Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Když už víš

Epilog

Když už víš
Vložené: denice - 28.01. 2021 Téma: Když už víš
denice nám napísal:

Autor: loralee1          Překlad: denice          Beta: Jimmi a Sevik99          Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3160980/1/Hindsight

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Epilog

 

Severus Snape odpočíval v křesle u krbu. Uvažoval o týdnech, které následovaly po zničení Voldemorta. Albus přišel o všechny své funkce a velkou část svého politického vlivu, když trval na tom, že by malý chlapec mohl být příštím Pánem zla jednoduše proto, že znovu porazil Voldemorta. Lidé si začali myslet, že veliký Albus Brumbál na Harryho žárlí.

Když Brumbál opustil Starostolec, Smrtijed zajatý při Voldemortově pokusu o znovuzrození dostal veritasérum a byl odsouzen k uvržení za závoj.

Seznam, který Severus obdržel od svého budoucího já, byl splněn. Viteály byly zničeny, Voldemort zlikvidován, Pettigrew zajat, Black očištěn, Skrkové zatčeni a Lockhart ponížen.

Draco se po prázdninách do Bradavic nevrátil, protože lektvar, který dostal, vymazal celou jeho osobnost i vzpomínky. Severus pověděl Narcise, jak se nakonec Lucius pokusil syna ochránit, a doufal, že tentokrát Draca vychová lépe.

Salazar Zmijozel znovu přišel do zakouzleného rámu v jeho komnatách a hovořili spolu jak o změnách v jejich koleji, tak o baziliškovi v podzemí školy. Dohodli se, že ačkoli všemi mastmi mazaný zakladatel poskytne nějaká vodítka k Tajemné komnatě, bylo by moudré ještě pár let Harrymu zabránit v nalezení hada.

Severus si povzdechl; mohl v to jen doufat.

 

KONEC

 

Poznámka překladatelky: Jimmi a Seviku99, jako vždy máte na překladu lví podíl, vaší práce si moc vážím a děkuji vám za ni.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Pelupe - 31.03. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lucky - 14.04. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: prodavacka - 14.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: elisa - 23.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: prodavacka - 14.11. 2023
|
Ahoj, celá povídka je úžasná má spád a je napínavá,
je skvělé, že pořád přibývají. Zdraví Prodavačka

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Trim - 23.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lucky - 25.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Epilog Od: Jirka001 - 03.12. 2022
Díky moc za skvělý příběh pro radost. Nejen, že mě potěšilo příjemní čtení. Ale je to takový pohodový, příjemný příběh, dalo mi to kousek radosti a opytimismu, které jsem teď právě hodně potřeboval. Takže moc děkuju všem, kdo se podíleli na překladu a zveřejnění, i na pečlivém dokončení dlouho rozepsaného překladu.
Re: Epilog Od: denice - 03.12. 2022
Vždycky mě moc těší, když se objeví komentář i pod starší povídkou - znamená to, že je stále aktivní a někomu udělala radost, a to je moc dobře. Je od tebe hezké, že ses o dojem z ní podělil. Děkujeme!

Re: Epilog Od: Oliszek - 26.09. 2021
Teda parádní výběr povídky, děkuji za překlad. Sice byla trošku uspěchaná, mám ráda povídky rozepsanější, ale konečně mi jednou Sirius nelezl na nervy. Cestování, časem, zlej děda Brumbál a mentor Sev - vše co mám nejraději v jednom příběhu. Ještě jednou děkuji ❤️

Re: Epilog Od: marci - 20.05. 2021
Mila denice, betusky, moc vam dekuji za preklad teto povidky. Ano, Severus byl OOC, ale - bože - ja si to tak užila! Oddechove cteni s tresnickou na dortu v podobe zakladatelu navstevujicich Kleopatriny maserky, herny a bordel - to vazne nema chybu :) Jeste jednou dekuji a klanim se za vyber i preklad :)

Re: Epilog Od: larkinh - 25.02. 2021
Čtení jsem si užila, i když myslím, že děj mohl být trochu víc rozpracovaný - někde to prostě plynulo moc rychle a říkala jsem si, jak se autorka propána dostala do toho bodu? Každopádně děkujinza překlad, protože myslím, že za rok-dva si to zase ráda přečtu jako oddechovku.

Re: Epilog Od: miroslava - 15.02. 2021
Drahé čarodějky, nádherná, milá, čtivá povídka. Děkuji vám za ni.

Re: Epilog Od: zuzule - 02.02. 2021
Krasa! To je aspon happy end. Dekuju!
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Že ano? Zlo je potrestané a Severus si pěkně hoví u krbu. Děkuji!

Re: Epilog Od: ostruzinka - 01.02. 2021
Epilog i 11 kapitolu komentuji zde. Bylo to super. Líbilo se mi, jak se do toho zamotali i Zakladatelé. Popravdě jsem s kouzlem podezírala Snapeovu knihovnu a Harryho tajné hledání v ní. Toto rozuzlení i Harryho prozrazení tajemství bylo dokonalé. Tato povídka zůstane mezi těmi, které řadím mezi své oblíbené.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Taky se mi líbí představa, že tihle čtyři se doteď potulují po Bradavicích, pěkně si užívají a navíc ještě občas pomůžou, když mají dojem, že je to na místě. A navíc jsou ještě v utajení, takže je neotravuje každý, kdo si vzpomene. Těší mě, že se ti povídka líbí. Děkuji.

Re: Epilog Od: Triana - 31.01. 2021
Ďakujem krasne tým čo sa podielali na preklade. Tento pribeh bol krásny. Mám rada pribehy v ktorych je Severus ten rozumný a najde si cestu k Harrymu. Veľmi krásne ukazane akoby to bolo inak keby Albus nechcel každým manipulovať. Moc sa mi páčilo ako tu dopadol.... Tak mu treba... To ma zato ze inak by neskôr žiadal od Severusa sľub ze ho zabije!HA! :) A ostatny boli tiez uzasný... Och ale milovaný Severus tu bol zlatíčko :) Moc ďakujem :)
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Taky mám ráda příběhy, kde je Severus aspoň trochu rozumný - a líbí se mi, že tady ten rozum vtloukl do hlavy sám sobě. Brumbál bohužel to štěstí neměl, a tak dopadl, jak si zasloužil. Intrikán jeden, měl Harrymu dát pokoj a ne mu vyhrožovat :-) Děkujeme!

Re: Epilog Od: prodavacka - 29.01. 2021
Přeju pěkný večer a děkuju za úžasnou povídku. Bylo by skvělé kdyby ich bylo víc. Zdraví Prodavačka a přeje fantazii a čas k psaní.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Přeji pěkný den a moc děkuji za milé přání, zahřálo u srdce.

Re: Epilog Od: Gift - 29.01. 2021
Skoda, ze se obrazy neobjevily uz drive. Vim, vim, bylo to prekvapeni, ale snad v kazde povidce pro ne mam slabost. Takze konec dobry, (skoro) vsechno dobre. Jsem rada, ze se autorka nesnazila vsem postavam zajistit budoucnost a my tak muzeme hadat, jak to s nimi dale bylo. Dekuji za moc milou povidku. Bylo to neco jineho a ja jsem si to rada cetla coby "zakusek" k narocnejsim povidkam. :-)
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Přesně jak píšeš, obrazy měly být překvapení, a tak s nimi autorka nevyrukovala dřív, aby to nepokazila. Moc pěkně jsi to shrnula - "zákusek" prostě někdy velmi potřebujeme :-) Děkuji!

Re: Epilog Od: luisakralickova - 29.01. 2021
Severusova mise splněna, povídka dočtena. Čarodějky, velké díky za další skvost do sbírky.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Jsem opravdu ráda, že povídku považuješ za skvost. Děkujeme.

Re: Epilog Od: weras - 28.01. 2021
Dnes jsem zjistila,že povídka ,,Když už víš,, o které jsem si myslela,že zůstane nedokončená,je dopsaná. A zrovna dnes,kdy jsem se šla podívat,jestli přece jen něco nepřibylo. Musím napsat,že jsem nadšená. Moc děkuji těm,kdo se podílel na překladu. Povídka se neskutečně dobře četla. A žádné chyby,což je skvělé. Občas čtu nějaké povídky na Wadpadu.Už se mi stalo,že i když má povídka originální námět,nemohla jsem ji dočíst,protože je tam taková spousta chyb,že mi hrůzou vstávají vlasy na hlavě.Jakoby se česká mluvnice u nás přestala učit. Ale teď nazpět k povídce. Škoda,že některé kapitoly nebyly víc rozepsané.A miluji Severuse,takže jsem neskutečně vděčná za to,jaká role mu v této povídce byla přidělena.Že Brumbál skončil jak skončil,mi vůbec nevadí. Teď už jenom mohu volat,víc takových povídek a překladů. Jak se zdá,tak už jenom na vašich stránkách nové povídky přibývají. A za to vám velký dík!!!!!
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Těší mě, že jsi byla mile překvapená. Myslím, že nemusíš mít strach - na těchto stránkách je zaručené, že každý překlad bude dokončen, výjimek je opravdu jen pár, většinou proto, že zůstal nedokončený originál, ale do takové povídky už by tu myslím nikdo nešel. Chválíš, že povídky jsou bez chyb, toho si hodně vážím i (když chyba se někdy samozřejmě vloudí). Za výslednou podobou kapitoly je hodně času a práce bet, což asi málokdo ocení. Už několikrát jsem psala, že mám chuť sem pro srovnání vložit svůj první nástřel před tím, než Jimmi označí, co jsem nepochopila v angličtině, Sevik99 dílek xkrát přečte a opoznámkovaná kapitola několikrát letí tam a zpět, než jsme spokojené s výsledkem. Severus je tu opravdu úžasný a Brumbál si za svoje potíže může sám. Doufám, že i následující povídka tě bude bavit. Moc děkujeme!

Re: Epilog Od: sisi - 28.01. 2021
Některé věci se vyřeší a některé ne, tak už to na světě chodí. Jak říká Snape, život není fér. Nevím, jestli to bylo někde v minulých kapitolách zmíněné, asi ano, jinak by nebyl Harry na prázdninách u Blacků. Dursleyovi to asi hodně mrzí, že nemají svého domácího sluhu. Nicméně, i Brumbál byl podroben soudnímu procesu, měli by být i oni. Děkuji moc za překlad téhle povídky. Je to úplně jiné, než když se člověk prodírá originálem, takové pěkné a pohodlné, žádné chytáky, nebo protimluvy, překvapivé novotvary a kumulované zkomoleniny. Moc dík, vážím si každého slova, které jste naťukaly do klávesnice a samozřejmě děkuji i za pěkný obrázek na začátku kapitoly. Vzhledem k dnešnímu datu si zasloužíte velikou jedničku s hvězdičkou. Čtyřmi hvězdičkami.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Chvíli jsem přemýšlela, než mi došlo, proč zmiňuješ datum :-) A jsem ráda, že se ti povídka líbila, i když tu není jasně napsané, jak se všechny věci vyřešily. Ale to hlavní tu myslím je - Harry má ochránce, přátele a ještě celý hrad, kde si může hrát a zkoumat. Děkuji.

Re: Epilog Od: Liz - 28.01. 2021
Děkuji. Toto byla moc pěkná povídka.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Těší mě, že se ti líbila. Děkuji.

Re: Epilog Od: Maiky - 28.01. 2021
To byl hezký závěr. Severus si odškrtal vše na svém pomyslném seznamu:). A známe Harryho - Baziliška brzo najde. Děkuji, na každou kapitolu jsem se těšila.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Ano, Severus má splněno, ale Harry ještě ne. tipla bych si, že Harry se s baziliškem spřátelí a bude se na něm vozit jako na sáňkách. Děkuji!

Re: Epilog Od: kakostka - 28.01. 2021
Oooo pěkný dodatek, opravdu pěkný, Severus si poklábosí se Salazarem a pokusí se oddálit Harryho rande s baziliškem:-) jen nevím, jestli to bude stačit... Harry má fantazii, lstivost, nadšení, oddanost a v Bradavicích je jak doma. Navíc by se mohl s baziliškem domluvit, že? Denice, Jimmi, Sevíku 99, děkuju za vymazlení překladu, byla to skvělá povídka, taková něžná a přitom měla švih a vtip, Lupina to vystihla perfektně. Arabesko, díky za pěkný banner, k povídce se moc hodil. Budu se těšit na další pěkné povídky.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Taky si myslím, že ve spolupráci s obrazy - nemyslím portréty zakladatelů - Harry uspěje během pár měsíců, když teď už prakticky nemá co na práci. A vůbec mě nenapadlo, že by baziliška zabil, tenhle Harry rozhodně ne, spíš získá nového kamaráda a Severus, Sirius a Remus zešediví. Vidím to na nějaký pěkný podzemní tunel, kterým bude bazilišek vyrážet na lov do Zakázaného lesa... Úvod k nové povídce vyjde už ve čtvrtek, doufám, že se ti taky zalíbí. Děkujeme!

Re: Epilog Od: Jacomo - 28.01. 2021
Dávám baziliškovi rok, maximálně dva :-)) Ještě jednou děkuju za zábavnou povídku, Denice, Jimmi a Seviku!
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Myslím, že Severus by a tebou tak zcela nesouhlasil - je to sice jeho zbožné přání, ale jak zná Harryho a jeho kamarády... Děkujeme!

Re: Epilog Od: Yuki - 28.01. 2021
Denice, Jimmi, Seviku99 a arabesko, ještě jednou velké díky za tuto veselou perličku, kterou jste pro nás nachystali, přeložily a opatřily bannerem :) Díky, díky, díky :)
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Moc mě těší, že se ti povídka líbila, mě chytla hned při prvním přečtení. Děkujeme!

Re: Epilog Od: lenus - 28.01. 2021
Dikymoc, cela poviedka bola vydarená. Najviac som si užívala Intrigy dumbledora ktoré proste nevychádzali, severus a Harry boli dobrý tím... a keď sa k tomu pridal Sirius a remus, dokonale! Portréty mali vždy veľký potenciál, som rada že vo ff dostali viac priestoru . Ešte raz ďakujem :)
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Jsem moc ráda, že se ti povídka líbila. Chudák stařík, na Severuse s Harrym prostě neměl, a když se k nim přidali ještě dva staří záškodníci, měl to spočítané. Děkuji.

Re: Epilog Od: Lupina - 28.01. 2021
Tak už je skutečný konec. Děkuji za bravurní práci, kterou jste na tomto odvedly. Denice, tleskám za výběr. Moc jsem si to užila. Jak už jsem uvedla u předchozí kapitoly, moc se mi líbilo, že povídka byla laskavá (ne k Brumbálovi, ale dobře mu tak). Ještě jednou díky!
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Ano, už opravdu konec. Taky mám ráda laskavé povídky, a jestliže se Brumbálovi moc nevedlo - čí to byla chyba? Kdyby se někdy trochu zamyslel nad tím, co mu lidé říkají... Děkujeme!

Re: Epilog Od: katrin - 28.01. 2021
Dodavam este jedno dakujem. Severitus a Sevitus su moje oblubene, ale dobrych pribehov tohto stylu je pomalu. Dakujem ze ste nasli pre nas tuto perlicku a prelozili.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Jak píšeš, dobrých příběhů tohoto typu je málo, aspoň mi to tak připadá. Překládání tohoto jsem si moc užila a jsem ráda, že se líbí. Děkuji.

Re: Epilog Od: kattyV - 28.01. 2021
Zábavná povídka, kterou jsem si opravdu užila. Dokonce i Sirius byl v pohodě, a to se nestává tak často.
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Ano, Sirius byl v pohodě - a kdyby zase dostal nějaké nápady, on si ho Harry už vychová. Děkuji.

Re: Epilog Od: margareta - 28.01. 2021
Moc hezký konec! I když, nevím nevím, jak dlouho budou ještě schopni toho baziliška před Harrym & spol. uchránit. Aby se teď, co je Voldemort pryč a Brumbál mimo hru, nezačali nebezpečně nudit!! Denice, Jimmi, Seviku99, Arabesko, velké díky za povídku! Tak krásně se u ní fantazírovalo! Děkuji!
Re: Epilog Od: denice - 02.02. 2021
Vypadá to, že Severusův povzdech na konci jasně naznačuje, co si o nalezení baziliška myslí - doufá, že to bude ještě pár let trvat, ale ruku do ohně by za to nedal... Děkujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )28.01. 2021Epilog
loralee1: ( denice )28.01. 2021Kapitola 11. Dozvuky
loralee1: ( denice )21.01. 2021Kapitola 10., část 2. Konfrontace
loralee1: ( denice )14.01. 2021Kapitola 10., část 1. Konfrontace
loralee1: ( denice )07.01. 2021Kapitola 9. Pololetí bohaté na události
loralee1: ( denice )26.11. 2020Kapitola 8., část 2. Zpátky do školy
loralee1: ( denice )19.11. 2020Kapitola 8., část 1. Zpátky do školy
loralee1: ( denice )12.11. 2020Kapitola 7., část 2. Narozeninová odplata
loralee1: ( denice )05.11. 2020Kapitola 7., část 1. Narozeninová odplata
loralee1: ( denice )29.10. 2020Kapitola 6., část 2. Kápnout božskou
loralee1: ( denice )22.10. 2020Kapitola 6., část 1. Kápnout božskou
loralee1: ( denice )15.10. 2020Kapitola 5., část 2. Přistižený
loralee1: ( denice )08.10. 2020Kapitola 5., část 1. Přistižený
loralee1: ( denice )01.10. 2020Kapitola 4., část 2. Siriusovy záležitosti
loralee1: ( denice )24.09. 2020Kapitola 4., část 1. Siriusovy záležitosti
loralee1: ( denice )17.09. 2020Kapitola 3., část 2. Komplikace
loralee1: ( denice )10.09. 2020Kapitola 3., část 1. Komplikace
loralee1: ( denice )03.09. 2020Kapitola 2., část 4. Provádění změn
loralee1: ( denice )27.08. 2020Kapitola 2., část 3. Provádění změn
loralee1: ( denice )20.08. 2020Kapitola 2., část 2. Provádění změn
loralee1: ( denice )13.08. 2020Kapitola 2., část 1. Provádění změn
loralee1: ( denice )06.08. 2020Kapitola 1. Začátek
. Úvod k poviedkam: ( denice )30.07. 2020Úvod