Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

14. Posaď sa ku mne

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 23.04. 2023 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Posaď ku mne

„Ako to myslíš, že nemôžeš nájsť svoj prútik?“ spýtala sa Hermiona, ktorá sa teraz triasla, pretože bola stále mokrá a šaty sa jej lepili na telo. Vzduch nebol studený, ale jej momentálny stav a vytrvalý vietor jej vôbec nepomáhali.

„Nemám ho vo vrecku. Možno som ho stratil, keď sa kanoe prevrátilo,“ vysvetľoval Draco znepokojene a stále hľadal svoj prútik, ale jediné, čo mu zostalo, bolo malé vrecúško, ktoré mal priviazané na páse.

„Nevadí. Jednoducho si ho privolaj bez prútika. Som si istá, že je vo vode,“ odfrkla si Hermiona a vstala, snažiac sa utrieť si všetky zbytočné slzy, ktoré sa jej na lícach zmiešali s vodou. Nenávidela, že sa pred ním zrútila.

Nenávidela, keď ju ostatní videli v bezmocnom stave.

Najhoršie bolo, že to musel byť práve Draco Malfoy.

Život k nej vedel byť niekedy až príliš nespravodlivý.

„Ehm... ohľadne toho...“ Draco sa zachmúril.

Skvelé. Čo to bolo tentoraz?

„Už som spomínal, že toto miesto je stále v našom vlastníctve?“ spýtal sa Draco a tváril sa strašne previnilo a ustráchane.

„Áno.“ Hermiona zúžila oči a zároveň sa pripravovala na to, čo príde. Draco vyzeral, že je znepokojený.

Ani trochu sa jej to nepáčilo.

„No, vieš, matka bola po vojne veľmi paranoidná. Dobre vieš, že naša rodina patrila k tým, čo používali temnú mágiu. Nie sme na to veľmi hrdí, takže sme sa snažili čo najviac vyhnúť každej možnej veci, ktorá by mohla viesť k jej používaniu. Áno, ovládame kúzla bez prútika, ale matka si myslí, že môžu byť nestabilné a nestále. Je presvedčená, že sa dajú použiť na temnejšie starodávne kúzla, čo je dôvod, prečo prútiky vydáva v prvom rade ministerstvo, keďže slúžia ako preukazy, vieš. Bezprútiková mágia je...“

„Prejdi k veci.“ Hermiona zaťala zuby. Teraz si až príliš silno stláčala šaty, aby z nich vytieklo trochu vody.

„Matka to tu začarovala, aby ľudia na našich pozemkoch nemohli používať bezprútikové kúzla.“ Draco to povedal príliš rýchlo, až mu takmer zabehlo. Hermionin pohľad bol ako prenikavé šípy s jedom.

Takmer naháňala strach, ešteže bola taká krásna.

„ČOŽE?“

Dobre, teraz bola jednoducho desivá.

„Je mi to tak ľúto, Hermiona! Sľubujem, že sa ho pokúsim nájsť...“

„Pokúsim sa? Ty sa nepokúsiš, Draco Malfoy, ty to urobíš! Počuješ ma? Skočíš do toho jazera pre svoj prútik skôr, ako mi vietor vysuší šaty!“ Bola už príliš rozzúrená. Vyzerala veľmi tvrdo, no Draco si nemohol nevšimnúť, že sa chveje. Musela jej byť zima ako jemu.

Zrazu ju chcel jednoducho objať.

„Prečo tam ešte stále stojíš? Hneď nájdi ten prútik!“ zakričala na neho panovačne Hermiona.

„Musí ti byť zima.“ Draco sa na ňu znepokojene pozrel.

„Aby som ti podala nejaké informácie, áno, je mi zima! A to najmenej, čo by si mohol urobiť, je priniesť si prútik, aby sme sa odtiaľto mohli dostať,“ odpovedala mu Hermiona zúfalo.

„Počkať, takmer som zabudol,” zamrmlal zrazu Draco, keď rozviazal malé vrecúško na páse. 

„Skvelé. Ešte stále máš svoje vrecúško. Ale vieš, že aj tak neprestanem byť naštvaná, pokiaľ tam nebude prenášadlo.“ Hermiona prevrátila oči a nevrlo si sadla na trávu s prekríženými rukami.

„Spomínam si, že som ti vlastne priniesol darček. Dobre, že som si to vrecúško očaroval, takže veci vo vnútri to neovplyvnilo,“ povedal, keď niečo šuchtal vo svojom malom vrecúšku.

„Teraz nie je čas na rozdávanie darčekov,“ vzdychla si. Tvárila sa očividne otrávene, ale nemohla si pomôcť, aby nepozrela na krabičku, ktorú Draco práve vytiahol.

„Mal som ťa po našom člnkovaní vziať na piknik, ale zjavne to nebol až taký dobrý nápad,“ uškrnul sa pri pomyslení na to, čo sa im práve stalo. Je jasné, že v budúcnosti ho už nečaká žiadna plavba na člne.

„Som rada, že to vieš,“ durdila sa Hermiona.

„Ale priniesol som ti tento darček. Netušil som, že ho využiješ tak rýchlo.“ Draco sa len usmial, keď jej podával krásnu zafírovú škatuľku so zamatovými stužkami.

Hermiona sa zamračila a zadívala sa na škatuľku, pričom nijako zvlášť nevedela, či má od svojho nepriateľa niečo prijať. Bola taká krásna a veľmi ju lákalo otvoriť ju. Nemohla si pomôcť, ale zahryzla si do spodnej pery a sledovala výzdobu darčeka, celkom nevnímajúc Dracov uprený pohľad na jej začervenanú tvár.

„No tak, otvor to,“ zašepkal na ňu. Hermiona nevedela, ako sa dostal bližšie, ale teraz bol skutočne len pár centimetrov od nej.

Premýšľala, prečo sa neodtiahne preč.

Potom pomaly otvorila škatuľku. Vlastne až príliš pomaly, pretože vzory boli tak zložité a krásne, že sa bála ich roztrhnúť.

Nebolo to preto, že by sa nechcela vzdialiť od Draca Malfoya, ale len kvôli ozdobám.

To bolo všetko.

Odmietala myslieť na niečo iné.

Zrazu si nemohla pomôcť a pousmiala sa, keď vo vnútri uvidela nádherné šaty. Boli to noblesne vyzerajúce kobaltovo modré šaty s empírovým pásom. Šaty mali holé ramená, ale dlhé rukávy a vyzerali veľmi elegantne.

„Nie sú práve stvorené do prírody, ale mohli by byť dobrou náhradou, kým si budeš sušiť šaty,“ navrhol Draco. „Mám tu aj deku. Dobre, že som myslel aj na piknik, než len na plavbu loďkou,“ trochu sa uškrnul. „Vrecúško tu nechám. Je v ňom aj nejaké jedlo, keby si náhodou vyhladla.“

„A čo ty?“ spýtala sa Hermiona, keď sa zadívala na Draca, ktorý vtedy pre jej pohodlie aranžoval deku pod stromom, zatiaľ čo on bol stále mokrý.

Nebolo to tak, že by si robila starosti alebo niečo podobné.

Len nebola taká krutá, takže sa musela spýtať.

Všetky zmätené myšlienky vymazala.

„Budem v poriadku. Okrem toho budem hľadať svoj prútik, takže by som aj tak bol mokrý. Ty sa choď prezliecť a počkaj ma tu,“ odpovedal Draco, keď si vyzliekol košeľu, zavesil ju na konár a išiel sa ponoriť do jazera.

Hermiona sa zrazu cítila previnilo, ale neskôr sa toho pocitu zbavila a zároveň si povedala, že za to všetko môže v prvom rade on.

Potom sa išla prezliecť za strom. Vedela, že Draco je pravdepodobne príliš zaneprázdnený na to, aby si všimol, že sa prezlieka, ale dala si pozor. Už sa k nej kedysi prikradol, keď bola nahá. Mohol by to urobiť znova.

Nenávidela sa za to, že sa nevedela rozhodnúť, či ju tá myšlienka znepokojuje preto, že to urobil, alebo len preto, že v nej bola časť, ktorá sa cítila vzrušená pri myšlienke, že by to mohol urobiť znova a...

Počkať.

Odkiaľ sa to, dočerta, vzalo?

Ako na to vôbec mohla myslieť?

Nekričala práve, ako toho chlapa úplne neznáša a nenávidí?

Ale predsa ju zachránil...

Zavrčala, pričom sa otrávene pleskla po čele.

Mala by s týmito hlúpymi myšlienkami hneď prestať. Rozhodla sa, že všetko sa skončilo už pred príliš mnohými rokmi.

V duchu si vynadala, kým sa vrátila a sadla si na piknikovú deku.

Takže on teda naozaj premýšľal o tomto malom rande, hm.

Zrazu si nemohla pomôcť, ale jedlo v jeho vrecku na ňu urobilo dojem. Vyzeralo až príliš lahodne, až ho potrebovala ochutnať, ale uvedomila si, že by od nej bolo príliš hrubé, aby si obliekla nové šaty, sedela na deke pod stromom a pohodlne jedla, zatiaľ čo Draco vybíjal všetku svoju energiu hľadaním prútika v rozľahlom jazere.

Vedela, že je to celé jeho vina, ale akosi si nemohla pomôcť a cítila sa previnilo. V prvom rade to bola ona, kto sa postavil vo vnútri kanoe.

****

„Draco?“ Hermiona zrazu vstala a žmúrila po ňom po povrchu jazera. Prešlo už asi tridsať minút. Vedela, že už musí byť naozaj unavený.

„Draco!“ Znova zavolala, tentoraz s rukami pri ústach, aby zosilnila hlas.

„Draco!“ Zopakovala to a potom ho uvidela vynoriť sa. Priznala si, že keď sa vynoril z vody, vyzeral skvostne. Ale na druhej strane vedela, že bol vždy nádherný, ale, samozrejme, len fyzicky.

Potom rýchlo priplával k nej. Každé napnutie jeho svalov kričalo, aký je v skutočnosti zdatný. Nemohla si nevšimnúť, že bol aj naozaj dobrý plavec. Mal štíhle atletické telo, takže mohol len tak ľahko kĺzať vo vode.

Nenávidela sa za to, že si toto všetko všimla.

„Čo sa stalo? Si v poriadku?“ Zalapal po dychu, keď sa dostal na zem. Hermiona si nemohla pomôcť, aby sa nezamyslela nad jeho ohľaduplnosťou. Zdalo sa, že sa o ňu naozaj bojí, keď jediné, čo v skutočnosti urobila, bolo, že sedela a čakala, kým sa unaví.

Perfektné.

Teraz sa cítila rozhodne vinná.

A prečo by sa jej oči mali pozerať na jeho krásne štíhle telo práve teraz, zo všetkých možných časov?

„Ja…ja… ehm, myslím, že by si si mal odpočinúť. Už si tam bol príliš dlho,“ navrhla a snažila sa odvrátiť pohľad od jeho nahého trupu.

„Nevadí, keď si na chvíľu oddýchnem?“ spýtal sa jej opatrne, akoby bola jeho šéfka alebo niečo podobné.

Lichotilo jej to a zároveň ju to rozčuľovalo.

„Myslím, že by si mal odpočívať,“ prikývla horlivo, keď vzala niekoľko malých uteráčikov vo vnútri piknikového koša a ponúkla mu ich. „Myslím, že bude najlepšie, keď sa na chvíľu osušíš, aby si neprechladol. Je dobré, že je teraz trochu teplejšie, a dúfam, že ti košeľa rýchlejšie uschne.“

„Vďaka.“ Draco sa na ňu rozžiaril a teraz na ňu hľadel príliš intenzívne, až to bolo akosi nepríjemné. „V tých šatách vyzeráš naozaj dobre,“ dodal.

„Vďaka,“ zamrmlala, keď sa trochu ošívala a opatrne si sadla na deku, pričom sa tak veľmi snažila pozerať inam ako na neho.

Bolo to príliš podivné na to, koľko emócií v nej za veľmi krátky čas vyburcoval.

Akoby sa v nej prejavili všetky emócie, ktoré dokázala oddeliť od svojej bariéry, a to ešte nebol ani deň.

V jednej chvíli bola poriadne nahnevaná a naštvaná, a potom zmätená a zrazu ju to zaskočilo. Znova bola nahnevaná, potom vystrašená a nakoniec namiesto toho hľadala jeho pomoc a útechu, keď sa mu rozplakala v náručí, hoci ešte chvíľu predtým naňho kričala všetku svoju frustráciu a bolesť.

Potom sa mu zrazu podarilo opäť ju naštvať tým, že stratil prútik, ale neskôr všetko zvrátil, keď sa nakoniec namiesto neho cítila vinná ona.

A práve teraz cítila na lícach vytrvalé mravčenie, ktoré jej rezonovalo zo srdca.

Keď bola s ním, bolo to ako jazda na horskej dráhe.

Nebola si istá, čo si o tom myslí, doslovne aj nedoslovne.

Pozorovala ho, ako si z košíka berie džús a unavene si sadá na trávu. Všimla si, ako sa zámerne vyhýba sedeniu na deke, na ktorej sedela ona, pretože vedel, že by sa mohla namočiť od jeho premočenej postavy.

Hermiona si nemohla pomôcť, ale myslela na veľký rozdiel tohto Draca oproti tomu starému. Starému Dracovi by bolo úplne jedno, aj keby bol celý od blata. Stále by sedel na svojej prikrývke a dokonca by ju požiadal, aby si radšej išla sadnúť niekam inam, aby ju neznečistila.

To ju prinútilo spomenúť si, že vojna sa naozaj skončila. Neuvedomovala si to, ale naozaj to bolo tak dávno.

Začala pochybovať o tom, či naozaj patrí k tým osobám, ktoré ju ukončili, keď mala pocit, že v prvom rade stále žije v tej dogmatickej a konvenčnej minulosti.

Možno sa niektoré veci predsa len trochu zmenili.

„Posaď sa ku mne,“ zrazu sa pristihla pri tom, že ticho hovorí.

Aj keď „možno“ bolo také neisté slovo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 23.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.04. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Yuki - 24.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 14. Posaď sa ku mne (Hodnotenie: 1)
Od: Lupina - 24.04. 2023
|
Ha, že by se ledy konečně trochu hnuly? Tak je v suchu, najezená, mohlo by ji to naladit.
Dneska je pošmourno, ale na chvíli jsem se ocitla v létě. Děkuju, Jimmi.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: marodaro - 24.04. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: luisakralickova - 24.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: scully - 24.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 14. Posaď sa ku mne (Hodnotenie: 1)
Od: Feltson15 - 25.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Sofia99 - 26.04. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: petty002 - 28.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: maria - 29.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 01.05. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 30.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 24.11. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke