Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bol raz jeden Rokfort

3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam

Bol raz jeden Rokfort
Vložené: Jimmi - 16.12. 2009 Téma: Bol raz jeden Rokfort
Eli nám napísal:

Princ nikdy nevrátil Popoluške črievičku, diabolská nevlastná sestra je nebezpečnejšia než si myslíte a skutočná Popoluška sa stále ešte neprezradila. Bude treba viac než len mágiu, aby dala túto rozprávku do poriadku skôr než hodiny odbijú polnoc...

Autorom originálu  Once Upon a Hogwarts : Lily in a Pond

Prehlásenie: Nie som vlastníkom postavy Harry Potter ani piesne „Time After Time“ od Cindy Lauper. Tiež nie som vlastníkom Vianočného plesu alebo postavy Hermiony, Harryho či Ronových spomienok.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam

„Ron, už si sa pýtal Lavender?“ spýtala sa Hermiona Rona, keď s Harrym zostupovali do Veľkej siene po Veštení a Aritmantike (Hermiona bola stále presvedčená, že profesorka Trelawnyová bola podvodníčka a šibnutá klamárka)

„Chystám sa,“ povedal Ron nenútene.

„Radšej si pohni, kámo. Počul som, že Seamus sa jej chce spýtať,“ poznamenal Harry.

„Seamus?“ Ron sa uškrnul s pocitom nadradenosti. „Seamus na mňa nemá!“

„Chystá sa to spraviť dnes večer v chrabromilskej klubovni, s kvetmi a šampanským,“ povedal Harry rozhodne. Ronov úškrn zmizol.

„Máš pravdu, zabudla som, že sa mu konečne podarilo to kúzlo s rumom,“ povedala Hermiona. „A práve včas! Koľko to trvalo, šesť rokov?“

Harry prikývol. „Hej, Seamusovi to možno príliš nepáli ako mysliteľovi, ale musím povedať, že jeho kúzla určite majú šmrnc.“

Hermiona sa uškrnula. „Majú šmrnc? Seamus je génius! Premena vody na rum je len dva skoky a kúsok vzdialená od premeny vody na zlato!“

Ron a Harry zastali pri tejto poznámke.

„No,  dobrou vecou je, že je taký tupec, že si nikdy neuvedomí dôležitosť svojho kúzla,“ povedal Ron. „A tiež pretože je hlupák, príde o Lavender vďaka mne,“ zakončil triumfálne, uškŕňajúc sa.

„Technicky vzaté, Lavender nikdy nebola jeho, takže ju nemôže stratiť kvôli tebe,“ sucho poznamenala Hermiona. Ron na ňu civel.

„Tentoraz, Hermiona, nepotrebujem technickosti!“

„Ale decká,“ Harry prerušil hroziaci výbuch, „musíte si uvedomiť, že ako sedemnásťroční čarodejníci sme dospelí. Musíme konať podľa nášho veku. Zvlášť ty, Ron,“ dodal významne.

Ron podráždene rozhodil rukami. „Prečo som to vždy ja? No tak, Hermiona je dospelá vo svete muklov, takže je dvakrát dospelou!“

„To nedáva zmysel,“ začala Hermiona rozprávať, ale potom  prestala a zamyslela. „Ron, ešte nemám osemnásť. Dnes je 12tého.“

„Ron, Hermiona má narodeniny 19tého,“ povedal Harry.

Ron vyzeral mierne prekvapený. „Naozaj? No... tak preto.“

Ako sa dostali k dverám do Veľkej siene, Hermiona spozornela. „Ron, nechystáš sa mi dať darček, však?“

Ronova ruka, ktorá bola na dosah od kľučky, ihneď stuhla. „Ehm... chcel som ti venovať narodeninové objatie?

Hermiona si prekrížila ruky. „S narodeninovými objatiami sme prestali pred rokmi.“

Harry cítil, že prichádza ďalšia hádka. „Keď už hovoríme o narodeninových objatiach, je tu steak! Ron, poďme a zjedzme ich skôr než ich zhlcú všetci tí po-mäse-bažiaci štvrtáci.

Hermiona ostala stáť v oblaku prachu, keď Harry a Ron utekali preč, aby svoje telá strategicky umiestnili medzi Nevilla a Deana Thomasa.

„Chalani,“ zašomrala nahnevane.

„Grangerová, nevadilo by ti pohnúť si?“ dôverne známy ospalý hlas prišiel spoza nej. „Len v prípade, že si si toho nevšimla, niektorí z nás sa pokúšajú dostať dnu a najesť sa, postup, s ktorým by si dokonca mala byť oboznámená.

Hermiona sa pomaly otočila a nasadila na tvár odporne sladký úsmev. „Preboha, ahoj, Malfoy. Nevidela som ťa. Možno to bolo vďaka tvojim malým rozmerom, keďže si fretka.“

„Sklapni,“ vyštekol.

„Ach bože, obávam sa, že tvoje výstupy sú stále hlúpejšie a hlúpejšie, Malfoy. Najlepšie, čo som počula, bolo v treťom ročníku.“

„Povedal som, sklapni. Nenúť ma to povedať po tretíkrát, pretože keď som to musel opakovať po  druhý raz, nastali nepríjemné okolnosti. Teraz musím ísť. Som si istý, že mi nebolo potešením vidieť ťa. Teraz, ak by som bol veľmi zdvorilý a milý človek, zaželal by som ti zbohom. Ale pretože nie som, odpáľ, Grangerová,“ zavrčal Malfoy a odišiel.

„Teraz, ak by som bol veľmi zdvorilý a milý človek, zaželal by som ti zbohom,“ napodobnila ho Hermiona keď sa nevrlo posadila vedľa Lavender a načiahla sa po tanier s kurčaťom na pomarančoch „Kto, do zadku, si myslí, že je, kráľovná Alžbeta?“ uškrnula sa a v duchu sa bavila pri predstave Draca Malfoya oblečeného v dlhých slávnostných šatách, s korunkou veselo usadenou na vrchu vlasov.

„BLAISE ZABINI! SI MŔTVY, TY MALÝ-“

Všetci si zakryli uši alebo očerveneli na to, čo Mandy povedala ďalej. Jeden prvák dokonca omdlel.

„Bystrohlav, desať bodov dole za používanie nadávok!“ zapišťal profesor Flitwick.

„Oho, ale dvadsať bodov pre Bystrohlav za nápadité a veľmi pohodové použitie neslušných slov!“ zvolal profesor Jocular nadšene. Slizolinčania vyzerali byť skutočne naštvaní. Napriek tomu sa Blaise Zabini tváril pokojne a vykročil k Mandy.

„Ach, môj ty! Čo sa stalo s tvojimi vlasmi, drahá, predrahá Mandy?“ spýtal sa Blaise nevinne.

„Nehraj sa na neviniatko, Zabini! Vráť mojim vlasom prirodzenú farbu, HNEĎ!“ Mandy si začala poťahovať a šklbať svoju zvýraznenú svetlozelenú hlavu.

„Prečo si myslíš, že som to spravil?“ spýtal sa Blaise,  s anjelským vzhľadom a položil si ruku na srdce, tváriac sa ublížene.

Všetci, vrátane profesorov a Slizolinčanov, vyprskli.

To je tvoja odpoveď,“ zavrčala Mandy a oči jej nebezpečne stmavli. „Teraz to vráť späť!“

„Nie,“ odpovedal Blaise, nedbalo si prekrížil ruky na prsiach a, mimochodom, posadil sa na  stôl Bystrohlavčanov, nejako sa mu podarilo vyhnúť sa kurčaťu, steaku, zemiakovej kaši, hrášku a karotkám, ktoré mu zavadzali. „Takto sa mi viac páčiš.“

Mandy bola dočasne prekvapená. „Nebola som si vedomá toho, že by si ma vôbec mal rád.“

„Nuž, áno,“ povedal Blaise a pokrčil ramenami. „Tvoje normálne blond vlasy sú tak... svetlé“

Niekoľko Chrabromilčanov (to jest celá fakulta) si súčasne hlasno odkašľali a otočili sa na Malfoya.

„Na čo tak, vy banda, zízate? Viem, že som neodolateľný, ale nemusíte to tu dávať najavo,“ uškrnul sa Malfoy, žijúca, chodiaca, rozprávajúca, škeriaca sa, kreténska masa žiarivo bielo blonďavých vlasov. „Okrem toho, toto je medzi Blaisom a Brocklehurstovou.“

„Zabini,“ prehovorila Mandy, „ak nezrušíš to zaklínadlo, potom budeš musieť niesť následky.“ Vytiahla svoj prútik.

Blaise nebezpečne privrel oči. „Tak sa predveď, ty mrcha,“ zavrčal a dramaticky vytasil svoj prútik. Celá Veľká sieň stíchla.

Dva prúdy bieleho svetla v rovnakom čase zaplnili Veľkú sieň. Prekvapivo sa zdalo, že Blaise a Mandy použili rovnaké kúzlo.

„Nieeeeee!“ jačal Blaise a zvieral si oblasti, kde bol jeho vy-viete-čo. „Ty odporná malá čarodejnica!“

Medzitým si Mandy zvierala hrudník, ktorý bol teraz podozrivo spľasnutý, s neprítomným pohľadom sa ticho pohojdávala dopredu a dozadu. Veľká sieň znovu vydýchla hrôzou, keď sa zapotácala doľava a narazila priamo do slizolinského stola.

Potom, čo Pansy Parkinsovová priateľsky pomohla vstať svojmu priateľovi, Mandy namierila prútik na stále-vystrašeného Blaisa. Náhle bol pokrytý malými tancujúcimi zajačikmi a každý z nich spieval „Šťastné, prešťastné dni! Vonku na slnku! Zábava so zajačikmi a vtáčikmi! Užijeme si skvelý čas!“ čo spočiatku znelo roztomilo, ale potom sa zmenilo na číre zdesenie a nepríjemnosť.

„Ha!“ uškrnula sa Mandy. „Moje prsia sú preč, ale rovnako tak aj malý Blaisík. A ja sa smejem naposledy. Doslova,“ dodala pred tým, než sa pozrela dole na svoj chýbajúci majetok a jej nálada sa okamžite zmenila. Potláčajúc vzlykanie, upadla do bezvedomia na kamennej podlahe. Profesor Flitwick vyčaroval dvoje nosidlá, aby odniesli Mandy a Blaisa do nemocničného krídla a dvaja mentálne poškodení pubertiaci plus učiteľ odpochodovali z Veľkej sály.

Ginny Weasleyová sa hlasno rozosmiala, čím narušila ticho, ktoré nastalo. Rozprúdila sa vrava a obed pokračoval.

Ginny začala napĺňať tanier s obrovskou hromadou jedla, aby sa do neho o chvíľu neskôr okázalo pustila. Po dôkladnom zmenšení  polovice taniera počas dvoch minút, namáhavo prehltla, otočila sa k Hermione a povedala: „Takže.... Harry mi porozprával, čo sa stalo na Elixíroch. Ako bolo prvý deň s fretkou?“

Hermiona sa v duchu usmiala. „No, vlastne to nebolo také zlé. Určite je dosť dobrý v Elixíroch. Myslím, že najdrahší tatinko ho počas leta musel prinútiť študovať ako o život, aby sa pokúsil poraziť ma v niečom inom než v metlobale, čo je logické, pretože ho ani nehrám. Predsa len, je stále rovnako otravný ako prv,“ Hermiona sa zamračila. „To je určite mínus.“

„Možno by si mohla skúsiť chrániče uší,“ usmiala sa Ginny.

„Dokonca ani chrániče uší by nezablokovali jeho nepríjemný hlas fretky,“ uškrnula sa Hermiona a tajne pozrela na slizolinský stôl.

Než však Ginny mohla odpovedať, na stole sa objavili zákusky a Hermiona s Ginny spolu radostne vykríkli, keď pred nimi zbadali obrovský tanier čokoládovo malinových zákuskov. Po Hermioninej pravici sa Harry a Ron napchávali melasovým koláčom a čokoládovou tortou.

„Aha... pozri na nich,“ vzdychla si Ginny. „Je jedlo jediné, na čo myslia?“

Hermiona sa na ňu čudne pozrela. „Ginny, uvedomuješ si, že ješ len o trochu lepšie ako oni.“

Ginny sa začervenala. „No prepáč, že som vyrastala s Ronom!“

„Dobre, že si sa nepodala úplne na Rona,“ dodala Hermiona s úsmevom na tvári.

--

Keď Hermiona nasledujúce ráno vyšla z postele, vykríkla. Celá spálňa bola pokrytá smradľavou miazgou, kvapkajúcou neónovo zelenou a žltou mazľavou hmotou, falošnými pavučinami a zo všetkého najviac znepokojujúcimi miniatúrnymi dinosaurami, tancujúcimi podľa „Barneyho“ (pp: prerastený plyšák, idol malých detí prevažne v USA)*

Lavender a Parvati sa zobudili. A išli si vykričať hlasivky.

Hermiona mohla slabo počuť ďalšie pišťanie a výkriky, ktoré prichádzali zo všetkých strán. Kto to mohol urobiť? Premýšľala. Kto?

„BLAISE ZABINI!“ vykríkli tri dievčatá súčasne.

-- 

„Ako je možné minúť vodu? Chcem povedať, toto je predsa Rokfort! Voda by mala byť neobmedzená!“ šomrala si Hermiona sama pre seba ako zostupovala na raňajky do Veľkej siene.

„Ahoj, Hermiona!“ zvolal Ron. „Videla si, čo sa stalo dnes ráno?“

„Je absolútne nemožné nevšimnúť si čo sa stalo,“ odpovedala Hermiona nevrlo. „Predpokladám, že vy dvaja ste mali príjemnú horúcu sprchu?“

„Hej, mali sme!“ pridal sa Harry. „Aj ty?“

Hermiona sa otočila. Prakticky sa jej dymilo z uší. „NIE!“ nahlas zvrieskla na Rona a Harryho predtým, než sa znovu odvrátila a trochu divoko si k sebe pritiahla tanier s miešanými vajíčkami.

„Páni, čo je s ňou? Myslím, že jeden deň bez sprchovania nemôže ľudí emocionálne poznačiť, ale Hermiona nie je tým typom dievčaťa,“ zašepkal Ron.

„Viem,“ súhlasil Harry. „Možno je znovu tá doba mesiaca.“

„Pravdepodobne máš pravdu,“ zašepkal Ron späť. „Mali by sme ju nechať samotnú po zvyšok dňa.“

Po raňajkách nasledovala Transfigurácia, kde ich profesor Jocular, ktorý nahradil McGonagallovú ako učiteľku Transfigurácie, učil úplnú premenu jedného predmetu na iný. Do konca hodiny sa Harryho kniha premenila na poskladaný kus papiera s číslami kapitol a nadpismi na ňom, Ronov kľúč sa premenil na prekvapivo presne tvarovanú kľučku, ale na nešťastie, v skutočnosti bola guľatou kľučkou na kľúč. Hermione sa však podarilo zmeniť šachovnicu na obrus bez kockovaného vzoru. Jocular odmenil Chrabromil dvadsiatimi bodmi.

Chrabromil bol odmenený ďalšími dvadsiatimi bodmi, keď na Starovekých runách Hermiona správne zodpovedala štyri otázky. Jedinou zlou časťou rána bolo, pomyslela si Hermiona, keď mierila do žalárov na Elixíry, že mala sedieť blízko Zabiniho. Hermiona nezabudla úplne na rannú príhodu. Napriek tomu Hermiona dokonale pokojne čakala na hodinu Elixírov, ako mu Mandy vrazí a bude sa dovolávať svojej pomsty.

Profesor Slughorn veselo zamával na pozdrav Harrymu, Ronovi a Hermione, keď si sadali na svoje miesta. Mandy vošla a okamžite zbledla, keď si uvedomila, že bude musieť sedieť vedľa Blaisa Zabiniho. Blaise, ktorý kráčal za ňou, narazil do nej, keď náhle zastavila, takmer akoby vycítila jeho prítomnosť.

Keď ostatní začali na nich upriamovať pozornosť, Blaise zatlačil Mandy nabok. „Páčil sa ti môj raňajší žartík?“ usmial sa víťazoslávne.

„Musím povedať, že sa mi páčil,“ priznala Mandy. „Musel si použiť veľa zložitých kúziel, aby zahŕňali všetkých tých dinosaurov a rozšíriť ich po celej škole.“

Blaise sa zatváril samoľúbo. „No, som jedným z najlepších na škole,“ hrdo prehlásil.

„Až po mne,“ odpovedala Mandy, uškrnula sa a odišla so slizolinským šušťaním šiat.

Blaise sa zamračil. Na tom dievčati bolo čosi zvláštne, čomu  nemohol porozumieť. Niečo odlišné...

„Možno je to láska,“ Daphne Greengrassová posmešne zaštebotala, keď prechádzala okolo  Blaisa. Blaise hľadel za ňou v šoku, kým sa za okamih spamätal. No jasné, tak či tak, Daphne je vtipná ako netopier, pomyslel si.

„Vzhľadom k tomu, že včera len pán Potter a jeho partnerka dokončili najzložitejší elixír Amortenciu, dnes budeme pripravovať omnoho jednoduchší elixír: Veritasérum,“ nadšene oznámil profesor Slughorn.

Trieda zastonala. Ako mohlo byť Veritasérum považované za jednoduchšie než Amortencia? Ak vôbec niečo, tak bolo pravdepodobne ťažšie!

Hermiona ticho zúrila na stoličke vedľa Malfoya. Chystala sa zabiť Harryho! Všetci vedeli, že Snape bol vynikajúci v príprave Veritaséra a pretože Harry mal Snapovu starú učebnicu, bol opäť predurčený mať najlepší elixír!

„Niečo sa deje, Grangerová?“ zašepkal Malfoy. „Si naštvaná, že ťa Potter opäť porazí?“

„Áno,“ odpovedala mu Hermiona cez zovreté zuby.

„Prísady a inštrukcie sú na tabuli,“ rozprával profesor Slughorn. „Začnite!“

Daphne okamžite skĺzla k Malfoyovi. „Ahoj, Draco,“ zapriadla mu do ucha,  zatiaľ čo sa Hermiona odvrátila a snažila odstrániť pálenie v hrudi. Staré pocity sa k nej vracali... alebo nikdy nezmizli? Hermiona s pokrčením ramien odohnala myšlienku preč.

„Idem pre prísady. Malfoy, začni zohrievať kotlík,“ zamrmlala Hermiona ako veľmi rýchlo vstala a takmer bežala k skrini so zásobami.

„Nepomáhaš Potterovi?“ spýtal sa Malfoy Daphne.

„Nie, dokáže pripraviť celý elixír sám. Rozhodne včera pripravil celý elixír sám,“ odpovedala Daphne, pohladiac Malfoyove vlasy. Malfoy sa zamračil. Niečo nesprávne bolo s tou vetou. Dokonca aj veľmi talentovaný  výrobca elixírov nemohol urobiť Amortenciu tak rýchlo. Niečo bolo určite nesprávne... 

„Dobre, priniesla som prísady,“ povedala Hermiona, keď sa vrátila o tri minúty neskôr s koreňom asfodelu, hubami shitake, niekoľkými konármi vŕby, bukového dreva a brečtanu, niekoľkými koreňmi, rozdrveným rohom jednorožca, niekoľkými prameňmi z hrivy jednorožca, fľaštičku krvi jednorožca a aby sa nezabudlo, kožou jednorožca. S radosťou konštatovala, že Daphne dostávala pokarhanie od Slughorna.  Zdalo sa, že nemal rád ľudí, ktorí navštevovali svojich priateľov počas vyučovania.

Malfoy zdvihol pohľad ako sa skláňal nad kotlíkom. „Čo to všetci majú s tým uctievaním jednorožca?“

„Jednorožce sú považované za symbol čistoty, Malfoy, a rada by som si myslela, že elixír pravdy si vyžaduje nepoškvrnené prísady,“ odpovedala Hermiona jedovato.

Malfoy civel na ňu. „Viem, že sú jednorožce čisté a všetko ostatné, len som bol zvedavý.“

„Mal by si to vedieť, Malfoy, keďže si taký čistokrvný fanatik a všetko ostatné.“

Malfoy sa uškrnul. „To je pravda, Grangerová. Zober na vedomie túto skutočnosť a čoskoro pripustíš, že si menejcennejšia než ja.“

„V poriadku.....“ Hermiona posmešne predniesla. „Len čo prasce začnú lietať oknom.“

Ako na povel priletelo prasce z okna nad nimi. O chvíľu neskôr sa ďalšie prasa pridalo k prvému na zemi. Vzhľadom k tomu, že Malfoy a Hermiona boli najbližšie k oknu, obaja to zbadali.

Výkrikom „PARDÓN! PORUCHA PRÚTIKA!“ vyšteknutým z poschodia Hermiona a Malfoy šokovane zmeraveli.

„To... to bolo prekliato strašidelné,“ zašepkal Malfoy, otočil sa a stále vyzeral zarazene.

Hermiona prikývla. „Aká je pravdepodobnosť, že sa to naozaj stane?“

„Jedna k miliónu,“ Malfoy rýchlo zareagoval. Naďalej pozerali na seba, než sa spamätali a uvedomili si, že sa skutočne na niečom zhodli a teraz zízali na seba.

„Elixír!“ vykríkla Hermiona, čo spôsobilo, že Lisa Turpinová pri vedľajšom stole vyliala trochu krvi jednorožca, keď ho prilievala do elixíru. Hermiona bola za to odmenená nepríjemným pohľadom od Lisy a jej partnerky.

„My sme vôbec nezačali!“ zašepkala Hermiona, keď sa nervózne usmiala do tvári nahnevanej Lisy a Orly. „Prepadnem!“

„Oprava, Grangerová, my prepadneme.“

„To ma netrápi, Malfoy! Moje známky sú dôležitejšie ako tvoje!“ odsekla Hermiona. „A teraz začnime s elixírom!“

Mierne uškŕňajúci sa Malfoy začal s prípravou elixíru. Vyzerá to, že Grangerová dnes ukázala svoje pazúriky, pomyslel si a uškrnul sa v duchu. Priznávam, že ju takto mám radšej.

Okamžite prestal miešať elixír a rázne zavrtel hlavou. Odkiaľ sa vzala tá myšlienka?

„Čo robíš!“ zvrieskla Hermiona. „Ty – nemôžeš – práve – teraz – prestať!“ Každé slovo bolo zdôraznené s ostrým úderom na Malfoyove rameno.

„Ale, ale, slečna Grangerová,“ povedal Slughorn mierne. „Netreba sa rozčuľovať. Máte dosť času na dokončenie – ach. Nuž, v tomto prípade... veľa šťastia vám obom!“

Áno, pomyslel si Malfoy po tom, čo sa Hermiona od hanby a rozpakov mierne zmenšila sa svojom mieste. Pazúriky boli určite pokrokom.

* pp: Toto je Barney a jeden z jeho tančekov J http://www.youtube.com/watch?v=VpJsaq5UVVc

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Simona - 25.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: Kellieta - 28.04. 2012
Opět naprosto skvělé. Draco alá královna Alžběta je představa, o které se mi snad bude i zdát . Hlášky byly vynikající, ale vzhledem k tomu, že většinu tu už vypsali jiní, tak se nebudu opakovat. Ale tato část byla výborná! „V poriadku.....“ Hermiona posmešne predniesla. „Len čo prasce začnú lietať oknom.“ Ako na povel priletelo prasce z okna nad nimi. O chvíľu neskôr sa ďalšie prasa pridalo k prvému na zemi. Vzhľadom k tomu, že Malfoy a Hermiona boli najbližšie k oknu, obaja to zbadali. Výkrikom „PARDÓN! PORUCHA PRÚTIKA!“ vyšteknutým z poschodia Hermiona a Malfoy šokovane zmeraveli.

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: ulli - 17.11. 2011
Tak toto byla skvělá kapitola. Pořád jsem se smála, úplně neskutečný. Nejlepší hláška : „Moje prsia sú preč, ale rovnako tak aj malý Blaisík."  A pak ještě na konci, kde začala prasata lítat okolo oken   Děkuju za další kapitolu.

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: teriisek - 21.04. 2011
Tak koukám další z těch oddechovek, nad kterými člověk nesmí moc přemýšlet:) Ale to je právě teď to, co potřebuju, takže díky za překlad, je to sranda:)

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: myska111 - 21.04. 2011
Skvělé. Spolupráce Draca a Hermiony na elixírech vypadá velmi zábavně, a žertíky Zabiniho taky.Díky

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: denice - 19.04. 2011
Bezvadné, vtipné, zábavné! Jocular bude správný šílenec, naprosto mimo!

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: 88DaDa888 - 31.12. 2009
super srandovna FF ...uz sa tesim na pokracko:D
[Chýba predmet] Od: Merssi - 03.01. 2010
Kdy bude další kapitola??:( Už se nemůžu dočkat

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: anonym - 17.12. 2009
Blaise a Mandy sú skvelá dvojica. :)

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: HOPE - 17.12. 2009
Krásná kapitolka, dobře jsem se zasmála. Moc dobrá!! Díky za kapitolku=překlad

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: JSark - 16.12. 2009
Paráda, Blaise zase zabodoval. Tuším predčí aj ústrednú dvojicu. :)

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: beruska1 - 16.12. 2009
pěkné, jen nechápu jak se Zabini dostal do nebelvírské věže. Ale je to celkem zajímavý vývoj situací. A u toho jak si Harry a Ron myslí, že Mia má menses, jesm se pěně zasmála

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: Natalie - 16.12. 2009
:D Mandy a Blaise sú jednoducho úžasní!! Super, príbeh je brutál pútavý! :* Skvelý preklad Eli

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: wanilka - 16.12. 2009
Malfoy jako královna Alžběta...tak tahle představa mě bude dneska pronásledovat nejspíš celý den! :DD Jinak Blaise a Mandy jsou špičkový, ale jak Daphne trefně naznačila : Co se škádlívá...;) A překlad? Ten byl jednoduše parádní! Díky!

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: kometa - 16.12. 2009
Díky, díky, díky, eli :-) Tohle bylo přesně to, co jsem dneska potřebovala! Tolik skvělých hlášek, že jsem se smála od začátku do konce. Dvacet bodů za trefné použití sprostých slov, představa Draca jako královny Alžběty, Harryho hláška, že už by se měli chovat jako dospělí a naprosto dokonalí Mandy a Blaise a nakonec lítající prasata :-D Hláška dne č.1: "uškrnul sa Malfoy, žijúca, chodiaca, rozprávajúca, škeriaca sa, kreténska masa žiarivo bielo blonďavých vlasov." Hláška dne č.2:Moje prsia sú preč, ale rovnako tak aj malý Blaisík." Úžasný překlad a šupito presto sem s další kapitolkou :o)
Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: eli - 16.12. 2009
díky, kometka. tá hláška č. 1 by nevyzerala tak, ako vyzerá, nebyť jimminej pomoci (za čo jej som a budem vďačná). a ďalšie pokračko sa budem snažiť čo najskôr pridať.

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: Rapidez - 16.12. 2009
Jooo, Blaise mě neuvěřitelně bavil, když jsem to četla. Ehm.... malý dotaz ke slovenskému překladu: Divination and Arithmancy - v češtině by to bylo jasnovidectví a věštění z čísel; u vás ne? :S
Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: eli - 16.12. 2009
vďaka. :-) v slovenskom preklade HP sa používa veštenie a aritmancia (ups, teraz som si všimla tú moju aritmantiku).

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: 32jennifer2 - 16.12. 2009
No, pekne to pokračuje =D...to s tými lietajúcimi prasiatkami a Blaisom s Mandy...=D....teším sa na ďalšiu kapitolu...
Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: eli - 16.12. 2009
aj ja :-)

Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: Jimmi - 16.12. 2009
Skvelé, toto je jednoducho skvelé. Na Zabiniho zatiaľ nikto nemá. Díky moc.
Re: 3. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam Od: eli - 16.12. 2009
nápodobne, veľká vďaka.

Prehľad článkov k tejto téme:

Lily in a Pond: ( zelaaa001 )31.10. 201131. Posledné okamihy
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )28.10. 201130. Oddelenie bláznov
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )27.10. 201129. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )25.10. 201128. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )24.10. 201127. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )23.10. 201126. kapitola
Lily in a Pond: ( Eli )22.10. 201125. Búrka na obzore
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )22.09. 201124. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )20.09. 201123. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )17.09. 201122. kapitola
Lily in a Pond: ( zelaaa001 )14.09. 201121. kapitola
Lily in a Pond: ( Eli )13.09. 201120. kapitola
Lily in a Pond: ( Eli )16.06. 201119. Harry si prisvojuje cudzí plán
Lily in a Pond: ( Eli )08.06. 201118. O bobroch a fretkách
Lily in a Pond: ( Eli )30.05. 201117. Malé špinavé tajomstvá
Lily in a Pond: ( Eli )24.04. 201116. Záverečný súboj komikov
Lily in a Pond: ( Jimmi )23.04. 201115. Prípravy na pohreb a sladké potýčky
Lily in a Pond: ( Jimmi )21.04. 201114. Nikto nie je pripravený
Lily in a Pond: ( Jimmi )20.04. 201113. Vznášajúce sa hlavy a rozopnuté blúzky
Lily in a Pond: ( Jimmi )19.04. 201112. Oni nevedia, že my vieme
Lily in a Pond: ( Jimmi )15.04. 201111. Zašľahačkovaní
Lily in a Pond: ( Eli )14.04. 201110. Rozkokošení diablici
Lily in a Pond: ( Eli )21.09. 20109. Nástup de Vellofidesa
Lily in a Pond: ( Eli )17.09. 20108. Shakespearská kvalita Rokvillu
Lily in a Pond: ( Eli )24.04. 20107. Pocit strachu
Lily in a Pond: ( Eli )18.04. 20106. Nech hry začnú
Lily in a Pond: ( Eli )18.03. 20105. Veľmi podivný sled udalostí
Lily in a Pond: ( Eli )15.02. 20104. Daphne je odstavená
Lily in a Pond: ( Eli )16.12. 20093. Zo zmiznutia Vy-Viete-kam
Lily in a Pond: ( Eli )02.12. 20092. MFP sa blíži
Lily in a Pond: ( Eli )04.11. 20091. Začiatok
. Úvod k poviedkam: ( Eli )29.10. 2009Úvod k poviedke