Počúvanie textu

Toto je špeciálne vygenerovaná verzia kapitoly, aby ho bolo možné počúvať v čo najlepšej kvalite. Text neobsahuje úvod a opakuje hlavičku.

Pozor, na jeden raz prehrá maximálne 5000 znakov, preto je obsah delený na časti.

Vrátiť sa späť
Thanks to: ResponsiveVoice.JS Text to Speech
Nadpis: Úvod. Éra/období: Minulost Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Chilordovi. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku. Prohlášení autora: Na Harryho Pottera má autorské právo J. K. Rowlingová. Poznámka autora: Něco, co mě napadlo, a já se rozhodl to zpracovat. Začal jsem dávno, trvalo dlouho, než jsem příběh dokončil, proto některé informace nebo jména nejsou správně. Poznámka k překladu: U názvu jsem se musela dovzdělat. Střih větru je prostorová změna vektoru rychlosti proudění (tedy větru), která připadá na jednotkovou vzdálenost. Je to prostě pro piloty nebezpečný jev, který přináší bouřky a povodně. Původně jsem se chtěla pustit do překladu až někdy, ale jisté, velmi urputné čarodějky mě přemluvily. Úvod je vánočním dárkem pro Jimmi a kapitoly začneme vydávat až po Novém roce, patrně nepravidelně.