Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

D For Defender


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

D For Defender – O jako ochránce

Autor: amand-r; Překlad: Patoložka; Beta-read: Lady Corten, Claire

Crime/Humor/Romance, slash, snarry, NC-17 (sex a násilí)

http://www.thebejeweledgreenbottle.com/2009%20Mixed%20Games/Fic%20Snitch/snitch-amand_r.html

Rozsah: 28 tis. slov, 4 části (pravděpodobně budou rozděleny do sedmi nebo osmi dílů)

Stav: Souhlas s překladem, překlad před dokončením

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by amand-r, czech translation was created by Patolozka.

Shrnutí: Kouzelnickým světem se prohání muž… nebo netopýr… možná je to netopýří muž. Severus má asi milostný poměr, Harry je stále unavený, och a opilci ve východní Anglii si stěžují na zelené světlo. Opět.

A/N: Všechny úvodní citace jsou ze seriálu The Tick: Animated Series. (PP: Který bohužel neznám a u nás nevyšel, takže jsem překládala, jak se dalo.)

Pár slov od překladatelky: Pokud čekáte romanci, nečekejte, pokud se ale chcete dobře pobavit, zažít příběh s detektivní zápletkou z kouzelnického světa a ještě k tomu zakusit jistý druh superhrdinství, pak jste tady správně. Upřímně, tento překlad je snad ještě náročnější než všechny ty ostatní, asi se to stále stupňuje, nebo nevím, protože složku s touhle povídkou bez strýčka Googla neotvírám, neměla bych šanci. Doufám, že se budete bavit stejně dobře jako já. Čekala jsem rok, než jsem se k tomu dostala, ale myslím, že to stojí za to.

Začínáme příští týden.