Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nepravdepodobný pár I.


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

1. kapitola

Na chvíľu zatvorila oči a zhlboka sa nadýchla a vydýchla. Toto zvládne. Dokáže sa cez to preniesť. Je jej jedno, že sa práve žení. Už ho rozhodne viac nemiluje. Naozaj jej to bolo jedno.

Až na to, že jej to jedno nebolo.

Sledovala ženícha a nevestu, ako si vymenili sľuby a jej srdce sa takmer zastavilo. Očakávalo sa, že tam s ním bude stáť ona. Mala to byť jej svadba, jej biele šaty, jej priatelia a jej rodina. Čo sa pokazilo? Prečo ju prestal milovať? Naozaj ho niekedy milovala?

Obrad sa práve skončil. Všetci sa postavili. Keď nevesta a ženích prechádzali okolo nej, patrilo sa, aby sa postavila a prejavila tak svoju úctu. Zostala sedieť. Žiaden z nich jej nestál za to, aby sa postavila. Chcelo sa jej plakať. Nasledovala ten dav von, aby odprevadila šťastný pár na svadobnú hostinu. Hodila dokonca trochu ryže. Trafila mu rovno do tváre. To jej po prvý raz za celý deň vyvolalo úsmev na tvári. Potriasla hlavou, aby sa zbavila ryže vo vlasoch, ktorá jej tam uviazla a vrátila sa na nazad do kaplnky, kde sa posadila.

Čoskoro sa kaplnka vyprázdnila a zostala sama. Každý asi šiel do Brlohu na hostinu. Všimne si vôbec niekto, že tam nie je? Asi nie. Harry si to nevšimne. Bude príliš zaneprázdnený povinnosťami ženíchovho svedka. Ginny si to nevšimne, je hlavná družička. Ron si to určite nevšimne, pretože sa práve oženil s druhou.

Hermiona Grangerová bola silná žena. Prežije tento malý žiaľ a pohne sa vpred. Navonok ju to ani netrápilo. Keď dostala pozvánku, chcela ju odhodiť, ale musela zachovať dekórum. Z toho dôvodu prišla. Videla. Zvíťazila. Teraz potrebovala len fľašu vodky a trochu poriadnej staromódnej sebaľútosti, a keď nadíde pondelok ráno, bude v poriadku.

Vstala, prešla popri lavici a po uličke. Mala by zabočiť doľava, k dverám. Zabočila doprava, smerom k oltáru. Stála tam, uprostred rôznofarebných slnečných lúčoch, ktoré tancovali po borovicovej podlahe.

Pozrela nahor a predstavila si, že jej to jej svadba. Predstavila si, ako ju jej otec vedie uličkou, ako si jej matka prikladá vreckovku, aby si osušila oko. Ako na ňu čaká ženích, s úsmevom na tvári, ale jediný problém bol, že si nemohla vybaviť jeho tvár. Vedela s istotou, že si nepredstavuje, že tam s ňou stojí Ron. Tak čo mala zase za problém?

Otočila sa, aby vyšla zo dverí. ale rozhodla sa namiesto toho posadiť sa na druhú lavicu z kraja. Sadla si tam, zvesila hlavu a začala plakať.

Dvere sa nepatrne otvorili. Stuhla. Zvrtla sa, aby zistila, kto vošiel. Pohľad na osobu pred ňou ju šokoval. Bol to Draco Malfoy. Tiež ju zbadal a vycúval von. Musel si všimnúť, že plakala. Dopekla. Nevidela ho už tri roky. Naposledy ho videla na svadbe Ginny a Harryho. Vtedy ju šokovalo, že ho pozvali, ale po pravde, v tom čase mu nevenovala veľa pozornosti. Bola príliš zaneprázdnená faktom, že sa jej najlepší priateľ žení s dievčaťom svojich snov. Odvrátila sa a utrela si oči. Nedovolí mu, aby ju videl plakať. Vyšla von z dverí a zbadala ho, ako sedí na schodoch s uvoľnenou viazankou. Pozrel sa na ňu, keď vyšla z dverí. Posadila sa vedľa neho. "Ahoj, Malfoy, nevidela som ťa na svadbe."

"Vážne? Ja som ťa videl," zareagoval. "Sedel som v lavici rovno za tebou. Nevyzerala si, že sa veľmi tešíš z obradu," bezstarostne vyhlásil.

"Pripúšťam, že nie," súhlasila.

"Chceš byť sama, aby si sa ešte dlhšie vyžívala v sebaľútosti, alebo máš namierené na hostinu?" spýtal sa.

"Nevyžívala som sa v sebaľútosti," pripomenula.

"Ale áno," zasmial sa.

"Nie, vážne nevyžívala," zopakovala. Pozrel sa na ňu a zamračil sa. Vzdala to.

"Fajn, vyžívala som sa. Čo tu stále ešte robíš? Prečo nie si na hostine?".

"Preboha," zasmial sa, "pre mňa bolo príliš už len prísť na obrad. Určite nepovažujem za zábavné ísť na recepciu s bandou Weasleyových. Pravdepodobne by som od záplavy červených vlasov oslepol."

Rozosmiala sa. "Tak prečo si stále tu?"

"Čakal som na teba, samozrejme."

"Prečo?"

"Neviem, naozaj," odpovedal úprimne. "Len som ťa videl skľúčenú, a ja neviem, ale napadlo mi, že na teba počkám. Chceš, aby som odišiel?"

Chcela? Chcela, aby ju Draco Malfoy nechal samu? 

Ani na to nepoznala odpoveď.

Rozhodla sa zmeniť tému. "Pozval ťa sem Ron alebo Pansy?"

"Pansy, samozrejme," odvetil, postavil sa a poodišiel, aby sa posadil na malú lavičku pri dláždenom chodníku.

Ona zostala na mieste.

"Takže teraz smútiš nad faktom, že sa Weasley oženil s niekým iným a nie s tebou, alebo smútiš nad faktom, že si jediná slobodná?" spýtal sa.

"To nie je to isté?"

"Nie, môžeš len žiarliť, že si nebola tá tam hore v tých bielych šatách, rukaviciach a závoji. Weasley sa nemusí dosadiť do tejto rovnice," oznámil.

"Nuž, potom," zamrmlala, snažiac sa byť úprimná, "myslím, že žiarlim. Chcem svadbu, dom a deti. To však neznamená, že chcem Rona."

"Sláva ti," povedal, zatiaľ čo sa znova postavil. Vyzeral nervózny.

"Čo myslíš tým, sláva mi?" spýtala sa zmätená.

"Som len rád, že si dokážeš priznať pravdu. Neznesiem pomyslenie na to, že by si nad tým červenovlasým parazitom vyronila slzu," zasmial sa.

"Oh," vzdychla si potichu.

Prešiel k nej a znova sa posadil vedľa nej na drevený schod. Hľadela na jeho čierne topánky. Spýtal sa: "Mám zaujímavé topánky?" Tak sa mu pozrela do tváre a on položil ďalšiu otázku: "Čo teraz robíš, Grangerová?"

"Som liečiteľkou u Sv.Munga. A ty?" spýtala sa ho, keď sa zadívala do jeho strieborno-sivých očí.

"Pracujem pre ministerstvo, prísne tajné. Keby som ti to povedal, musel by som ťa zabiť," uškrnul sa.

"Myslela som si, že pracuješ s Harrym a Ronom na oddelení aurorov," povedala.

"Keď si to vedela, prečo si sa pýtala?" čudoval sa s jedným nadvihnutým obočím.

Pokrčila plecami. "Myslím, že som sa len som sa snažila o bežný rozhovor,“ nenútene odvetila. Postavila sa.

"Mala by som ísť."

"Oh, áno, aby si videla more červených vlasov, alebo ako to nazývajú obyčajní ľudia, svadobnú hostinu," povedal Draco, skôr pre seba. Tiež sa postavil.

"Nie, idem domov," priznala. "Nemyslím, že im tam budem chýbať a viem, že v jednom obchode je fľaša s mojím menom a čaká na mňa, aby som si ju vzala domov."

Od srdca sa zasmial a spýtal sa: "Nemáš alkoholické dni, že nie?"

"Nie, len večierok alkoholikov," zaklamala a tiež sa zasmiala. "Bolo príjemné ťa znova vidieť, Draco. Možno sa stretneme aj nabudúce, keď si niekto zo Slizolinu bude brať niekoho z Chrabromilu."

Usmial sa, "Vážne, Grangerová, aká je pravdepodobnosť, že sa to znova stane?"

"To je pravda," súhlasila.

"Čau, Grangerová."

"Čau."

Chcela sa odmiestniť preč, ale on prišiel k nej a povedal: "Mimochodom, máš trochu ryže vo vlasoch."

"Vážne?" čudovala sa.

Načiahol sa a odstránil niekoľko zrniek bielej ryže. "Tvoje vlasy sú oveľa jemnejšie než v mojich predstavách."

Nevedela, čo na to povedať. 'Ďakujem?' alebo 'Ty si si predstavoval moje vlasy?'. Čo z toho? Namiesto toho si vložila do vlasov vlastné ruky a znova nimi zatriasla.

"Dostala som ju všetku preč?"

Naklonil sa bližšie. Voňal ako kúsok neba na zemi. Skutočne zhlboka potiahla nosom. Dúfala, že si to nevšimol. Zadíval sa na jej vlasy. "Myslím, že hej." Rýchlo uprel pohľad nazad ku kaplnke. Uvažovala prečo. Keď sa otočil nazad k nej, stále stála pri ňom blízko.

"Uvidíme sa na ďalšej svadbe," povedal znovu.

"Dovtedy," odvetila a zdvihla ruku.

Skôr než stihla odísť, vyhlásil: "Páčila by sa ti dnes večer spoločnosť alebo to budeš len ty a tvoja špeciálna fľaška vodky?"

Uškrnula sa. "Čo máš na mysli?"

Krivo sa usmial. "Daj mi ruku a zistíš to."

Pokrútila nesúhlasne hlavou, ale pristúpila k nemu a položila mu ruku na ponúknuté predlaktie .

"Až po tebe, Malfoy."

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )21.02. 2010 Pdf na stiahnutie
AnneM.Olivier: ( Jimmi )07.11. 2008 Epilóg: Nepravdepodobný pár
AnneM.Olivier: ( Jimmi )07.11. 2008 Kapitola 41. Koniec (alebo Dracovými slovami začiatok)
AnneM.Olivier: ( Jimmi )07.11. 2008 Kapitola 40. Sľuby
AnneM.Olivier: ( Jimmi )06.11. 2008 Kapitola 39. Pred sľubmi
AnneM.Olivier: ( Jimmi )04.11. 2008 Kapitola 38. Kaplnka
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.11. 2008 Kapitola 37 - Svadba pokračuje
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.11. 2008 Kapitola 36 - Svadba, časť I.
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.11. 2008 Kapitola 35
AnneM.Olivier: ( Jimmi )31.10. 2008 Kapitola 34
AnneM.Olivier: ( Jimmi )31.10. 2008 Kapitola 33
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.10. 2008 Kapitola 32
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.10. 2008 Kapitola 31
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.10. 2008 Kapitola 30
AnneM.Olivier: ( Jimmi )22.10. 2008 Kapitola 29
AnneM.Olivier: ( Jimmi )18.10. 2008 Kapitola 28
AnneM.Olivier: ( Jimmi )17.10. 2008 Kapitola 27
AnneM.Olivier: ( Jimmi )16.10. 2008 Kapitola 26
AnneM.Olivier: ( Jimmi )15.10. 2008 Kapitola 25
AnneM.Olivier: ( Jimmi )15.10. 2008 Kapitola 24
AnneM.Olivier: ( Jimmi )13.10. 2008 Kapitola 23
AnneM.Olivier: ( Jimmi )11.10. 2008 Kapitola 22
AnneM.Olivier: ( Jimmi )07.10. 2008 Kapitola 21
AnneM.Olivier: ( Jimmi )06.10. 2008 Kapitola 20
AnneM.Olivier: ( Jimmi )04.10. 2008 Kapitola 19
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.10. 2008 Kapitola 18
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.10. 2008 Kapitola 17
AnneM.Olivier: ( Jimmi )30.09. 2008 Kapitola 16.
AnneM.Olivier: ( Jimmi )29.09. 2008 Kapitola 15
AnneM.Olivier: ( Jimmi )28.09. 2008 Kapitola 14
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.09. 2008 Kapitola 13. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )24.09. 2008 Kapitola 12. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )23.09. 2008 Kapitola 11. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )22.09. 2008 Kapitola 10. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )21.09. 2008 Kapitola 9. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )21.09. 2008 Kapitola 8. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )20.09. 2008 Kapitola 7. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )19.09. 2008 Kapitola 6. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )18.09. 2008 Kapitola 5. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )17.09. 2008 Kapitola 4. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )16.09. 2008 Kapitola 3. An Unlikely Pair
AnneM.Olivier: ( Jimmi )15.09. 2008 Kapitola 2. / REVISED
AnneM.Olivier: ( Jimmi )15.09. 2008 Kapitola 1. / REVISED