Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 31. Čas na přípravu

Fortune
Vložené: denice - 11.08. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 31. Čas na přípravu

 

 

 

Než začnete číst, chci se omluvit, protože jsem v předchozí kapitole řekla, že v této bude zřejmě ples, ale je to jen o přípravách. Ty budou pokračovat v příštích asi dvou kapitolách. Chtěla jsem příběh dovést až k plesu, ale nechci do toho rovnou skočit...

 

 

Minulou noc seděli skoro až do dvou do rána a povídali si o tom, co viděli. Nedošli k žádnému závěru. Draco neústupně trval na svém, že Astoria v tom nemohla být zapletená a Daphne měla přístup k jeho klíčům, protože Greengrassovy často navštěvoval.

„Nemůžu pochopit, jak se do toho zamotala Pansy. Proč by to dělala?“ ptala se Hermiona.

„Kvůli penězům, samozřejmě! A rozhodně by se nezlobila, kdyby mě to zničilo,“ odpověděl. „Ale co z toho má Daphne? Jsem si jistý, že nepotřebuje peníze. Její otec je k ní víc než štědrý.“

„A co kdyby se na tom podílel? Možná, že ji požádal, aby ten tajný návod ukradla?“

Draco potřásl hlavou. „Dřív bych mu ho možná dal sám. Jenže jeho společnost prodává přísady, ne hotové lektvary. Všechno začalo ještě předtím, než Astoria zrušila naše zasnoubení. Proč by potřeboval krást návod, když jsem se měl stát jeho zetěm?“

 

 

“““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““

 

Znovu nastalo ráno a zastihlo Hermionu, jak připravuje snídani v kuchyni Draca Malfoye. Právě míchala čaj, když se zarazila, o krok ucouvla a opřela se hlavou o kuchyňskou skříňku. Co se to tu ksakru děje? Její život se proměnil v naprostý chaos! Kdoví jak dlouho už nestrávila celý den v obchodě. Naštěstí si Ginny s Laurou počínaly obdivuhodně, ale takhle to dál nešlo! Byl to její obchod a řídit by ho měla ona. A pak tu byl její byt! Proč na něj plýtvala nájemným? Nespala tam už celé dny, nebo to byly týdny? Upřímně řečeno, pokud svou situaci posuzovala čestně a bez výmluv, bylo zřejmé, že tu ve skutečnosti bydlela. Bydlela v bytě Draca Malfoye! A co bylo ještě horší, začínala o něm přemýšlet jako o svém bytě! Včera dokonce přesunula několik ozdůbek, protože si myslela, že budou vypadat lépe, a Draco se o tom ani nezmínil!

Přesto oba stále trvali na tom, že se jedná o obchodní vztah, v nejlepším případě o jakési provizorní přátelství. Jak pěkně si lhala do vlastní kapsy!

Konečně ji dostihl rozpor mezi tím, jak jednali a jak se cítila. Bylo jí jasné, že teď už chce víc.

Potřebovala s Dracem promluvit o všem, nač teď myslela, ale jak o tom mohla vůbec začít? Fakt, že tohle všechno brzy skončí, rozvířil její pocity v šíleném kolotoči. Vyhlídka, že se jim povede zaregistrovat lektvar jako první, uťala její naděje už v zárodku. Na plese okouzlí pana Duranda, domluví se na dodávkách a ona bude moci splatit Dracovi dluh. A v tom to bylo! Už nebude žádný důvod, proč by se ještě měli vidět. Její život se vrátí do normálu. Zlepší se jen to, že bude jedinou, relativně dobře zaopatřenou, majitelkou obchodu. Osvobozená od Joshuy a bez Draca. O to vlastně šlo, ne? Tak proč s tím nebyla spokojená? Proč se cítila tak zatraceně mizerně a bez nálady ?

„Co se děje?“ pronikl do jejích myšlenek Dracův hlas. Rychle se otočila a spatřila ho stát ve dveřích. Vlasy měl rozcuchané a župan nehalil jeho nahý trup. Snažila se udržet oči na jeho tváři.

 „Nic. Chceš čaj nebo kávu?“ nevědomky si povzdechla, protože tady byl další důkaz toho, jak si zvykli na tuto útulnou malou rutinu, skoro jako by byli staří manželé nebo tak něco!

„Ani jedno, pokud tě to nutí tak hlasitě vzdychat,“ usmál se na ni.

„Promiň, probudila jsem se v mrzuté náladě,“ řekla a sáhla po konvici. Téměř vchrstla kávu do Dracova šálku a začala ji energicky míchat. Dracova ruka dopadla na její a zabránila jí v pohybu. Vzhlédla k němu. Stál velice blízko, těsně vedle ní a zvedal své elegantní obočí. 

„Jestli se chystáš ten šálek rozbít, tak nám raději připravím pití sám, vezmeme si ho na pohovku a povíš mi, o co vlastně jde,“ řekl provokativně, ale ona jen přikývla. Přešla do obývacího pokoje a sedla si. Teď už ji znal dobře a věděl, že to není jen ranní mrzutost. Ona ho znala též. Měla ho ráda. Líbilo se jí znát ho tak dobře. Líbil se jí způsob, jakým si prsty projížděl vlasy, když byl rozrušený, jeho škádlivý sarkasmus, drobné projevy náklonnosti. Líbil se jí způsob, jak žil, jeho bydlení a nadevše jeho přístup k životu vůbec. Jeho názory o mnoha věcech byly pravým opakem jejích postojů, ale při tom se zdálo, že v těch opravdu důležitých otázkách jsou vždy zajedno. Zaplavila ji vlna poznání – nemělo smysl to dál popírat, a už vůbec ne lhát sama sobě. Zamilovala se do něj, ne nějakým nedospělým zbožňujícím způsobem, ale skutečně a doopravdy. A vážně to musela rychle zarazit, než se z toho zblázní.

 „Podívejme se! Už zase jsi ztracená ve svých myšlenkách, tak pověz, co tě trápí?“ Draco položil její hrnek na stůl a sedl si na pohovku naproti ní.

„Vážně to nic není. Jsem unavená, dneska je ten ples, a všechno to na mě nějak dolehlo...“ zarazila se, když viděla, jak se Draco zatvářil.

 „Myslel jsem, že spolu můžeme mluvit o všem... Vzpomínám si, jak jsem si ti vyléval srdce,“ usrkl si ze svého šálku a přes jeho okraj na ni pohlédl svýma nádhernýma očima.

 „Myslíš tak, jak spolu mluví přátelé?“ řekla. Pak se opřela a složila hlavu do dlaní.

„Ano, jako přátelé,“ potvrdil nechápavě.

Povzdechla si. „Promiň, to jen že všechno brzy skončí. Doufám, že ti splatím dluh a budu moct pořádně vést svůj obchod a vrátit se do svého bytu...“ kývla hlavou. Snažila se, aby to vyznělo optimisticky. Draco na ni zamyšleně hleděl a snažil se rozhodnout, co se mu to vlastně pokouší říct.

 „Myslel jsem, že tohle sis přála.“

„Ano, přála.“

„Tak teď si nevím rady,“ řekl pobaveně. „Proč ženy musí mluvit v hádankách?“

 „No, jenom... prostě... nemyslím, že teď chci tohle...“

Na okamžik na sebe pohlédli, Draco očima pátral v její tváři. Nastala chvíle těžkého ticha, než položil další otázku.

„A co tedy chceš teď, Hermiono?“

„A co ty?“

„Já se ptal první, Hermiono,“ drobně se usmál jedním koutkem.

„Nevím přesně...“ Pak rychle v hrůze, že ztratí odvahu, vyhrkla: „Nechci se vrátit do svého bytu.“

„Proč ne?“

 „Líbí se mi tady... je to krásné místo.“ Věděla, že to zní povrchně, ale nedokázala mu říct pravý důvod.

 „Takže se ti líbí můj byt?“ pokrčil rameny. „Tak dobrá, pronajmu ti pokoj, ano? Vyřeší to všechny tvé problémy?“

„Ne tak úplně,“ sklopila oči do klína a znovu vzhlédla. Ksakru! Prostě to musela vyslovit. „V mém bytě nebudeš ty, že?“ znovu si povzdechla, ale přinutila se pokračovat. „Nechci tě přestat vídat... až ti zaplatím. Chci říct, že teď děláme všechno spolu a už jsem si na to zvykla...“

Nedokázala poznat, co si myslí, protože nezareagoval ihned. Pak se mu na rtech objevil nepatrný úsměv a oči se mu rozzářily. Beze slova vstal, přešel k ní, chytil ji za ruku, vytáhl do stoje a objal ji. Nebylo to erotické objetí, jen důvěrné a ona si ho vychutnávala. Opřela si hlavu o jeho rameno a znovu si povzdechla, tentokrát spokojeně. Nebyla si jistá, jestli měl v úmyslu něco říct, ale stejně jako minule mu příležitost zmařil bzučák.

 „Zatracený krám! Nechám ho odpojit,“ zamumlal a Hermiona se zachichotala. Přešel k interkomu. „Ano, to je v pořádku. Pošlete ji nahoru.“

„Ginny!“ vykřikla. S hrůzou se podívala na svou noční košili. „Musím se jít převléct.“

„Proč? Vypadáš slušně a nepřišla náhodou proto, aby ti pomohla se upravit?“

 „To až později. Až budeš pryč, chci jí všechno říct. Myslím, že si zaslouží to vědět, zvlášť když byla tak trpělivá,“ odmlčela se. „Můžu, ne?“

Pokrčil rameny. „Ale jo, je mi to jedno.“

Ozvalo se zaklepání a Hermiona zaječela.

„Merline, teď už se převléct nestihnu!“

 „Řekl jsem ti, že je to v pořádku,“ prohodil Draco cestou ke dveřím.

„Není!“ vrhla se k němu a chytla ho za ruku, než stačil otevřít. „Jdi se převléct, já ji přivítám.“ Po Dracově tváři se rozšířil zlomyslný úsměv. Hermiona zaúpěla. „Tohle neuděláš, že ne?“

 „Ani náhodou,“ zasmál se a stiskl kliku. Za dveřmi stála Ginny, zřejmě uvažující, proč jim trvalo tak dlouho, než přišli otevřít. Pak si všimla jejich vzezření, rozcuchané Hermiony v noční košili a Draca v rozhaleném županu, nezastírajícím jeho nahý hrudník.

Trochu vykulila oči a naklonila hlavu k rameni.

„Neruším při něčem?“ Nebylo pochyb o tom, jak to myslí. Draco se na ni zašklebil.

 „Jo, mohla by ses vrátit asi za půlhodinku, ať to můžeme dokončit?“

 „Draco!“ střelila po něm pohledem Hermiona.

„Co? Jsem si jistý, že Wízlici... Ginny to vadit nebude,“ řekl nevinně.

Hermiona ho odstrčila z cesty. „To není vtipné. Pusť ji dovnitř.“

Ginny vstoupila a odložila si tašku. Hermiona sledovala, jak kamarádka užaslým pohledem přejíždí byt.

„Páni! Tohle je úžasné!“ vyhrkla, ale pak si uvědomila, že hodnotí byt Draca Malfoye. Opatrně na něj koukla. Jenom jí pokývl.

„Díky.“

Chvíli na sebe všichni zírali, než Draco přerušil ticho.

„No, tak vás na dopoledne opustím. Vrátím se po obědě.“

„Prima, děkuji,“ odpověděla Hermiona. „Stejně bych se měla jít obléct. Chovej se jako doma,“ řekla Ginny, která tázavě zvedla obočí.

 „Neměl by tohle říct on?“ zeptala se přímo, jak bylo jejím zvykem. „Nebo teď děláte všechno společně?“

Draco se ušklíbl. „Hm... rozhodně spolu děláme všechny důležité věci,“ prohlásil. Ginny pohlédla na Hermionu a zase zpátky na Draca.

 „Draco! Slíbil jsi, že se budeš chovat slušně!“ Ginny na ně znovu zírala, zjevně překvapená jejich výměnou názorů. Hermiona se šla převléct a po návratu našla kamarádku obdivovat výhled. Bylo legrační, že jím byla stejně omráčená jako kdysi ona. Jen o chvilku později se objevil Draco, jako vždy bezvadně oblečený. Hermioně neuniklo, jak se na něj Ginny dívá, když se loučili. Jakmile se za ním zavřely dveře,  Ginny zamířila k Hermioně a rozhodila rukama.

 „No tohle! Co se tu ksakru děje? Myslím tenhle byt a vy dva? To, jak spolu mluvíte! Takhle to je pořád? A vždycky chodíte polonazí, když jste tu spolu?“ bombardovala Hermionu otázkami.

 „Hej! Zpomal. Řeknu ti všechno. Proto jsem tě požádala, abys přišla dřív. Budeme mít chvilku, abychom to dohnaly,“ usmála se na kamarádku. „A nebyla jsem nahá, ale v noční košili.“

 „Ty možná ne, ale on teda určitě...“

„Myslíš Draca? Má jméno, Ginny.“

 „Jo, Malfoy! Tak se jmenuje! Odkdy mu říkáme Draco?“ řekla a s úsměvem se naklonila k Hermioně. „To jméno křičíš, když vy dva..“

„Ginny!“ přerušila ji Hermiona.

 „Ale no tak, Hermiono! BYL polonahý a věř mi, že jsem si toho všimla! Tohle by žádná holka nepřehlédla! Zatraceně, kdo by si pomyslel, že Malfoy bude vypadat takhle! Páni!“ Popadla Hermionu za ruku „Jsem tvá kamarádka, můžeš mi to říct. Slibuji, že tě nebudu soudit nebo ti něco vyčítat. Chci říct, jak bys mohla odolat, když vypadá takhle!“

 „Ginny!“ zopakovala. „Půjdu nám udělat něco k pití a pak ti všechno svěřím,“ řekla záměrně a pozorovala Ginnin úsměv. Dnes ráno bude legrace.

 

Poznámka autorky: Je mi líto, že tu ještě nebyl ples, ale tak to chodí. Bude brzy, slibuji. Doufám, že se vám to i tak líbilo. Dejte mi vědět...

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: Vai - 20.09. 2017
byla bych jak Ginny a možná i horsí, otazek ještě více a nevím zda bych oči jen kulila...hmm, spíš bych natáhla ruce a měla potřebu si šáhnout

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: mami - 05.09. 2016
Keď potrebuješ nohu podložiť, niekto sa vždy nájde... Draco si nenechal újsť príležitosť, ja by si taktiež nenechala...
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 23.09. 2016
To tedy máš pravdu, málokdo by odolal :-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: wwwerka - 19.08. 2016
Zhltla som všetky zatiaľ preložené časti a už sa nemôžem dočkať ďalšej. Je to super, vďaka za preklad! :)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 23.09. 2016
Pozdě ale přece vítám novou čtenářku! Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: Zuzana - 13.08. 2016
Páči sa mi Ginnina reakcia. Vôbec nie je naštvaná, je chápajúca a to je super. Draco bol zase úžasný. Kde vyrábajú tak vnímavých chlapov??? Teším sa na ples, ale aj na Hermioninu spoveď Ginny.
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 13.08. 2016
Ano, těhotenství zřejmě s Ginny dělá divy. Draco je úžasný - v minulosti už se spálil dost na to, aby teď dokázal poznat šanci a nepokazit si ji. Děkuji!

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: margareta - 12.08. 2016
Jimmi, omlouvám se! Nevšimla jsem si, že je to notifmail a šup. Ten první odstavec měla dostat denice a ten druhý mira. Ten bobřík slušnosti mě dostal! Díky, žes' to přeposlala!
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: MIRA - 12.08. 2016
Vedela som, že ty máš v tomto o Dracovi jasno. A tá tmavovláska radodajná mi bola povedomá, a už od začiatku podozrivá.:) Samozrejme, ten elixír vyrobili práve na tento účel, ako píšeš. To ostatné je len kamufláž pre Hermionu.;) PS: Tie tvoje komentáre sa vyrovnajú poviedke.:D

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: gama - 12.08. 2016
Krásné, krásné jako vždy. Děkuji za tuto pro mě odpočinkovou povídku :-)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Pokud u ní odpočíváš, splnila účel - přesně takhle je myšlená .-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: MichelleF - 12.08. 2016
Páni, konečně nějaký posun :-) Huraaa, úžasná žhava kapitolka. Úplně jsem se do Mii vžila, taky občas takhle blekotam :D Ginny to bere docela sportovně a Draco je prostě k sežrání :-) Díky za překlad :-)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Krásně jsi shrnula celou kapitolu, děkuji!

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: MIRA - 12.08. 2016
Draco v tejto časti je tak chápavý, až mám podozrenie, že si to spolunažívanie s Hermionou užíva.:D A to škádlenie s Ginnou bolo zlaté, len očká naňho vyvaľovala.:D Samozrejme aj na jeho hruď.;) Nádherný preklad a korekcia, ďakujem denice a spol.:)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Mám stejné podezření - on si prevít jeden určitě užívá i ty Hermioniny rozpaky a taky Ginnino popichování :-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: margareta - 11.08. 2016
Promiňte, teď jsem si přečetla komenty s dotazy na Greengrasse. Ten je přece jasný hned z prvního odstavce kapitoly! Je to sice had zlatožrout, ale obchodník par excellence!!! Snaží se získat recept, aby zjistil, kolik té Večernice bude na lektvar třeba. Pak nabídne Durantovi lepší cenu, ten přísadu bude dodávat jenom jemu a on, jako překupník, ji bude distribuovat zájemcům už s vlastní cenou. A ta bude už sakra vyšší. Dobře věděl, že Asty zasnoubení zruší! Možná toho jejího Vilíka i sám pobídnul, aby se projevil. Pokud uspěje, bude z něj supermagnát! A jeho dcery budou mít o to větší kapesné i věno. Pansy zajistila sígra, který bude u rozmluvy zajišťovat, aby se Draco moc necukal/ třeba bude kroutit Hermioně ruku/! Celý klan má možnost si nahrabat, tak co by se nesnažili!! Fakt mi ten senior začíná imponovat! Omlouvám se za koment navíc, ale nedalo mi to. Ahoj a díky!
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Drahá margareto, nikdy se neomlouvej za další koment, i kdyby jich bylo deset u každé kapitoly, všechny potěší. Jsem si naprosto jistá, že tatík Greengrass by se po přečtení tvé smělé dedukce zastyděl, že byl takhle přistižen a jeho intriky odhaleny, rozplakal by se a po několika dnech tichého, byť bolestného rozjímání by rozdal své jmění chudým a protože kouzelníci nemají kláštery, domáhal by se chladné, plísní a lišejníky obrostlé cely v nejpřísněji střežené části Azkabanu. Děkuji!

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: luisakralickova - 11.08. 2016
Tak holčičí špitání následuje, nebo bude nějaký předplesový pracovní zádrhel? Těším se a děkuji.
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Zatím to vypadá spíš na to špitání, ale pár zádrhelů ještě bude... Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: sisi - 11.08. 2016
Tedy dnes byla pěkně jiskřící kapitola, pořád se z ní jaksi nemohu vzpamatovat a to je ještě před plesem, co teprve po plese! to je strašně dobře (ach, to hloupé spojení invektiv!) :-) že se Hermioně líbí u Draca, Ginny to asi již taky chápe, možná jako chudá Weasleyová to hodně chápe, nu takový je prostě život. Tak se budu těšit na další kapitolu plnou dívčího vyprávění a příprav na ples. Díky za překlad.
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Zdá se, že Draco je v této kapitole o trošku chápavější, než Hermiona, ale nechává jí dost prostoru, aby si na všechno přišla sama. A jak pěkně se opravil, když mu vyklouzla ta Wízlice... Doufám, že když Ginny teď žije s Harrym, už není tak úplně chudá Weasleyová :-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: tvefisto - 11.08. 2016
Vždycky mě dostane, jak jsou všichni upřímní a říkají vše narovinu. Ale je to super :) Díky za kapitolu, už se nemůžu dočkat další :)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
Ano, dar ryzí upřímnosti dostali všichni už do kolébky :-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: margareta - 11.08. 2016
Tak já vám nevím! Buď ten Zmijozel znebelvírovatěl, nebo má problém! Tolikrát už byli tlamička na tlamičce, tolikrát už i tělo na tělo... a nic!!!?? Nakvartýroval si ji do bytu, oba v rauši z přestálého nebezpečí / což je mimochodem jeden z nejsilnějších sexuálních stimulantů/, a než by se vrhnul na ni, vrhnul se na praní prádla. Už ji měl i v posteli. A místo, co by se zmijozelsky mužně projevil, projevil se akorát verbálně... kecal a kecal!! Teď už mu chuděra sdělila polopatě, co chce.. a on?? Přátelský objetí a v duchu celej šťastnej, že jim do toho zase někdo vlítnul! Zvenčí hraje nadsamce, ale de facto??? Dyť to vypadá, že ji tam má, jenom aby si mohl tajně před zrcadlem zkoušet její prádýlko, šatičky a šminky?! Buď to, nebo je už prostě eroticky vysílen. Což se občas sprosťákům plejbojákům stává. Což on byl. Jenom aby to holka vydržela! Aby si neřekla, že svádět takovýho kytovce/ od slova kyt/ , je práce pro vraha a nezačala se poohlížet jinde! Děkuji za kapitolu! Vždycky mi spravíte náladu a obyčejně na celý den!! Díky moc a těším se na další !!
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 11.08. 2016
Já se zase vždycky těším na tvůj komentář - a dnes jsem si říkala, copak asi zase vyplave za špínu na tatíka Greengrasse? Ten lstivý intrikán se nějak odmlčel... a někde v zákulisí kuje další pikle... zatím vyslal do boje svou starší dceru. Uvidíme, jak to bude dál - klan Greengrassů to ještě nevzdal :-) A jinak - autorka umí pěkně napínat :-D Děkuji.
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 11.08. 2016Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: MIRA - 12.08. 2016
Ak nevadí, tak tu sa musím pridať.:) Margerita, vnukla si mi jednu myšlienku. Nie je ten Draco náhodou gay?:) Chcel sa oženiť z rozumu, s kamarátkou, ktorá mala pomimo frajera, to mu ale nevyšlo. Potom ho Hermiona načapala s povoľnou ženskou, takže nič sa neuskutočnilo a teraz tam má Hermionu a drží bobríka slušnosti.:D
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 12.08. 2016
To je vážně zajímavá myšlenka :-D Moc se mi líbí bobřík slušnosti :-)
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: Jimmi - 12.08. 2016
Toto mi prišlo mailom, asi chcel niekto odpovedať a omylom odpísal na notifikačný email: Žádný, své cti dbalý Zmijozel, NEMÁ žádného bobříka, o slušnosti nemluvě!!! Po zmijozelsku znamená bobřík slušnosti z nouze ctnost! Tak. No dyť, Jimmi! Jednak se neví, jestli ta povolná tmavá přítelkyně nebyla zdžúsovaný Zabini, jednak nikde není zmínka, NA KOHO byl vlastně Draco tak žárlivý, když Blaise vyjel po Hermioně. Taky je divné, že se jí Blaise potom tak rychle vzdal,co? Jakoby i on chtěl vzbudit v někom žárlivost, žejo? Ale je možné, že Draco je ještě sexuálně nevyhraněný, boráček blonďáček!! Sápe se na prádýlko, brečí, že Pansyno dítě není jeho, pokouší se svést Hermionu a pak je tak rád, že někdo zazvonil, že je dokonce milý i na Ginny, která mu teda až dosud fakt sympatická nebyla...!!?? V Hermionině zájmu jenom doufám, že nakonec přijde na to, čí je! Možná i proto se tak těší, jak si bude moct lžícnout lektvaru, zapřát si, ať má jasno a konečně se nasměrovat, kam mu bude zdrávo! Hihi, to jsem teda sama zvědavá!!

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: Jacomo - 11.08. 2016
Tuhle konverzaci Draca s Ginny jsem si pamatovala z originálu, takže jsem se na ni moc těšila. "... rozhodně spolu děláme všechny důležité věci." Draco, ty jsi rošták Ovšem u té jeho empatie v první polovině jsem si povzdechla. To je tak krásné o tom číst, když v reálu to vypadá spíš takhle: "Je ti něco?" - "Nic." - "Tak dobrý." Nicméně povídka je náš krásný ideální virtuální svět a tudíž jsem si další kapitolu opět užila. Díky, Denice a bety! P.S.: Těším se, co Margareta řekne na to, že její podezřívání tatíka Greengrasse už sdílí i Hermiona
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 11.08. 2016
Ano Draco je rošťák, to slovo ho dokonale vystihuje :-) Jo, empatie - to bychom na mužích chtěly opravdu příliš, od toho jsou kamarádky a fanfiction... Taky mě vždycky nadchne představa tatíka Greengrasse, jak někde v zákulisí osnuje intriky a tahá za špagátky - no celý druhý Voldemort :-D (a on si chudák zatím chce jen společensky polepšit vhodným sňatkem dcery). Bohužel, Hermioně její konstrukci Draco v zárodku rozstřílel... Moc děkuji jménem svým i bet!

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: maria - 11.08. 2016
dakujem
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 11.08. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: Gift - 11.08. 2016
Ja jsem si Ginny rozhodne uzila. Vlastne si myslim, ze vzhledem k okolnostem bych jednala jeste hur nez ona. :-) Od toho tu kamaradky prece jsou! Moc dekuji a tesim se na dalsi!
Re: Kapitola 31. Čas na přípravu Od: denice - 11.08. 2016
Ginny je tak trochu živel, ale rozhodně je vždycky na Hermionině straně :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod