Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zatracení kouzelníci


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Zatracení kouzelníci

Damn Wizards

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7782623/1/ 

Autor: sprinter1988

Překlad: denice   Beta: Sevik99    Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Autora/ku nelze kontaktovat

Harry/Hermiona

Rating: 13+  Kapitol: 7

Slov: 29 310

 


Shrnutí: Toto je pokračování povídky Harry toho už má dost. Nemusíte ji mít přečtenou, ale možná bude lepší, když to uděláte. Harry u moci je tady trochu bezskrupulózní. Brumbál, ministerstvo a smrtijedi dostanou zabrat. Ron také trochu a obecně i kouzelnická společnost.

 

Éra/období: po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží sprinter1988. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Prohlášení autorky: Ne, nevlastním franšízu Harryho Pottera, i když vlastním výtisky všech knih a filmů. Lidé, kteří vlastní franšízu Harryho Pottera, jsou JK Rowling, Bloomsbury, Warner Bros. a několik dalších vydavatelů. Děkujeme JKR za to, že nás nechá hrát si na písečku kouzelnického světa.

Tady to je; pokračování ‚Harry už toho má dost‘. Užijte si to.


Poznámka překladatelky: Tady je link na první část 'Harry už toho má dost':  https://hpkizi.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=8686


A držte si klobouky, pojedeme z kopce! :-)