Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Dračia krv

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Dračia krv

Kapitola 1 Priori Occuro

Dračia krv
  • 32jennifer2 | 20.07. 2009 | Zensho , 4599 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho

    Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

    Preklad: Jenny (32jennifer2)

Dračia krv

Dračia krv - úvod k poviedke

Dračia krv
  • Jimmi | 26.06. 2009 | . Úvod k poviedkam
  • Tak túto poviedku má pre vás v pláne preložiť 32jennifer2. Je to ďalšia poviedka od zensho (autorka Tymiánu). Originálny názov je The Blood Of The Dragon a odohráva sa po piatom ročníku na Rokforte a chvíľu po ňom. Z popisu autorky: Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

    Autorom obrázku som ja, snáď okrem Narcissy a Dumbledora sú tam všetky hlavné postavy. Príbeh plne rešpektuje prvých 5.dielov HP (to len keby niekoho napadlo, čo tam robí Sírius). Máte sa na čo tešiť.   

42 článkov (3 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]
Prejsť na: