Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější

Fortune
Vložené: denice - 23.06. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější


Zapínala si Dracovu košili a vnímala látku, která byla mnohem měkčí a luxusnější než na obyčejné košili. Otočila se a podívala se na sebe v zrcadle. No, nevypadala v ní úplně neslušně, ale rozhodně se nebude cítit uvolněně, až se v ní bude pohybovat po bytě. Pak si všimla županu, visícího na dveřích. Šla si ho zkusit. Voněl po Dracovi a byl jí velký, tak si založila rukávy a utáhla pásek. Vyhlížela teď trochu směšně, ale cítila se pohodlněji. Když vstoupila do pokoje, Draco vzhlédl a očima utkvěl na županu.

„Nebývá zvykem se zeptat, než si něco půjčíš?“ zeptal se.

„Je to jen župan,“ odvětila, když si sedala proti němu.

„Ano, MŮJ župan. Proto musíš požádat, abych ti ho půjčil!“

Hermiona vstala a začala rozvazovat pásek. „To ty jsi trval na tom, abych tu zůstala, i když jsem s sebou neměla nic na převlečení. Ale když ti to tak vadí, vezmi si ho zpět!“ Hodila mu župan a zůstala stát jen v košili. Draco ho chytil a pak si ji bezostyšně prohlédl od hlavy až k patě. Zvedl obočí a ona pocítila nutkání vyběhnout z pokoje, protože nikdy dřív se na ni takto nedíval.

„No, v mé košili rozhodně vypadáš dobře…“ protáhl a k Hermionině naprostému úžasu zrudl a odvrátil se. Zmateně na něj zírala, protože si nedokázala představit, že by se Draco Malfoy někdy začervenal poté, co poctil nějakou dívku komplimentem. A nikdy by nečekala, že řekne něco vzdáleně podobného pokloně zrovna jí! Jeho rozpačitá reakce jí ukázala, že když lichotku vyslovil, cítil se stejně divně jako ona, když ji přijímala. Potom vstal a se županem v ruce k ní přistoupil. Hermionino srdce začalo prudce bít. Co se to tady dnes večer děje? Stoupl si k ní opravdu blízko a napřáhl paže za její záda. Chtěla ustoupit, než si uvědomila, že jí pokládá přes ramena župan.

 „Zase si ho zavaž. Nevadí mi, že sis ho oblékla. Jen jsem žertoval,“ mluvil tak těsně u jejího ucha, až ve vlasech vnímala jeho dech.  Cítila, jak se jí mimoděk zavírají oči. Uvědomila si, že se nepohnul, neodstoupil, jen tam tak stáli. Dracova ruka jí z ramene, kam vložil župan, jemně a váhavě sjela přes lopatky na bok. Všimla si toho, ale snažila se nedat to najevo. Polkla. Tím pohybem jí mohl urovnávat župan, ale věděla, že ve skutečnosti tomu tak není a trochu se jí zatočila hlava. Zachvěla se a jeho paže ji mírně sevřela.

 „Je ti zima?“ ptal se. Stále jí mluvil přímo do ucha.

„Aach...“ nedokázala mu odpovědět, protože upřímně řečeno nevěděla, jestli je jí horko, zima, nebo cokoli jiného. Její pocity byly naprosto zmatené. Dracova druhá ruka jí sklouzla k pasu. Svůj župan přitáhl těsně k jejímu tělu a přitáhl si ji blíž k sobě. Nemohla se nadechnout. Měla pocit, že má hrdlo sevřené stále se prohlubujícími emocemi. Proč o něm nikdy dřív nepřemýšlela tak jako teď? Ovšemže ho přestala nenávidět, opravdu se jí líbil, byl přitažlivý, ale netušila, že by se ohledně něj mohla cítit takhle. Vedle Joshuy takové pocity nikdy neprožila. A nebylo to jen proto, že Draco byl neuvěřitelně přitažlivý muž. Jak ji tak tiskl k sobě, jeho svůdné pohyby byly prodchnuté něhou a důvěrností. Cítila, že mu na ní záleží. Nezdálo se, že Draco čeká na odezvu, protože ji objal kolem ramen a přitiskl k sobě. Hermiona zjistila, že se rukama dotýká jeho hrudníku. Najednou si uvědomila, že jeho tvář se naklání k její s očima upřenýma na její rty. Měla pocit, že v tomto okamžiku omdlí. Draco Malfoy se ji chystá políbit? POLÍBIT JI? Pane bože!

A pak se Draco v posledním okamžiku odtáhl. Spěšně ustoupil, odvrátil se od ní a rukama si vjel do vlasů. Zírala na jeho záda. Nebyla si jistá, co se děje. Stále zůstával obrácený, ale jasně viděla, že je rozrušený. Chystala se promluvit, když ji předběhl.

„Nemůžu to udělat…“ řekl spíš pro sebe a ona se zamračila.

„Co tím myslíš? Já ne…“ začala, ale on se otočil a pohlédl na ni. Byl bledý, očima těkal kolem.

„Ne, ty ne,“ přerušil ji. Náhle se cítila směšně rozrušená. Jeho tón se změnil, další slova zněla přívětivě. „Byl to dlouhý den. Nejlíp bude, když si půjdeme trochu odpočinout.“

Přikývla, protože nevěděla, co udělat jiného. Přitáhla si k sobě Dracův župan ve snaze zachovat si téměř neexistující důstojnost. Draco kývl hlavou, znovu se od ní odvrátil a bez dalšího slova ji zanechal v pokoji samotnou. Hleděla za ním s myšlenkami prudce vířícími v hlavě. Usedla na pohovku. Měla dojem, že Draco dnešního večera podnikl celou řadu kroků a ona se jím prostě jen nechala vést. A přesto jí jakýmsi způsobem dokázal vnuknout pocit, že udělala něco špatně. Dnes v noci tu ani nechtěla zůstat! To on se naklonil k polibku, ne ona! Opřela se zády o pohovku a položila si na ni hlavu. Opravdu se sklonil, aby ji políbil? Zdálo se jí to? A co by udělala, kdyby pokračoval? Nevzpomínala si, že by spěchala utéct!

A co myslel tím, že to nemůže udělat? Udělat co? Políbit ji? Najednou se zdálo, že její myšlenky zapadly do sebe jako části skládačky. Bylo zřejmé, že nemínil pokračovat v jejich přátelství! Kdyby tomu tak nebylo, neudělal by tohle! Odešel tak náhle proto, že už se znovu nechtěl s nikým žádným způsobem sblížit. Jak to řekl? Že kdo se jednou spálil, podruhé se ohni vyhne, a nedovolí, aby se to opakovalo. Myslel si, že se mezi nimi děje právě tohle?

Promnula si čelo, nevěřila tak zcela událostem dnešního večera ani tomu, že Draco právě teď chtěl něco jiného než přátelství. A pak Hermionu její tvrdošíjný, rázný charakter vymrštil z pohovky a ona si to namířila k Dracově ložnici. Po nepatrném zaváhání hlučně zabušila na dveře a neucouvla, ani když otevřel oděný pouze do boxerek.

„Musíme si promluvit,“ začala. Draco přimhouřil oči.

„Už je pozdě.“

„To je jedno… musíme si promluvit,“ opakovala a nehnula se z místa. Chystala se s ním probrat události dnešního večera, i kdyby tu měla stát celou noc. Najednou považovala za nezbytné to vědět. Čekala další námitky nebo výzvu k odchodu od jeho pokoje, proto ji nesmírně překvapilo, když ji popadl za ruku a vtáhl dovnitř. Natáhl se přes ni, zavřel dveře, uchopil ji kolem pasu a vedl ji s sebou k posteli.

„Co děláš?“ začala protestovat.

„Je hluboká noc,“ odpověděl a zvedl ji na lože. „Takže jestli si chceš trochu popovídat, půjde to i tady…“

Hermiona, nepohodlně usazená na velikánské posteli, cítila, jak ji opouští její počáteční odvaha. Co to jen udělala?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Super, teraz je neskoro sa pýtať :-)
:-) Děkuji.

Tak tohle byla čtenářská (a romantická) lahůdka! Jak já si to jejich nesmělé přešlapování užívám! Ach. Veliké díky, denice, vybrala jsi a překládáš naprosto skvěle. Moc moc se těším na pokračování oné noci (a vůbec nevadí, že vím, co přijde :-D) Ještě jednou díky - samozřejmě i betám!
Hlavně romantická, tohle vzájemné oťukávání se mi na povídce nejvíc líbilo. Tvoje chvála mě moc těší - já děkuji i jménem bet, mají na překladu lví podíl!

Draco sa správa dooooosť čudne, chudák Hermiona, musí byť z neho riadne mimo. Ďakujem za preklad :)
On své důvody má - a Hermiona už je na stopě... Děkuji.

Draco sa správa dooooosť čudne, chudák Hermiona, musí byť z neho riadne mimo. Ďakujem za preklad :)

Joj, v najlepšom koniec, ale aj tak si myslím, že viac ako rozhovor a možno jedna pusa sa nestane. Teraz je to poriadne napínavé:) ďakujem za preklad a teším sa na pokračovanie.
Rozhodně to bude zajímavý a docela objevný rozhovor ;-) Děkuji!

Rádo se stalo :-)

keďže už na začiatku, ako sa začala táto poviedka prekladať, som chcela vedieť, ako to dopadne, prečítala som si originál v angličtine. Poctivo však čakám na preklady :) (neskutočne sa mi páči, ako bolo preložené - once bitten, twice shy)
Tady - teď jsem opravdu nesmírně hrdá a potěšená - to jsi mi udělala velikou radost, děkuji!

Paráda, vypadá to, že se to konečně hýbe správným směrem :-) Ráda si počkám na další pokračování. Díky za vaší práci a čas holky.
Ano, zdá se, že teď už by to mohlo jít k lepšímu :-) Děkuji i za bety.

aach, krásná kapitolka, Draco je k sežrání, Mia kouzelně nesměla. Jen ten konec.. zase jsi nás nechala slintat v tu nejnapinavejsi chvíli.. To za ten týden naslintame celé jezero :( :-)
Já nic, to autorka .-) Děkuji!

Denice, děkuji moc za další přeloženou kapitolu ♡ I když tentokrát jsem už vážně měla chuť mlátit hlavou o stůl :))) Proboha, ať už na sebe vlítnou, aby se trošku pohnul děj. .. Oba jsou pořád zmatení a popletení, až si říkám, jestli jim někdo nelalil do pití nějaký matoucí lektvar ;) Takže, Draco vykašli se na Grangerovou! A pozvi mě do své velké postele a uvidíš jaky grady nabere tenhle příběh :))) (jako vážně - která by zůstala sedět! !!! v jeho posteli, když by měl na sobě jenom boxerky a čučet? )
Autorka je tak trošičku sadistka, že? Ale tohle opravdu není povídka o tom, jak na sebe vlítnou a Hesaluti nám občas děj servíruje minutu po minutě:-) Přiznám se, že jí to nedokážu mít za zlé... při té záplavě erotické literatury v knihkupectvích mě tohle docela baví:-) Děkuji!
S tvým posledním vyhlášením souhlasím všema deseti. Je příjemné si počíst o tom, co bylo před "tím" a tentokrát trochu podrobněji. Vlastně je zábava hledat v minutových popisech autorky tajemství, která skrývají naše oblíbené postavy... ne? :)

Hermiona v tom má pěkný zmatek :) Díky za překlad.
Ano, lítá v tom parádně .-) Děkuji.

Teda tohleto je jenom - ještě podivnější! Nádhernýho tam prozatím není nic, / ovšem uznávám, že do tý ložnice teprve vlezli... / Ale podivný to teda je docela fest. Draco je nabuzenej! Ještě nabuzenější, když vidí osobu v pánské košili a v pánském županu. Pak si na ni šáhne, zbledne a nabuzenost je fuč. Takže buď si vzpomněl, jak v tom ohozu viděl nějakou jinou, nebo/ó Merlinku na vínku! / jinýho!! Někoho, kdo je na omak onačejší, takže ..,, ne, ty ne..." ,,...Já ne.."/ jak se k tomu oba vyjádřili/. Ale v případě, že se mu promítla jiná, zblednul, protože si vzpomněl, že má bejvák monitorovanej nepřítelem. Tipuju, že by to mohl bejt starej Greengrass, se snahou nalajnovat Dracovu případnou ,,nabuzenost" správným směrem, tedy k Astórii! Aby se mu budoucí zeťák před svatbou nerozptyloval jinde. Svědčilo by o tom i to Dracovo na první pohled nelogické prohlášení, že v hluboké noci si mohou promluvit v jeho ložnici! Jakoby v hluboké noci nemohli zrovna tak dobře probírat uplynulé události v obýváku. Nebo v kuchyni. Takže si nejspíš akorát včas uvědomil, že odposlech nemá už jenom v ložnici, protože si ho sám demontoval. Nebo na něj namontoval nahrávku chrápání. Teď jsem teda zvědavá, co v té posteli budou probírat! A jestli u toho budou taky mluvit...myslím verbálně...chichi!! Děkuji za krásné počteníčko!! Moc se těším, co se zase dozvím nového! A vůbec mi nevadí, že je to vždycky úplně jinak, než si myslím! Díky!!!!
Tak v minulé kapitole to schytal chudák Severus Snape (snad můžu dodat - budiž mu země lehká, aspoň v této ff), a teď je na tapetě starý Greengrass, ďábelsky démonický otec-mstitel, prahnoucí po pomstě za (potenciální) urážku milované dcery :-) Tleskám a volám: Jen tak dál! Děkuji!

Kolik kapitol může být na jeden den a noc? Docela se nám to natahuje. Pořád kolem sebe krouží a na poslední chvíli cuknou. Tak zase budeme týden čekat na dalších deset minut večera ;). Už se těším. Děkuji za překlad.
A právě to pozvolné kroužení a váhání bylo to, co mě na příběhu bavilo - však si něco můžou nechat i na později ;-) Ale nebudu prozrazovat. Děkuji.

Spravne, Hermiono, takhle se to dela! Mas rozhodne bod za to, ze jsi to riskla a zaklepala na dvere. Podobne odvahy si vzdycky cenim. Skoda jen, ze podobni Dracove jsou jen v romantickem fanfiction. :-) I kdyz... mozna prave proto pak vzdychame u podobnych kapitol. I mne se moc oblekani-svlekani zupanu libilo! ;-) Dekuji a uz se nemuzu dockat dalsiho rozhovoru.
Hermiona je holt žena činu, takže si to s Dracem vyříká, ať on chce nebo nechce. A on ji zná natolik, že nastávající bitvu raději přenese na vlastní území :-) Děkuji.

Kapitola to byla úžasná, tohle oťukávání, vnitřní boje.... to mám moc ráda. Doufám, že v příští kapitole vyplují na povrch nějaké ty city :) Možná se dočkáme i nějakého polibku? Ale já si myslím, že tahle jejich noc stejně nakonec vyústí hádkou, to by jinak snad ani nebyli Hermiona s Dracem :D I když myšlenka společně strávené propovídané noci také není vůbec špatná :) Těším se těším, takže děkuji za překlad a vzhůru do dalších kapitol!!
Mám radost, že se ti kapitola líbila, autorka nám příběh dávkuje docela po kapkách, ale myslím, že to má něco do sebe, ne? Děkuji!

Páááni, to byla kapitola, naprosto mě mrazilo za ně :) Úplně vidím to ráno, Hermiona usne v Dracově posteli (a košili), Draco samozřejmě usne také, a protože ve spánku nad ničím nebude tak blbě přemýšlet, přitáhne si ji k sobě...A ráno se tam objeví návštěva (Blaise, Astorie? - dost jsem se teď škodolibě usmála, prostě ne, nemám ji ráda - a je mi jedno, že mi, Denice, budeš zase říkat, že za nic nemůže :D) Děkuji za kapitolu, už se nemůžu dočkat další :)
Tak teď je mi opravdu líto, že nemůžu prozradit, jak to bude dál. Když my ale nesmíme ani naznačovat :-) Ale na tenhle komentář si vzpomenu, až... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod