Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 9: Usu Venit

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 09.01. 2010 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Originál: http://www.fanfiction.net/s/1363692/9/The_Blood_Of_The_Dragon

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9: Usu Venit – Stalo sa

Niekedy blízko svitania si bola vedomá, že sa Draco prebudil a pobozkal ju na tvár.

Bolo to v noci po rozhovore pri jazere.

Vrátili sa do svojich izieb, zúfalo pritisnutí k sebe, akoby stratenie fyzického kontaktu zlomilo to zvláštne puto, ktoré medzi nimi v tej noci vzniklo. Puto medzi nimi bolo ako čerstvo kovaná reťaz - ešte horúce z vyhne, ich spojenie bolo ešte jemné a nádherné z nedávneho vzniku.

Rovnako ako on, mala pocit, že by sa malo posilniť.

Draco Malfoy ju miloval vášnivo – znovu a znovu – kým slizolinčan nemal pocit, že táto krásna chrabromilčanka je navždy jeho. Spomenula si, ako vykríkla jeho meno v túžbe po ňom...

Potom zaspali, jeden druhému v náručí... jasné čerstvé silné puto.

Hermiona sa v polospánku usmiala a Dracovi bozk opätovala, keď sa pritisla k jeho hrudi. Šťastne sa vrátila k snom o blond vlasoch a šedých očiach.

Keď sa Hermiona prebudila, nepotrebovala ani sekundu, aby si spomenula na udalosti z poslednej noci. Vášeň bola tak silná a Dracovo milovanie tak ohromujúce. Usmiala sa a natiahla sa po ňom.

Nebol tam.

S výkrikom úzkosti sa posadila, zúfalo hľadajúca po izbe známky po Dracovi. Jej pohľad spočinul na vankúši vedľa nej, kde bol malý kus pergamenu a malá v zlatom balená krabička. Uvoľnila sa a prečítala si pergamen.

Najdrahšia Hermiona,

Je mi ľúto, že si sa dnes ráno zobudila sama. Snažil som sa zobudiť ťa skôr, ale vyzerala si tak pokojne, tak som ťa nechal spať.

Môj otec ma dnes na Vianoce zavolal na Malfoy Manor.

Bolo to veľmi náhle.

Dúfam, že tento dar ti vynahradí moju neprítomnosť dnes ráno.

Veselé Vianoce!

Tvoj milujúci

Draco

P.S. Nemyslím, že je čoho sa báť (vieš, čo tým chcem povedať)

Do večera by som mal byť späť.

Nemohla si pomôcť, ale cítila sa znepokojene, hlavne posledným riadkom, ale povedala si, že bude kvôli nemu silná a pre tento moment odložila obavy stranou. Vzala zlatú škatuľku do dlaní a pomaly ju rozbalila.

Jej prvý darček od Draca!

Keď uvidela, čo jej dal, vydýchla.

Bol to krásny strieborný náhrdelník s príveskom pokrytým diamantmi. Prívesok mal tvar draka a každý detail bol perfektný! Jeho šupiny boli z malých diamantov a jeho oči dva krásne rubíny. Hermiona vyskočila z postele a roztiahla závesy tak, aby jej ráno pomohlo lepšie vidieť. V rannom svetle sa divoko leskol, keď ležal na jej dlani.

Ďakujem ti, Draco, pomyslela si.  Nemala by som to prijať, iste to bolo veľmi drahé. Srdce ju rozbolelo, keď si pomyslela na to, ako ju nežne včera miloval, akoby sa bál, že by jej mohol ublížiť. Ako volal jej meno znovu a znovu, tak ako svoje vlastné. Zachvela sa pri spomienke na jeho bozky na svojej tvári. Spomienky boli tak živé, že keď sa dotkla tváre, stále tam niečo cítila.

Strieborno - blond vlasy svietili v mesačnom svetle, štíhle, svalnaté telo a sivo-modré oči, ktoré žiarili, keď jej hovoril, že ju miluje. „Draco,“ vydýchla Hermiona potichu jeho meno.

Zrazu zacítila pohyb na dlani. Malý diamantový drak sa začal pohybovať a ona bola taká šokovaná, že ho skoro pustila. Stále ho držala v ruke a sledovala, ako sa pretiahol ako mačka a natiahol predné pazúry. Prisahala by, že si potom zívol nudou! Pootočil hlavou a pozrel na ňu.

„Ahoj,“ zašepkala. Takže to bol začarovaný prívesok!

Malý drak zažmurkal rubínovými očami a potom si otrel hlavu o jej dlaň.

„Si roztomilý,“ riekla mu.

Potom tak náhle, ako ožil, znova sa uložil na jej dlani a ona zacítila, že sa ukladá do pôvodnej polohy. Prestal sa hýbať.

„Hej, ty?“ povedala mu, ale nepohol sa. „Myslím, že znova spíš,“ riekla, usmievajúc sa otvorila sponu a navliekla na retiazku. Prívesok visel na hrudi, spôsobujúc neobvyklý pocit tepla a pokoja. Dúfala, zo všetkých síl, že Draco bude na Malfoy Manor v poriadku. Predpokladala, že je v poriadku, keďže sa zmienil, že to nebolo prvýkrát, čo ho Lucius zavolal späť na Štedrý deň. Predtým sa mu nič nestalo. Uvedomila si, že nikdy nevedela ani sa nestarala, kde je Draco na Štedrý deň. Ona ho obvykle strávila s Ronom a Harrym a spomenula si na čas otvárania darčekov, hej, to bol Štedrý deň... jej posledné Vianoce na Rokforte!

Po rýchlej sprche bežala celú cestu do chrabromilskej klubovne.

„Snehové gule!“ Vyhŕkla portrétu Tučnej dámy a hneď, ako sa portrét otvoril, odhalil scénu mimoriadneho chaosu! Harry a Ginny spievali muklovské koledy z plných pľúc, keď Ron naháňal Parvati okolo vianočného stromčeka, mávajúc veľkým konárom imela. Nezdalo sa, že Parvati by sa veľmi pokúšala utiecť. Neville a Padma ťahali kanárikové keksy a celá klubovňa bola pokrytá žltým perím a znelo to akoby spievalo milión vtákov. Ostatní chrabromilčania trhaním otvárali darčeky, Lavender dostala veľmi hlasno spievajúci vianočný pozdrav od Ginny, ktorý sa snažila zúfalo zatvoriť.

Mala asi päť sekúnd na spracovanie všetkého, pretože akonáhle Hermiona vstúpila do spoločenskej miestnosti, skočilo na ňu asi desať ľudí s výkrikom „veselé Vianoce, Hermiona!“ Mala veľké problémy všetkých poobjímať a zaželať to isté naraz!

„Škoda, že si včera v noci nebola na Vianočnom bále, Miona,“ riekol Harry a podal jej darček, „bolo to skvelé! Už sa cítiš lepšie?“

„Áno, ďakujem ti! Cítim sa lepšie... nemám v úmysle stráviť svoje posledné Vianoce na Rokforte v posteli!“

„Veselé Vianoce, Miona,“ povedala nesmelo Lavender a podala jej darček spod stromčeka.“

„Ach, vďaka Lav. Tu je tvoj,“ odvetila Hermiona veselo, vyťahujúc tenký balíček spod stromčeka a podala ho Lavender. Lavender ho rýchlo otvorila a šťastne sa usmiala, keď videla, že Hermiona jej kúpila pár krásnych vlnených rukavíc, začarovaných tak, aby sa vždy zhodovali s akoukoľvek farbou, ktorú mala v tej chvíli na sebe.

Hermiona si s priateľmi vymenila darčeky. Všetci sa pobavili, keď videli, že pani Weasleyová poslal znovu Ronovi a Harrymu vlnené svetre.

„Musíte si to odložiť na horšie časy, chlapci! Koniec-koncov, toto sú naše posledné Vianoce na Rokforte.“

Po tom, čo to Neville povedal, celá miestnosť stíchla. Každý zrazu vyzeral neisto. Parvatin nos dokonca začal červenieť.

„Hej, ľudia,“ riekol Harry, pokúšajúc sa povzbudiť všetkých okolo, jeho hlas bol trochu zbytočne hlasný, „budúci rok môžete prísť na Vianoce ku mne! Sirius kúpil krásne miesto v krajine!“

„Vďaka Harry,“ riekla potichu Padma, keď objala Parvati, ktorá sa usmievala cez slzy.

„Áno, vďaka Harry,“ povedal Ron, „do tej doby budeš mať dosť Weasleyovských svetrov pre nás všetkých, aby sme vyzerali rovnako!“

Všetci sa začali smiať.

Hermiona sa cítila strašne smutná a predsa veľmi šťastná. Pozerala sa na hodvábny šál, ktorý jej dalo Ginny s Harrym, začarovaný, aby voňal podľa nositeľovej nálady (vybraný Ginny, samozrejme, Harry nikdy poriadne nerozumel “dievčenským” veciam) a stále ho rukami hladila.

„Hej,“ uprela oči na Ginny vedľa seba. Ginny mala na sebe muklovské sponky, ktoré jej Hermiona kúpila – boli to krásne zlaté lisy, ktoré sa hodili k odtieňu Ginnyných vlasov, „vyzeráš akoby si bola mysľou milión kilometrov ďaleko, Miona.“

„To nič. Len som na niečo myslela.“

„Alebo na niekoho. A stavila by som sa, že viem, kto to je! Vy dvaja ste včera v noci vyzerali skvele, Miona. Až tak zamilovane, že to bolo dosť nechutné. Mala si vidieť Pansy a Millicent, civeli na vás dvoch po celú noc!“

Hermione sa chichotala, „naozaj?“

„Áno a všetci profesori si to všimli! Nemôžem uveriť tomu, že ťa ON má tak rád,“ Ginny stíšila hlas, „vyzeral, že je do teba zbláznený Miona. V ten deň, keď si mi to povedala, nemohla som tomu uveriť, ale teraz si myslím, že... myslím, že viem, čo si mala na mysli.“

„Čo si to tu moje dve dievčatá šepkajú?“ spýtal sa Harry s trochu hlúpym úsmevom. Voňal ako ďatelinové pivo (cz: maslový ležák).

„Hm, Harry, ty si už pil ďatelinové pivo? Veď si ešte ani neraňajkoval!“

„Ďatelinové pivo sú dobré raňajky, čo hovoríš?“ riekol Ron a objal Harryho. Hlasno si odgrgol.

Každý vybuchol do smiechu. „Ehm... ty tiež Ron!“

„Už idem Parv!“ vyhlásil Ron, mávajúci vetvičkou imela ako mečom a začal ju znova naháňať. Parvati jačala a so smiechom utiekla.

Hermiona a Ginny sa na seba škerili. Znova to boli príjemné Vianoce na Rokforte.

Zvyšok dňa strávila obvyklým spôsobom. Pansy a Millicent sa tvárili dosť kyslo pri raňajkách. Až na darčeky, bola partnerka Draca Malfoya na Vianočnom plese najhorúcejšou témou.

Vzhľadom k tomu, že si všetci mysleli, že to premeškala, Hermiona musela sedieť s piatimi odlišnými skupinami ľudí, ktorí hovorili ako romanticky Draco včera večer vyzeral a ako bol každý šokovaný, že fretka má niekoho v srdci!

„Škoda, že si bola chorá... mala si ich vidieť, Hermiona. Boli na seba tak nalepení... a Dean Thomas povedal, že ich neskôr videl pri jazere!“ Riekol Justin Finch Fletchey, keď prišiel chrabromilčanom popriať šťastné Vianoce, „neviete, kde je dnes bláznivá poskakujúca fretka, aj keď... asi sa dostáva z následkov jeho vzrušujúcej noci.“

Chrabromilčania sa smiali a niektoré z mladších dievčat, ktoré mali Draca radi, sa červenali a chichotali sa. Hermiona si šťastne natrela hrianku maslom, keď prežívala včerajšiu noc znova a znova ako jej každý podával správy. Bola si vedomá diamantového draka na svojom krku. Dúfala, že Draco mal šťastné raňajky a že ho čoskoro uvidí.

Slizolinský stôl bol tiež plný rozruchu a rečí, „nebola tá Helena Greenleafová nádherná?“ riekol Crabbe Blaise Zabiniovej.

„Tak aby si vedel,“ vyhlásila Blaise hrubo, „myslím, že vyzerala dobre... vyzeralo to, že aj Draco si to myslí,“ riekla Blaise schválne hlasnejšie a tak si to Pansy nemohla nevypočuť.

Pansy sa začervenala a mračila sa.

"Albus, to dievča?... ."

Dokonca aj profesori o tom hovorili, „kto by si to o pánovi Malfoyovi pomyslel,“ uvažovala profesorka McGonagallová nahlas a triasla hlavou.

„Minerva, Vianoce sú čas zázrakov, viete.“

Dumbledore sa zasmial, keď podával tanier klobás druhým profesorom.

„Som šťastná, kvôli pánovi Malfoyovi, profesor,“ riekla madam Pomfreyová, „je na čase, aby ten chlapec mal nejakú lásku v živote. A mala som to vedieť – pán vie, koľkokrát som na neho dohliadala. Vždy som mala podozrenie...“

„Kde je pán Malfoy dnes ráno?“ spýtala sa McGonagallová, „dnes ráno som ho vôbec nevidela.“

Ostatní profesori sa rozhliadali po miestnosti, hľadajúc hlavného prefekta.

Snape si nahlas odkašlal, „pán Malfoy je na návšteve na Malfoy Manor. Zdá sa, že Luciusovi... sa po ňom cnie.“ Po vyhlásení venoval nepohodlný pohľad svojim rukám.

Pri stole nastalo ticho. Profesor Flitwick prehltol celé varené vajce. Tvár profesorky McGonagallovej sa mykla. Na Dumbledorovej tvári sa objavil pochmúrny výraz, keď pokračoval v jedení praženice.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: sisi - 04.07. 2021
Omlouvám se, tohle prostě už nestíhám komentovat. Jednak nevím, co bych řekla, a druhak potřebuji rychle další kapitolu. Moc velký dík, dámy, za překlad. Vlastně i hodně smekám, protože to není žádná krátká povídka, ale propracovaný příběh s různými úhly pohledu. :-)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: kanojo - 24.03. 2012
Bingo

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: doda357 - 21.04. 2011
Tak si trošku pohli Ale to prebudenie znelo veľmi pekne A ten dráčik - to bolo milé Posledné vety nie sú veľmi povzbudivé, dúfam, že Draco bude v poriadku ... Muselo byť zábavné, počúvať všetkých, ako básnia o plese Scénka o otváraní darčekov bola ako vystrihnutá z rozprávkovej knižky Ďakujem

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: teriisek - 11.04. 2011
Ojoj, konec vůbec nevyzněl dobře:( Krásná pohoda při dárečcích, dovedu si to úplně živě představit:) Díky!

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: denice - 28.04. 2010
Další milá kapitola, jen jsem napjatá - v jakém stavu se Draco vrátí?

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: eternallife - 25.01. 2010
Další opravdu povedená kapitolka. To s Luciusem se mi taky nelíbí asi to nebude jen tak až doteď to bylo takové idylické takže se zřejmě něco zvrtne. Těšim se moc na další kapitolku.

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: HermioneMalfloy - 16.01. 2010
dakujem za preklad krasne.... taky mili bol.... a super ako si o nich vsetci hovoirli fakt.... dufam ze bude v poriadku

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: kometa - 11.01. 2010
Jenny, já si tuhle povídku budu muset nechat k přečtení, až bude celá. Už se mi to všechno plete. Nicméně, díky MOC za úžasný překlad a držím palce, ať ti to jde tak i dál :o)

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: Teddy - 09.01. 2010
Další úspěšná kapitola za námi... :) Zajímalo by mě, kdy se dostanou k tomu dítěti... že by už? :D Něchtěla bych zhltnout celý vařený vajíčko, fuj! :D Ale bylo strašně hezký, jak si o nich každej povídal. Teď vidí, že i fretka má srdce pro lásku ;)

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: Hope - 09.01. 2010
Krásná kapitolka, nádherně přeložená, skvěle vymyšlená a já nemám slov.

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: JSark - 09.01. 2010
To bolo zaujímavé, ako všetci ohovárali, skoro ako podľa hesla Ohováram, ohováraš, ohovárame. :) Tiež vetrím problémy, to by nebol Lucius, aby niečo nepokazil. Možno zavetril, že Draco niekoho má? Bojím bojím. 8O Diky za krásny preklad.

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: gleti - 09.01. 2010
Omlouvám se, tohle není komentář, ale už mě tato myšlenka při čtení napadla několikrát a pak se o ní zapomenu zmínit. Už někoho napadlo udělat československý slovník výrazů HP? Nevím jak dlouho mi trvalo, než jsem přišla na to, že "ďatelinové pivo" je máslový ležák. Další koent bude až po přečtení.
Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: gleti - 09.01. 2010
Zpočátku jsem měla pocit, jak pohlazení na duši, ale konec je velmi znepokojující. Luciuse a jeho plánů se vždy bojím.

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: Jimmi - 09.01. 2010
Jenny, díky moc. Ja už som to čítala včera, takže vtedy boli dojmy najväčšie. Začína sa to komplikovať, spočiatku bolo všetko príliš jednoduché. Teším sa na ďalšiu kapitolu.

Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: Rapidez - 09.01. 2010
Ale, ale,... že bych větřila problémy? Už se mi to zdá nějak podězřele dlouho poklidné a milé. Máme se bát? Doufám, že další kapitola nebude zase až za měsíc; to bych si musela přečíst originál. Takové dlouhé napínání! (Jeden mezitím zapomene, co bylo v minulé kapitole....) ;) * s povděkem kvituje link na originál *
Re: Kapitola 9: Usu Venit Od: 32jennifer2 - 09.01. 2010
Mesiac to už určite nebude :D trvalo to dlho kvôli mojej práci, bolo toho veľa...teraz sa to hádam uvoľní, uvidíme...budem sa snažiť na maximum :D

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke