Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čierna ruža


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

S radosťou Vám predstavujem poviedku A Black Rose, ktorú som objavila náhodou, hoci stránky The next files, venované Dracovi a Harrymu určite poznáte. Autorkou je Lunadragon a ja si myslím, že stála skutočne za to, aby som sa to pokúsila preložiť. Mimochodom, je to moja prvá preložená poviedka a týmto chcem poďakovať Jimmi za to, že mi urobila banner a dovolila mi uviesť poviedku na svojej nádhernej, úžasnej stránke, s ešte úžasnejšími poviedkami.

Poviedka je uvedená pôvodne ako jednorázovka, ale má 26 strán. Preto som si dovolila rozdeliť ju do štyroch častí.

Ako hovorím, v prekladoch som amatér, tak dúfam, že na to budete brať ohľad.

Disclaimer:

Harry Potter belongs to J.K. Rowling, Warner Brothers, et al. No copyright infringement is intended.

Autorkin popis:

Vojna skončila, ministerstvo bolo očistené od korupcie a Harry učí v celkom novej aurorskej triede, ako súčasťou nového sveta. Má svojich priateľov, manželku a milenca po svojom boku. Keď sa mu nečakane zmení život, musí sa Harry rozhodnúť medzi povinnosťou a túžbou. Zatiaľ, čo on je vďačný za svoju rodinu, nemôže si pomôcť, ale žiali za mužom, ktorého opustil. Rovnako tak nedokáže zastaviť, aj po ôsmich dlhých rokoch, snahu o opätovné získanie Draca Malfoya. Koniec – koncov, konečne si zaslúži trochu šťastia.

Vaša Tessa

Lunadragon: ( Tesska )17.10. 2009 Čierna ruža 4/4
Lunadragon: ( Tesska )16.10. 2009 Čierna ruža 3/4
Lunadragon: ( Tesska )11.10. 2009 Čierna ruža 2/4
Lunadragon: ( Juli )10.10. 2009 Čierna ruža 1/4
Lunadragon: ( Juli )09.10. 2009 Úvod k poviedke