Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 2. Zamčeno

Fortune
Vložené: denice - 14.01. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2. Zamčeno

 

Následujícího večera, pět minut před zavírací dobou, seděla  Hermiona sama v obchodě. Opět se probírala účetnictvím, tentokrát u stolu v zadní části krámu, kdyby náhodou ještě přišel zákazník. Účty byly stejně frustrující jako dřív. Už před hodinou poslala Ginny domů, protože měla celý den špatnou náladu, na všechny vrčela a poštěkávala. V polední pauze seděla v kanceláři, bez nadšení přežvykovala sendvič a stěžovala si, že jí není dobře a všechno ji bolí. Hermiona si hlasitě povzdechla. Potřebovala Ginny, protože byla skvělá prodavačka a také velmi dobrá bývalá studentka Bradavic, což znamenalo, že se vyznala ve zboží a dokázala si poradit s většinou otázek. Bylo zvláštní, že se tak náhle změnila. Hermionu napadlo, jestli to náhodou nemá nějakou souvislost s Harrym, ale pořád vypadali velmi šťastně. Jejich vztah byl pevný, byli pěkný pár, takže se to zdálo nepravděpodobné, ale Hermiona nedokázala přijít na žádný jiný důvod.

Otočila stránku v účetní knize a začala sčítat dnešní prodej, když náhle dostala nápad. V mysli se jí spojily Ginniny výkyvy nálad a pocity nevolnosti.

„Těhotná!“ přerušila sčítání, zvedla hlavu a hlasitě to slovo vykřikla.

„Těhotná? To jsi tedy musela provozovat sex? Netušil jsem, že na to máš.“ Ten hlas Hermionu doslova katapultoval ze židle. Zalapala po dechu.

„Bude mít ryšavé vlasy? Chudák malý hňup!“ Otočila se a uviděla Malfoye stát napravo od stolu. Se založenýma rukama se opíral o jeden z regálů. Nevypadal, že by právě přišel, a ona přemýšlela, jak dlouho tam už postával.

„Malfoyi!“ zvládla ze sebe vyrazit, srdce jí bušilo v hrudi.

„Ten a žádný jiný,“ řekl Draco s úšklebkem, který se od školních let nezměnil. Arogantní, uštěpačný a opovržlivý. „Takže kdy uslyšíme, jak vytrubujete oznámení, že na svět přišel ošklivý, pihovatý, zrzavý potomek?“

 „Cože?“ zamračila se Hermiona. Jeho překvapující příchod jí zavařil mozek a tak na něj jen nechápavě zírala. O čem to ksakru mlel?

„Právě jsi řekla, že čekáš dítě. Předpokládám, že je to Weasleyovo, nebo jsi už přišla k rozumu?“ Draco přistoupil blíž, očima si měřil nejdříve ji, z čehož jí naskakovala husí kůže, a pak stůl. S prásknutím zavřela hlavní knihu a probodla ho pohledem.

 „Ne že by to byla tvoje věc, ale nescházím se s Ronem od té doby, co jsme opustili Bradavice, a rozhodně nejsem těhotná s ním ani s nikým jiným! Přemýšlela jsem o jedné lektvarové složce,“ procedila přes skřípající zuby a toužila ho vykopnout jako včera Ginny, ale opravdu nepotřebovala, aby začal rozšiřovat zvěsti o jejím iluzorním jiném stavu. Draco na ni povytáhl obočí.

 „Buď v klidu, Grangerová! Řekla jsi to ty, ne já!“ bránil se. „Myslel jsem, že by byl zázrak, kdyby ses s někým spustila a pak otěhotněla, a připadáš mi stejně nervózní jako vždycky...“

Hermiona ukázala na dveře: „Ihned odejdi!“ rozkázala, ale on se ani nehnul.

„Jen jsem žertoval, Grangerová. Ber to trošku z té legrační stránky, ano?“ Draco se na ni usmál, ani v nejmenším se netrápil její rozhořčenou reakcí a Hermiona musela bojovat s nutkáním popadnout ho pod krkem.

„Velmi vtipné, tím jsem si jistá. Proč ale jde ten žert vždycky na můj účet? Co vlastně chceš, Malfoyi? Pokud to není nějaká přísada nebo rada, jak uvařit lektvar, navrhovala bych ti okamžitě vypadnout!“

„No není tohle skvělá služba zákazníkovi?“ znovu vykročil vpřed a ocitl se mnohem blíž. Hermiona se přistihla, že na něj zírá. Ginny o jeho vzhledu nelhala. Přes její naprostou nenávist k němu a méně než přátelský rozhovor, který vedli, nemohla popřít, že byl... v mysli jí vyvstal Ginnin přívlastek a dokonale k němu seděl... úžasný. Pořád to byl Malfoy, bledý, světlovlasý, štíhlý, ale trochu zmužněl a Hermiona jasně viděla svaly rýsující se pod přiléhavým oblekem. Ten byl samozřejmě nákladný, vyzařující kvalitu a styl, a jeho majitel jej nosil se sebedůvěrou podpořenou ladností a elegancí. Zdálo se, jako by Malfoy po odchodu ze školy ladil a vybrušoval absolutní mužskou dokonalost. Na rtech měl stále arogantní úšklebek, ale tvář se zdála méně upjatá, výraz živější a vřelejší. Vrcholem jeho dokonalosti byly charakteristické platinově plavé vlasy, které vypadaly ležérně rozcuchané, ale Hermiona uhodla, že dostat je do této podoby dalo hodiny práce. Mávl jí rukou před očima a ona si uvědomila, že na něj stále beze studu zírá.

„Haló, slyšíš mě? Řekl jsem, že chci oboje!“ mluvil pomalu a zřetelně, jako by to jinak nepochopila.

 „Cože? Ty chceš oboje co?“ zeptala se, udělala krok zpět a snažila se na něj necivět.

„Říkala jsi, že jestli nechci přísadu nebo radu k lektvaru, můžu... vypadnout... což bylo mimochodem okouzlující. Řekl jsem, že vlastně chci oboje!“ opětoval jí pohled a pozorně ji sledoval.

 „Aha,“ odpověděla jednoslabičně, jeho slova jí vzala vítr z plachet. Vážně se s ním nemohla hádat, jestliže opravdu chtěl tohle. Zavrtěla se a snažila se zapojit mozek. „Proč by velký obchodní magnát Draco Malfoy potřeboval kupovat lektvarové ingredience v mém krámku? A jakou radu ti můžu dát? Myslela jsem, že lektvary byly ve škole tvůj nejlepší předmět, a teď máš společnost, která je prodává po barelech, tak k čemu ti bude moje pomoc?“

Malfoy si odkašlal a pohlédl ke dveřím. „Kdy zavíráš?“

Hermiona mrkla na hodiny: „Před pěti minutami, proč?“

„Zavři a pak si promluvíme,“ v jeho hlase zazněl jako obvykle příkaz a Hermiona se ušklíbla.

„Nejsem si jistá, že chápeš ten pojem, ale zavírací doba je zpravidla čas, kdy zákazníci odcházejí,“ mávla ke dveřím, „tedy to prosím udělej. Nemám v úmyslu s tebou mluvit nebo obchodovat, takže jdi a najdi si někoho, kdo k tomu bude ochoten,“ uvědomovala si, že se chová stejně hrubě jako Ginny, ale bylo jí to jedno.

 „Promiň, to nemůžu. Musíš to být ty,“ Dracův úšklebek zmizel a on vyhlížel vážně a trošku rozpačitě. Hermiona, která se chystala spustit další tirádu, se náhle zarazila. Co mělo tohle k čertu znamenat? Musí to být ona?  Proč? Jako by dokázal číst její myšlenky, pokračoval: „Nikomu jinému nemůžu věřit, a ty jsi nejlepší v tom, co děláš... takže to musíš být ty.“ Podezřívavě na něj zírala. Co má za lubem? Znělo to podivně a nelíbilo se jí to. Ale přece jen ji zaujal a teď bojovala sama se sebou, jestli ho má vykopnout teď hned nebo mu ještě naslouchat. Po několika okamžicích přikývla.

„Dobrá, tak tady počkej, než zavřu.“ Otočila se ke dveřím, ale ještě předtím ho zahlédla vydechnout úlevou. Když zamykala a zhasínala některá světla, třásly se jí ruce. Proč se tu zamkla sama s Dracem Malfoyem a o co tady jde? Na tomhle bylo zářivým rudým písmem jasně napsáno potíže!

 

Poznámka autorky: Chachá! Druhá kapitola a velmi jedovatý, sarkastický Draco. Doufám, že vás zaujal… čtěte dál a prosím komentujte.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: MichelleF - 05.06. 2016
Draco je stále stejný a já jsem zvědavá, o co mu jde :-)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 17.11. 2016
Přece jenom se trošku změnil... Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: mami - 19.01. 2016
Ten sa vie vždy ozvať v správny moment.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 20.01. 2016
To máš pravdu, to mu skutečně jde :-) Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: maria - 18.01. 2016
dakujem
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 19.01. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: m_mitackova - 16.01. 2016
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: MIRA - 16.01. 2016
Zbožňujem, keď je Draco takýto. Jeho "úctivá mluva" k niekomu, od koho potrebuje zúfalú pomoc. Asi by som ho ja osobne niečim tresla, až potom by som sa pýtala, čo to vlastne chcel.:D Poviedka bude určite zaujímavá.;) Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad Denice.:)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 16.01. 2016
On ten náš Dráček si pořád ještě myslí, že sloužit mu je pro okolí nejvyšší blaho :-D No, uvidíme, jak si s tímhle postojem Hermiona poradí... Velmi přesně jsi vystihla i moje pocity, MIRO. Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: martian - 15.01. 2016
Všechno podstatné už bylo napsáno v příspěvcích nade mnou, tak k tomu jen dodám: těším se na pokračování jak malé děcko na vánoce. Díky za překlad.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 16.01. 2016
A já děkuji za milý komentář :-)

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: solace - 15.01. 2016
Draco je tu čarodejníckou obdobou metrosexuála? Nečudujem sa, že Hermiona z neho nemôže spustiť oči. A jazýček má veru rovnako podrezaný ako on. Takže si vychutnávam skvelé slovné súboje. Som zvedavá, s akým "chúlostivým" problémom za ňou Draco zašiel. Vďaka za preklad ďalšej kapitoly. Budem sa tešiť o týždeň.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Metrosexuál - to je přesné:-D Ale nejenom to, má i jiné kvality, ale Hermiona se jen tak nedá! Děkuji za milý komentář, solace.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Fluoris - 15.01. 2016
Á už sa to začína... :3 Ďakujem za preklad :)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Pomalu, ale jistě .-) Děkuji za komentář.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Julie - 14.01. 2016
Dobré je to, jsme zvědavá co Draco vlastně chce. Díky!
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Uvidíme, jestli dostane to, co chce... Děkuji!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: larkinh - 14.01. 2016
Draco je Draco a je v pohodě, ale Hermiona je nějaká divná… asi je dlouho sama a potřebovala by pořádně oš…. no víte co :D Díky za překlad.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Jestli je Draco opravdu tak moc v pohodě, uvidíme až v příští kapitole. Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Gift - 14.01. 2016
Ha, tak preci jen tehotna! Tma, zavreny kram, pritazlivy Malfoy, Hermiono... ty se nezdas! Dalsi vyborna kapitola, za kterou dekuji.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Jejda, to jsi krásně shrnula! Moc děkuji :-)

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Marti - 14.01. 2016
Á, Draco je ve formě... Ty jeho jízlivé poznámky nemají chybu. V kombinaci s Hermioninou vyřídilkou mám ten dojem, že nás čeká pár pěkně peprných rozhovorů. A vážně mě zajímá, co tak tajného Draco potřebuje, když i pověstný malfoyovský šarm a galeony jsou na to krátké... Těším se na další kapitolu!
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Máš pravdu, Draco v plné formě, ale Hermiona taky, a i když se na něj ráda podívá, jen tak snadno se nedá... Děkuji :-)

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: marci - 14.01. 2016
Na tomhle není napsáno "potíže", ale "Chá chá, pokračování za týden". To je ovšem regulérní mučení! Nic, vydržím, samozřejmě, nemám naštěstí čas louskat originál a taky si chci počkat na Tvůj skvělý překlad. Takže za týden :) (Mimochodem - tenhle Draco je fakt k sežrání!) Díky, denice :)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Draco je k sežrání, to je pravda, nebo aspoň k pořádnému stěru - a kdo ví, jestli se nějaký neblíží :-) Tvá kouzelná reakce mě v dnešním smutném dni moc potěšila, děkuji ti za ni!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: JSark - 14.01. 2016
Som zvedavá, čo také tajné po nej bude chcieť. :)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Bude to opravdu velice tajné :-) Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: TaraFaith - 14.01. 2016
Tohle je přesně ten Draco, kterého mám ráda!!!! A není to fér!!!! Jak mám vydržet čekat celý týden, když chci vědět co po ní chce??? No nic jiného mi nezbývá, ale i tak otrava!!! :D Ale aspoň se mám na co těšit. Takže moc moc díky za další kapitolu!!!!!
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Ano, Draco jak vymalovaný, s takovým tím výrazem "jak jste šťastní, že mě tu máte, protože jsem dárek od Merlina" - no, uvidíme, jak dlouho mu to vydrží :-) Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Jacomo - 14.01. 2016
Hermiona zjevně došla ohledně Ginny ke stejnému závěru jako já. Uvidíme, jestli jsme se trefily :-) Takže když to shrnu - Hermiona nejprve na Draca civí a v duchu hodnotí jeho přednosti a pak se s ním zamkne sama v krámu? A jinak je zdravá? Z toho nekoukají potíže, ale parádní průšvih. A výtečná zábava pro nás :-) Chutě do toho, nemůžu se dočkat dalšího dění. A samozřejmě nastokrát děkuju za krásně čtivý překlad.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Uvidíme, ale chvilku si ještě počkáme. Hermiona možná přihlédla jen z vrozeného zájmu o plastiku - no, to asi ne, ale proč by se nepodívala :-) A zvídavost, nebo spíš zvědavost, je jí vlastní, to Draco zahrál na tu správnou strunu, tak uvidíme... Děkuji!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: scully - 14.01. 2016
Tak Ginny je podle Hermiony těhotná. No její chování tomu odpovídá. Jsem zvědavá,s čím má Hermiona Dracovi pomoci. Doufám,že se to už brzo dozvíme. Moc děkuju za překlad Denice a budu se těšit na další díl
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Uvidíme, jestli se Hermiona s odhadem Ginnina stavu nespletla, i když teď bude mít chvilku docela jiné starosti... Děkuji!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: arabeska - 14.01. 2016
Ale to snad ne, ja se fakt nedozvim, co po ni chce? To je tyrani! Bude to ale neco vazneho, kdyz si ulevne vydechl, myslim... No ano, je to nas jizlivy Dracek! Dekuji, denice!
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Dozvíš, dušičko, ale až příští čtvrtek. Něco vážného? No, kvůli maličkosti by asi cestu nevážil, ale uvidíme ;-) Děkuji!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: Lupina - 14.01. 2016
Tak první větší komunikace je za námi. Hermiona zaujatá, já taky. Nedivím se jí, že podlehla. Sexy Draco a záhada, na to se musela chytit. Moc se těším na pokračování. Díky za skvělý překlad, denice :-)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Myslím, že Hermiona ještě zcela nepodlehla, určitou skepsi projevuje, ale máš pravdu, Draco na to nešel tak úplně špatně :-) Děkuji!

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: silrien - 14.01. 2016
Ginny je možná těhotná? No, taky mě to v minulé kapitole napadlo, ale říkala jsem si, že když nemá jiné příznaky než náladovost, tak to bude spíš nějaká hádka nebo jiný pěkný muž na obzoru. Hermiona, která uzná, že Draco vypadá úžasně, ale zároveň stále vidí jeho arogantní stránku, hmmm, to se rozjíždí pěkně. A co to, že je Draco tak tajnůstkářský? Je v nějakém průšvihu nebo jde o obchod? Už se moc těším na další kapitolu.
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Na vysvětlení toho, co se děje s Ginny, si možná ještě pár kapitol počkáme. Hermiona má opravdu dobrý vkus, koneckonců za podívání nic nedá a taky Draca pěkně setřela :-) Děkuji.

Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: grepik03 - 14.01. 2016
Denice, moc děkuji za překlad další kapitoly ♡ Scéna kdy Hermiona vykřikla "těhotná" a do toho Dracovi jizlivé poznámky - to nemá chybu :)) A taky me velmi pobavilo Hermiony zírání. ...chápu. ...byla bych na tom stejne ;) Samozrejmě kapitola skončila v nejlepším. .chjo...jsem važně napnutá co po ní Draco bude chtít, když je jediná, které může věřit. ... Těším se na příští čtvrtek :)
Re: Kapitola 2. Zamčeno Od: denice - 15.01. 2016
Draco ví, kdy se má ozvat, že? Efektní vstupy na scénu mu jdou :-) A Hermiona asi opravdu měla na co zírat... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod