Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Autor: Va Vonne (2)

Basket Case

17. Charmless

Basket Case
Basket Case

16. Opätovné stretnutie

Basket Case
Basket Case

15. Očakávanie neočakávaného

Basket Case
Basket Case

14. Vreštiacia kanvica

Basket Case
Basket Case

13. Handrová bábika

Basket Case
Basket Case

12. Opakujúca sa nočná mora

Basket Case
Basket Case

11. Muž v rohu

Basket Case
Basket Case

10. Slabosť

Basket Case
Basket Case

09. Za dobrotu na žobrotu

Basket Case
Basket Case

08: Kde straší

Basket Case
Basket Case

07: Šialenec

Basket Case
Basket Case

06. Záblesk delíria

Basket Case
Basket Case

05. Klamár, klamár

Basket Case
Basket Case

04. Tretia kapitola: Pomaly sa zdvíhať

Basket Case
Basket Case

03. Kapitola druhá: Všetci šialení muži

Basket Case
Basket Case

02. Kapitola prvá: Z uličiek a alejí

Basket Case
Basket Case

01. Prológ

Basket Case
  • Jimmi | 30.05. 2021 | Va Vonne , 948 čitateľov
  • Pokračovanie Rádia. Len púšťam, čo už mám, asi to aj tak počká, ako som písala v úvode. Ale aj keď poviedku nemáte v úmysle teraz čítať (aby sa to neplietlo), skúste aspoň Prológ, je krátky - som zvedavá, čo na to po Rádiu poviete... 


    A ako vždy, keď sa neviete rozhodnúť medzi dvoma možnosťami, najsprávnejšia je tá tretia :) Takže sa podľa toho zariadim.



Radio

Kapitola 30: Nič neočakávať (Záver)

Radio
  • Jimmi | 20.05. 2021 | Va Vonne , 978 čitateľov
  •  

    A je tu záver. Alebo asi ani nie je. Ale poviedka je celá :) Ďakujem všetkým, vďaka ktorým som to dokázala dokončiť. Spočiatku to nebol problém, ale neskôr už ma to dosť vyčerpávalo.  

     

    Napísať, že dúfam, že ste si poviedku užili, by asi nebolo vhodné, bola to temná téma, ale záver to snáď vynahradí. Mám dojem, že slúžila len na to, aby sme pochopili ten marazmus, v ktorom Draco je, pretože druhá časť je trošku akčnejšia, zapojí sa viac postáv, či už mŕtvých alebo živých a snáď sa kopec vecí vysvetlí. 


    Preklad dvojky bol v pláne od začiatku, tá totiž rozhodla o preklade, takže to preložím. Len neviem, kedy to pôjde von. Opäť to začína scénou, kde absolútne netuším, ako sme sa tam dostali (ako ten most na začiatku) a asi budem musieť počkať, kým to dôjde aspoň mne. Viem, čo sa bude diať v polovici (dosť detailne), čo bude nasledovať potom (matne), ale začiatok fakt netuším. Banner už mám, opäť prezrádza možno viac, ako by mal :) Pšt.   


    PS. Musím sa priznať, že najväčšiu radosť mám, keď vymažem vykecávačky autorky v úvode a hneď mám o pol strany menej :) Pri tom počte kapitol to hneď spraví 20 strán :) Tým chcem povedať, že sa pokúšam pristupovať k tým zostávajúcim číslam optimisticky. 


     


Radio

Kapitola 29: Na to musíš prísť sám

Radio
Radio

*Kapitola 28*: Keď dôjdu slová

Radio
  • JImmi | 11.05. 2021 | Va Vonne , 572 čitateľov
  • Vysielačka

    Prekladateľ : Jimmi

    Názov originálu: Radio

    Autor originálu : Va Vonne

    Link na originál : Radio

    Počet slov originálu: : 133 927

    Rating : M 16+  

     

    Zhrnutie: Niekoľko rokov po bitke na Rokforte dosiahol uštvaný Draco Malfoy svoj bod zlomu. Popravde, keďže ním toľkí opovrhovali a len niekoľkí súcitili, už mu veľa na výber nezostalo. Avšak, len čo sa Draco rozhodne vziať svoj život do vlastných rúk, vstúpi do jeho života istá osoba. Takže sa zdá, že práve keď sa chystá ukončiť svoje trápenie, dokáže byť Hermiona Grangerová tou, ktorá ho znova prinúti skutočne cítiť?


67 článkov (4 stránok, 20 článkov na stránku)
categories[ 1 | 2 | 3 ]categories
Prejsť na: