Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 18 - Dohra

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 07.06. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 18 - Epilogue

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/18/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Hej, tati!“ vykřikl Henry, když doběhl ke svému otci. Ten si poklidně hověl v obýváku s ostatními sourozenci a vyprávěl další příhodu ze svého dětství.

Chlapec se vyšplhal tatínkovi na klín. „Copak, synku?“ zeptal se otec.

Henry mu pyšně ukázal zašlý deník. Stránky už zežloutly, ale když jimi Hugo zalistoval, zjistil, že inkoust nevybledl.

Můj starý Deníček!“

Taťka má holčičí deníček,“ utahoval si z něj druhý nejstarší syn.

Hugo se zasmál. „Kdepak, tohle je mužně růžový Deníček a vy byste si měli jít před večeří ještě pohrát, děcka.“ Děti jej poslechly a rozeběhly se každý po svém.

Když se ujistil, že jsou potomci z dohledu, popadl Hugo brk a otevřel Deníček na nové straně.

 

Milý Deníčku,

dlouho jsem nic nenapsal, že? Asi jsem tě po druhém ročníku už nepotřeboval.

Omlouvám se, ale je to pravda. Zbývající ročníky jsem prožil spokojeně a dost lidí mě obdivovalo… včetně pár holek ;)

Na tom ale nezáleží, protože jsem zůstal s Rachel a nakonec jsem si ji taky vzal.

Tak bychom možná měli dohnat ztracený čas!

S Rachel máme pět dětí. Nejstarší je Quentin a je to celá moje mamka. Ne, není holka, ale je hrozně chytrý. Což překvapilo celou rodinu, když je můj.

Další jsou dvojčata, Ryan a René, kteří jsou celí po Jamesovi… Bývá s nimi docela sranda, tedy kromě toho, když začarovali svého dědečka, aby celý den zakopával… to jsou pak k popukání.

Henry je můj nejmladší syn a je velice stydlivý, ale má dobré srdce. Dalo by se říct, že je po mně… chudáček :)

A konečně, moje princeznička Rita. To je zlatíčko. Miluje svůj imaginární svět. Ale co bys od ní čekal, je jí teprve šest!

 

O patnáct minut a metr lepicí pásky později

Milý Deníčku,

promiň tu trhlinu, ale Ryan se chtěl přesvědčit, že ho nepomlouvám.

Takže dál, k Potterovým! James se nakonec usadil a má dvě děti. Všem to vyrazilo dech, když svou přítelkyni pořádal o ruku, protože jsme čekali, že z něj bude pasák nebo tak něco.

Lily se taky vdala, za jednoho milého mudlu, se kterým teď šťastně žije a má s ním jednoho syna.

Al je mnohem zajímavější, toho si nechám napotom.

Moje drahá sestra si nejdřív vzala Škorpa. Manželství vydrželo jen pět let a vzešly z něj tři děti – tátu nepotěšilo, když zjistil, že je naše Rose těhotná rok před svatbou.

Al se také oženil, ale o manželku přišel během lektvarové nehody dva roky poté, co to Rose se Škorpem skončili. Měl s ní tři kluky a holčičku.

Po roce, kdy byli oba svobodní, se dali znovu dohromady, a vychovávají všech sedm dětí. Rose se vdala půl roku poté, co se s ní Škorp rozvedl. Myslím, že ho podváděla, ale jejich manželství nebylo zrovna ideální.

A konečně, jsem jeden z bystrozorů a snad jim budu i šéfovat, až odejde strýček Harry do důchodu! Rachel ve volném čase pracuje jako mudlovská právní zástupkyně. James s Fredem II. spoluvlastní Kratochvilné kouzelnické kejkle. Al a Škorp jsou lékouzelníci. Vlastně studovali spolu, když byli mladší. S Rachel jsme si tehdy lámali hlavy, jestli během těch svých studií vážně studují. A teď největší šok – Rose je manželská poradkyně!

To je ale ironie, co?

Jo, a Molly přestala kouřit.

 

Čokomléčná pauza s dětmi

Milý Deníčku,

nikdy jsem nezjistil, proč je v Bradavicích tolik mrtvol, nebo proč umí mouchy přistát na stropě. Taky nikdo z tehdejších dospěláků nezjistil, že jsem to byl já, kdo pokaždé na párty říznul jídlo a pití – pořád to čas od času dělám a ukázal jsem to i Ryanovi a Renému. Asi ještě taky musím dospět!

Inu, čas na večeři. Kuře na zázvoru… bez pomerančů.

Když už jsme u toho, Rachel mě donutila upravit můj Rozhovor, než ho přednesu dětem.

Sbohem, můj mužně růžový příteli.

Hugo Ronald Weasley

 

 

 



PA: Díky, lidi, že jste se mnou celou dobu vydrželi! Neměla jsem v plánu napsat Deníček tak dlouhý, ale užila jsem si to. Zvlášť děkuji za to, že jste mi zůstali věrní i poté, co jsem na chvíli zmizela. Jste všichni tak skvělí!

Jestli bude další příběh o Hugovi? Možná. Supervtipný nebo dramatický? Nebo možná nechám Huga být… pro teď.

PP: KONEC! Rve mi to srdce, ale je konec mužně růžového Deníčku. Autorka už pár let není aktivní a pokračování není. Mávám tedy bílým kapesníčkem a utírám nostalgickou slzu. Děkuji za všechny překrásné komentáře, které jsem všechny do jednoho četla, a i když jsem většinou neměla čas na všechny odpovědět, moc si jich vážím. Uvidíme se u Isolation!

LadyF, Bumbrlíčku můj nejdražší, výběr dalšího úletu je na tobě! To naše levé menu plné perel potřebuje trochu čerstvého vzduchu mírně zvrácené parodie. A neptám se, jestli víš, že tě miluju – je to přece veřejně známé.

PB: A já také děkuji, arabesce, že našla a přeložila tento úžasný skvost a že mi dovolila být jeho součástí, a všem čtenářům, že nás každý týden podporovali a přinášeli vlastní postřehy.

Nezbývá než doufat, že se mi podaří najít něco, co nám sem přinese podobný kopec srandy. :)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Kapitola 18 - Dohra (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Milý Hugo, připomněl jsi mi, jaké jsem byla trdlo ve Tvém věku. Byla to milá vzpomínka. Milá překladatelko a beto, děkuji !

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 18 - Dohra Od: Elza - 10.08. 2015
Jedinečné, úžasné, skvělé... a tak vůbec. *;-) Děkuji moc za tuto chuťovku, milé dámy.

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: zuzule - 27.07. 2015
Je škoda, že už je konec. Bylo to perfektní! Moc díky holky!

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: mami - 28.06. 2015
Super úlet, ďakujem

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: samba - 13.06. 2015
Přečteno na jeden zátah i slzu jsem uronila,smíchy samozřejmě.Moc mě to bavilo, hůmor jak mám ráda a překlad úžasný.Díky

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: Haniiinka - 08.06. 2015
boží dlouho sem se tak nezasmála děkuji
Re: Kapitola 18 - Dohra Od: arabeska - 13.06. 2015
To jsem ráda, to byl přesně účel. Zasmát se :D Děkuji!

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: denice - 07.06. 2015
Bezvadný epilog! Všechno dopadlo tak, jak jsem chtěla. Ty houfy dětí jim ze srdce přeju - vrátí rodičům aspoň dvojnásobně všechno, co jako dospívající napáchali :-) Hugo a spol. mi chybí už teď! A strašně moc doufám, že najdete podobný úžasný úlet na léto. Díky, čarodějky.
Re: Kapitola 18 - Dohra Od: arabeska - 13.06. 2015
Vůbec bych se nebránila pokračování. Nebo jakékoliv knize ze života kterékoliv generace Weasleyů, ta rodina rozhodně stojí za celou polici v knihovně. Moc mě těší, že se ti Hugouš líbil, denice. Díky za všechno!

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: Zuzana - 07.06. 2015
Tak to je škoda, že sa denníček skončil. Prekvapilo ma, že si Malfoy vzal Rose a že mali tri deti:) Ale nakoniec aj tak skončil tak ako som chcela:) Veľmi pekne ďakujem za preklad tejto milej poviedky.
Re: Kapitola 18 - Dohra Od: arabeska - 13.06. 2015
Že, mně málem vyletěly oči z důlků, když jsem četla, že se Škorp oženil s Rose! A ten zoufalý komentář LadyF "NEEEEEE!" :)) Ale správně říkáš, nakonec to všechno dobře dopadlo. Jsem ráda, že se Hugouš líbil i tobě a děkuji za každý komentář, který jsi tu zanechala!

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: Lupina - 07.06. 2015
Ale že jimto autorka nandala - tolik dětí :-D Věřím ale, že kromě starostí si s nimi užili o moře legrace. Díky, děvčata, za nedělní chvilky komedie. Bylo to úžasné. :-*
Re: Kapitola 18 - Dohra Od: arabeska - 13.06. 2015
Zřejmě mají to množení v genech :D Jsem ráda, že se ti Hugouš líbil, Lupinko. Mně nějak přirostl k srdci, až se mi nechce loučit. Děkuji!

Re: Kapitola 18 - Dohra Od: Ponyska - 07.06. 2015
Jsem ráda, že to dopadlo jak to dopadlo. Hugo mi bude chybět :D.
Re: Kapitola 18 - Dohra Od: arabeska - 13.06. 2015
Mně bude taky chybět. Ale LadyF už hledá další úlet, máme se na co těšit! Jsem ráda, že se ti Hugouš líbil :)

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod