Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 5. Strašlivé načasování

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 13.07. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5. Strašlivé načasování

 

Včerejšího rána...

„Ne, matko,“ řekl Draco. Šedé oči obrátil v sloup tak rázně, až se mu zachvěla víčka, když zmačkal další dopis od Pansy a nedbale jej odhodil přes rameno.

Vážně, vždyť už jí řekl, že se vrátí do Bradavic, tak co ještě chce?

„Ale Draco,“ začala Narcisa a několikrát zamrkala, jak potřásala hlavou, „tohle je tvůj poslední rok. Jsi si jistý, že nechceš - ?“

„Přestaň, Narciso. Jestli chlapec chce...“ Lucius náhle umlkl, když zachytil rychlý, ostrý pohled, kterým po něm střelil jeho syn.

Tolik k rozruchu, který Draco nedávno vyvolal. Má osmnáct, už není dítě... Nepotřebuje jejich stálý dohled... Musí ho nechat udělat jeho vlastní volby, nebo nějaký podobný nesmysl.

Povzdechl si a odložil svůj ranní šálek čaje. „Jestli ten mladý muž...“  Jedovatě, popuzeně na Draca pohlédl. Ten mu odplatil úšklebkem. Ano, to byla dospělá odpověď. „Jestli chce jít sám, nech ho.“

„Děkuji, otče,“ přikývl Draco. Zdálo se, že tím to skončilo. Narcisa se zamračila, ale držela jazyk za zuby. Když její syn odešel, aby si přinesl kufr, obrátila na manžela nešťastný pohled.

Lucius zvedl obočí. „Problém, drahá?“

„Moc dobře víš, v čem je problém, Luciusi,“ kysele zašeptala.

Sotva se ovládl, aby otevřeně nezasténal, když znovu zavřel a odložil noviny, které sotva vzal do ruky. „Opravdu, Narciso, neudělá nic tak hloupého, jako to, na co právě myslíš.“

„Když já mám dojem, že tu už s námi nechce být.“ Odmítala vyslovit, na co opravdu myslela – to bylo příliš bolestné. Když se Draco po válce vrátil na Malfoy Manor, vypadal tak zoufale, že se obávala, aby odchod do Bradavic nepoužil jako záminku a prostě se už nikdy víc nevrátil domů.

„Nesmysl, je to Malfoy,“ odvětil Lucius s povýšeným odfrknutím, popadl noviny a znovu je otevřel. „Vždycky se sem vrátí.“

Potřásla hlavou nad jeho tvrdohlavostí, otočila se na podpatku a zamířila ke dveřím.

„Kampak to máš namířeno?“

Přes rameno na něj pohlédla. Dokonce při své otázce ani nezvedl pohled od novin.

„Aspoň jeden z nás by se s ním měl před jeho odchodem rozloučit,“ vyštěkla, než vyšla z pokoje.

 

xxx

 

Draco si přál, aby mohl říci, že londýnské ovzduší je příjemné, ale tomu by nikdo neuvěřil. Ačkoli trochu pomohl fakt, že v patách neměl svou matku. Po všem tom zmatku by si ještě mohl koupit novou hůlku. Od konce války prakticky ještě neopustil Malfoy Manor. Ani nechtěl jít do Příčné ulice, ale s tím se nedalo nic dělat.

Ollivander znovu otevřel svůj krámek, tak to půjde rychle. Jen tam zaskočí, vybere si nějakou novou, a zase vypadne. Draco se zamračil. Doufal, že stařík k němu nebude chovat zášť. Nebo že by ji mohl v zájmu této obchodní transakce aspoň potlačit.

Zatracená práce, s tímhle by si vůbec nezačínal, kdyby neexistovalo něco, co je třeba odčinit.

Zadržel povzdech, když se vydal dlážděnou ulicí mezi obchody, přeplněnou studenty a jejich rodiči. Zdálo se, že si ho nikdo nevšímá. Nečekaně se mu ulevilo. Konec konců, jeho rodina teď byla nechvalně známá a jeho světlé vlasy způsobovaly, že nebylo těžké ho v davu rozeznat.

Průchodem vstoupil do Obrtlé ulice a ztuhl. S námahou polkl, otočil hlavu a civěl do temné uličky.

V prchavém okamžiku mohl přísahat, že někdo zamumlal jeho jméno.

Pravdou bylo, že byl zvědavý, co se z tohohle místa stalo po válce. A teď tu tedy byl. Pohled na rozbitá okna a zatlučené dveře, které patřily temným a špinavým krámkům, způsobil, že mu na pažích naskákala husí kůže.

Ano, ten pocit neklidu musel být příčinou jeho dojmu, že slyší šepot. Potřásl hlavou a odvrátil se od opuštěné ulice. Právě v tom okamžiku někdo stanul před ním a blokoval mu cestu.

Potlačil touhu vyštěknout na cizince, ale povedlo se mu jen zamumlat „pardon“, když se ho pokoušel obejít.

„Nejste vy Draco Malfoy?“

Draco si povzdechl a nahrbil ramena. „Nemám chuť k rozhovoru, díky.“

„Jste to vy,“ řekl cizinec samolibě.

Draco protočil oči, ale nestačil vyslovit pichlavou odpověď, než byl vtažen zpět do Obrtlé ulice.

Nebyl si jistý, co se stalo potom. Nastal zmatek a on slepě bojoval s rukama, které ho držely, ale příliš pozdě zaslechl kouzlo. To, kterého se děsil...

Následoval další hlas, vyslovil jiné kouzlo. „Petrificus Totalus!“

Když ho zvedli a hodili do pytle, nejhorší byla ta naprostá bezmocnost. Byl si jistý, že na chvíli ztratil vědomí.

Když se mohl hýbat, byl za sklem. Rozhlédl se, všude byli lidé. Neexistoval žádný způsob, jak zjistit, jestli jsou útočníci mezi nimi. Rozhrnul dekorativní keře v rohu, proklouzl napříč klecí a zmizel pod listím. Přikývl svou drobnou, nedávno přeměněnou hlavou, když přemýšlel o svých potížích. Prostě... ukryje se tu, dokud nezavřou obchod, a pak najde cestu. Ano, tak to udělá.

Tohle byl pěkný zmatek. Těžko si dokázal představit sám sebe – totálně fretkovitého – jak vyskakuje z klece a snaží se najít cestu zpět do Wiltshire. Ale co mohl dělat jiného?

Tehdy to uslyšel. Ten známý hlas. Rozhodně nepatřil jeho nejoblíbenější osobě na světě. On taky nebyl její oblíbenec, ale jestli by vůbec někdo dokázal přijít na to, že byl... jím, dobrá, byla by to ona.

Vynořil se z křoví, proklouzl klecí a celou tu dobu se mračil do kaštanových očí Hermiony Grangerové. Řekl si, že úleva, kterou pocítil, když ji spatřil, je zaviněna okolnostmi. Byl to zvláštní pocit, když v této podobě pokýval sám nad sebou hlavou. Tak úplně to nefungovalo, jen se naklonil ze strany na stranu.

„Draco,“ zřetelně zaslechl přes sklo. „Rozhodně mu budeme říkat Draco.“

Ach, pomyslel si, když zavolala majitele, aby ho vytáhl z klece. Někdo za její opovážlivost zaplatí.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Nemilé. Tohle bylo velmi nemilé.
Přesně, opravdu nemilé. Děkuji.

Re: Kapitola 5. Strašlivé načasování Od: grepik03 - 23.07. 2017
Denice, máš moje další díky za překlad této kapitoly ♡ Draco, Draco...to byl blbý nápad jít sám do Obrtle...ale pro náš příběh naprosto nezbytné. Jsem moc zvědavá kdo a proč nám Draca proměnil. Přemýšlím, jestli v tom nemá prsty Narcissa...těším se na rozuzlení pribehu ;)
Blbý nápad - no ano, ale když rodina mladého pána pustí ze řetězu poprvé v nějakých osmnácti, co jiného se dá čekat, že. Narcissa? No to je geniální myšlenka, to by ho naučilo vymýšlet blbosti :-) Děkuji.

Áááá, tak takto sa to stalo. Bomba. :)
Ano, přesně takhle rychle a nenápadně :-) Děkuji.

Ha, události podané Dracovýma očima - tak to bude zajímavé čtení :) těším se a moc děkuji za překlad :)
Ani netušíš, jak moc zajímavé - tedy pro někoho ;-) Děkuji.

Je faktem, že mladý pan Malfoy je tu již dospělým, to však nijak nemění mateřské pocity madam Malfoyové k jejímu synu a fakt si nedokážu představit ten strach, kterým musí trpět, když se Draco sebral a zmizel do světa. Navíc to vypadá, že teprve nedávno skončila ta hrozná válka kouzelnického světa proti jejich Temnému pánu, takže se všude ještě potloukají váleční zločinci a lumpové druhé kategorie a od Draca bylo krajně neobezřetné, že šel do Obrtlé. No aspoň my teď víme, že zůstal naživu, ač ve zvířecí podobě, ale mamá to neví a doma jistě tajně pláče. Moc děkuji za překlad.
Mamá doma jistě pláče, ale myslím, že nemá jak se dozvědět, že syn jí jaksi zfretkovatěl - Obrtlá byla zastávka při cestě do školy, takže ten pravý bengál ji asi ještě čeká... Děkuji.

Muhehehehe!!!! :-D
Přesně tak! :-D

Strašně těžce se komentuje, když už vím. Ale jedno můžu napsat - zaplaťmerlin, že tuto scénu autorka do příběhu zahrnula. Aspoň víme, jak se stalo, že je Draco fretkou. Na to proč, si budeme muset počkat. Docela mě bolelo srdce nad Dracovou rodinnou situací. Narcisa je milující matka a Lucius? No, snad mu jen dává volnost a není to lhostejnost k synovi - mladému muži :-) Děkuji za další střípek!
Ano, ty už víš a proto nejsi v jednoduché situaci... Dracovu rodinu vidím jako dobrou - milující matka a otec, který je dotčený tím, že synáček si vydupává samostatnost a na tatíka nedbá, tak se tváří, že je nad věcí a nechává v tom mladého pána dokonale se vyráchat... Děkuji.

Re: Kapitola 5. Strašlivé načasování Od: margareta - 13.07. 2017
No jo, takže si to zavinil sám. Pyšný mladý muž s uvažováním arogantního kluka. Jít jenom tak, sám a bez hůlky, mezi lidi, z nichž většina touží se mi pomstít, to je vážně klukovina. Ale měl štěstí, že ho koupila Hermiona; taky se mohl ocitnout v kleci nějaké staré jedubaby, u které by musel louskat šváby a ještě ji za to obveselovat panáčkováním a děláním kotrmelců na povel! Děkuji za prima čtení! Zasmála jsem se a čekám na další vývoj situace. Určitě to bude legrace i dál! Těším se! Děkuji!
Dostala mě ta stará jedubaba, před kterou by musel na povel panáčkovat a prosit o šváby :-D Legrace rozhodně bude - ovšem obávám se, že jen pro někoho... Děkuji.

Hleďme, tak on to byl útok! Taky jsem spíš sázela na nějaké nepovedené kouzlo. A k tomu ten začátek s Malfoyovými... Je to jen střípek pozadí příběhu, nebo naznačoval trochu vážnější téma? Jako předehra to rozhodně nebylo špatné. A moc se těším na Dracův úhel pohledu, zejména jestli bude monitorovat situace z předchozích 4. kapitol :-) Díky za překlad, denice, jimmi a Seviku!
Ano, útok to rozhodně byl a pěkně zákeřný ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 5. Strašlivé načasování Od: MichelleF - 13.07. 2017
Tak konečně malý náznak toho, co se vlastně stalo.. Doufám, že bude více vhledů do Dracovi hlavy :) Díky za překlad
Ano, příštích pár kapitol bude zcela patřit Dracovi :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod