Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Komentár

Úvod k poviedke
Od: Jimmi - 05.01. 2022

Harry Potter a Proroctví tří 

Autorka: Barb LP

Pokračovanie Okultného Hada 

VAROVANIE: TENTO PREKLAD NEMUSÍ BYŤ DOKONČENÝ, AJ KEĎ JE ZVEREJNENÝ NA TÝCHTO STRÁNKACH.

Zhrnutie: Harryho sedmý a poslední rok ve škole. V nejisté době našel svět mudlů zdroj bezpečí a stability. Pouze Harry má podezření, že není bezpečný. Kouzelníci se od Voldemortova návratu soustředí více na sebe než na mudly, ale jsou mudlové jediní, komu hrozí nebezpečí? Poslechne někdo Harryho? Ten se musí rozhodnout, jestli je Draco Malfoy přítel nebo nepřítel, a objevit, kdo je Dcera války a získat její pomoc proti Voldemortovi. A nakonec, Harry se musí rozhodnout, zda přinést oběť, která změní navždy jeho i celý kouzelnický svět.

Počet kapitol: 31

Počet slov: 572,359

Varovanie: temné, smrť postavy, ? sex scény, neslušné slová

Kategória: Severitus

Banner: solace

Párovanie: Draco/Ginny, Harry/Ginny

Originál: Harry Potter and the Triangle Prophecy

Link na originál: https://www.fanfiction.net/s/1370920/1/Harry-Potter-and-the-Triangle-Prophecy



 


Aktuálny stav prekladu: Do roku 2014 preložených svojpomocne poslednými nadšencami 12 kapitol, v tom dve kapitoly len ako hrubý výcuc, aby sa mohlo pokračovať. Do roku 2018 preložená ďalšia polka kapitoly. Do r. 2020 ďalšia polovica. Do r.2021 vďaka JSark doprekladaných plnohodnotne 13 kapitol. Na rok 2022 Jimmi prisľúbila dve kapitoly. Vydeľte si počet slov počtom kapitol, aby ste mali predstavu o dĺžke.

 

Aktuálny stav zverejnenia:  za čas, ktorý som venovala rozbehaniu efiction – riešeniu priamo pre archívy fanficton – už som tie dve kapitoly mohla mať. Dobre, podarilo sa, ale má to toľko chýb a problémov, že by ma stálo neskutočne veľa času dať to do poriadku a aby sa to aspoň priblížilo tomu, čo máme teraz tu. Dnes som sa definitívne rozhodla, že to radšej pustím tu. Ten čas môžem rovno venovať udržiavaniu tohto webu a samotným prekladom. Ďalším dôvodom je, že to efiction práve teraz prevzala profesionálna firma a v priebehu rokov sľubuje aktualizácie, super funkčnosť atď . Takže rozumnejšie je počkať. Predpokladám, že kto si to chcel prečítať, tak už si to prečítal, takže sem len tých 13 kapitol nakopírujem.   

Netvrdím, že 15. kapitolou preklad skončí, ale 15. kapitola je môj cieľ. JSark pokračuje v preklade Rodiny, preto dopredu varovanie, že toto sa nemusí dokončiť. 


Inak solace k celej sérii urobila nové bannery, týmto jej veľmi pekne ďakujem.





Vaše meno:
Predmet:
Komentár:

Povolené HTML znaky: Pozor na spätné lomítko!!!!
<b> - </b> <i> - </i> <strike> - </strike> <div> - </div> <u> - </u> <a> - </a> <em> - </em> <br> - </br> <strong> - </strong> <blockquote> - </blockquote> <tt> - </tt> <li> - </li> <ol> - </ol> <ul> - </ul>
Napíšte bezpečnostný kódMissing Code