Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Oznamy

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Oznamy

Invaze rušivých elementů

Oznamy
Oznamy

Nutné otestovať prihlasovanie!!!

Oznamy
Oznamy

Dočasné zrušenie niektorých častí webu

Oznamy
  • Jimmi | 16.01. 2022 , 359 čitateľov
  •  

    Kvôli reorganizácii webu musím zrušiť Fanfiction a HPPreklady. 

    Hrozia výpadky webu a podobné veci...  


    Vrátim to časom späť (asi inak) ale v prvom rade musím ratovať túto časť. Niečo som vymyslela, týždeň testovala, ale len na online verzii uvidíme, či to funguje. 


    Jimmi

     


    UPDATE:  oba systémy sú nasadené, máte prístupný len starý. Aktuálne riešim užívateľov.  Duplicitným emailovým adresám išiel email o vymazaní, plus som musela vyriešiť vlastný účet a na fóre mám poznačené 4 nicky s menami, čo neprejdú... 




Oznamy

Technická otázka DOPLNENIE

Oznamy
  • Jimmi | 13.01. 2022 | . Oznamy , 344 čitateľov
  • Technická otázka  


    Ešte jedna technická k mobilu - teraz sa to správa tak, že pravý a ľavý stĺpec sa zobrazuje po kliknutí na buttony.  Na https://hpkizi.sk/hppreklady/ sú jednotlivé bloky na mobile zavreté (k poradiu som sa ešte nedostala) ale všetky vidno, to čo chcete si otvoríte kliknutím... 


    Čo je lepšie?



Oznamy

Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé

Oznamy
  • Jimmi | 06.01. 2021 , 1263 čitateľov
  • Je mi hrozne ľúto, že zase začínam s touto témou...  ale zase musím zopakovať, že preklady z tohto webu sa nesmú kopírovať na iné stránky. V žiadnom prípade neposkytujeme súhlas (je tu pár historických výnimiek, ale o tých viem). Tieto stránky žijú z reklamy, ubližujete im tým, to vám vážne za to stojí? A to nehovorím o iných veciach. 


    Toto sa týka aj prekladov, ku ktorým napíšete zdroj... na wattpade nemôžete skopírovať nič, k čomu nemáte písomný súhlas autora.  Je to podmienka wattpadu!


    Tu to máte konečne česky:

     

    Zdroj: https://support.wattpad.com/hc/en-us/articles/216192503-Copyright-FAQ#czech

    Co je to porušení autorských práv?

    • Publikování děl, která náleží třetí osobě a která jsou chráněna autorskými právy, bez autorova právního souhlasu.
    • Publikování děl jménem autora a to i přesto, že jim připíšete veškerý kredit – stále jde o porušení autorských práv. VŽDY je potřeba souhlas autora. 
    • Adaptace nebo nepatrné změny díla - jako například změna jmen postav, kopírování událostí a popisování je svými vlastními slovy, změny pohledů postav, apod.
    • Používání obrázků, které nevlastníte. To zahrnuje vytváření obálek (coverů), ke kterým použijete obrázky, které nejsou vaše vlastní (výjimkou jsou obrázky, které jsou ve veřejné doméně). 

     

    Jak Wattpad přistupuje k porušování autorských práv?

    Wattpad bere porušování autorských práv velmi vážně. Uživatelům není dovoleno zveřejňovat příběhy, které nevlastní – pokud k tomu samozřejmě nemají právní souhlas autora a pokud důkaz o souhlasu nebudou schopni poskytnout, když budou požádáni.



Oznamy

Anketa - výběr povídky

Oznamy
Oznamy

Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu

Oznamy
Oznamy

Technické veci - komentovanie - váš názor

Oznamy
Oznamy

Info k blog.cz končí

Oznamy
  • Jimmi | 08.08. 2020 | . Oznamy , 675 čitateľov
  • Ako ste asi zaznamemali, 16.8. končí blog.cz a s ním kopa starých stránok, či už vlastnej tvorby, alebo prekladov.  Nižšie začínam robiť (priebežne dopĺňam) zoznam stránok, na ktoré sme narazili. 

     


    Prosím píšte do komentárov ak viete o ďalších, prípadne máte už zálohu. Za zálohu (správnu) sa považuje, keď stiahnete celú stránku (CTRL S, najlepšie to robí Firefox). 

     

    Pokiaľ ste majiteľom takýchto stránok (máte k nim prístup), toto už asi viete, ale pre istotu kopírujem:


    dostala jsem tip - blog.veruce.cz  - jeden sikovny propagator presouva blogy i s komentari a obrazky, otestovala jsem s nim vsechny druhy prevodu a vsechno je ok (od Blanky) - tak hodně sil a zdaru. Tohle pomůže jen těm, kdo blog.cz vlastní a stojí o přesunutí, čtenářům, kteří si jen chtějí něco uchovat, to nepomůže.

Oznamy

Oznam

Oznamy
Oznamy

hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia

Oznamy
  • Jimmi | 20.02. 2020 | . Oznamy , 754 čitateľov
  • Prvé informácie k plánovaným zmenám (pokiaľ nechodíte na hppreklady.sk).  Touto formou, pretože pracujeme dávkovo, občas sa musí aj prekladať. 

    Než sa ukončí táto časť, uvítame prípadné pripomienky alebo nápady ako čo nazvať. 



Oznamy

hpkizi.sk a spol a wattpad

Oznamy
  • Jimmi | 09.06. 2018 | . Oznamy , 1369 čitateľov
  • Ahojte, 


    trošku sa nám tu začalo množiť kopírovanie poviedok  na wattpad, takže by som to chcela zhrnúť a len odkazovať na tento článok.


    Jediný preklad, ktorý môžete nájsť na wattpade, je Mazlíček od denice. Toto sa týka aj ostatných webov, na ktoré prispievajú členky Arabeska o.z. (hlavne sovička od Jacomo: http://www.owlwings.estranky.cz/)


    Takže ako to s tým wattpadom je?

Oznamy

Na záver

Oznamy
Oznamy

Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok

Oznamy
Oznamy

Adventy 2014

Oznamy
  • Jimmi | 01.07. 2014 | . Oznamy , 1475 čitateľov
  •  


    Toto je dôležité oznámenie súvisiace s Adventami 2014, nakoniec som sa totiž rozhodla riešiť to tu cez fórum a než sa to spustí, treba všetko odskúšať. 

Oznamy

Adventné kalendáre 2013

Oznamy
  • Jimmi | 07.09. 2013 | . Oznamy , 1779 čitateľov
  • Všeobecné info k adventným kalendárom 2013


    Vianoce sú naozaj za dverami, takže opäť nastal čas na vytvorenie adventných kalendárov, tentoraz pre rok 2013 a príležitosť pre ľudí, ktorí normálne neprekladajú, ale chcú skúsiť niečo kratšie. 

Oznamy

Grangerová, moje noční můra!

Oznamy
  • Patolozka | 26.05. 2013 | . Oznamy , 2065 čitateľov
  • Milí moji,

    pred rokom mi niekto urobil veľkú radosť (a prekvapil) a pred pár dňami som na svoj darček náhodou narazila a rozhodla som sa, že by nemal zapadať prachom a že si zaslúži čestné miesto na týchto stránkach. Taktiež mi pripadal ako vhodný úvod k dnešnej dávke poviedok. A venovanie vyvolalo snáď ešte väčší úsmev ako minulý rok.

    Patoložka, ďakujem 

    Jimmi

    A/N: Tuto povídku jsem psala přesně před rokem pro Jimmi k narozeninám, ovšem nikdy se nedočkala pokračování, protože, jak se stalo, tak se stalo, vznikla ze mě absolutní fanynka snarry.

    Myslím, že jsem od té doby ušla pořádný kus cesty, tak sem se ji pokusila trochu zrevidovat, ovšem moc to nešlo, takže - pokud se ti, Jimmi, líbí, jsem jen ráda. Enjoy:-)

Oznamy

Poďakovanie

Oznamy
  • Jimmi | 20.03. 2013 | . Oznamy
  • Keďže mám voľno len cez víkend, tento rok netradične o pár dní skôr (musíte kliknúť na ten link o riadok nižšie).


    Poďakovanie 2013


    PS. V stredu mám tak nabitý program, ako keby to bolo naschvál, takže tak.

Oznamy

Technická - Advent

Oznamy
Oznamy

Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach

Oznamy
26 článkov (2 stránok, 20 článkov na stránku)
[ 1 | 2 ]rightgif
Prejsť na: