Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Když dopis nepřišel 1

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 01.01. 2020 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

 

Když dopis nepřišel

(Without Her Letter)

autor: Colubrina

překlad: Jacomo       betaread: Calwen a Ivet

 

Věnováno Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: Je rozhodnuto ochránit mudlorozené před pokračující válkou tím, že nedostanou pozvání do Bradavic. Možná to nebyla dobrá volba. Hermionu Grangerovou to rozhodně nepotěšilo.

Originál viz https://www.fanfiction.net/s/11698239/1/Without-Her-Letter

Dramione, AU, 8880 slov rozdělených do 3 částí

Žádost o souhlas s překladem zaslána

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Colubrina. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka překladatelky: Přeloženo jako novoroční překvapení pro Jimmi a pro všechny, kteří milují tyto stránky a zásobí je kapitolami výjimečných povídek či nadšenými komentáři. A protože jsem měla akutní potřebu překládat Malfoyovy a Narcisa je tu prostě famózní :-D

 

Kapitola 1


tehdy

„Tak jsme domluveni,” prohlásil Albus Brumbál. „Přestaneme mudlorozeným posílat pozvání ke studiu v Bradavicích.”

Válka stále doutnala, a tak padlo rozhodnutí. Jen jim malujeme na záda terč, říkali lidé, někteří zarmouceně, někteří s utajeným nadšením. Není to pro ně fér. Nakonec je lepší žít bez povědomí o svém magickém nadání než kvůli němu zemřít. Obavy z náhodné magie a nebezpečí v podobě netrénovaných kouzelníků byly odsunuty stranou. Kolik dětí pokračuje v projevech nahodilé magie, jakmile pomine nekontrolovaná emoční intenzita dětství? A měl někdo – samozřejmě kromě Toho, který nesmí být jmenován – dostatek odhodlání a chytrosti, aby si vypracoval plán a naučil se ovládat tajemné síly, pro které neměl vysvětlení, když ani nevlastnil hůlku?

Všichni se shodli, že to ještě nikdo nedokázal. Od odstrčených netrénovaných dětí nehrozilo kouzelnickému světu žádné nebezpečí, a když si to navzájem všichni opakovali, ujišťovali se tím, že to bylo správné rozhodnutí. Nevědomost je lepší než smrt.

A tak Hermiona Grangerová nedostala dopis s pozváním do Školy čar a kouzel v Bradavicích.

 

teď

Když se ten skoro-člověk zhroutil na podlahu, pozvedla Narcisa Malfoyová obočí v gestu úmyslného pohrdání. Pohlédla na rozlévající se krev, vsakující se do prastarého tvrdého dřeva, a tiše si posteskla, že to skřítkové budou muset vyčistit. Ignorovala poslední slova o čistotě krve a další podobné nesmysly, slova určená pro povzbuzení černě oděných postav, jež tu tiše stály a sledovaly, jak onen dotyčný umírá.

Slova, která selhala.

Krev byla prostě jen krev.

To moc byla všechno. Moc a vůle se jí chopit.

 

tehdy

Byla divné dítě. Nešťastné dítě.

Poblíž Hermiony padali lidé ze schodů. Jednoho dne se v její třídě rozbilo okno, což bylo samo o sobě dost zvláštní, ale že se i všechna ostatní okna v místnosti rozbíjela v pětiminutových intervalech, dokud je nebylo nutné vyměnit všechna, bylo přece jen hodně podivné, než aby se to dalo snadno odůvodnit. Chlapec, který odmítl její pozvání k tanci, byl následně napaden vránami.

Všechno to bylo hodně nevysvětlitelné. Ne že by to byla její chyba. Jen… prostě smůla. Zvláštní, ale prostě smůla.

 

teď

„Půjdeme do Bradavic?”

Draco Malfoy podal své nevěstě ruku. Neplýtvala pohledem na tělo, které nechala stydnout na podlaze. Její hlas zněl dychtivě – dokonce hladově – po další bitvě a on dovolil, aby mu na rtech vykvetl náznak úsměvu.

„Jak si přeješ,” zamumlal.

 

tehdy

Draco Malfoy, Smrtijed se Znamením, nedávný absolvent Bradavic a příslušník elity tak ojedinělé, že se mohl pohybovat v nejvyšších kruzích společnosti, ve které žil, měl naprosto podělaný den. Rodiče opět nadnesli potřebu spojení s rodinou Greengrassů, ve skutečnosti pozvali mladší dceru na čaj a zapomněli ho o tom informovat. Zahlédl ji v předsálí, uhrovitou a nevychovanou, a utekl zadem dřív, než ho někdo stihl uvěznit v povinnostech a zdvořilostech, o které neměl zájem. Právě teď se coural po mudlovském Londýně, kde se mu do cesty nepletli žádní rodiče, přehnaně úslužní poskoci, nebo ho tu nemohli najít patolízalové. Ta směšná dívka měla sotva patnáct, byla stěží víc než dítě. I pouhé pomyšlení na to, že by ji políbil, bylo dost odporné; z představy svatby a společného lože se mu udělalo špatně od žaludku.

Kopl do hromádky prachu u vchodu na jakousi ubohou parodii hřiště, a vzápětí přimhouřil oči, když se hromádka v miniaturním tornádu vznesla vzhůru. Rozhlédl se a pátral po okolí, kdo ho našel, ale jedinou osobou poblíž byla dívka se snědou pletí a tou nejsměšnější svatozáří z kudrlin, kterou kdy viděl. Stála na houpačce, oblečená v tom, co předpokládal, že je v mudlovském světě považováno za šaty, a hlavou se opírala o řetěz. Pozornost upírala na spirálu prachu tančící v pozdním odpoledním slunci.

„Dostaneš se do potíží, jestli někdo uvidí, jak tohle děláš.”

Podívala se na něj, sice lhostejná k jeho přítomnosti, ale příliš zdvořilá, než aby ho úplně ignorovala, a zeptala se: „Proč?”

Protočil oči. „Zákon o utajení přece.”

Pokrčila rameny a vrátila se ke sledování prachu. Draco pátral po její hůlce a žádnou neviděl. Nezvyklé. „Jak schováváš hůlku?” zeptal se.

„Cože?” znovu k němu obrátila zrak.

„Hůlku,” řekl. Vytáhl tu svou a zamával s ní, aby ukázal, co myslí.

„Není mi pět,” odpověděla. „Už si nehraju s imaginárními hračkami.” Trochu se ušklíbla. „Bez urážky.”

Draco vrátil hůlku do pouzdra. „Dobře,” kývl. „Tak budeme předstírat, že jde jen o hru. Oukej. Myslím, že je to dobrá výmluva, kdyby nás někdo viděl.” Zkoumavě se na ni zahleděl. „Neznám tě. Kam jsi chodila do školy? Do Krásnohůlek?”

„To je nějaká fajnová státní škola?” zeptala se se smíchem. „Ne.” Nechala spirálu špíny spadnout na zem, seskočila z houpačky, přistoupila k němu a natáhla ruku. „Hermiona.”

„Malfoy,” odvětil a čekal na záblesk poznání v jejích očích. Nepřišel. „Draco Malfoy.”

„Jako to souhvězdí?” zeptala se.

Draco přikývl, zamrzlý ve zdánlivě nemožné situaci, kdy nějaká čarodějka nevěděla, kdo je. „Kdo jsi?” hlesl a v duchu dumal nad jejím mudlovským oblečením, zjevnou absencí hůlky a tím, že ho nezná. Vycházelo mu cosi neuvěřitelného, a přesto dost úžasného. „To není možné,” vydechl.

„Jsi praštěný?” zareagovala.

„Ty jsi čarodějka,” řekl.

„Jo, rozhodně jsi praštěný,” potvrdila si. „Nebo hrubý.”

Draco zakroutil hlavou a z obavy, že uteče dřív, než o ní zjistí víc, vytáhl znovu hůlku a použil ji na roztočení špíny stejným způsobem, jakým to dělala ona. „Taky to můžu dělat,” řekl. Těkala pohledem mezi ním a hlínou a zároveň pomalu couvala, dokud ji do nohou nezasáhla houpačka. Posadila se na ni a nespouštěla oči z větrného víru.

„Udělej něco jiného,” nakázala mu šeptem. „Myslela jsem, že jsem jediná. Udělej něco jiného.”

Když ho nechala odejít, byla už tma, ale vymámila na něm slib, že je vrátí. Ukázal jí kouzla a přeměňování, a dokonce riskl jednu nebo dvě kletby. Na nezákonná kouzla nereagovala jinak než na plovoucí list. Škádlil ji, dokud mu neukázala něco z bezhůlkové, neverbální magie, kterou ovládala. Nevěděla, že existují hůlky. Nevěděla, že existují kouzla. Věděla jen, že je jiná, že umí dělat různé věci.

Uměla dělat spoustu věcí.

„Nesmíš to říct mudlům,” nařídil jí. „Ten, kdo nedokáže používat magii, se o nás nesmí dozvědět.”

Trochu se naježila, ale pak ustoupila a řekla: „Já vím.”

„Co se stalo?” zeptal se. Přesunuli se k podrostu zakrslých stromků na okraji hřiště a o jeden z nich se opřeli. Jejich ramena se dotkla. Něco se jednoznačně muselo stát.

”Cpali do mě léky,” řekla. „Byla jsem případ pro psychiatra. Trpěla jsem bludy. Myslela jsem si, že moje hračky umí létat. Viděla jsem věci, které nikdo jiný neviděl,” usmála se nahořkle. „Jako praštěná.”

V Dracovi se vzedmula vlna vzteku, že ti špinaví, opovrženíhodní mudlové pokládali za správné snažit se té dívce něco udělat. Byla čarodějka. Možná nepatřila k Malfoyům (což je dobře, šeptal mu tichý hlásek v hlavě, protože to by bylo ještě hnusnější než oženit se s tou holčičkou, kterou zanechal se svou matkou), ale pořád to byla čarodějka.

„Vrátím se,” slíbil.

„Zítra.” Skoro mu to nařídila.

„Zítra,” potvrdil.

 

mezihra

Jdeš domů, hlavu plnou toho bledého chlapce s jeho absurdní hůlkou. Zapneš počítač, a pak se mračíš a netrpělivě ťukáš do klávesnice.

Bez ohledu na to, co víš nebo nevíš, by ses vsadila, že Draca Malfoye neobjeví žádný vyhledávač v jakékoliv databázi, ke které máš přístup. Patří do paralelního světa, kde to, co umíš, je normální, do světa, který pro tebe a tvůj počítač neexistuje.

Mluvil o zákonu o utajení.

Takže existují zákony, zákony určené k tomu, aby zabránili lidem bez magie – mudlům – dozvědět se o nich, o těch uživatelích magie, jejich hůlkách a jejich zákonech. O jejich školách.

Ptal se, do jaké školy jsi chodila, což znamená, že mají školy. Víc než to, věděl, že jsi nechodila do té jeho. Což znamená, že existuje dostatek lidí – dostatek čarodějek – aby naplnily několik škol.

Cítíš, jak v tobě narůstá vztek, že tam někde ten svět je, že jsi mohla být normální. Že jsi mohla být něčím jiným než odstrčenou dívkou, kterou učitelé neměli navzdory její zvednuté ruce a brilantnímu mozku rádi. Nejsi zrůda, říkáš si. Ne, nejsi zrůda, nejsi jen nějaká bezcenná, špinavá mudla.

Jsi lepší než všichni ti lidé, kteří ti říkali, že vidíš věci, takové věci, které se nestávají. Lepší než ti doktoři, kteří do tebe cpali léky. Lepší než učitelé, kteří tě odbývali. Lepší než děti, které s tebou nechtěly mít nic společného, protože jsi příliš odlišná, příliš zvláštní.

Říkáš si, že jestli se ten Draco Malfoy zítra nevrátí, převrátíš svět vzhůru nohama, abys ho našla a zjistila všechno o tom, co on považuje za normální.

 

teď

Připravili se na bitvu ve Velké síni a s potěšením ohromili své nepřátele tím, že pronikli přes štíty. Mladá paní Malfoyová je složila pouhým teatrálním mávnutím ruky a ti, které si koupila krví monstra, ji následovali.

Moc byla všechno.

„Měla bych vám poděkovat,” řekla hlasem, který se rozléhal po okolí. „Vaše zničení viteálů bylo příhodné. Téměř mi to vynahradilo způsob, jakým jste mě a mé lidi vyšachovali. Téměř mi to vynahradilo, že jsem vyrůstala jako vyvrženec.”

Zadívala se na popelavé tváře. „Jsem vaše ptáčátko,” prohlásila, „a vracím se do svého hnízda.”

 

tehdy

Když se vrátil, matka na něj čekala. Usadila se v křesle v knihovně, v jedné ruce knihu, ve druhé sklenku vína. Narcisa Malfoyová dokázala ovládnout jakoukoliv místnost; její blond krása a zdánlivá křehkost Luciuse Malfoye před lety uchvátila, a i když Draco věděl, že si lidé šeptali, že to manželství bylo spíš fúzí mezi dynastiemi než záležitostí lásky, věděl také, že se jeho rodiče vzájemně zbožňují. Narcisa zvedla vybraným gestem sklenici ke rtům a pozorovala ho po tak dlouhou dobu, aby to většinu lidí přimělo cítit se nepohodlně. Až poté promluvila.

„Vyřídila jsem slečně Astorii tvoji omluvu,” řekla. „Předpokládám, že jsi byl povolán -”

„Tu žábu si nevezmu,” přerušil ji Draco. „U Salazara, nejspíš ještě chodí spát s plyšákem.”

„Přirozeně by šlo o dlouhé -”

„Ne.”

Matka a syn se na sebe usmívali se stejně nezúčastněným výrazem, dokud Narcisa nemávla rukou. „Ještě jsi hodně mladý,” prohlásila, jako kdyby tím vyjadřovala vlastní nesouhlas se sňatkem s Astorií Greengrassovou a nikoliv synovi dělala ústupek. „Jsem si jistá, že ta správná dívka se včas objeví.”

„Hmm,” zabručel Draco a posadil se na stoličku, která stála příhodně umístěna poblíž matčina křesla. „Dnes jsem jednu potkal.”

„Opravdu?” Narcisa se napila vína. „Nějakou, cos neznal?”

„Něco mnohem zajímavějšího,” řekl, „ona neznala mě.” Složil prsty do stříšky, přitiskl je ke rtům a zadíval se na matku.

„S každým dnem se víc a víc podobáš svému otci.”

„Mohla bys mi vysvětlit, jak to, že čarodějka neví, co to je hůlka?” položil lenivě otázku, ale nespouštěl oči z matčiny tváře. „Mám podezření, že jde o jednu z těch mezer v mém bradavickém vzdělání.”

„Jejich osnovy jsou v některých oblastech otřesně nedostatečné,” souhlasila Narcisa. Znovu se napila vína, a až poté odpověděla: „Jde o specifickou část historie. Ale je to zřejmé. Narodila se mudlům.”

„Co prosím?”

Narcisa naklonila hlavu na stranu a začala se usmívat. „Ach ano, mudlům se stále rodí kouzelníci a čarodějky. Když jsem byla malá, tyto děti se, k velké hrůze mojí rodiny, vzdělávaly po boku čistokrevných.”

„Mudlové jsou špína,” zopakoval Draco bezmyšlenkovitě propagandu, kterou slýchal celý život. „Ta dívka byla… byla brilantní, mami.”

„Říkali jsme jim mudlovští šmejdi,” pokračovala Narcisa zamyšleně. „Ten pojem už vyšel z módy. Je příliš hrubý, aby ho používali dospělí, a, inu, když už nepobývají v Bradavicích a nešpiní jejich chodby mudlovskými myšlenkami a mudlovskými rodiči, nikdo z nás nemá důvod ho dál používat.” Zahleděla se oknem do temné noci. „Kdyby moje matka věděla, že jsi vynechal čaj s naprosto dokonalou dívkou -”

„Ne.”

„- abys laškoval s nějakým kusem špíny, řekla by mi, ať ti vezmu hůlku a donutím tě -”

„Ovládala bezhůlkovou magii.”

Po tomto sdělení přestala Narcisa svého syna peskovat a otočila se k němu: „Nemožné.”

„Až na to, že jsem to viděl. Udělala něco podobného Imperiu; podívala se na ptáka, přiměla ho, aby jí usedl na prst a zpíval na rozkaz. A to všechno bez hůlky a bez znalosti formulí.”

„Tato válka se táhne už dlouho,” poznamenala Narcisa. Opřela si hlavu o opěradlo křesla a zavřela oči, zřejmě unavená vytrvalostí války i synovým výběrem své odpolední společnosti. „Tolik lidí si myslí, že jde o hlouposti. Nadřazenost čistokrevných. Tradice.” Povzdechla si. „Někdy si říkám, že ten starý blázen Brumbál opravdu věří, že bojuje za svobodu a takové ty věci.”

„Brumbál,” řekl Draco, „je pitomec.”

„Ne, drahoušku,” namítla Narcisa, aniž by otevřela oči. „Je to chytrý muž, který hledá rozhřešení.” Povzdechla si a dodala: „Opravdu musíme zapracovat na nápravě mezer ve tvých vědomostech o historii.”

„Co prosím?” Draco znal matku příliš dobře na to, aby udělal něco víc, než ji vybídl, ať pokračuje.

„Zajímalo by mě,” řekla, „jestli je tohle důvod, proč tam stále drží Binnse. Je mnohem bezpečnější nudit všechny děti vyprávěním o mnoha skřetích povstáních před tisíci lety než zkoumat, proč jsme nakonec skončili u bojů o mudly.” Otevřela jedno bledé oko a s pohledem na Draca dodala: „Ačkoliv jde samozřejmě o moc.” Znovu oko zavřela. „Pověz své malé kamarádce, že držet ji a lidi jí podobné mimo Bradavice bylo Brumbálovo rozhodnutí.”

„A co když se zeptá proč?” otázal se Draco.

„Samozřejmě proto, aby ji ochránil před takovými, jako jsi ty.”

„Nikdy bych jí neublížil,” bránil se Draco a Narcisiny rty se stočily do úsměvu.

„Kdyby byla jen jedním z množství špinavé chamradě?” zeptala se tiše. Ztuhl, ale neodpověděl. „Mocná, krásná – předpokládám – dívka odstavená od svého zděděného nadání je mocný nástroj,” prohlásila Narcisa, poté vstala a narovnala se. Zvedl se i Draco. „Doufám, že je reprezentativní?”

Draco pokrčil rameny. „Copak se to v těch příšerných mudlovských šatech dá poznat?” Když matka stále vyčkávala, dodal: „Ale v náležitém oblečení… nebudeš se za ni stydět.” Když vzpomínal na dívku v parku, oči se mu skoro třpytily. „Vlasy má trochu jako teta Bella,” poznamenal, „víc hnědé než černé, ale docela divoké.”

Narcisa přikývla, a pak pokynula hlavou směrem ke dveřím. Poslušně ji doprovodil ven a po chodbě až ke schodům vedoucím do její komnaty, kde jistě tento rozhovor převypráví Luciusovi. „Uč svou malou kamarádku, Draco,” řekla. „Dej jí hůlku a ukaž jí, jak je mocná.” Odmlčela se, poplácala ho po tváři a dodala: „Zacházej s ní jako s nedotknutelnou čistokrevnou dívkou,” přikázala mu. „Jako se slečnou Greengrassovou.” Pak vzala v úvahu jeho dnešní útěk před společenskými povinnostmi a zamračila se. „Nebo ještě lépe. Přiměj ji, aby ti důvěřovala víc než všem ostatním.“

Pokud měl Draco nějaké otázky týkající se matčiny horlivosti, nedal je nijak najevo. Jen se jí mírně uklonil. „Když mi nařizuješ, abych dělal to, co jsem stejně měl v plánu, jak bych ti mohl odporovat či tě odmítnout?”

„Chápu,” bylo to jediné, co mu ještě řekla, než ho nechala stát na schodech.

 

teď

„Chci jen ty, kteří o tom rozhodli,” řekla. „Nejsem tady proto, abych vyhlásila válku dětem.” Upřela pohled do očí letitých členů Fénixova řádu stojících na druhé straně místnosti. „Ode dneška to uděláme po mém,” prohlásila.


***

1. část z 3


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Když dopis nepřišel 1 Od: kakostka - 02.01. 2020
Viděno takhle to působí jako nešťastné rozhodnutí... kolik takhle odstrčených a nadaných kouzelníků a čarodějek skončilo na lécích, v blázinci či osamění... hlavně, že se nestali terčem Smrtijedů:-( takže se stali terčem mudlů... Dracovo zaujetí dívkou, která ovládá bezhůlkovou magii ač nechodila do žádné kouzelnické školy... zajímalo by mne, jestli něco Hermiona vygoogluje. Náznaky temnoty prosakují dost, ale vlastně bych to i chápala... nechám se překvapit, s kým vším si co mladá paní Malfoyová, případně Hermiona vyřizuje. Jestli se za války stala paní Malfoyovou, to by musel být Voldy blázen, že by mu to nevadilo... nebo nadání přebylo původ?
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Je na tom dobře vidět, že rozhodnutí uskutečněné z dobrých pohnutek nemusí být nutně dobré. Postupně se vyjasní, jak je to s mladou paní Malfoyovou i Voldyho účastí. I účastí ostatních. Jsem fakt zvědavá, co na to kdo řekne ;-) Díky za komentář a přízeň, kakostko.

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Beatrice94 - 01.01. 2020
Děkuji, máte mojí plnou pozornost a těším se na další pokračování. :-D :-)
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
To mě těší. I já děkuju, Beatrice94!

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: marci - 01.01. 2020
Jacomo, to je brilantní!!! Jen tak že je Nový rok jsem sem mrkla a fakt jsem nečekala, že mě nějaká zápletka v HP světě může ještě překvapit! JO! Jsem nadšená a natěšená na pokračování jako už dlouho ne! Máš skvělé výběry povídek, jen co je pravda :) Děkuji Tobě i betuškám :)
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Že? Zápletka, jaká tu ještě nebyla. A ještě netradičnější rozuzlení, však uvidíš. To jsem prostě musela přeložit, protože stránka vzniklá původně pro překlady Dramione příběhů prostě potřebuje nový rok správně začít! Díky, marci.

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jimmi - 01.01. 2020
Tak najprv jedno obrovské ĎAKUJEM! Potom všetko naj do nového roka a veľa preveľa pocitu "toto musím preložiť" No a k poviedke? Hm, nečakala som, že ma ešte nejaká zápletka prekvapí. Dúfam, že to dopadne správne, ale ty by si mi niečo s blbým koncom nevenovala, že nie? Vyzerá to zaujímavo. Niečo čo by vydalo aj na kapitolovku. Možno nakoniec zistíme, že to mal takto Brumbál od začiatku v pláne (som pod vplyvom EndGames, musela som si to dať cez sviatky 3x, síce nie komplet, ale zakaždým s niekým iným a to som už dávno videla, tu mi to pripomenulo Dr. Stranga.) Zvedavo očakávam ďalší kúsok. A tvoju reakciu na zajtra, tiež som mala nutkanie :) nič moc, len zvláštny štýl ako tu. Jacomo, ešte raz díky
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Nemáš zač. Jsou povídky, u kterých hned po přečtení vím, že si zaslouží stát se dárkem, a hned je mi také jasné, koho jimi obdaruju. A mohu ti slíbit, že to dopadne dobře. Pro některé z postav určitě. Širší plán v tom není, ale styl vyprávění, kdy se dozvídáme, co se stalo, ve třech časových rovinách, mě vysloveně nadchnul. Takové věci je radost překládat. Díky, Jimmi.

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: denice - 01.01. 2020
Uf, tak tohle je zase něco docela jiného. Narcissa se nějak rychle smířila s tím, že její syn je maximálně zaujatý mudlorozenou - že by v ní okamžitě viděla prostředek, jak získat moc? Jak se někomu - Brumbálovi? - pomstít? Mladá paní Malfoyová je Hermiona? Jde z ní strach, Jako nový Voldemort - diktátor. Jestli jí pomohli Malfoyovi, pustili si lišku do kurníku? Díky.
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Uf, jak mám reagovat, abych nespoilerovala? Kroužíš velice blízko středu terče ;-) Naštěstí nebudu muset mlžit dlouho, příběh má jen tři části a po publikování té poslední si doufám hned popovídáme osobně, což bude báječné. Díky za přízeň, denice.

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Lupina - 01.01. 2020
Tak nevím, jestli nepůjde o trochu temnou Hermionu :-) Rozhodně tam zaznělo, že se mstí za to, že nedostala dopis do Bradavic. Ale komu, že? Líbí se mi Narcisa, jak okamžitě poznala potenciál. A hned se chopila toho, že ho využije. A opět je otázka, k čemu, že? No, jsem napnutá jak malé gatě a šíleně se těším na pokračování. Díky, Jacomo, za úžasný novoroční dárek.
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Co je to temnota a co světlo? Jak se na to dívají lidé z různých stran válečné linie? Ano, je tu hodně otázek a nevím, jak se komu budou líbit odpovědi. Opravdu jsem zvědavá na další reakce, i když možná nebudou jen příznivé. Mě ale povídka tak nadchla, že jsem nedokázala překladu odolat. Díky, Lupinko!

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Gift - 01.01. 2020
Opet tu mame povidku na tema, o kterem jsem jeste necetla! Tak ja nevim, navnadila si nas na skvele Malfoyovce, ale ted z Narcissy spis cisi hruza. :-) Nemuzu si pomoc, vypada to, jako by davala Dracovi dobrou radu, ale.... aaah, ja ti nevim. Budu se tedy muset spolehnout na tvoji poznamku a jednoduse se tesit na dalsi dil. Dekuji a uz se nemohu dockat dalsi casti. Stastny Novy rok!!
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Jak jsem slibovala, Narcisa je tu podle mě famózní, ale to neznamená, že musí být nutně kladná postava. Ono vůbec tato povídka boří lecjaké mýty. Dobro a zlo vypadá z opačných stran vždy jinak. Jak píšeš, je to neobvyklé téma a už proto stojí za povšimnutí. Jsem zvědavá, co si budeš myslet o dalším vývoji. Díky, Gift!

Re: Když dopis nepřišel 1 Od: luisakralickova - 01.01. 2020
Paráda, originální začátek roku. Díky Jacomo, tohle vypadá hodně dobře;)
Re: Když dopis nepřišel 1 Od: Jacomo - 02.01. 2020
Ano, je to hodně zvláštní, proto mě to také tak zaujalo. Doufám, že se ti bude líbit i zbytek povídky. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod