Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 30. Nepříjemné odhalení

Fortune
Vložené: denice - 04.08. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 30.  Nepříjemné odhalení

 

Hermiona seděla na pohovce u Dracových velkých oken. Jeho byt jí připadal čím dál tím víc důvěrně známý a už se necítila tak trapně proto, že tu trávila tolik času, ačkoli dnešní ráno bylo výjimkou. Nejenom že Draca políbila a on jí to oplatil, ale pak znovu strávila noc v jeho posteli. Sice jenom leželi vedle sebe, ale ať se na to díváte, z které chcete strany, bylo to intimní a za obyčejných okolností by se do této situace nedostala s nikým, kdo byl jen kamarád. S žádnou ze svých známostí si nikdy nebyla tak blízká, jako teď s Dracem. Bylo obtížné pochopit, že člověk, s nímž měla takový vztah, byl právě Draco Malfoy!

Dnes ráno byl pozorný, o minulé noci se ani slůvkem nezmínil, za což mu byla vděčná. Teď si čmárala na kus papíru poznámky o lektvaru, jeho registraci a o plesu. Vypátrala nějaké další informace o panu Durandovi. Draco měl pravdu. Byl nadmíru opatrný na lidi, s nimiž navázal obchodní styky. Při jednání s ním museli být velmi obezřetní.

Draco se vynořil ze své ložnice s večerním oblekem. „Budu ho muset dát do čistírny,“ mumlal si. Zasténala a on se na ni podíval. „Co se děje? Tedy kromě toho, že vypadáš jako panda!“ dobíral si ji a Hermiona se opatrně dotkla otoku na tváři.

„Já vím! Vypadá to hrozně, že? Zaúpěla jsem, protože mi došlo, že na ples budu potřebovat účes a líčení!“ povzdechla si. „Nemyslím, že risknu udělat to sama. Můj poslední pokus dopadl katastrofálně. Obvykle mi pomáhá Ginny, zvládá to dobře.“

„Někomu zaplatím …“ nabídl Draco, ale zvedla ruku, aby ho zarazila.

„Ne, to ne! A vůbec, vážně nechci navštívit jeden z těch nablýskaných salónů. Vymyslím něco jiného.“

„Proč se nezeptáš Ginny, když ti pomáhala i dřív?“ navrhl.

„Ale to bych musela jít k sobě a vrátit se, až budu upravená…“

„Tak ji požádej, ať přijde sem.“ Pověsil oblek a přišel si sednout k ní. „Nebo ji jen při představě, že bych se mohl vyskytovat v okruhu deseti kilometrů, popadne další záchvat vzteku, jakého jsem už byl svědkem?“

„Možná...“ uvažovala. „Nejsem si jistá, ale vypadá to, že se uklidnila... Myslíš, že bych mohla?“

„Jo, mohla bys,“ souhlasil.

„A nevadí ti to?“

„Ne – copak jsem to nenavrhl?“

„A budeš se chovat slušně?“

Draco udělal grimasu. „Jak to myslíš? Samozřejmě že se budu chovat slušně!“

„Dobrá, tak se jí zeptám.“

Draco přikývl a začal se zvedat, ale popadla ho za paži. Opět si sedl a zvědavě ji pozoroval.

„Minulou noc...“ začala. „Jen jsem chtěla říct, že jsem to neplánovala...“

Draco ohrnul rty. „Kdo ano?“

„Víš... nechtěla jsem to udělat, ale tak nějak se to stalo...“ zaváhala, tohle vlastně říct nechtěla.

Zdánlivě nechápavě potřásl hlavou. „Udělat přesně co, Hermiono?“

Uvědomila si, že svou nevědomost záměrně předstírá.

„Moc dobře víš, co myslím! Nenuť mě říct to nahlas!“

„Proč? Lituješ toho tolik, že to ani nedokážeš vyslovit?“ Prohrábl si oběma rukama vlasy.

 „Ne!“ vykřikla. Nechtěla ho naštvat. „Je to prostě pořád složité. Myslím tím, že tu prakticky bydlím a včerejší noc jsem zase strávila ve tvé posteli. Tohle není normální chování, Draco.“

„Nikdo tě nenutil tady zůstávat nebo lézt do mé postele!“ vyštěkl. Viděla, jak se před ní uzavírá. „Proč nejdeš na dnešní noc zpět domů? Mělo by to být bezpečné.“

„Jestli chceš, tak půjdu!“ také vstala. Zlobila se na něj. Jen se mu to snažila vysvětlit a on to otočil v hádku. Obrátila se k odchodu, když promluvil.

 „Samozřejmě že to nechci, ty hloupá ženská!“ Otočila se zpět s rukama v bok. Znovu si prohrábl vlasy. Snažila se na něj nezírat.

„Chci, aby ses vrátila do svého bytu, sbalila si všechny své věci, vrátila se sem a tady už zůstala. Je mi jedno, jestli tam už nikdy nevkročíš! To ty na tom stále trváš!“ Hermiona na něj hleděla, trochu překvapená jeho výbuchem. Měl pravdu. Nikdy jí neřekl, aby šla domů. Teprve před chvilkou, ale jen proto, že ho k tomu vyprovokovala. Než kdokoli z nich stihl promluvit, zabzučel domácí telefon. Oba se na něj dívali, dokud se neozval znovu. Draco k němu přešel a promluvil.

„Dobrá, pošlete ho nahoru. Děkuji,“ slyšela. Položil sluchátko a obrátil se k ní. „To je Blaise. Má lektvar připravený k registraci, ale chce, abychom to zkontrolovali, a potřebuje tvůj podpis a číslo licence na formulář.“

„Měla bych jít s ním, když je to na moje jméno.“

 „Ne, není to nutné. Zjistil si, že to jde i bez tvé přítomnosti,“ odpověděl Draco. „Později si musíme něco zjistit. Chci vědět, jak je do toho Pansy namočená, a kdo byla ta žena, kterou jsi s ní viděla! Musíš tam být, kdyby ses s ní náhodou znovu setkala, poznáš ji.“

Ozvalo se zabušení na dveře a Draco vpustil Blaise, který vlekl těžkou krabici a svazek papírů.

 „Hej,“ řekl a podíval se na ně. „Doufám, že při ničem neruším?“

 „Náhodou ano!“ odpověděl Draco a Hermiona obrátila oči v sloup.

„Dobrý!“ ušklíbl se Blaise a mrkl na ni. „Merline, ty máš ale pekelný monokl! Draco nepřeháněl. Ublížila ti? Nejraději bych ji zabil za všechno, co způsobila.“

 „Ne, dostat Pansy je moje právo,“ odmítl Draco.

„Jo, myslím, že bys to měl být ty, ale dej si pozor na toho jejího lotrovského přítele,“ uznal Blaise. „Hermiono, mohla bys to projít a podepsat?“

Sesedli se kolem stolu a zkontrolovali všechno, co chtěl Blaise odnést do Úřadu pro registraci lektvarů.

„Takže, jak zjistíme, co má Pansy za lubem?“ zeptala se Hermiona Draca, když měli hotovo. Mávl kusem pergamenu.

„Tady mám její adresu, tak myslím, že začneme tam a budeme trošku slídit!“

 

““““““““““

 

Bylo chladno a zataženo, nad hlavou se jim proháněly šedé mraky slibující déšť. Pansyin malý, staromódní dům stál na rušné ulici. Pozorovali ho už hodinu, když začalo drobně mrholit.

„Myslím, že tady ztrácíme čas,“ řekla Hermiona a roztřásla se chladem. Draco ji místo odpovědi chytil za ruku a kývl hlavou směrem k sledovanému domu. Pansy a mohutný muž opouštěli domek s děckem, kterému mohlo být pět nebo šest let. Teď bylo jasné, čí dítě je. Bylo baculaté, vysoké, s černočernými vlasy. Rozhodně nemohlo být Dracovo.

„Blaise nežertoval, když říkal, že její přítel je gauner!“ šeptla Hermiona.

 „Jmenuje se Jack,“ odvětil rovněž šeptem Draco.

Pansy se s Jackem políbila na rozloučenou, na Hermionin vkus trochu moc nadšeně. Pak muž s dítětem odešel na jednu stranu a Pansy se vydala opačným směrem.

 „Pojďme za ní,“ řekl Draco. Následovali ji v bezpečné vzdálenosti po protějším chodníku. Pansy mířila rovnou za nosem, ani se nerozhlédla. Nakonec zabočila na klidnou vedlejší ulici. Museli přejít na druhou stranu a být opatrnější, protože kdyby se ohlédla, snadno by si jich všimla. Teď už pořádně lilo a Hermiona byla úplně promočená. Pansy zašla za roh, po chvíli zase a Hermiona už netušila, kde se nacházejí. Uličky byly úzké a tmavé. Byla opravdu ráda, že Draco je tam s ní. Najednou Pansy znovu zahnula a Hermiona okamžitě poznala, kde se ocitli.

 „Páni!“ zašeptala. „A jsme zase zpátky na Obrtlé ulici!“

Pansy se zastavila a zaklepala na dveře malého krámku. Hermiona nedokázala poznat, co se v něm prodává. Neměl žádný vývěsní štít. Pak si uvědomila, že je na Obrtlé a tady asi není prozíravé inzerovat, co nabízíte.

„To jsou Bradforthovi!“ zašeptal Draco, jako by věděla, o čem mluví.

„Bradforthovi?“

„Prodávají lektvary!“ vysvětlil. „Ale ne ten druh, co můžeš koupit na Příčné ulici, jestli rozumíš.“

„Co uděláme, když půjde dovnitř?“ ptala se, ale v tu chvíli se otevřely dveře a objevil se starý ošuntělý muž s dlouhým šedivým plnovousem. Vyměnili si pár slov a pak Pansy vstoupila dovnitř.

„Co teď?“ opakovala Hermiona.

„Pojď za mnou.“ Popadl ji za ruku a táhl za sebou. Kousek se vrátili, zabočili do úzké uličky, které si Hermiona ve stínech ani nevšimla, a pak ještě jednou. Skrz vyvrácenou branku z kovových mříží mohli vidět přímo to, o čem předpokládala, že je zadní částí krámku.

„Jak to, že to tady znáš?“ zeptala se Draca, ale jen zakroutil hlavou.

„To asi opravdu nechceš vědět,“ zašeptal. „Je hodně věcí, které bych si přál nikdy neudělat.“

Pansy stála zády k nim a mluvila s někým, koho neviděli. Stařec tam byl, ale nevypadal, že se zapojuje do rozhovoru.

„S kým to mluví?“ Hermiona se vypínala na špičky, ale nedohlédla tam. Najednou Pansy uhnula a ukázala se další osoba. Hermiona stiskla Dracovu dlaň. „Draco! To je ona! Ta druhá, co s ní Pansy tehdy mluvila...  Je mi trochu povědomá, myslíš, že byla v Bradavicích?“ Neodpovídal, tak se k němu otočila. S přimhouřenýma očima a bledý v obličeji zíral do místnůstky.

„Co je? Co se děje?“ dorážela Hermiona, když viděla, jak se tváří.

„Nepoznáváš ji?“ zeptal se konečně, když odtrhl oči a pohlédl na Hermionu.

„Ne, měla bych?“

„Ano, studovala v Bradavicích ve stejné době jako my,“ prohlásil Draco. „Zatraceně, Hermiono! Co se to ksakru děje?“

S dětskou netrpělivostí mu zmáčkla ruku. „Cože? Kdo je to? Mluv!“

„Je to Daphne,“ řekl tiše.

„Daphne?“ protáhla zamyšleně, a pak najednou pochopila Dracovu reakci. „Daphne Greengrassová? Astoriina sestra? Je zapojená v krádeži lektvaru? Merline!“

 „Přesně.“ Draco se opřel o zeď a oběma rukama si prohrábl promočené vlasy. „Sakra, Hermiono!“ Komu k čertu můžu věřit! Zatraceně, nemůžu věřit vůbec nikomu!“

Hermiona nadzvedla obočí a on si uvědomil, co řekl. „Nemyslel jsem tebe! Ani Blaise. Vím, že vám důvěřovat můžu... myslím všechny ostatní!“ Světlo v krámku zhaslo a Draco se rozhlédl. „Pojď, zmizíme, než nás objeví. Myslím, že se musíme pořádně snažit a přijít na to, co to všechno znamená.

 

Poznámka autorky: Takže to pořádně houstne! Doufám, že se vám kapitola líbila, napište mi to... ples bude příště!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


To je riadna detektívka.
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 23.09. 2016
Docela napínavé, že? Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: Zuzana - 13.08. 2016
Tak som teraz strašne zvedavá, či je v tom aj Astoria, alebo ju len sestra využíva na nejaké informácie. . Ďakujem za kapitolu.
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 23.09. 2016
Teď už asi víš - nebo aspoň tušíš... Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: grepik03 - 10.08. 2016
Denice, děkuji za překlad další kapitoly ♡ Těším se na plesovou kapitolu :)
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: Neprihlásený - 11.08. 2016
Na ples si ještě chvíli počkáme, ale slibuji, že za to bude stát ;-) Děkuji.

dakujem
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Rádo se stalo :-)

Nějakou dobu jsem tu nebyla a teď jsem měla pěknou várku kapitol najednou. To jsou teda zvraty. Má v tom prsty i Astorie? Nebo to bylo za jejími zády? Vztah Draca a Hermiony se vyvíjí poměrně jednoznačně, i když velmi pomalu. Ale já nejsem nijak velký fanda žhavých scén, mně to takhle vyhovuje. A vlastně se už neobjevil ten tajemný dodavatel večenice, co se pokusil zdrhnout se zbožím. Jsem zvědavá, jak to bude dál. Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Vážně nevím, jak odpovědět, abych neprozrazovala dopředu. Takže jen k tajemnému dodavateli večernice - myslím, že už nebude třeba. A jsem moc ráda, že se ti spád povídky líbí. Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: luisakralickova - 04.08. 2016
Já bych chtěla fackovací slavnost, ta myšlenka mne nadchla. Děkuji děvčata za překlad i komentáře, opět se skvěle bavím.
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Fackovací slavnost ti slíbit nemůžu, ale veselo ještě bude :-) Děkuji.

Ta jo, to je fakt záludné. Vypadá to na fenomenální spiknutí proti rodině Malfoyů. Jsem moc zvědavá, jak se z toho vysekají, když jsou těmi zmijozelskými mazanými hlavami. Jenže Greengrassovi jsou také zmijozelskými mazanými hlavami. Naštěstí je s Dracem a Blaisem jedna nebelvírka, která jim pravděpodobně vytrhne trn z paty, ( vlastně je potřeba připočítat i Ginny, která zase tahá Hermionu z bahna módního šílenství, zachraňuje ji make - upem a tak), popřípadě je rovnou zachrání a také zafunguje francouzský investor. Jen aby to teď ještě stihli na patentní úřad a jedna starost může být z krku. :-) Děkuji za překlad,těším se na další kapitolku a ples, jestlipak si tam někdo zapopelkaří, nebo přijde o botku úplně? XD
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Krásně jsi shrnula celý dosavadní děj a vypíchla důležité momenty. Na plese někdo o něco přijde, ale střevíček to nebude... Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: margareta - 04.08. 2016
Já jsem si to myslela. Greengrassů po kolena! A kdoví, kolik mají ještě sestřenic a bratranců, co jsou do jednoho ochotní vypomoct, kdyby bylo nutno. Pansy se s nimi se všemi ale určitě zná, takže se prozatím nemusí bát, že by jí došly ,, diskusní argumenty." Draco se nejspíš v minulosti punktoval s pěknýma dacanama, když se teď tak snadno orientuje. Podezřívám ho, že už asi ví, kdo za tím vším stojí. A mám dojem, že Hermionu doma potřebuje hlavně proto, že má strach, že bude bit. Protože ona, na rozdíl od něj, se poprat umí, / jak je už teď na ní i vidno/, má on tím pádem naději, že kdyby něco, klidně by se smířila i s dalším monoklem, jenom aby bělostný půvab jeho samého neutrpěl! Halt Zmijozel! Ale mám temné tušení, že na tu fackovací slavnost stejně nakonec dojde. A jsem zvědavá, komu povolí nervy jako prvnímu!! Díky za kapitolu! Je to takové ticho před bouří, že? Moc se těším, jak to celé dopadne!! Hlavně když vím, že všechno bude určitě jinak!! Děkuji!!
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Greengrassů nejen po kolena, ale někomu i po krk. Taková malá kouzelnická mafie... Dracova dobrodružství v temných uličkách by mě taky zajímala, něco mi říká, že ty končiny neprolézal jen tak, třeba se tyto znalosti ještě budou hodit. Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: Jacomo - 04.08. 2016
Jako jó, záhada dobrá, ale víte, na co se těším já? Až dorazí Ginny a Draco se bude chovat slušně :-) Moc děkuji, denice a betařský týme, zase jsem si to užila od prvního do posledního písmenka!
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Draco se prostě neumí chovat jinak než slušně a své dokonalé vychování samozřejmě předvede ;-) Děkuji.

Ty brďo, to je napínavé. Zdá sa že Draco má Greengrassových všade, kde sa pohne.:( Nádherný preklad a korekcia, ďakujem denice a spol.:)
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Máš pravdu - Greengrassoci jsou prostě všude :-) Děkuji!

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: Lupina - 04.08. 2016
Autorka ty napínavé části umí napsat. A jsem zvědavá na tu záhadu. Tedy na její vyústění a vyřešení. Díky :-)
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Ano, ty lehce detektivní náznaky jí jdou :-) Děkuji.

Podepisuji se pod tvefisto. Bude to jeste velmi zajimave! Dekuji
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Ano, ještě zažijí zajímavé časy... Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: tvefisto - 04.08. 2016
Hezky se nám to zamotává. Těším se na záhadu. A ples samozřejmě :). Díky za kapitolu.
Re: Kapitola 30. Nepříjemné odhalení Od: denice - 08.08. 2016
Už se to začne pomalu rozmotávat... :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod