Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Tie správne slová


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Potvorský problém so záväzkom

Hermiona trpezlivo sledovala, ako sa Draco prechádza sem a tam po celej dĺžke obývacej izby  Malfoy Manoru.

"Draco -"

"Počkaj. Premýšľam."

Chvíľu počkala. "Toto vážne nie je ťažké rozhodnutie."

Zastal, aby sa na ňu nedôverčivo pozrel. "Toto je veľmi ťažké rozhodnutie. Okrem nás musíme brať do úvahy aj ostatných ľudí."

"To viem, ale..."

"A to nespomínam, aké mimoriadne z toho vyplývajú povinnosti."

"Tak tomu v skutočnosti nie je."

"Samozrejme, že je. Žiadaš odo mňa veľa," zamrmlal, než sa znova začal prechádzať.

"Tak povedz ´nie´."

Zastal uprostred kroku. "Nemôžem povedať ´nie´," pohoršene odvetil.

"Prečo nie?"

"Pretože žiaden Malfoy nikdy nepovie ´nie´, keď už dal svoje slovo, že niečo urobí."

"Ale predtým si nevedel o svojom otcovi."

"A to je dôvod, prečo stojím pred týmto potvorským problémom," vzdychol si. "Bolo to takmer, ako keby musel urobiť zem otriasajúce rozhodnutie, keď nemusel."

"Si vôbec pripravený?"

"Samozrejme, že som pripravený. Už som pripravený celé poondiate týždne."

"Potom je rozhodnuté!"

"Nie, nie je. Nepočula si môjho otca? Zakázal to! Ísť proti nemu by bolo..."

"Devastujúce?"

Vážne sa na ňu pozrel, keď povedal: "Okrem iného."

"Potom povedz ´nie´. Som si istá, že Harry alebo Ron..."

"Myslel som, že toto už máme za sebou. Za žiadnych okolností nedovolím, aby mali Potter alebo Weasley nado mnou navrch."

"Potom je rozhodnuté. Krivolab je na týždeň tvoj!"

"Čože? Ale môj otec..."

"Bude v poriadku. Musím ísť, Draco." Predklonila sa a zľahka ho pobozkala na líce. "Vrátim sa z Austrálie skôr, než budeš vedieť." A so slabým úsmevom namiereným na tú svoju červenú mačku odišla.

Keď Draco osamel s tým jediným zvieraťom, ktoré ho nikdy nemalo rado, otočil sa k nemu. "V poriadku, Mačka. Budeš sa vyhýbať môjmu otcovi a jeho alergiám a ja ťa skrátka možno nakŕmim načas. "

Ten diabol si dovolil na neho skutočne zasyčať.

Draco na tú potvoru prižmúril oči. Bolo zrejmé, že v najbližšom týždni sa chystala vojna a on bol pevne rozhodnutý vyhrať ju.

MiHnn: ( arabeska )27.01. 2015 6. Během hlídky
MiHnn: ( Jimmi )09.09. 2011 5. Od okúzľujúceho jedinca
MiHnn: ( Jimmi )31.08. 2011 4. Jeho chyby
MiHnn: ( Jimmi )30.08. 2011 3. Nezákonný pomer
MiHnn: ( Jimmi )28.08. 2011 2. Tie správne slová
MiHnn: ( Jimmi )27.08. 2011 1. Potvorský problém so záväzkom