Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

1.

Občas sa žena musí rozhodnúť medzi nejakým mužom a niečím iným, čo jej je veľmi drahé; napríklad milovanou mačkou, ktorú mala viac než desaťročie a ktorá bola v celom čarodejníckom svete jej prvým priateľom. Inokedy ženu o túto možnosť voľby pripravia, pretože zvoliť si mačku už viacej neprichádza do úvahy. Napríklad, ak tú mačku ten muž zabije.

Nezáleží na tom, ako sa to stalo. Nie je to smiešny príbeh, ktorý bude aj po rokoch zábavný a ani nič podobného. Draco nechal otvorené dvere a Krivolab sa dostal von a Hermiona ho našla o týždeň neskôr v muklovskom Londýne. Vyzeral ochabnutejšie a zdevastovanejšie, než keď ho naposledy videla. Vôbec nič vtipného na tejto situácii nebolo. V skutočnosti to bola tá úplne najsmutnejšia vec - alebo minimálne sa v tom čase zdala - ale preronil Draco Malfoy jednu jedinú slzu?

Nie. Nepreronil, a mal tú drzosť rovno pred ňou si pomyslieť, aká je to skrátka sprostá mačka. Nepovedal to nahlas, ale Krivolaba vždy nenávidel a mohla počuť, ako mu tie myšlienky vypadávajú z mozgu cez nosovú dierku. Hermiona preronila slzy za nich oboch a potom mu povedala, že v žiadnom prípade nemôže mať budúcnosť s niekým tak totálne nezodpovedným. Po tom, čo deväť mesiacov spolu chodili, bývali spolu len tri mesiace a ona ho už vykopávala preč. Bolo to týždeň predtým, než to vôbec povedala Ginny - cítila sa tak trápne kvôli tomu, že na začiatku vôbec celej tejto veci dala šancu len preto, aby ju musela takto skoro ukončiť - presne tak ako všetci vraveli, že to dopadne.

Ale podivné bolo, že Ginny nebola na Hermioninej strane. Stále si nemyslela, že to vydrží, ale zjavne si myslela, že nechať otvorené dvere nie je dostatočný dôvod na to, aby ste niekoho vykopli týždeň pred vaším prvým výročím. Až v tej chvíli si Hermiona spomenula, že toto - deň, kedy s Ginny viedli tento rozhovor - je presne dňom ich prvého výročia. Bolo 23.55, Hermiona sa pripila červeným vínom a o päť minút bude po všetkom. Úplne na to zabudla a to bolo horšie než nechať otvorené dvere, aj keď sa cez ne mačka dostala von.

Preletaxovala sa nazad do svojho bytu, a našla Draca tvrdnúť pred svojimi dverami, pretože vymenila zámky, a ona ho vpustila dnu a on neodišiel.

riptey: ( Jimmi )21.08. 2011 10.
riptey: ( Jimmi )20.08. 2011 9.
riptey: ( Jimmi )19.08. 2011 8.
riptey: ( Jimmi )17.08. 2011 7.
riptey: ( Jimmi )17.08. 2011 6.
riptey: ( Jimmi )17.08. 2011 5.
riptey: ( Jimmi )16.08. 2011 4.
riptey: ( Jimmi )16.08. 2011 3.
riptey: ( Jimmi )16.08. 2011 2.
riptey: ( Jimmi )15.08. 2011 1.