• Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ty jo, tak teď už nevím, kde by byla chyba, protože mail je správně. ????

    pavlina34 pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Tak se mi to vrátilo i z gmailu. Možná se jmenuješ jinak? ;-)

    spaceyfan pred: 3 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahojky, moc se omlouvám, jsem fakt blbec. Mám tam chybu. Mail je pavlina.ctiborova@gmail.com a už teď moc moc moc děk...

    pavlina34 pred: 4 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahoj, zkoušela jsem ti povídku poslat na e-mail, ale vrátilo se mi to dvakrát jako nedoručitelné, podruhé jsem dala z...

    spaceyfan pred: 4 dn.
  • Odkazy na stránky Poviedky od wixie

    https://wixieff.blogspot.com/ Odkaz zo shoutboxu: ChavelierkaNechci bonzovat, ale hlásit se to musí. Pro všechny, kdo...

    Jimmi pred: 4 dn.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Ako to funguje? Zoradenie po rokoch - kliknite na zobáčiky pri názve stĺpcov a tabuľku usporiada podľa tohto stĺpca. ...

    Jimmi pred: 5 dn.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, videla, mam ulozeno. Proste jsem za ty roky rozmazlena... Bozi grafika, jednoduchy prehled povidek razeny vlev...

    kakostka pred: 1 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    @kakostka a videla si tú náhradu?

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Stĺpce po rokoch boli nahradené prehľadom všetkých tém, ktoré tu máme. Pretože stačilo, aby sa nezadal rok a téma neb...

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, děkuji, přehled po letech je super. také patřím mezi pravidelné rybáře ve starších překladech. jsem zvyklá roz...

    kakostka pred: 2 týžd.
Diskusné fórum
  • JMadmin
    Main Admin
    príspevkov: 1
    Členom od: pred: 10 rok.
    po sep.13.2021 - 12:48  JMadmin

    Mám to na zozname, ale prečo už netuším. Hľadá sa dobrovoľník, čo to prečíta znova a napíše, či to stojí za preklad. Pár ocenení to dostalo, súhlas od autorky máme. 

    There was a blinding flash of lightning and a loud boom of crashing thunder. The knocker on the front door sounded again and everyone looked up, wondering who in the world would show up next. Who is the killer? Follow the clues and see if you can solve the mystery! Nominated at the Dramione Awards and Quill to Parchment.

    https://www.fanfiction.net/s/3724766/14/Murder-at-Malfoy-Manor

  • hofmika
    Level 1
    príspevkov: 0
    Členom od: pred: 14 rok.
      
    Takže dobrovolnice hlásí úkol splněn:-). Bylo to výborný. Hrozně mě to bavilo. Byla to taková klasická detektivka/horror až do parodie s překvapením na konci, jak už to bývá.
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      
Táto téma je aktuálne zatvorená