Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Za trest s Hermionou Grangerovou

Úvod

Za trest s Hermionou Grangerovou
Vložené: denice - 09.01. 2020 Téma: Za trest s Hermionou Grangerovou
denice nám napísal:

 

Autor: Kailin          Překlad: denice          Beta: Jimmi a Sevik99          Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3962021/1/Doing-Time-with-Hermione-Granger

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Za trest s Hermionou Grangerovou

Doing Time with Hermione Granger

https://www.fanfiction.net/s/3962021/1/Doing-Time-with-Hermione-Granger

Autor: Kailin

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99      Banner: arabeska

Povolení k překladu: Ano

Romance/Humor

Severus Snape/Hermiona Grangerová

Rating: 13+      Kapitol: 7

Slov: 24 055

Shrnutí: Severus Snape možná byl Harrym Potterem prohlášen za válečného hrdinu, ale pořád tu byl jistý drobný incident s asistovanou sebevraždou, který trápil Starostolec. Severusovi Snapeovi jsou uloženy veřejně prospěšné práce a setkává se s jistou kudrnatou vševědkou.

Období: Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Kailin. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka překladatelky: Kapitoly jsou většinou hodně dlouhé, budu je proto dělit.

Zvlášť děkuji arabesce za banner, kterým zcela vystihla ducha povídky :-)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: Hpmagor - 28.09. 2022
Po dlouhé době znovu přečteno...a opět jedním dechem :)

Re: Úvod Od: miroslava - 25.01. 2020
Děkuji za překlad další parádní snamionky. Moc se těším
Re: Úvod Od: denice - 25.01. 2020
Doufám, že se ti bude líbit i nadále. Děkuji.

Re: Úvod Od: solace - 16.01. 2020
Túto poviedku poznám. Čítala som ju dvakrát. Je veľmi dobre napísaná, ale prológ mi pripadal taký štýlovo odlišný od zvyšku poviedky (oveľa vážnejší), že by z neho mohla byť samostatná plnohodnotná jednorázovka. Mimochodom, tiež veľmi dobre napísaná. Ďakujem za preklad, denice.
Re: Úvod Od: denice - 16.01. 2020
To je dobrý postřeh, taky mi vrtalo hlavou, jestli to nebyla původně jednorázovka. Jestli to tak bylo, rozhodně jsem ráda, že Kailin dopsala další kapitoly. Děkuji.

Re: Úvod Od: Jimmi - 09.01. 2020
DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, DRAMIONE, Už aj ty si mi zdrhla k snamionkám. Ble. Samozrejme, že sa teším. Je to také milé, pohladí na duši. A prekladáš absolútne skvele.
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
No ano, stalo se... Ale už to máš skoro za sebou, a doufám, že brzy objevím stejně půvabnou Dramione;-) Děkuji za komentář i za pochvalu!
Re: Úvod Od: Jimmi - 10.01. 2020
V pohode, včera som mala problém stvoriť súvislú vetu... Keď Lupina môže hľadať originály pre dramione, ja môžem betovať snamione, rovnováha vo vesmíre tým nie je narušená. Moc sa teším, už len... Nepoviem.

Re: Úvod Od: scully - 09.01. 2020
Už se na ni moc těším :-)
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
Taky se těším, doufám, že se bude líbit :-) Děkuji.

Re: Úvod Od: Gift - 09.01. 2020
Aaah a bude tu dalsi snamione, tech neni nikdy dost. ;-) Moc se tesim a hodne zdaru pri prekladani.
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
Děkuji :-) Povídka je až na dva poslední díly přeložená, a překládala se moc dobře, opravdu mě bavila. Jak jsem psala, budu kapitoly většinou dělit, ale můžu tě ujistit, že tady by to nemělo tak moc vadit ;-)

Re: Úvod Od: Jacomo - 09.01. 2020
Jů, už se to blíží! Jsem hooodně natěšená, a když se podívám na Mistrův výraz na banneru, tak ještě o trochu víc :-)
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
Blíží :-) Mistr je taky hodně natěšený, jak vidno... Děkuji.

Re: Úvod Od: kakostka - 09.01. 2020
Koukám na banner a telelím se, v duchu poskakuju na židli a jásám... Arabesko, to je geniální kousek:-))) Minerva je tu dokonalá, fakt joooo. Hermiona mňam a Severus? ten se prostě nemůže dočkat, to je jasný... škoda, že tu nejsou chechtací smajlíky, případně smajlík se svatozáří...
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
:-D Ano, arabeska si dala opravdu záležet, výrazy všech jsou velmi výstižné. Děkuji.

Re: Úvod Od: Lupina - 09.01. 2020
Jů, já se těším! A když kouknu na banner, tak asi vím, co si který protagonista o tom trestu myslí :D
Re: Úvod Od: denice - 09.01. 2020
Ano, s bannerem se arabeska vytáhla :-) Děkuji.