Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jakkoliv to nazveš...


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Povolení k překladu: bylo zažádáno

Romance

Severus Snape / Hermiona Grangerová

Rating: 13+ Kapitol: 5

9300 slov



Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží mezzosangue. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Období: Po Bradavicích

Shrnutí: Během poválečného klidu spřádá Hermiona plán, který zahrnuje Severuse Snapea. Plány Hermiony Grangerové byly vždy skvěle promyšlené, barevně rozvrhnuté v zápisnících, znamenitě sestavené, v podstatě legendární. Ale nikdy nebyly klidné. A vůbec, opravdu je klidný život to, co Severus chce? Drží se kánonu, nebere na vědomí epilog. Možná SS/HG.

Poznámka autorky: Harryho Pottera vytvořila a oprávněně vlastní J. K. Rowlingová. Já vám jen věnuji několik málo šťastných minut, abyste mohli ignorovat hromadu špinavého prádla a místo toho si představit, jak žijí naše oblíbené knižní postavy po Relikviích smrti.

Celá povídka má něco kolem 9000 slov. Fanoušci Inkspots poznají ‚mého Severuse,‘ ale tohle je úplně jiný příběh. Odehrává se asi pět let po Bradavicích.

Fluffy a romantický, rating 13+ kvůli jazyku, žádný sex.

Poznámka překladatelky: První přečtení na mě zapůsobilo jako kouzlo a já tento příběh prostě musela přeložit. Je tam pár útržků, které mě absolutně nadchly, jedno netradičně zakomponované klišé a dokonalý epilog.

A hlavně myslím, že se všichni občas cítíme jako Severus v první kapitole – každý máme své kyvadlo. Proto všem, a Arabesčiným čarodějkám zvlášť, přeji, aby v příštích letech v poklidu stálo. A děkuji, že jsem vás mohla poznat. Jste úžasné!

Všechno nejlepší, KIŽI, a vzhůru do další desetiletky!!!




mezzosangue: ( martik )31.03. 2018 5. Epilog
mezzosangue: ( martik )24.03. 2018 4. ...ona není komplikovaná
mezzosangue: ( martik )17.03. 2018 3. ...není to naivita
mezzosangue: ( martik )10.03. 2018 2. ...nejsme urputní
mezzosangue: ( martik )03.03. 2018 1. ...není to manipulace
. Úvod k poviedkam: ( martik )01.03. 2018 Úvod