Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Azkabanem to nekončí


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Éra/období: kánon

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Laume. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

PP: Překlad vznikl jako vánoční dárek pro Marci, která si jej tradičně i obetuje. Chtěla něco se Severusem a já na poslední chvíli padla na tuto povídku. Nečekejte nic vážného. Jde o opravdu odlehčené čtení, i když má jistý temný podtón. Začneme v květnu.

PB: Vánočním dárkem v podobě překladu od Lupinky pro mne již několik let začíná Štědrý den. A i když ve chvíli, kdy toto čtete, je nejspíš jaro, já v reálném čase sedím u rozsvíceného stromečku a těším se na zbytky božíhodové kachny se zelím, přestože už několik dní v podstatě nepřetržitě žeru. :-) A jelikož ve chvíli, kdy toto čtete, je nejspíš jaro (vím, že se opakuju), doufám, že už jsem nabraná vánoční kila alespoň částečně odčarovala a že jsem Lupince za její dárek i osobně poděkovala. Protože, Lupinko – jsi nejlepší překladatelka a jsi MOJE  :-)

Děkuji!!! ♥

Laume: ( Lupina )16.06. 2020 Kapitola 7 a epilog
Laume: ( Lupina )10.06. 2020 Kapitola 6.
Laume: ( Lupina )03.06. 2020 Kapitola 5.
Laume: ( Lupina )27.05. 2020 Kapitola 4.
Laume: ( Lupina )20.05. 2020 Kapitola 3.
Laume: ( Lupina )13.05. 2020 Kapitola 2.
Laume: ( Lupina )06.05. 2020 Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.03. 2020 Uvod