Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Křehké hřmění


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Povolení k překladu: Ano

Draco/Harry

Rating: 18+  

Kapitol: 6 

Slov: 61192 

Slash 

 

Shrnutí: Draco Malfoy vždycky věděl, že jsou šťastné konce možné jenom v pohádkách. Když mu někdo vyhrožuje, že odhalí jeho válečnou minulost, Draco riskuje život, aby ochránil svá tajemství. Nakonec se však ukáže, že není jediný, kdo něco skrývá.

 

Jedná se o pokračování povídky Tisíc podob krásy.

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Geoviki. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Prohlášení autorky: Postavy stvořené J. K. Rowlingovou mi nenáleží a nepoužívám je za účelem zisku, nýbrž jako vzdání pocty. Delicate Sound of Thunder jsem si vypůjčila z názvu koncertního alba skupiny Pink Floyd z roku 1988.

 

Poznámka autorky: Tato povídka byla poprvé zveřejněna v květnu roku 2005 a naposledy byla editována v únoru 2013.

 

Poznámka překladatelky a bety: Máme radost, že můžeme ještě nějakou chvíli strávit s postavami z povídky Tisíc podob krásy, které nám během mnoha a mnoha hodin strávených nad překladem přirostly k srdci, a dál nasávat jedinečnou atmosféru, kterou tato povídka nabízí. Děj se odehrává nedlouho po skončení Tisíc podob krásy, ale odhalíme i pár válečných tajemství, která nám dosud zůstala skryta. Pokud povídku neznáte, tak si ji nyní můžete přečíst celou zde https://hpkizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=386.

Doufáme, že se vám i tato zápletka s nádechem detektivky bude zamlouvat, a už se nemůžeme dočkat vašich reakcí.

S láskou

LadyF a Violeta

. Úvod k poviedkam: ( LadyF )30.11. 2021 Úvod