Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

22. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 23.10. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 22

 

Minerva McGonagallová sa smutne rozhliadla po skupine bývalých študentov, ktorí sa zhromaždili na jej narýchlo zvolanom stretnutí. Prepožičala si neďalekú konferenčnú miestnosť a tí, ktorých sa to týkalo, utiekli z vianočného večierka, aby si vypočuli, čo im chce povedať. Tiež sa tvárili znepokojene. Rozrušilo ju, že im musí oznámiť tieto správy, pretože bola taká hrdá, keď sa zdalo, že tú kliatbu vyriešili a zlomili.

Ešte viac ju potešilo, že to nenarušilo novo vytvorené spojenia medzi nimi. Vlastne sa zdalo, že ich to ešte viac zblížilo. Napríklad, Pansy Parkinsonová sedela s hlavou opretou o plece Georgea Weasleyho, ktorý ju objímal okolo pása. Keď ten pár vytiahli z klobúka, Minervu by nikdy nenapadlo, že to bude také šťastné spojenie. Ale jej oči sa upierali hlavne na Hermionu Grangerovú, ktorá sedela vzpriamene s ustaranými očami. Jej pravú ruku mocne zvieral Draco Malfoy, ktorý na ňu vrhal znepokojené pohľady. Očividne sa obával, aké účinky tieto správy budú na ňu mať a Minerva poriadne žasla, ako sa tá dvojica zblížila. Potešilo ju to. Ani by sa jej nesnívalo, keď ich učila, že takáto situácia niekedy nastane.

Avšak nezhromaždili sa, aby pozorovala, ako všetci dospeli odvtedy, čo ich učila ako študentov.

Odkašľala si.

"Mrzí ma, že som vás všetkých vytiahla z večierka, ale myslela som si, že toto budete chcieť počuť čo najskôr."

V miestnosti všetci prikývli.

"Dnes večer ma kontaktovala Rowena Bystrohlavová," začala, "a informovala ma, že kým ste na dobrej ceste, pokiaľ ide o to kliatbu, ešte ste nesplnili správne podmienky, aby ste ju zlomili."

"Aké sú tie správne podmienky? Máme chrabromilčana a slizolinčana, ktorí sú do seba zamilovaní. Iste to dokazuje, že sa tieto dve fakulty nenávidia tak veľmi ako kedysi," zavolal George.

"Viem, a vážne som si myslela, že už je koniec. Ale očividne, kým ste mali správny nápad, toto konkrétne spojenie nesplnilo kritéria, ktoré Rowena stanovila."

"To sú sprostosti," durdil sa Ron. Veľa by stratil, keby sa tá kliatba nepodarila zlomiť. Vážne sa mu Eve páčila, ale bude sa musieť oženiť s Tracey Davisovou, ak nesplní akési smiešne prísne pravidlá určené Bystrohlavovou.

"Viem, Ron, a skutočne uznávam, aké toto musí byť pre vás všetkých frustrujúce. Priznávam, aj ja som bola podráždená, keď to vysvetľovala mne. Ale Rowena zdôraznila, že aj v minulosti sa vytvárali partnerstvá medzi niekým z Chrabromilu a Slizolinu - len jednoducho nemali žiadny skutočný dopad na rivalitu medzi tými dvoma fakultami," vysvetľovala.

"Ale povedala, že sme na to šli dobre?" spýtala sa Hermiona.

"Áno. Vlastne myslím, že ju poriadne ohromilo, ako veľa ste na tomto pracovali ako skupina."

Hermiona vypla a nepočúvala zvyšok skupiny, ktorá zúrivo diskutovala o dôsledkoch McGonagallovej správ. Teraz keď mali túto informáciu, mala poriadne dobrú predstavu, čo tá kliatba naozaj potrebuje za účelom, aby sa zlomila, ale nechcela sa o to ešte podeliť. Najprv chcela hovoriť s Billom. Tiež mala ďalší dôvod, prečo nechcela prezradiť, ktorým smerom sa jej myseľ práve uberá. Po prvé, bolo by to predčasné, ale tiež nebola pripravená na tlak, pod ktorým by sa kvôli tomu ocitla a veľmi dúfala, že Bill jej nápad odpáli ako nezmysel.

Zacítila, že jej Malfoy stisol ruku a vytiahol ju tak z jej myšlienok. Nebude dobré, keď sa bude chovať takto rezervovane. Kým si ostatní možno budú myslieť, že jej úzkosť je spôsobená len faktom, že sa tá kliatba nezrušila, Ron s Harrym budú automaticky vedieť, že nad niečím v hlave premýšľa. Poznali veľmi dobre jej 'duchom neprítomný' výraz, ako ho volali.

Nebolo veľa o čom sa baviť a veľmi skľúčená skupina sa vrátila do sálu. Teraz už vážne nikto nechcel zostať a zabávať sa, ale tiež sa im v takom deprimovanom stave nechcelo ísť domov.

"Má niekto chuť vrátiť sa na Malfoy manor na čaj?" navrhol Malfoy.

"To znie ako plán, Draco," povedal Pucey.

"Len skontrolujem, či je matka stále tu."

Vrátil sa o desať minút.

"Už sa vrátili na manor," informoval skupinu, ktorá sa už medzitým pripravila a čakala.

Draco ich viedol cez ministerstvo späť do hlavnej haly, odkiaľ sa prepravili na manor.

"Tu ste, Draco," pozdravila ho jeho matka. "Premýšľala som, kam ste sa všetci vyparili."

"Chcela s nami hovoriť McGonagallová. Musela nás informovať, že sa nakoniec tú kliatbu nepodarilo zlomiť."

Hermiona si všimla ten rýchly pohľad, ktorý jej pri tejto správe venoval Malfoy s Narcissou, ale predstierala, že nič nepostrehla. Nechcela, aby na ňu niekto upozornil a začal jej klásť otázky. Nie kým si toto dôkladne nepremyslí.

"To je škoda. Chcete sa ju pokúsiť zlomiť znova? Ste viac než vítaní, ak sa chcete stretávať tu o akomkoľvek čase," ponúkla Narcissa.

"Ešte sme nemali čas porozprávať sa o našom ďalšom kroku. Prišli sme sem rovno od rozhovoru s McGonagallovou," odpovedal Malfoy.

Narcissa znova prikývla, strelila po Hermione kradmý pohľad.

"Dobre, pôjdem zabezpečiť čaj," povedala. "Hermiona, nechceš mi ísť pomôcť? Viem, že ťa Coco rada znova uvidí."

Z tohto sa nedalo nijako vyvliecť a keby zaváhala, len by to začalo byť podozrivé. "To by bolo skvelé, ďakujem vám, pani Snapeová."

"Koľkokrát ti mám hovoriť, aby si ma volala Narcissa? Okrem toho pani Snapeová znie čudne. Stále som si na to nezvykla."

"To preto, že je Malfoy také slávne meno. Ako by sa mu nejaké iné mohlo vyrovnať?" zavolal za nimi Malfoy.

Narcissa pretočila očami a usmiala sa na Hermiona. "Človek by si myslel, že Draco už doteraz prekonal všetku tú svoju hrdosť na svoje meno, ale nie, v tomto ohľade je ako jeho otec."

Hermiona si nemohla pomôcť, aby pri tomto nenapla plecia a to nezostalo nepovšimnuté.

"Nie tak, drahá. Mala som na mysli len domýšľavosť. Myslím, že Draco sa čoskoro naučil, že názory jeho otca na čistokrvných a muklov sú pomýlené, keď ho dostihla realita vojny."

"Prepáčte, len si na to musím zvyknúť."

Staršia žena ju poťapkala po pleci. "Takže, povieš mi kvôli čomu si celý večer taká zamyslená?"

Hermiona v duchu zastonala. Nechcela viesť tento rozhovor práve teraz.

"Oh, to je len tou kliatbou. Dúfala som, že už viac nad nami nevisí, ale teraz je späť a je to deprimujúce."

"Samozrejme, že je, ale snaž sa nerobiť si s tým starosti. Plne verím, že ju zlomíš. A potom sa ti bude môcť môj Draco poriadne dvoriť bez to, aby nad vami viseli nejaké hrozné následky."

Hermiona zastala tesne pred kuchyňou. "Čo tým myslíte?"

Narcissa sa na ňu láskavo usmiala. "Poznám Draca lepšie než ktokoľvek iný, možno vrátane neho. Už veľmi dlho je do teba zamilovaný. Kým ste boli na škole, nebolo to nič viac než  príťažlivosť, ale myslím, že počas posledného roka vojny to u neho prerástlo do niečoho viac."

"Ale to nedáva žiadny zmysel," namietala.

"Kedy príťažlivosť zmysel dáva?"

Na to Hermiona nemala odpoveď, pretože tiež ju Draco v šiestom ročníku priťahoval, a to na ňu stále vrhal urážky a bol to smrťožrút, hoci vtedy o tom nevedela.

"Ale prečo počas posledného roka vojny?"

Narcissa sa na ňu skúmavo pozrela. "Nemyslím si, že si uvedomuješ, ako neuveriteľne statočná si bola v tomto dome. Moja sestra s tebou brutálne zaobchádzala a ty si sa nezlomila. Nepoznám nikoho, kto by to vydržal, možno len samotný Harry Potter."

Hermiona hľadela na zem. Bolo čudné a podivné baviť sa o tomto so sestrou ženy, ktorá ju v tomto istom dome mučila.

"Nič nehovor. Chcela som, aby si vedela, že Draco k tebe prechováva hlboké city. On nie je tým, kto by ich priznal a pravdepodobne je nanič v tom, ako ich prejavuje, ale veľmi mu na tebe záleží. Viem, že ty to necítiš rovnako, ale chcela som niečo povedať pre prípad, že si pripravená poskytnúť mu šancu, dokonca v prípade, že sa vám nepodarí tú kliatbu zlomiť. A tiež dúfam, že sa nehneváš, že som pripojila tvojich rodičov na letaxovú sieť. Mám Rachel veľmi rada, ale muklovská doprava naozaj nie je moja silná stránka."

Hermiona ocenila zmenu témy, hlavne keď ju práve ovalilo priveľa informácii ohľadne Malfoya. Nebola si istá, či ich dokáže spracovať, až kým nebude sama a nebude môcť premýšľať bez rozptyľovania. Potom tu bola otázka tej kliatby. Všetko bolo veľmi komplikované.

O pätnásť minút neskôr sa Hermiona vrátila s taniermi sendvičov, koláčmi a podnosom s čajom, ktoré levitovala za sebou. Narcissa sa rozhodla nechať ich samých, stratila sa v súkromnejšej časti po tom, čo ju pobozkala na líce.

Usmiala sa, keď obvyklí podozriví - dobre, len Ron - zaútočil na tie misy, ako keby celé mesiace nejedol. Netrvalo dlho, než sa dohodli, že sa tu stretnú budúcu sobotu večer, pretože Malfoy manor mal obrovskú knižnicu a samozrejme, prístup k Tufty, ktorá im už poskytla veľmi potrebné informácie o mágii domových škriatkov.

Čoskoro tu zostala len Hermiona s Dracom a ona sa držala svojej šálky s čajom, ako keby to bolo záchranné lano. Draco sa nad tým musel pousmiať. Nechystal sa na ňu skočiť, hoci by mu nevadilo, keby šla na to ona. Rozprával sa s ňou o rôznych veciach, vďaka ktorým sa uvoľnila.

"Vďaka za čaj a ponúknutie miesta na stretnutia, Malfoy," vyhlásila Hermiona. "Počítam, že by som už mala ísť. Ako poznám svojho otca, prechádza sa sem a tam a čaká kedy sa vrátim."

Draco by stavil obsah svojho trezoru u Gringotových, že Matthew zíza na hodiny a želá sa, aby bola Hermiona doma.

"Prečo si najskôr nepozrieš na knižnicu?" spýtal sa. "Ešte si ju nevidela."

Usmial sa, keď sa viditeľne nabudila pri tej vyhliadke a viedol ju cez dom, až kým sa nedostali na roh, kde bola knižnica umiestnená. Otvoril dvere a ustúpil dozadu, keď vošla dnu, postavila sa uprostred miestnosti a rozhliadala sa.

On bol ku knižnici imúnny, keďže s ňou vyrastal, ale keď sledoval jej reakciu, pripomenulo mu to, aká impozantná bola. Steny boli lemované policami a boli tu ostrovčeky regálov, ktoré boli organizované podľa témy. Najpoužívanejšou časťou knižnice bola jednoznačne časť s elixírmi. Severus s Dracom pridali do tejto časti pomerne veľa materiálu.

Hermiona prešla k najbližšiemu regálu s knihami a láskyplne prešla prstami po zväzkoch, ktoré sa týka Kúziel.

"Toto miesto je úžasné," povedala, otočila sa tvárou k nemu.

"Si tu vítaná, kedykoľvek budeš chcieť," ponúkol.

"Nehovor to, lebo sa ma už nikdy nezbavíš," doberala si ho.

Draco neodpovedal, keď si uvedomil, že sa jej v skutočnosti zbaviť nechce. Mohla by v knižnici bývať, pokiaľ šlo o neho, hlavne ak by to znamenalo, že ju každý deň uvidí. Mal už po krk, že musí okolo nej obchádzať a chcel sa len priznať a vyhlásiť, že ju miluje, ale vedel, že by ju to totálne vydesilo a utiekla by. Bude na to musieť ísť pomaly a dúfať, že mu raz začne veriť, že by ho tiež mohla milovať. Nebolo to zaručené, ale aspoň vedel, že ju priťahuje.

Bol by oveľa šťastnejší, keby vedel, čo za boj zvádza, aby sa nenechala strhnúť a to nielen kvôli knižnici. Užívala si takéto chvíle s Malfoyom. Nebol uštipačný, ona nereagovala a len boli v pohode v spoločnosti toho druhého. Bolo to milé, čo nebol pocit, ktorý by kedy tipovala, že s ním bude spájať, ale bolo to presne také.

Skúmala knižnicu ešte chvíľu dlhšie, než narazila na knihu, ktorú chcela roky držať v rukách, ale nepodarilo sa jej ju nájsť. Vytlačili ju niekedy v sedemnástom storočí. Zvrtla sa tvárou k Malfoyovi.

"Ty máš Históriu Merlina od De Montforta?" šokovane sa spýtala.

"Áno," jednoducho odpovedal.

"Ani Rokfort ju nemá," pohladila knihu, ako keby ju tým mohla nejako zduplikovať.

"Viem," odpovedal Malfoy. "Môj otec ju získal pred pár rokmi, a nie, neviem ako, a som si zvlášť istý, že to ani vedieť nechcem."

"Má odhaliť tajomstvá o Merlinovi a Morgane Le Fey, ktoré nikto nepozná," vravela v úžase.

Prikývol. "Čítal som ju. Nie som si istý, či je pravda to, čo tvrdí De Montfort, ale ak áno, je to fascinujúce."

Hermiona si vzdychla. Zúfalo si ju chcela prečítať, ale keby ju mala ona vo svojej zbierke, nikdy by jej domov neopustila. Možno jej niekedy Malfoy dovolí, aby sa vrátila a prečítala si ju. Položila ju späť na miesto.

"Radšej pôjdem," oznámila, prstami zotrvávala na tom zväzku, ako keby nebola ochotná ešte sa rozlúčiť.

Ponúkol jej rameno. "Odprevadím ťa späť."

"Nemusíš. Teda, vlastne, musíš ma odprevadiť späť do salónu, inak sa v tomto obrovskom panstve stratím. Ale inak, nemusíš ísť so mnou až domov. Je to koniec koncov len z kozubu do kozuba," vravela, znova sa cítila rozpačito.

Pretočil na ňu očami. "Viem, že si zvyknutá na Pottera a Weasleyho, ale preukáž mi trošku dôvery. Si mojou partnerkou a ja vždy odprevádzam svoje dámy až domov."

"A asi aj do ich postele," zamrmlal.

"To bolo čo?"

Hermiona sa začervenala. Naozaj dúfala, že to nepočul. "Nič," snažila sa vyzerať nevinne, ale asi sa len zatvárila previnilejšie.

****

Vypotkýnali sa z kozuba u Grangerovcov.

"Vážne si nemyslím, že je letaxová sieť navrhnutá tak, aby v nej dvaja ľudia cestovali súčasne," vravela, keď si oprašovala plecia od sadzí.

Blondiak pokrčil plecami. "Bola by si prekvapená, čo sa deje v letaxovej sieti. Niektoré historky, čo som počul, boli poriadne neuveriteľné."

"Ja to vážne nechcem vedieť."

Malfoy sa na ňu uškrnul. "Nie, bol to Adrian Pucey, kto mi o tom rozprával. Dostal sa na niekoľko fakt vážne zanedbaných miest. Keď o tom premýšľam, s Angelinou sa k sebe pravdepodobne dobre hodia."

"Vážne som sa dnes večer bavila," pokúsila sa Hermiona zmeniť tému na nich.

"Čo? Napriek faktu, že sme zistili, že tá kliatba nebola zrušená?"

"Áno, aj keď započítam aj to. Normálne si večierky neužívam, ale toto bola zábava."

Prešiel jej prstom po líci. "To som rád. Aj ja som sa bavil. Obvykle musím robiť spoločnosť matke. Severus sa z toho vyvlečie takmer tak pravidelne ako ty."

Hermiona cítila, ako jej červenejú líca pod Malfoyovým dotykom. Mala pocit, ako keby v tieto dni strácala kontrolu nad svojím telom, hlavne keď v tom bol zapletený istý blondiak. Niečo jej hovoril, ale nevenovala mu pozornosť. Namiesto toho zízala na jeho ústa, ako keby to bola voda a ona väčšinu mesiaca uviazla na púšti. Nevedela, čo to vyvolalo, ale priklonila sa k nemu, postavila na špičky a pritlačila pery na jeho. Zdalo sa, že sa jej telo roztopilo pri dotyku jeho pier. Vážne boli absurdne jemné a zvodné. Jeho ruky sa prešmykli okolo jej pása a pritiahol ju bližšie k sebe, keď prehĺbil ten bozk.

Zamňaukala trošička, keď sa odtiahol.

"Chystáš sa aj tentoraz stratiť nervy a utiecť?" spýtal sa. "Pretože ak áno, tak by s tým mali ihneď prestať."

Hermiona mala problém prehovoriť. Vážne sa jej nepáčilo cítiť sa pri ňom takto dievčensky. Mala viac rozumu ako on, hoci ten ju zakaždým opustil, keď sa k nemu dostala príliš blízko. Takže sa uspokojila s pokrútením hlavou a znova sa k nemu priklonila. Usmial sa na ňu, než si ju znova pritiahol, pripravený dôkladne ju ubozkávať.

Bozkávajúci pár bol vo svojom vlastnom svete, nevšímal si, čo sa deje okolo nich, keď sa nad ich hlavami rozsvietilo náhle svetlo. Hermiona, čiastočne oslepená, odskočila od Malfoya, keď sa jej otec nad tou scénou mračil.

"Zdalo sa mi, že som ťa počul vrátiť sa domov, srdiečko," prehlásil jej otec, jej partnera prebodával pohľadom. Kým sa možno cítila trápne, že ju prichytili pri bozkávaní ako nejakú pubertiačku, nemohla si pomôcť, aby sa hrdo neusmiala na tým, ako Malfoy zbledol ešte viac. Bolo dobré vedieť, že ho Matthew Granger dokáže zastrašiť. Niekto musel tú jeho domýšľavosť skrotiť.

"Ehm... áno... ahoj, tati," vravela s výrečnosťou trinásťročného dieťaťa.

"Takže keď už si poďakovala Malfoyovi za večer, myslím, že je na čase, aby si našla svoju posteľ," odporučil jej otec, slovo poďakovala takmer zasyčal a nech len skúsia navrhnúť, že jej blondiak pomôže hore schodmi a uloží ju do postele.

Začervenala sa a trochu chaoticky mávla na Malfoya, než utiekla z miesta činu.

Draco zostal sám s  nahnevaným Matthewom Grangerom. Ako by ste vysvetlili naštvanému otcovi, že to bola jeho dcéra, ktorá sa na vás vrhla, po druhý krát v pomerne krátkom čase? Aspoň že tentoraz nebola opitá. V skutočnosti si myslel, že za celý večer nevypila ani kvapku alkoholu. Avšak, nemyslel si, že to bude to najlepšie, čo povedať tomu obrovi s prekríženými rukami, ktorý sa na neho mračil.

"No, keďže som odprevadil Hermionu domov, len sa vrátim na manor," namiesto toho povedal.

"Nie tak rýchlo, mladý muž."

Draco pod nosom zahrešil. Nuž, stálo to za pokus.

"Čo presne bolo to s mojou dcérou?" spýtal sa Matthew.

"Bozk na dobrú noc?" navrhol Draco trošku váhavo.

"Desaťminútový bozk na dobrú noc?"

Prehltol uštipačnú poznámku, ktorú mal na špičke jazyka. Naštvať jej otca by vážne Hermiona neocenila.

Našťastie, zdalo sa, že Matthew nevyžadoval odpoveď. "Mohol som ti povoliť, aby si randil s Hermionou, ak bude súhlasiť, ale to ti nedáva zelenú, aby si sa ju pokúsil zjesť v našej obývačke!"

Draco chcel podotknúť, že už si zdokonalil svoj štýl bozkávania už na začiatku svojho milostného života, aby sa vyhol tomu, že zje svoje partnerky priskoro, ale uspokojil sa so zdvorilejšou odpoveďou.

"Áno, pane, už sa to znova nestane."

"To by sa radšej nemalo," zavrčal Matthew, keď ho hnal smerom ku kozubu.

Draco bol šťastný, že sa mu podarilo uniknúť späť na Malfoy manor so všetkými končatinami.

****

Hermiona vybehla hore schodmi do svojej izby, ruky si tlačila na líca. Nechápala, čo sa to ňou v tieto dni deje. Na posteli sedela jej matka a čakala na ňu.

"Bavila si sa?" spýtala sa Rachel, keď pobavene hľadela na dcérine začervenané líca.

Posadila sa na posteľ vedľa matky. "Áno, bol to dobrý večierok."

Rachel potlačila úsmev. Snažila sa krotiť Matthewa tak dlho, ako bolo možné, ale keď začalo byť zrejmé, že mladý pár sa viac bozkáva než rozpráva, jej manžel vyšprintoval dole schodmi, aby ich prerušil.

Tiež vedela, že jej dcéra nič neprezradí bez povzbudenia.

"Takže Draco dobre bozkáva?"

Hermionina hlava vystrelila nahor a zahanbene sa pozrela na matku.

"Mami," zakňučala. "Takéto otázky nemôžeš klásť."

"Áno, môžem. Som tvoja matka. Okrem toho si sa očividne nechystala poskytnúť nejaké podrobnosti."

Hermiona si zovrela hlavu a zastonala. Milovala svoju matku, skutočne, ale občas to preháňala. Toto bolo jedno z tých občas.

"Stále čakám, Hermiona, pokiaľ, samozrejme, nechceš viesť tento rozhovor pred svojím otcom. Čoskoro úbohému Dracovi dovynadá."

V zúfalstve rozhodila rukami. "Dobre bozkáva. Na! Už si šťastná?"

Rachel sa samoľúbo usmiala na dcéru. "Teraz s ním chodíš? Oficiálne?" spýtala sa.

Pokrútila hlavou. "Neviem, čo sa medzi nami deje. Ja som ten bozk začala... zase."

"Páči sa ti," vyhlásila jej matka a poťapkala ju po pleci.

"Myslím, že sa mi viac než len páči, ale neviem, čo s tým urobiť. Je to všetko také komplikované. Ani neviem, či chcem, aby sa mi páčil a teraz je tá kliatba späť a povinnosť byť spolu zase visí nad nami."

"Tá kliatba je späť? Myslela som, že ste ju zlomili."

"To aj ja, ale Minerva McGonagallová prišla dnes večer na ten večierok, aby nás informovala, že nakoniec zlomená nebola."

"Takže máš nejakú predstavu, ako to tentoraz urobíte?" spýtala sa Rachel.

"Bystrohlavová povedala Minerve, že sme na správnej ceste, takže aspoň vieme, že nemusíme začať úplne od začiatku. Očividne sme len vybrali nesprávny pár, kvôli čomu premýšľam, že možno..." začala, než sa zarazila.

Kým jej matka možno nebola čarodejnica, ani nemala skúsenosti o tom, ako magický svet funguje, jednako pochopila, kam myseľ jej dcéry mieri.

"Myslíš si, že to možno závisí na tebe s Dracom."

Hermiona prikývla a len nešťastne prikývla.

"Má ešte niekto iný takéto podozrenie?"

"Myslím, že Bill by mohol mať, hlavne keď začuje, že sme takmer tú kliatbu zlomili. Nebude mu dlho trvať, aby nad tým uvažoval rovnako ako ja, ale nikto iný to netuší. To som si istá."

"Kedy sa porozprávaš s Dracom?"

Pokrčila plecami. "Nie som si istá. Ani neviem, či chcem, ale niečo, čo dnes večer povedala Narcissa, ma núti uvažovať..." Znova sa odmlčala.

Rachel jej položila ruku okolo pliec a pritiahla si ju do objatia. "Nemyslím si, že Draco bude problém. Pokiaľ sa veľmi nemýlim, ten chlapec je do teba až po uši zamilovaný. Ale nemyslím si, že ty si už tak ďaleko."

Hermiona si oprela hlavu o mamine plece. "Neviem, čo cítim," priznala. "Nikdy by ma nenapadlo, že v jeho blízkosti budem v pohode, ale keď sme dvaja, cítim sa. Vždy som vedela, že je príťažlivý, ale jeho odporná osobnosť prevládla nad jeho dobrým výzorom, ale teraz sa zmenil a moje pocity sa zmenili tiež. Nedokážem poriadne uvažovať, keď som pri ňom a stále robím hlúpe veci, ako že ho bozkávam. A potom Narcissa ma zmätie ešte viac tým, že Malfoy bol do mňa vždy zamilovaný."

Potiahla trošku nosom a Rachel jej utešujúco kreslila krúžky na chrbte. "Moja rada je, aby si o tomto priveľmi nerozmýšľala. Mala by si dôverovať svojim emóciám a prestať s nimi bojovať, pretože si myslíš, že to je to, čo dáva zmysel. Nesprav sa nešťastnou tým, že ho odmietneš, len preto, že si myslíš, že to je to, čo by si mala urobiť. Ak sa zmenil, potom mu daj druhú šancu, hlavne ak ťa robí šťastnou."

"Prečo je všetko tak komplikované?"

Jej matka sa usmiala. "Pretože ty sa neuspokojíš s ľahkým, Hermiona, nikdy si sa. Keby si to chcela urobiť, potom by si zostala s Ronom, bez ohľadu ako ste nekompatibilní."

"Ale prečo Malfoy? Iste sa mi to osud vysmieva."

"Možno... alebo možno ti osud hovorí, že sa k tebe hodí viac ako ostatní. Je inteligentný, bystrý a zrýchľuje sa ti z neho tep. Prečo sa chceš uspokojiť s niečím menej?"

Pokrčila plecami, než ospalo zívla. Rachel ju pobozkala na čelo, potom ju postrčila smerom do kúpeľne. "Teraz sa choď prezliecť a poriadne sa vyspi. Tvoje pocity či problémy nikam tak skoro nezmiznú, takže ich pokojne môžeš odložiť na ráno."

Hermiona si vzala pyžamo a zamierila do kúpeľne. Rachel sa za ňou usmievala. Bola hrdá, ako ďaleko sa jej dcéra za posledných pár mesiacov posunula. Teraz jediné, čo musela urobiť, bolo prijať, čo jej srdce hovorí a otvoriť sa Dracovi Malfoyovi. Keď to umožní, mohli by byť spolu veľmi šťastní.

Hádajúci sa, ale veľmi šťastní.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 22. kapitola Od: Laila - 24.10. 2020
"Napríklad, Pansy Parkinsonová sedela s hlavou opretou o plece Charlieho Weasleyho, ktorý ju objímal okolo pása." Nechci být za hnidopicha ale nemá tam být George? :-) Jinak děkuji za další kapitolu :-)
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 24.10. 2020
Jo má, opravené, díky moc. Kde sa tam ten nabral...

Re: 22. kapitola Od: sisi - 23.10. 2020
Tajemství kletby bude určitě v té vzácné knize ze 17. století. Nic se neděje náhodně. Hermiona určitě osídlí Malfoyovic knihovnu, udělá si tam takový malý kutloch na spaní a stoleček se židlí na malé kafe, aby mohla nerušeně bádat, ať už příběh skončí jakkoliv, Hermiona bez knih nebude moci přežít. Znám to. Knihy mají velké kouzlo přitažlivosti a dělit se o ně s ostatními čtenáři je pořádný očistec. Už jenom brát jeden svazek za druhým do ruky, otvírat a číst je obřad. Zapsat titul a autora do lístečku, pak do velkého seznamu a do seznamu na poličce je hotové vysvědcení. Kontrola vazby a rovnání ohnutých rožků jsou naopak peklem. Se nedivím madam Pinceové z knihovny v Bradavicích, že to nevydržela dlouho. Nepozorní studenti, co nad knihou svačí, drobí do ní, prskají při povídání, nebo dokonce vepisují poznámky? Nepřípustné. Dalším kouzelným místem je knihkupectví. Regály a regály nových ještě neomakaných tisků, zarámované nástěnné mapy, pečlivě seřazené svitky, časopisy podle ročníků. Ideální místo pro práci budoucí paní Malfoyové. Po dnešní kapitole nemám pochyb, že se jí Hermiona stane. Ona je celá zmatená vedle Draca, který ji od dětství vlastně nepřetržitě miluje a uctívá. I když dřív to moc neuměl, ale po utrpení války a péči Bellatrix to vyplulo na povrh. Nakonec je Draco hodný chlapec a papá Granger si také zvykne. Moc děkuji za překlad. Ani jsem se nenadála a je tu pátek a s ním Becoming. Nádherné. Díky a těším se na pokračování.

Re: 22. kapitola Od: lenus - 23.10. 2020
Hermiona nie je ďaleko, šarm draca (keď on chce) proste musí pôsobiť :) Som zvedavá, čo si o tom myslí Bill... Mňa napadlo, že proste musí prísť chrabromilsko- slizolonske dieťa, aby bola kliatba zrušená =)

Re: 22. kapitola Od: denice - 23.10. 2020
Kdybych byla Hermionou, asi bych se v Malfoyovic knihovně utábořila, představuji si ji jako ráj pro každou knihomolku :-) Pořád mě baví Dracova reakce na Hermionina otce - no co by mu tak asi mohl udělat, hora svalů bez hůlky. Draco mi tu vůči němu připadá velice submisivní, spíš jako by s ním hrál tu hru na velikého a strašného otce, koneckonců není žádné béčko ;-) Leda že by Hermionu už vážně miloval a nechtěl ji rozrušit tím, že jejího otce postaví nohama na zem. Díky.

Re: 22. kapitola Od: katrin - 23.10. 2020
dnes sa mi najviac paci posledna veta :)

Re: 22. kapitola Od: margareta - 23.10. 2020
Připadá mi, jako by ta kletba byla zaměřená pouze na spojení Draca a Hermiony. Možná ještě Rowena neřekla skutečnou podstatu problému. Že by něco z dávné minulosti? Něco, co mělo být naplněno už za jejích časů a nebylo? Možná tehdy někdo uražený vrhnul kletbu na rod Malfoyů za to, že některý z nich zničil nějakou lásku , která se jim nehodila do rodokmenu? A svázal kletbu s celými Bradavicemi, aby se o ní dozvěděli i ostatní a Malfoyové z ní tudíž nemohli nějak soukromě vykličkovat? Líbí se mi, jak Dracovi dává zabrat Hermionin táta. Aby si mládenec uvědomil, že ať je bohatý a urozený sebevíc, u Grangerů si před ním nikdo na zadek nesedne! Trochu se ale o Draca bojím. Hermiona vypadá zralá na to, zahnat ho sama někde do kouta a donutit odhodit zábrany - a pak ho nechat, aby to jejímu otci vysvětlil sám. Díky jimmi! Je to moc hezká povídka!
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 23.10. 2020
Už rátame zvyšné kapitoly len na prstoch jednej ruky :) Ďakujem

Re: 22. kapitola Od: Jacomo - 23.10. 2020
Myslím, že by mohlo víc lidem dojít, že možná zrušení kletby bude souviset s Hermionou a Dracem. Mimochodem, Rowena je docela potvora, když to neřekne na rovinu. Nebo nemůže? Hermionin vnitřní zmatek je skoro až úsměvný. Je hezké si u povídek vzpomenout, jak v mládí připadaly člověku jednoduché věci strašně komplikované :-)) Děkuju za další kapitolu, Jimmi.
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 23.10. 2020
Ja som len stále premýšľala, že ako môžu veriť McGonagallovej, veď si to mohla vymýšľať, byť schizofrenička alebo sa jej niečo prisnilo... Z elixírových výparov mohla mať preludy... no ako zápletka budiž, ale toto mi na tej poviedke nesedelo. Díky

Re: 22. kapitola Od: Gift - 23.10. 2020
To byla roztomila kapitola! Presne kvuli takovym povidkam do dneska ctu fanfiction a dramione. Bylo tu vsechno, co zahreje u srdce - pratelstvi, romantika, obrovska knihovna a milujici rodice. Co vic si prat! Moc dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke