Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

9. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 12.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/9/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9

 

Rokville

Hermiona sa maximálne snažila, aby si užila Rokville s Dafné, Theom a Blaisom, ale nemohla vytriasť z hlavy fakt, že s ňou trávili čas len preto, že ich Malfoy prinútil. Hermiona bola taká nadšená, keď sa tak rýchlo s trojicou slizolinčanov skamarátila. Nerobila si kamarátov ľahko a hoci teraz mala široký okruh priateľov, boli to všetko ľudia, ktorí s ňou mali kontakt roky a boli zvyknutí na jej panovačné spôsoby. Jej sebavedomie značne stúplo, keď si týchto nových priateľov získala za pár týždňov.

"Čo sa deje, Hermiona?" spýtala sa Dafné, dobre si vedomá, aká tichá tá kučeravá čarodejnica je.

"Nič, och, myslím, že som práve videla Ginny vojsť do Medových labiek. Vadilo by vám, kebyže s ňou strávim trochu času? Už je to celá večnosť."

Dafné sa usmiala. "Iste, Hermiona, nie sme tvoji strážcovia, veď vieš."

"Skvelé Grangerová, len ma tu nechaj ako tretie koleso s týmito dvoma hrdličkami," sťažoval sa Blaise.

"Stretneme sa u Troch metiel," zavolal Theo.

"Áno a priveď so sebou Weslíčku. Zišla by sa mi nejaká zábava," dodal Blaise.

Hermiona vošla do Medvedích labiek a počkala, až slizolinčania prejdú. V skutočnosti Ginny nevidela, len potrebovala nejaký čas osamote. Zamierila k Škriekajúcej búde rada, že je konečne sama.

 

U troch metiel

Draco vošiel do Troch metiel, kde sa mal stretnúť s Dafné, Theom a Blaisom. Zbadal ich sedieť v jednom rohu a vydal sa cez dav, aby sa ku nim dostal.

"Ahojte, ako dlho ste tu?" spýtal sa.

"Asi dvadsať minút. Čakáme na Hermionu. Zbadala Weslíčku v Medvedích labkách a povedala, že nás dobehne," oznámil Theo.

"Vážne? Asi pred minútou som narazil na Weslíčku a Grangerová s ňou nebola. Ste si istí, že nemyslela toho debila Weasleyho?"

"Nie, určite povedala Ginny," odpovedala Dafné so znepokojeným výrazom v tvári.

"Draco, celý deň bola podivne tichá a len sa vliekla vzadu."

Draco zastonal, keď okamžite rozoznal problém. Nemal jej povedať, že zariadil, aby sa s ňou slizolinčania spriatelili. Mal vedieť, že sa ohľadne svojich pocitov bude správať ako chrabromilčan. Typická prekliata Grangerová, zdrhne niekam sama, keď je v maximálnom ohrození.

"Dobre, musíme sa rozdeliť. Theo s Dafné sa vrátia hlavnou ulicou smerom k Rokfortu. S Blaisom zamierime ku Škriekajúcej búde. Vyšlite patrona, ak ju nájdete."

Draco sa vyrútil z hostinca s Blaisom v pätách. Nedokázal sa zbaviť zlého pocitu.

"Ty to začneš kontrolovať tu. Ja pobežím k búde a začnem odtiaľ," prikázal Blaisovi.

Obyvateľom Rokville sa naskytol pohľad na obvykle kultivovaného mladého Malfoya, ako náhlivo uháňa ulicou. Hrôzostrašné scenáre toho, čo sa mohlo stať Hermione, sa mu mihali mysľou. Keď sa priblížil k búde, mohol počuť nejaký rozruch. Sakra, napadli ju. Zrýchlil smerom k hluku a jeho srdce zastavilo, keď ju zbadal zahnanú medzi stromy skupinou mohutných slizolinských štvrtákov, ktorých viedol Malcolm Baddock. Jediné, čo počul, bolo búšenie srdca v ušiach, keď sa k nej pokúšal dostať včas.

 

Škriekajúca búda

Hermiona nemohla uveriť, aká bola hlúpa, keď ignorovala Malfoyove varovania z dnešného rána. Niežeby ich nebrala vážne, keď odišla preč sama. Vedela, že to, že Malfoy zorganizoval siedmakov spôsobom, akým to urobil, znamenalo, že tá hrozba bola naozaj vážna. Len sa cítila tak nešťastne a chcela trochu času osamote, aby niektoré veci premyslela. Bola tak hlboko ponorená v myšlienkach, že vôbec nezačula, ako sa tá skupinka chalanov približuje.

"Ale, ale, ale nie je toto Malfoyova humusáčka," posmieval sa ich vodca, Baddock, za chichotu svojich poskokov.

"Kde máš svojho fešáka? Alebo už vyliezol z bahna, keď dostal po čo prišiel? Počul som, že to je to jediné, na čo sú humusáčky dobré."

Hermiona sa na neho povýšene pozrela. Čelila Voldemortovmu vnútornému kruhu smrťožrútov, títo malí úbožiaci sú v porovnaní s nimi ničím. Nenápadne položila ruku na svoj prútik, v duchu sa pripravila na boj, ktorý sa blížil.

"Prosím ťa, ako keby som sa ja chcela dotknúť jedného z vašich drahocenných čistokrvných," uškrnula sa na oplátku.

Skupina chlapcov ju stále obkľučovala. Skvelé, bude musieť čarovať veľmi rýchlo, aby sa z tejto situácie dostala. Skôr než stihla pohnúť prútikom, Baddock ju schmatol za ruku a pritlačil o strom. Násilne jej vypáčil prútik.

"No, no, humusáčka, mysleli sme, že toto vyriešime muklovským spôsobom." Rukou stisol jej hrdlo až tak, že videla čierne bodky.

Než mohol spôsobiť nejakú skutočnú škodu, jeden z bandy klesol k zemi, znehybnený a odhalil za sebou Malfoya. Hermiona necítila takú veľkú úľavu od chvíle, čo sa pri Veľkej bitke ukázalo, že je Harry nažive. Baddock zaklial, pustil Hermionu k zemi a otočil sa so svojím prútikom v jednej ruke a s Hermioniným v druhej.

Mladší slizolinčania neboli zaskočení príliš dlho a bez ohľadu na to, ako bol Malfoy talentovaný, boli to traja na jedného. Statočne s nimi bojoval a Hermiona trasľavo vstala, aby zistila, či môže nejako zasiahnuť do bitky bez prútika. Zahrešila, keď videla Malfoya ísť k zemi, zasiahnutého Ani hnúť! a Petrificus totalus. Skočila najbližšiemu chlapcovi na chrbát, chcela mu vyškriabať oči, aby ho vyradila z boja. Lenže hneď na to ju z toho chrbta strhli a sotili na zem. Pozrela za zostávajúcich dvoch chlapcov a vzdychla si, keď zbadala, že sa pomoc blíži v podobe Blaisa a Ginny.

Pre slizolinsko-chrabromilské duo boli mladší chalani rýchla záležitosť. Hermiona vyskočila a bežala k Malfoyovi.

"Draco, počuješ ma? No tak, preber sa," zúfalo volala, kým ho triasla za plecia. Vôbec sa nepohol ani po použití Ennervate a pokrývali ho nejaké odporne vyzerajúce kúzla.

"Hermiona, no tak, musíme ho dostať na ošetrovňu," odtiahla ju Ginny.

Blaise ho chcel levitovať  späť do Rokville, ale Hermiona ho potiahla smerom k Škriekajúcej búde.

"Nie, tadeto je to rýchlejšie a okrem toho ti Malfoy nikdy neodpustí, keď ho budeš viesť dedinou, keď takto vyzerá."

Cesta cez tajný tunel im pripadala neznesiteľne dlhá, ale nakoniec boli na pozemkoch Rokfortu.

"Ginny, bež hore na ošetrovňu a povedz madam Pomfreyovej, že sa blížime," prikázal Blaise. Ak sa niečím prejavilo, ako je Ginny znepokojená, tak to bolo to, že nasledovala jeho príkaz bez sťažností, či žiadosti o prosím.

 

Rokville

Dafné s Theom zúfalo prehľadávali dedinu, aby našli nejakú stopu po Hermione, keď dostali patrona, ktorý im vravel, že sa musia vrátiť späť na Rokfort a priviesť so sebou Pansy. Našli ju schúlenú nad stolom u madam Puddifootovej a bez slova, len so zhnuseným pohľadom na jej ruku prepletenú s Harryho, ju vytiahli von.

"Radšej by ste mali mať dobrú výhovorku, že ste ma odtiahli. Nevidíte, že sme s Harrym na rande?"

"Prepáč, že rušíme tvoje muchlovanie s Potterom, ale stratili sme Hermionu, rozdelili sme sa, aby sme ju našli a teraz sme dostali Blaisovho patronusa, ktorý nám vravel, aby sme sa vrátili na hrad,"  zatiahol Theo sarkasticky.

Pansy zbledla. "Och bože, Hermiona je zranená? Toto je celé moja chyba. Radšej zoženiem Harryho."

Vbehla späť do čajovne a onedlho sa objavila so znepokojeným Harrym za ňou.

"Čo sa stalo? Kde je Hermiona?" vyštekol.

"Upokoj sa, v skutočnosti nevieme, čo sa stalo. S Theom sme sa oddelili od Draca s Blaisom, aby sme našli Hermionu. Dostali sme Blaisovho patronusa, aby sme sa vrátili. Nevieme, ako veľmi je Hermiona zranená," vysvetľovala Dafné.

Štvorica sa otočila smerom k Rokfortu a rozbehla sa.

 

Ošetrovňa

Hermiona sa prechádzala sem a tam, keď sledovala, ako madam Pomfreyová pracuje na Malfoyovi. Nikdy si neodpustí, ak sa mu niečo stane. Nedokázala pochopiť, ako tam Blaise s Ginny môžu tak pokojne sedieť a čakať, kým madam Pomfreyová neskončí.

"Takže moja drahá, už som skončila. Pán Malfoy bude chvíľu mimo, ale nedošlo k žiadnemu trvalému poškodeniu," oznámila madam Pofreyová očividne rozrušenému dievčaťu.

Hermiona prepukla v plač, keď to pochopila, všetkých prítomných tým vydesila. Hermiona Grangerová neplače. Zrútila sa na stoličku vedľa Malfoyovej postele a chytila ho za ruku.

Madam Pomfreyová nadvihla obočie a pozrela sa na druhú dvojicu, ktorá sa tvárila rovnako pobavene, kým sledovala hnedovláskine činy. Madam Pomfreyová sa rozhodla, že potrebuje šálku čaju, aby sa vyrovnala s touto novou priateľskou chrabromilsko-slizolinskou dynamikou. S Albusom sa nebude dať vydržať, keď zistí, ako dobre jeho plány na medzifakultnú jednotu zafungovali. Aspoň že sa s ním nemusela deliť o pracovňu. Chudera Minerva.

Dvere na ošetrovni sa rozleteli, keď trojica slizolinčanov a Harry vbehli dnu. Harry zbadal Ginny.

"Kde je Hermiona? Je v poriadku?"

Ginny prikývla a ukázala na Hermionu, ktorá sa držala Malfoyovej ruky, ako keby od toho závisel jej život.

"Je v poriadku, našťastie unikla, ale Malfoy nie je na tom tak dobre."
To spôsobilo, že Pansy zavyla a vrhla sa na Malfoya z druhej strany.

"Okej, teraz keď viem, že Draco bude v poriadku, myslím, že odchádzam. Na mňa je tu príliš veľa plačúcich dievčat," prehlásil Blaise. "Theo, nechce sa ti ísť so mnou zmlátiť Baddocka s tou jeho bandou do modročierna?" Druhý chlapec prikývol a spolu zamierili von z ošetrovne.

Harry šiel skontrolovať Hermionu. Ani si nevšimla jeho prítomnosť.

"Hermiona, láska, si v poriadku?" spýtal sa.

Vzhliadla z miesta, kde zízala na Draca. "Som v poriadku, nič mi neurobili. Draco prišiel včas. Ale Baddok mal môj prútik a nemohla som pomôcť. Toto všetko je moja chyba. Nemala som odísť preč sama." Znova začala plakať.

Harry si kľakol a objal ju. "Hej, pššt, nie je to tvoja chyba. Je to chyba tých násilníkov za to, že sú kreténmi s predsudkami."

Hermiona pokrútila hlavou.

"Nie, ignorovala som Draca, dnes ráno mi povedal, že musím byť opatrná, ale dotklo sa ma, že zariadil, aby sme sa s Dafné spriatelili a tak som sa prechádzala sama a teraz tu leží, pretože som idiotom."

Dafné k nej prišla a chytila ju za ruku.

"Vážne, Hermiona, ty si taký idiot. Iste, Draco mi najprv povedal, aby som na teba dohliadla, ale ako si si mohla myslieť, že naše priateľstvo nebolo viac než to? Mala si sa ma radšej spýtať, než to riešiť sama v sebe."

Hermiona potiahla nosom silnejšie. "Za to mi nikdy neodpustí a ani jeden z vás."

"Počúvaj, nikto z nás nečakal, že ťa bude mať rád, ale všetci máme, hlavne Draco. Začal s tým, že ťa chcel chrániť kvôli slizolinskej reputácii, ale mala si ho vidieť, ako naložil Blaisovi včera večer za ten kúsok so šálom. Nikdy v živote som ho nevidela takého nahnevaného a to bolo čisto kvôli tebe," pokračovala Dafné.

Pansy súhlasne prikývla. "Poznám Draca odvtedy, čo nám boli dva roky. Nikdy som ho nevidela tak zodpovedného ohľadne bezpečia niekoho iného. Nebude na teba nahnevaný, ale šťastný, že sa ti nič nestalo."

Hermiona sa pozrela na slizolinčana v bezvedomí a stisla mu ruku silnejšie. Prosím, len povedzte, že bude v poriadku.

 

Slizolinská klubovňa

Keď Blaise s Theom vstúpili do klubovne, uvítala ich chaotická scéna. Zdalo sa, ako keby v slizolinskej fakulte bol každý vo vojne s každým. Baddock a jeho spojenci sa tlačili okolo Astórie, Harpera a im potom nadával zvyšok metlobalového tímu a vyzeralo to, že sa všetko chystá dopadnúť veľmi škaredo.

"Baddock, nebol by som príliš v pohode, kebyže som tebou," zavolal Blaise. Jeho hlas účinkoval ako tlmič, každý slizolinčan bol zvedavý, čo Dracov najlepší priateľ urobí Baddockovi.

Ten idiot sa na Blaisa uškrnul. "Čo urobíš, Zabini? Niečo skús a skončíš vedľa svojho kamoša Malfoya."

Zdalo sa, ako keby sa Blaise sotva pohol, ale Baddocka zasiahlo celotelové zviazanie. Blaise prešiel k nemu. "Vykecávaj sa, chlapček, ale radšej by si mal zdrhnúť a ukryť sa, pretože keď sa Draco vráti, budeš mŕtvy." Blaise ho silno kopol do brucha. "Ešte niekto chce skúsiť nasledovať Baddocka?"

Slizolinčania sa všetci odvrátili a vrátili sa k svojim obvyklým záležitostiam. Skutočne boli zvedaví, či Baddock dokáže zvrhnúť Malfoya, ale nikto nebol dosť hlúpy na to, aby to skúsil. Nechceli skončiť na Malfoyovej zle strane vediac, že dozvuky by trvali dlhšie než Rokfort.

 

Ošetrovňa

Hermiona odmietla opustiť Draca dokonca, keď madam Pomfreyová vykopla večer Pansy s Dafné. Vyložene odmietla odísť a madam Pomfreyová nemala chuť robiť nič viac než protestovať, keďže išlo o trénovanú a osvedčenú vojnovú hrdinku. Takže Hermione bolo dovolené zostať. Stále držala Draca za ruku a hladila po čele, až kým nezaspala.

Draco sa prebudil o pár hodín neskôr, aby zistil, že mu znecitlivela pravá ruka. Nemohol s ňou pohnúť a keď otvoril oči, zistil, že mu Hermiona zaspala na predlaktí. Chvíľu mu trvalo, kým si spomenul, čo sa stalo, ale úľava, ktorú cítil, keď si uvedomil, že je Hermiona v poriadku, bola nesmierna. Neúspešne sa pokúsil uvoľniť ruku bez toho, aby ju zobudil. Chvíľu sa mrvila, než na neho vzhliadla s ospalými očami. Odsunula si vlasy z tváre a bojazlivo sa na neho usmiala.

"Ach, Draco, si hore. Ako sa cítiš?"

Neušlo mu použitie krstného mena a miloval ako znelo, keď vychádzalo z jej úst.

"Už lepšie. Ty si v poriadku? Ako si zvládla uniknúť Baddockovi a jeho kamošom?"

"Práve keď si šiel k zemi, dorazili Blaise s Ginny. Nemali s tými dvoma veľa práce. Som tak rada, že si v poriadku. Tak som sa bála."

"O mňa sa neboj. Som Malfoy a je treba viac než pár idiotských slizolinčanov, aby mi spôsobili vážnu škodu," uškrnul sa na ňu Draco.

Hermiona sa na toto uslzene usmiala. "Je mi to ľúto, Draco, mala som ťa počúvať. Bola som rozrušená  a ublížená tým, čo si povedal, ale to nie je ospravedlnenie toho, že som ignorovala tvoje varovanie." Hermiona znova začala vzlykať.

Draco jej nadvihol tvár a utrel slzy. "Prosím, neplač Hermiona. Som v poriadku." Neznášal, keď na ňom dievčatá plakali.

"Ale je to všetko moja chyba. Nie si na mňa naštvaný? Nepočúvala som ťa a kvôli tomu si skončil v bezvedomí a tu."

Draco sa na ňu usmial. "Samozrejme, že na teba nie som naštvaný. Baddocka by som mohol zabiť, ale nie teba. Len som rád, že si v poriadku." Stisol jej ruku. "Takže, kde je madam Pomfreyová, potrebujem sa odtiaľto dostať."

"Nemyslím si, že je to dobrý nápad, Draco, mal by si zostať tu a odpočívať."

"Hermiona, nezačni ma komandovať. Ja nie som Potter alebo Weasley, vďakabohu, a absolútne odmietam zostať na tomto mieste, keď na mňa volá oveľa pohodlnejšia posteľ."

Hermiona zaváhala neistá, čo by mala urobiť.

"Môžeš tam stáť a dohadovať sa, čo je správne urobiť, ale garantujem ti, že v žiadnom prípade tu dlhšie neostanem. Takže buď pôjdeš zavolať Pomfreyku, aby mi mohla dať akýkoľvek hnusný elixír, čo si želá naliať mi do hrdla, alebo odtiaľto odkráčam bez toho, aby o tom vedela," vyštekol Draco.

Hermiona si vzdychla, pokrútila hlavou nad tým podráždeným blondiakom, ale odišla do súkromných izieb madam Pomfreyovej, aby ju zobudila. O pätnásť minút neskôr, ospalá a mrzutá Pomfreyová prepustila Malfoya hlavne preto, aby na ňu prestal jačať. Prikázala Hermione, aby mu dala zvyšok elixíru na spanie, len čo sa dostanú do klubovne.

Draco sa pokúsil vytiahnuť na Hermionu ďalší výbuch, keď sa dostali von a ona ho objala okolo pliec, aby mu pomohla kráčať. "Nie som decko, Grangerová. Dokážem kráčať dokonale sám."

"Oh, prosím Draco, takmer si spadol, keď si vstal z postele. Prestaň byť taký tvrdohlavý blbec a len prijmi moju pomoc."

Durdil sa, ale dovolil jej pomôcť mu dostať sa späť do žalárov. Keď vošli dnu, ešte našli Blaisa a Thea hore. Chalani vyskočili a prihnali sa, aby pomohli Dracovi, ktorý viditeľne ochaboval.

"Len sa na minútku potrebujem posadiť na gauč. Prestaňte ma rozmaznávať, bolo to dosť zlé, keď to robila len Grangerová," vyštekol na nich Draco.

"Nuž, ospravedlň ma Malfoy, že sa starám. Možno som ťa mala nechať spadnúť a mohol si stráviť noc na kamennej podlahe."

"Och, len mi daj ten elixír na spanie ženská a choď do postele."

Hermiona sa usmiala, pretože vedela, že Dracova odporná nálada bola len maska pre to, ako zle sa skutočne cítil. Podala fľaštičku Blaisovi. "Postaraj sa, že to vypije, než pôjde do postele. Nedovoľ, aby ťa ukecal, že ho nepotrebuje. Potrebuje."

Draco si vzdychol a pretočil očami.

"V poriadku, Malfoy, prestaň fňukať. Už ťa nechávam na pokoji." Hermiona sa zohla a pobozkala ho na líce. "Som rada, že si v poriadku, Draco," zašepkala mu do ucha, než zmizla vo svojej spálni.

Theo s Blaisom nadvihli obočie nad tých prejavom náklonnosti. "Prisahám, že len ty sa môžeš zraniť, keď zlyháš pri záchrane života dievčaťa, ktoré ťa nenávidí a zmeniť to dievča na precitlivenú kôpku náklonnosti, Draco," komentoval Theo.

"Sklapni a daj mi ten liek. Som unavený," odsekol Draco, než odpochodoval z miestnosti.

"Malfoyove kúzlo, Theo, uraz dievča a ono sa do teba zamiluje. Zdá sa, že zafunguje zakaždým," uškrnul sa Blaise.

  

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 9. kapitola Od: crush - 19.05. 2019
Teda na to ze oba dva bojovali ve valce proti Voldemortovi a premohli kdekoho, je bylo hrozne snadny preprat ..

Re: 9. kapitola Od: sisi - 12.03. 2019
děkuji za překlad nové kapitoly. Myslela jsem, že studenti chodí do vesničky pod hradem vždy s dozorem profesora, nebo jiného dospělého např. bystrozora, který ví, jak děti ochránit před různými nebezpečenstvými. Evidentně byla bezpečnost opomenuta a tak toho ti parchanti využili a obsadili palouček u Chroptící chýše. To že tam Hermona došla úplně sama nesvědčí až tak o její odvaze, jako spíš o osamělosti. Prostě potřebovala být sama, no tak to nemohla taky zůstat na hradě, ne se plahočit s ostatními, ale když ono bylo venku tak hezky, že neodolala a Draco se zachoval jako statečný rytíř ochránce a pomohl jí ačkoliv sám byl zraněn. Snad se konflikt v rámci jedné koleje vyřeší tradičním způsobem, bez větších potíží. Nebelvíři jsou tentokrát poněkud pozadu ve věci strategie, kontaktů a záchranné akce. Však oni to doženou. :-) Těším se na pokračování a ještě jednou děkuji.

Re: 9. kapitola Od: Tammy - 12.03. 2019
Moc děkuju za překlad! Povídka je vtipná a tak nějak milá. Doufám, že zprávy budou jen a jen dobre!

Re: 9. kapitola Od: kakostka - 12.03. 2019
To jsou pokroky:-) Nafrněná Hermiona dokonce uznala svou chybu:-))) tedaaaaa a dokonce líbla Draca na tvář:-)))) jupiii jee. Baddock dostane po čenichu, Harry snad zjistí, že i další Zmijozelové jsou lidé... paráda

Re: 9. kapitola Od: Jacomo - 12.03. 2019
Díky, Jimmi. Za kapitolu... a tak nějak za všechno. Však ty vieš.

Re: 9. kapitola Od: denice - 12.03. 2019
:-) Tohle byla tak sladce a mile romantická kapitola, že jsem se musela podívat, jestli to náhodou není už epilog. Vážně jsem si ji moc užila až do konce. Ať nám ty dobré zprávy vydrží a ještě se zmnoží! Díky.

Re: 9. kapitola Od: anizne - 12.03. 2019
Děkuji. Doufám, že se Ti přání splnilo a máš pouze samé pozitivní zprávy.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke