Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Komentár

1. Prológ 2/2 (Hodnotenie: )
Od: Jimmi - 03.12. 2020



X

Pred dverami jeho kancelárie zaváha, jeho menovka na ňu zíza späť. Toto nezvládne, rozhodne sa. Neurobí to. Len sa vráti do svojej kancelárie, zavolá Caroline a prizná sa, že klamala. No a čo, že sa jej sesternica vysmeje a poníži ju pred celou rodinou - pretože niet pochybností, že tak urobí. Stále to bude lepšie než klesnúť takto hlboko, aby požiadala o pomoc muža ako on, aby jej pomohol.

Musí byť bláznivá, keď súhlasila s Ginniným poburujúcim plánom. V skutočnosti, Ginny Potterová musí byť bláznivejšia než ona.

Ako keby na zavolanie, keď sa otočí, aby odišla a našla svoju cestu do vlastnej kancelárie, začuje za chrbtom hlboké zatiahnutie, ktoré volá jej meno: “Ah, Grangerová. Presne tá knihomoľka, ktorú som chcel vidieť.”

Pretočí očami, otočí sa tvárou k veľmi vysokému a driečnemu - hoci mimoriadne na nervy lezúcemu - Dracovi Malfoyovi.

“Malfoy,” pozdraví ho.

“Potrebujem, aby si toto odovzdala Kingsleymu. Je to moja správa,” vyhlási a strčí jej ju do rúk.

“Čože? Žiadne ‚prosím‘ alebo ‚ďakujem‘?” vyštekne.

Uškrnie sa. “Čo si, moja matka?”

Znova pretočí očami, založí si ruky na hrudi, keď na neho zazerá.

“Nuž, pokiaľ tu nie je niečo, čo by si mi rada povedala...”

“Nie, nič,” odpovedá rýchlo - príliš rýchlo.

“Dobre.”

“Skvele.”

Otočí sa a vojde do svojej pracovne, presne do tej, pred ktorou stála.

Impulzívne ho nasleduje. “Vlastne, je tu niečo, o čo by som ťa rada požiadala.”

“Tak žiadaj,” povie jej, znie znudene, keď si sadá do kresla za svojím stolom. Keď nič nepovie, spýtavo sa na ňu pozrie. “No?”

Hermiona zažmurká, odkašle si. “Cez sviatky nerobíš nič, správne?”

“Ani náhodou, nikdy nič nerobím, to nie je nič nové,” zatiahne.

“Dobre, je tu jedna vec. Potrebujem, aby si týždeň predstieral, že si môj snúbenec. Od tohto pondelka,” rýchlo mu povie. “Moja sesternica mi dýcha na krk kvôli tomu, že nikdy nemám stabilný vzťah a miluje predhadzovať mi na oči, že ona je ‘prakticky zasnúbená’ a to je tak ponižujúce, že som jej bez premýšľania povedala, že som zasnúbená. Takže teraz potrebujem, aby niekto na našej rodinnej oslave predstieral, že je môj snúbenec, tak aby som zo seba neurobila úplného blázna.” Keď skončí, zhlboka sa nadýchne, nervózne na neho zíza.

On na ňu hľadí, zvažuje všetko, čo práve počul. “A ty chceš, aby som bol tvojím falošným snúbencom ja?”

“Bol to Ginnin nápad. Povedala, že nikdy nič na Vianoce neplánuješ a že budeš ideálnym chlapíkom, čo by mi pomohol natrieť to mojej sesternici. Vieš, dobre vyzeráš, si bohatý... šarmantný,” odpovedá. Možno, keď mu pohladí jeho ego, bude súhlasiť.

“A čo z toho získam ja?” spýta sa s očakávaním, založí si ruky na hrudi. “Čo ty urobíš pre mňa?”

“Sú Vianoce, Malfoy. Možno by si nemal byť taký sebecký.”

“To hovorí tá pravá.”

Vzdychne si; dobrý postreh. “Môžem ti zaplatiť.”

Uškrnie sa. “Ja nechcem tvoje peniaze, Grangerová. Mám dosť svojich.”

“Potom čo chceš? Urobím čokoľvek.”

Prezrie si ju odhora nadol - skôr preto, aby ju vydráždil, než pre niečo iné. Hoci ten výhľad bol celkom atraktívny.

“Čokoľvek?”

Zazrie na neho. “V rozumných medziach.”

Na chvíľu sa zamyslí. “Stále si nie som celkom istý, či chcem s týmto súhlasiť. Prečo by som chcel stráviť značný čas s tvojou muklovskou rodinou, keď ma ani len nemáš rada?”

Vzdychne si.

“Vieš čo... zabudni na to. Vymyslím niečo iné,” vyštekne, otočí sa na päte a vykráča von.

X

Práve keď zdvihne telefón, dvere na jej pracovni sa otvoria a istý nafúkaný, blonďavý čarodejník vojde dnu.

“Odlož ten prekliaty muklovský výmysel, než zo seba urobíš väčšieho blázna, než si už urobila, Grangerová. Urobím to a viem čo za to.”

Pozrie sa na neho, položí to zariadenie na stôl pred seba. “Čo to bude?”

“Chcem rande s Avalon.”

Zažmurká, podivne sa neho pozrie. “S tou sekretárkou?”

“Áno.”

“Prečo? A čo s tým mám spoločné ja?”

“Nie je to tvoja vec prečo - hoci som si istý, že je to pomerne zrejmé. A chcem, aby si to pre mňa dohodla,” vyhlási.

“Prečo to neurobíš sám?”

“Pretože je to asi jediná čarodejnica na svete, samozrejme okrem teba, ktorá ma nenávidí. Takže potrebujem, aby si mi to s ňou dohodla - ale nepovedz jej, že je to so mnou, len povedz, že je to rande naslepo. Všetko ostatné zariadim ja,” povie jej.

Prižmúri na neho oči. “Takže... chceš, aby som oklamala nejaké úbohé dievča, aby si s tebou vyšlo?”

“Áno.”

“Ty si... ty si odporný.”

“A predsa ma potrebuješ,” uškrnie sa. “To je moja ponuka, Grangerová. Ty toto pre mňa urobíš a ja budem pred tvojou muklovskou rodinou predstierať, že som tvoj snúbenec. Ber alebo nechaj byť.”

Chvíľu si ho prezerá, opretá dozadu na stoličke, kým sa on hrá s drobnosťami na kraji jej stola.

“Fajn.”

Uškrnie sa. “Skvele.”

“Ale budeme si musieť určiť základné pravidlá a prísť s uveriteľným príbehom, ako sme sa stretli - vieš, ako si sa mi dvoril a...”

“Kto tvrdí, že ja musím byť tým, kto sa dvoril tebe?” Nesúhlasí.

“Tak to bude vzájomné.”

“Fajn,” pripustí.

“Fajn.”

 

 



Vaše meno:
Predmet:
Komentár:

Povolené HTML znaky: Pozor na spätné lomítko!!!!
<b> - </b> <i> - </i> <strike> - </strike> <div> - </div> <u> - </u> <a> - </a> <em> - </em> <br> - </br> <strong> - </strong> <blockquote> - </blockquote> <tt> - </tt> <li> - </li> <ol> - </ol> <ul> - </ul>
Napíšte bezpečnostný kódMissing Code