Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lekcie [Lost]


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Takže o čom je?

Citujem: "poviedka zobrazujúca život Hermiony Grangerovej ako dvadsaťdeväťročnej majiteľky najznámejších anglických novín Lekcie. Už 6 rokov si Hermiona udržuje so svojím okolím iba veľmi vlažné vzťahy a je známa svojou prísnosťou a ctižiadostivosťou. No život sa jej začne obracať hore nohami, keď sa do mesta prisťahuje muž, ktorého si kedysi mala brať a zamieša sa do deja aj pán minister.
Ako sa Hermiona prepracuje svojimi spomienkami (ktoré budú poviedku neustále sprevádzať) na nehodu, ktorá ju takmer pripravila o život a zásadou nezdržovať sa niečím, ako je láska?
Na knihu nenadväzuje, ani ju nespomína, zmenila len fakty zo sedmičky. Postavy: Hermiona Grangerová, Harry Potter, Ron Weasley, Draco Malfoy a ďalší. A je to(ako prekvapene badám na svojich poviedkach) zase romantika, no bude prikoreňovaná i občasnou psychologickou, temnou a možno aj humornou stránkou."

 

UPOZORNENIE : autorkou a vlastníkom tejto poviedky je Lostt. Akékoľvek kopírovanie z týchto stránok bez jej súhlasu je zakázané.  Všetky obrázky označené © Lostt patria jej a nesmú byť bez tohto označenia šírené ďalej.


© Lostt

Ak sa pýtate, prečo ju uverejňujem na svojich stránkach, tak odpoveď je, že keď niečo fakt dobré (inak povedané, urobilo mi radosť), tak si to zaslúži, aby sa tomu venovala dostatočná pozornosť. Stačilo by uviesť link, ale takto sa s tým môžem pohrať sama.

Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 13. Lekcia o živote - end
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 12. Šanca
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 11. Rutina
Lostt: ( Lostt )09.05. 2008 Kapitola 10. Spomienky
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 9. Hystéria?
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 8. Ako môžeš?
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 7. Weasley a Malfoy
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 6. Nepríjemná situácia
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 5. Za to môžu ruže
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 4. Zmrzlina
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 3. Prekvapenie
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 2. Dohoda
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008 Kapitola 1. Lekcie
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )22.04. 2008 Úvodom