Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Rodina jako žádná jiná

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Rodina jako žádná  jiná

53. Od hlavy po päty 1/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

52. Vyznania lásky 2/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

52. Vyznania lásky 1/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

51. Sebaovládanie

Rodina jako žádná jiná
  • JSark | 31.01. 2022 | Aspen , 689 čitateľov
  • Takže začíname s novými kapitolami, tentoraz od JSark.  Keďže je to už dávno, kopírujem obsah cca po 42 kapitolu a dopĺňame, čo si pamätáme...


     


    Zhrnutie od Accuracy:


    Snape a Harry spolu stráví Vánoce. Snape Harrymu pomůže zprovoznit zrcadlo, aby mohl kontaktovat Siriuse. Harry začne brát Snapea vážně, snaží se s ním alespoň přátelit. Pak Snape, aby pomohl Harrymu vzpomenout si, vypráví Harrymu, jak svým přičiněním přispěl ke smrti Harryho rodičů. Třebaže Snapova účast na jejich smrti nebyla zaviněna jeho vinou - a Harry to sám uzná - není to cesta k jeho vzpomínkám. Navíc Harry, v touze konečně poznat pravdu a být si jí absolutně, nezlomě jistý, svou nedůvěrou přiměje Snapea, aby si vzal Veritasérum. Snape pak na Harryho bezděčnou otázku vyklopí, že byl v dětství a raném mládí svým otcem zneužíván.

    Harry pak opravdu přijme myšlenku na Severuse jako svého otce. I když je mu jasné, že jejich vztah se musí v ten pravý rodičovsko-synovský teprve vyvinout, rozhodne se darovat Severusovi symbol svého prozření: Namaluje či spíš vyčaruje mapu Britského impéria. Snape však jeho snahu neocení a snaží se udržovat od Harryho odstup v přesvědčení, že jím Harry pohrdá. Vše vyvrcholí okamžikem, kdy Harry v obavě o Remuse vtrhne do Severusových komnat. Severus se vyzná ze svých pocitů a Harry přizná, že žárlí na Severusovu náklonnost k učitelce Obrany. Pak Harry přistoupí na praktika z výuky výroby lektvarů a Severus jde, s Harryho výslovným svolením, na schůzku se svou milou. Harry, který se do toho všeho stihl pohádat s Dracem, usmířit se s Dracem, ztratit Lenku, hledat Lenku, nalézt Lenku, podporovat Hermionu, zpovídat Hermionu, utěšovat Hermionu, vyhrožovat Hermioně a znovu utěšovat Hermionu, má rande s Lenkou ve stejný den, kdy Severus jde se svou přítelkyní na operu. Lenka ale nepřijde a Harry zjistí, že vztah Severuse a Morrighanové není jen ryze platonický.

     

    Jimmi doplňuje:

    -      Severus to s Morrighanovou myslí vážne a Harry začne tušiť, že sa s ňou plánuje oženiť. Do toho sa objaví vysokotehotná Narcissa a prevalí sa, že je Remus špión. Narcissa je prekliata krvnou kliatbou, ktorá ju zabíja a z jej dieťaťa bude pravdepodobne moták. Nikto netuší, kto je otcom, Remus je s veľkou pravdepodobnosťou vylúčený a Lucius už bol mŕtvy. Kvôli nájdeniu riešenia sa obrátia na Siriusa prostredníctvom zrkadla, ale Harrymu dochádzajú kúsky. Končili sme tým, že je jediná možnosť ako zachrániť Narcissu, je oženiť s ňou Snapa. Dobrovoľne.

     

    JSark doplňuje:

    Ehm. Čo si pamätám, Morrighanová nemala na začiatku rada Draca, šikanovala ho pri hodinách, nakoniec sa ako dôvod ukázalo, že kvôli otmu, ako v treťom ročníku týral hypogrifa Hrdozobca (musel byť zavretý). Ona má k magickým zvieratám silnú väzbu. Až keď zistila, že má Draco fretku a že sa zmenil, tak sa k nemu začala chovať lepšie. A z nejakých dôvodov, ktoré už si nepamätám, nemôže mať deti.

    S Hermionou už si Draco začal, začalo to myslím ako plán ako naštvať Luciusov portrét. Keď mu nemohol predhodiť muklovskú Rhianon, rozhodol sa muchlovať sa pred portrétom s muklorodenou Hermionou. Len akože, ale Hermione sa to zapáčilo, čo ju štvalo, lebo to bolo len naoko a tak sa s Dracom nechcela baviť. Ten jej poslal veľa kvetín, ktoré doručili škriatkovia, čo ju pochopiteľne nakrklo ešte viac. Ale nakoniec uspel a začali spolu chodiť.


    Už je len na vašej podpore, ak dlho pri preklade JSark vydrží...



Rodina jako žádná  jiná

50. Víc magie Blacků

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

49. Nevítané zprávy

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

48. Magie Blacků

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

47. Mrhání časem

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

46. Prokletá

Rodina jako žádná jiná
  • Lily of the valley, Janka | 26.01. 2022 | Aspen , 395 čitateľov
  •  

     

    Překlad 1/3 + 2/3: Lily of the valley
    Beta: Lupina, martik

    Překlad 3/3: Janka
    Beta aj: Lupina
    Beta čj: martik

     

    Prohlášení: Tyto postavy ani smyšlený svět mi nepatří. Všechno vlastní J. K. Rowlingová, několik nakladatelství a filmových studií. Já z toho nemám nic než zábavu.

Rodina jako žádná  jiná

45. Potrhlá čajová společnost

Rodina jako žádná jiná
  • Lupina | 26.01. 2022 | Aspen , 359 čitateľov
  •  

     

    Preklad: Lupina
    Beta-read: martik

    Prohlášení: Tyto postavy, ani tento smyšlený svět mi nepatří. Všechno vlastní J. K. Rowlingová, pár vydavatelství a filmových studií. Já z tohoto nemám nic než zábavu.

Rodina jako žádná  jiná

44. Láska a Lenka

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

43. Škriatkozmätky

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

Úvod k poviedke

Rodina jako žádná jiná
  • Jimmi | 29.12. 2021 | . Úvod k poviedkam , 351 čitateľov
  • Rodina jako žádná jiná

    je tretí diel trilógie od Aspen. Jeho preklad je stále nedokončený, aj keď neuveriteľne začal v roku 2008. Jedným z dôvodov je, že nie je dopísaný ani originál.

     

    Dobre, tak mohla som sem prehodiť len nové kapitoly, ale už teraz viem, že ten web nebude mať kto udržiavať a taktiež prekladať takéto niečo bez takmer žiadnej odozvy...  uvidíme, či zverejnenie tu pomôže.

Rodina jako žádná  jiná

42. Dezert k večeři 2/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

42. Dezert k večeři 1/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

41. Mezikolejní vztahy 2/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

41. Mezikolejní vztahy 1/2

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

40. Odhalení

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

39. Ukradené polibky

Rodina jako žádná jiná
Rodina jako žádná  jiná

38. Mapa

Rodina jako žádná jiná
77 článkov (4 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]rightgif
Prejsť na: