: ( Key )02.01. 2024 Kapitola 6
SenLinYu: ( Key )19.12. 2023 Kapitola 5
SenLinYu: ( Key )05.12. 2023 Kapitola 4
SenLinYu: ( Key )17.11. 2023 Kapitola 3
SenLinYu: ( Key )06.11. 2023 Kapitola 2
SenLinYu: ( Key )23.10. 2023 Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Key )09.10. 2023 ÚVOD