Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

13. Vezmi ma späť

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 21.04. 2023 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vezmi ma späť

„Dobré ráno, pán Theo!“

Theo sa zamračil, keď v Dracovej izbe uvidel škriatku z Malfoy Manor. Vedel, že Draco vie byť niekedy príliš lenivý, ale bol to on, kto naliehal na svoju matku, že na tejto dovolenke nebude potrebovať žiadne služby škriatkov. Rozmýšľal, čo sa zmenilo, ale došlo mu, že jeho priateľ dokáže byť občas náladovejší než baba, nespomínajúc potenciálnym bláznom.

„Nechceš sa podeliť o to, čo sa ti odohráva v tej tvojej podivnej mysli?“ spýtal sa Theo a naďalej sledoval veselú škriatku, ktorá ukladala rôzne pochúťky na nóbl krabičiek. Draco nepočúval, keď sa ešte viac zaboril do vankúša a pritom sa hral s malým vrecúškom.

„Lipsy s radosťou poslúži pánovi Dracovi. Lipsy urobí pre pána Draca čokoľvek!“ Škriatka sa žiarivo usmievala, zatiaľ čo pokračovala vo svojej dokonale organizovanej práci.

„Tieto sú pre koho, Lipsy?“ spýtal sa Theo škriatky, pretože jeho priateľ bol teraz celkom neužitočný.

„To je pre novú pani!“ Lipsy nadšene vyskočila. Jej obrovské oči boli vypúlené nadšením, že mala takmer blízko k slzám. V jej prípade to bolo aj tak normálne. Bola spomedzi všetkých domácich škriatkov Malfoyovcov najemocionálnejšia. Nečudo, že jej obľúbeným pánom bol Draco.

„Takže toto je ďalší plán, ako získať svoje dievča, čo? Nechcem ti prasknúť bublinu, kamarát, ale Ginny mi práve povedala, že Hermiona sa plánuje vrátiť domov a ukončiť túto dovolenku. Navrhujem ti, aby si sa trochu stiahol, vieš. Skús sa chvíľu správať slušne, kým sa neukľudní. Neviem, čo si urobil, ale Ginny vravela, že naozaj vrie,“ informoval ho Theo.

„No, nemám chuť čakať,“ odvetil Draco, vstal, vzal jednu z krabičiek, ktoré práve pripravila Lipsy, a vložil ju do malého vrecúška, s ktorým sa pred chvíľou hral.

„Nezistiteľné rozširujúce kúzlo.“ Theo súhlasne prikývol, keď videl, že škatuľka zmizla vo vnútri malého vrecúška, akoby sa nič nestalo. Draco sa len povýšenecky usmial, akoby očakával nejaké uznanie za svoj geniálny nápad.

„Beriem ju na malé rande k nádhernému jazeru. Premýšľal som o tom celú noc a myslím, že to, čo naozaj potrebujeme, je nejaký čas o samote. Nemôžem sa s ňou poriadne porozprávať, pretože toto miesto je dosť veľké na to, aby sa jej vždy podarilo odísť. Myslím, že keby mi dala šancu všetko vysvetliť, možno by to mohlo nejako fungovať, vieš. Včera večer som študoval mapu a našiel som krásne miesto s jazerom. Je to odtiaľto dosť ďaleko, ale stačilo by sa tam premiestniť,“ vysvetlil Draco.

„Takže sa s ňou budeš rozprávať v malej loďke obklopenej vodou ďaleko odtiaľto, aby nemohla odísť. Ty si ale pekelne zúfalý chlapík,“ odfrkol si Theo.

„Máš teda nejaký lepší nápad?“ Draco sa zamračil. „A okrem toho, bude tam skvelý výhľad. Je to romantické miesto.“

„Áno, to je, ak je dievča ochotné, vieš. Si si vedomý, že sa musíš zbaviť prútika, aby sa nemohla odmiestniť, však?“ Theo sa naňho zamračil, akoby jeho nápad bol príliš hlúpy na to, aby vôbec fungoval. „Zdá sa, že zabúdaš, že sa tu bavíme o Hermione Grangerovej. Možno vyzerá útlo a tak, ale je to tiež len náhodou jedna z vojnových hrdiniek.“

„Samozrejme, že to viem, takže si myslím, že toto je tá časť, keď ti pripomeniem ten tvoj hlúpy kúsok, čo si vytiahol s Ginny,“ odpovedal Draco s vypočítavým pohľadom.

„Takže vidím, že v tomto budeš potrebovať moju pomoc? Úprimne povedané, Draco, mohol by som prisahať, že bezo mňa by si už bol mŕtvy.“ Theo vážne pokrútil hlavou, pričom si silno stisol hrot nosa. Druhú ruku mal na boku, akoby bol sklamaný z malého dieťaťa.

„Sklapni. Len mi, do prdele, pomôž,“ Draco len nevrlo hodil do priateľa malé vrecúško.

„Akoby som mal inú možnosť,“ vzdychol si Theo a nasledoval priateľa. Áno, tak už bol potenciálny blázon, fajn, ale Hermiona Grangerová mu práve úplne zničila zvyšky zdravého rozumu.

****

Hermiona si na verande čítala knihu. Ginny nebolo nikde vidieť. Predpokladala, že rozjíma nad tým, že všetky ich veci sú už zbalené a tento deň bude posledný, ktorý v tomto raji strávia. Včera večer sa trochu pohádali. Nemohla si pomôcť, aby si nerobila starosti o svoju kamarátku, najmä preto, že sa jej začal páčiť Theodore Nott.

Theo bol vlastne v poriadku. Ale bol to jednoducho jeho priateľ a ona to nedokázala tolerovať. Vrana k vrane sadá. Nechcela súdiť ľudí len podľa ich priateľov, ale bola si skrátka istá, že na najlepšom priateľovi sa nalepil všetok Malfoyov egoistický a srdcia lámajúci potenciál, ktorým prekypoval. Ginny sa jej za toto rozhodnutie neskôr poďakuje.

„Ahoj, Hermiona.“ Hermiona zdvihla zrak a uvidela dvoch chlapíkov, na ktorých práve myslela.

„Čo chcete?“ vzdychla si unavene. Na toto nemala čas. Vlastne čas mala, ale jednoducho nemala chuť byť veľkorysá v jeho poskytovaní na tých, ktorí boli nehodní dosť na to, aby to bolo plytvaním.

„Chcem ťa len pozvať na rande.“ Draco sa na ňu jemne usmial.

Hermiona si odfrkla.

To vážne?

„Na tento hlúpy rozhovor teraz nemám čas,“ vzdychla si a vstala, aby odišla.

Zrazu vykríkla, keď sa jej prútik vo vrecku vymrštil a putoval rovno do Theovho zovretia.

„Čo sa to tu deje? Vráť mi môj prútik!“ vykríkla rozhorčene, príliš zdesená, že Theo mal odvahu jej prútik opäť vytrhnúť. Vrana k vrane sadá, dobre.

„Je mi to ľúto, ale muselo sa to urobiť.“ Theo sa na ňu ospravedlňujúco usmial.

„O čom to hovoríš? Kde je Ginny?“ Hermiona znervóznela. Zabudla, že títo dvaja nie sú nič viac ako cudzí ľudia. Bez svojho prútika sa cítila úplne zraniteľná.

„Čaká na mňa na rybárskej lodi. Dnes ideme na ryby. Ty a Draco však idete niekam inam,“ informoval ju Theo, akoby to bola tá najbežnejšia vec na svete.

„Akoby som niekam išla s tebou!“ vyšplechla Hermiona na Draca. V očiach sa jej zračila nepopierateľná nenávisť.

Trochu to zabolelo.

„Akoby si mala inú možnosť.“ Theo len pokrčil plecami.

Hermiona nemala čas pochopiť tento výrok, pretože Draco ju zrazu chytil za ruku a asistovane ich premiestnil.

„Ako sa opovažuješ!“ Hermione sa z toho náhleho premiestnenia na chvíľu urobilo nevoľno, ale vzápätí sa spamätala a udrela Draca po tvári.

„Ako sa opovažuješ prinútiť svojho priateľa, aby mi ukradol prútik a násilne ma vziať so sebou! Práve si ma uniesol!“ Ukazovala naňho trasúcim sa prstom, zatiaľ čo druhú ruku mala ochranársky prekríženú.

„Hermiona, upokoj sa, prosím...“ Draco urobil krok bližšie, ale ona len vykríkla a ustúpila.

„Vezmi ma späť! Hneď ma vezmi späť, Draco Malfoy, alebo ti prisahám, že ťa vykastrujem, len čo sa mi naskytne príležitosť!“ rozkričala sa na neho zúrivo. Draco si nemohol pomôcť, ale pri tej malej hrozbe sa zamračil.

„Prosím, dopraj mi len tento jeden deň, Hermiona. Sľubujem, že ak to nebude fungovať, nebudem ťa viac obťažovať. Len mi, prosím, daj šancu,“ prosil Draco.

Hermiona naňho dokázala iba civieť. Bolo úžasné, ako sa osud môže zrazu obrátiť naruby. Pred rokmi by Draco Malfoy radšej zomrel, ako by ju mal o niečo prosiť; teraz však hodil ostražitosť za hlavu a urobil by takmer čokoľvek, len aby s ňou mohol byť aspoň jeden deň, kým pred rokmi by s ňou nevydržal ani minútu.

Keby bola stará Hermiona, mohla by súhlasiť a pôsobiť nerozumne, ale vtedy by verila, že to všetko stojí za to. Dokonca by sa potom pravdepodobne tajne rozplakala vo svojej izbe kvôli nadmiere šťastia. Bolo by to úbohé. Vedela to. Ale on bol predtým jej vysnívaný chlapec a ona bola dosť hlúpa na to, aby tomu skutočne uverila.

Lenže teraz bolo všetko také iné.

Bolo to také ironické, ako naozaj neskoro toto všetko bolo...

Stará Hermiona Grangerová zmizla spolu so srdcom, ktoré jej zlomila prvá láska.

„Nie,“ Hermiona sa pevne nadýchla. „Chcem ísť domov. Vezmi ma späť.“

„Toto miesto si zamiluješ. Tohto jazera sa nikto nikdy nedotkol a nie sú tu žiadne známe lokality, takže sme pravdepodobne úplne prví, kto tu vyskúša trochu člnkovania. Hoci toto miesto vlastníme, nikdy sme sa sem neodvážili vyraziť. Myslím, že je to ideálne miesto.“ Draco sa usmial a z malého vrecúška, ktoré mal priviazané na opasku, magicky privolal kanadskú kanoe, akoby nepočul, že povedala nie, a namiesto toho povedala áno.

„Si blázon,“ krútila Hermiona neveriacky hlavou, keď sledovala, ako levituje kanoe aj s pádlami do jazera. Z vody sa od okamihu, keď kanoe pristálo, zhmotnili veľké vlny. Všetko bolo len z jeho malého vrecúška.

Takže ho napadlo použiť nezistiteľné rozširujúce kúzlo, podobne ako to urobila ona počas vojny. Áno, bolo to zákerné, ale nemohla si pomôcť a obdivovala jeho vynaliezavosť.

„Jeden deň?“ spýtal sa Draco s nádejným pohľadom. Bol už vo vnútri malého člna a ponúkal jej ruku.

„Jeden deň.“ Hermiona našpúlila pery a zároveň si sľúbila, že to nič nezmení. Draco jej sľúbil, že ak to nebude fungovať, nechá ju na pokoji.

Toto, samozrejme, nebude fungovať. Ona to nedopustí.

Už nikdy viac.

Videla, ako sa jemne usmial, keď ho chytila za ruku. Trochu zalapala po dychu pri ich náhlom tesnom kontakte, keď jej pomáhal vojsť do kanoe. Mal širokú hruď a ona si nemohla pomôcť, aby sa trochu nenaklonila k jeho korenistej vôni.

Nenávidela, že sa jej to páči.

„Ďakujem, že si mi dala šancu,“ ozval sa Draco, keď už obaja sedeli. Boli tvárou k sebe, keď sa pádla začarovali, aby samé veslovali.

Všetko na tomto mieste bolo klasicky krásne a takmer melodické. Bolo to, akoby sa práve vydali do nedotknutého raja. Obloha bola nádherná, ale ona si nemohla pomôcť a viac ju zaujali konáre prerastených stromov, ktoré akoby sa plazili do namaľovaného neba.

Voda bola priezračná ako samotné zrkadlo a ona neodolala, aby neponorila ruku, keď ich veslá pomaly a pokojne veslovali. Rozmýšľala, či je úplne prvá, kto sa jej dotýka.

Mala takmer pocit, že voda je príliš nepoškvrnená na to, aby sa jej vôbec dotkla.

Vlastne mal o tomto mieste viac ako pravdu, ale musela si uvedomiť, že to nič nemení.

Nikdy to nič nezmení.

„Sľúbil si, že ma už nebudeš obťažovať, ak toto nebude fungovať. Budem rozumná, Draco, a poviem ti, že ak sa chceš ospravedlniť, tak to prijmem. Možno ti dokážem odpustiť, ale chcem, aby si vedel, že sa tiež s tebou nemôžem kamarátiť alebo niečo podobné. Ak chceš moje odpustenie, potom ti ho dám, len aby si mohol pokračovať vo svojom živote a ja tiež. Chcem, aby tento deň bol posledný, keď sa ešte niekedy uvidíme. Čo sa týka obchodu, Ginny môže...“

„Ty tomu naozaj nerozumieš, však?“ prerušil ju Draco potichu. Potom sa zrazu naklonil, aby ju mohol chytiť za ruky. Pokúsila sa mu ruky vytrhnúť, ale jeho stisk bol príliš silný a ona vedela, že nemá zmysel sa o to pokúšať. „Hermiona, naozaj neviem, ako ti to mám povedať, ale je mi to viac než ľúto. Viem, že som sa správal ako totálny grázel. V deň, keď si mi povedala, že ma miluješ...“

„O tom nehovor,“ Hermiona zrazu pokrútila hlavou. Teraz sa celá triasla a jediné, čo naozaj chcela, bolo dostať sa odtiaľto preč.

Bolo jej jedno, aké je to tu krásne. Nič nebolo krásne, keď ste mali v prvom rade zlomené srdce.

„Viem, že som bola hlúpa, že som ti to vôbec povedala, ale dokonale som pochopila, o čo ti ide. Nemusíš mi to znova a znova pripomínať len preto, že sa chceš ospravedlniť. Prijímam to, dobre? Prijímam tvoje ospravedlnenie. Už sme skončili? Môžem už ísť?“ Netrpezlivo naňho pozrela. Vyzerala tvrdo a silno, ako zvyčajne, ale Dracovi neuniklo, že sa jej chvejú pery.

„Hermiona, počúvaj, prosím, len počúvaj...“

„Si taký nefér!“ Zrazu pohŕdavo vykríkla, pričom sa vytrhla z jeho zovretia, akoby jej niečo ostré porezalo kožu. Draco videl, ako jej padá bariéra, keď si zakryla tvár a rozplakala sa. „Tak veľmi ťa nenávidím! Kvôli tebe sa cítim ako najhlúpejšie dievča na svete. Dal si mi dokonale najavo, aká som márna a bezcenná. Pred rokmi si mi prakticky všetko zobral a to najmenej, čo by si teraz mohol urobiť, je povedať, že ťa to mrzí. Ale nie, ty chceš viac! Chceš mi všetko vrátiť späť do tváre. Prinútil si ma k tomuto malému rozhovoru, aby si si mohol pripomenúť, ako si ma pred tými ľuďmi ponížil! Chceš, aby som sa ľutovala a cítila sa poctená, že si mi konečne venoval svoj drahocenný čas! Chceš sa so mnou opäť hrať, aby si sa cítil nadradený a dokázal všetkým, že môžeš mať všetko, dokonca aj nehodnú, prudérnu a škaredú Hermionu Grangerovú!“ Zakričala. V očiach sa jej zračil bezhraničný odpor, ale nebol ničím v porovnaní s bolesťou, ktorú jej slzy jasne ukazovali.

Bolesť, ktorú sám zavinil.

Draco si chcel fyzicky ublížiť za to, čo tak nešetrne spôsobil.

Nikdy si nemyslel, že by sa mu to mohlo tisíckrát vypomstiť.

Nedokázal sa dostatočne ľutovať. Vlastne by sa možno aj hodil do jamy, ale stále by nemal pocit, že dostatočne zaplatil za to, čo urobil.

„Nemyslel som to tak, Hermiona. Prosím ťa, ja len...“

„Dostaň ma odtiaľto!“ Zakričala. „Chcem sa vrátiť!“ Teraz bola hysterická a zúfalo sa snažila vytrhnúť prútik, ktorý mal na vrecku, čím sa kanoe silno rozkývalo.

„Hermiona! Prestaň! Ublížiš si,“ vyslovil Draco znepokojene a snažil sa Hermione vytrhnúť ruky z vrecka a zároveň sa ju snažil držať, aby nespadla.

Hermiona ho však nepočúvala. Bolo jej jedno, čo sa stane, len aby mu mohla ukradnúť prútik a premiestniť sa odtiaľto. Kanoe sa hojdalo tak silno, že bolo takmer nemožné postaviť sa. Draco ju mohol len držať, pretože sa teraz nakláňala a bojovala s ním, ako najlepšie vedela. Bola síce len dievča, ale chcela mu ukázať, že vie bojovať aj bez prútika.

„Hermiona! Prestaň! Prevrátime sa!“ varoval ju znepokojene Draco, pretože časť vody už prenikla do vnútra kymácajúcej sa malej loďky.

„Nenávidím ťa! Tak veľmi ťa nenávidím! Dostaň ma odtiaľto! Dostaň ma...“

Obaja boli príliš prekvapení, aby sa chytili, pretože kanoe sa napokon prevrátilo. Zrážka bola príliš rýchla, takže jediné, čo mohli robiť, bolo snažiť sa dostať na hladinu, aby sa nadýchali vzduchu.

„Hermiona!“ Draco si odkašľal, keď sa zmietal, aby ju hľadal vo vode. Našiel ju, ako sa snaží dostať preč od kanoe, pretože jej sukňa uviazla pod začarovanými pádlami. Kanoe bolo úplne prevrátené, ale pádla pod nimi boli stále začarované a neprestávali ju ťahať so sebou.

Draco cítil, ako mu pracuje každý sval v tele, keď sa ponoril pod vodu, aby jej z očarovaných pádiel odstránil kraj sukne. Bol príliš znepokojený, aby vôbec pomyslel na zastavenie kúzla, pretože jediné, na čo dokázal myslieť, bola jej bezpečnosť, keď ju chytil za pás a tlačil ich k hladine.

Hermiona sa nezmohla na nič, len lapala po vzduchu a držala sa svojho záchrancu, kým nedosiahli zem.

Bola príliš unavená a šokovaná na to, aby robila čokoľvek iné, len kašľala a plakala bez konca.

„Si v poriadku? Je mi to ľúto. Je to celé moja vina. Je mi to tak ľúto. Zranila si sa? Pšš... Už je to v poriadku. Si v poriadku. Už si v poriadku...“ Draco zadychčane šepkal, keď ju držal pri sebe a snažil sa panikáriace a plačúce dievča upokojiť. Bola taká bezbranná a vystrašená, že si nemohol pomôcť a obviňoval sa z toho všetkého.

„Vezmi ma späť... Prosím, vezmi ma späť,“ vzlykala mu Hermiona do hrude. Bolo jej jedno, či plače, alebo sa zúfalo chytá svojho nepriateľa. Už jej bolo jedno, s kým je. Chcela len ísť domov a na všetko zabudnúť.

„Ja viem, ja viem... ššš... Je mi to tak ľúto. Hneď ťa vezmem späť, dobre?“ Draco ochranársky zašepkal a upokojujúco ju pobozkal na mokré vlasy a čelo. Nechala ho, alebo možno bola len príliš rozrušená na to, aby sa ho snažila zastaviť.

„Chcem ísť hneď domov.“ Hermiona kvôli vzlykom štikútala. Triasla sa a bola veľmi vystrašená, že Draco si nemohol pomôcť a ochranársky ju objal ešte pevnejšie.

„Dobre. Prestaň už plakať, dobre? Všetko bude v poriadku. Už ti nebudem brániť ísť domov.“ Ešte raz ju pobozkal na vlasy, než ju pustil a hľadal vo vrecku svoj prútik.

Opäť to pokašľal.

Nemohol urobiť nič iné, len ju nechať ísť. Vedel, že teraz to už prehnal. Theo mal pravdu. Potreboval sa na nejaký čas stiahnuť. Možno keď sa naučí byť lepším mužom, potom by si ju mohol zaslúžiť.

Zatiaľ však bol všetkým iným. Snažil sa zabrániť tomu, aby sa triasol, keď sa pokúšal siahnuť po prútiku, aby ich odtiaľto vzal preč, aby mohla ísť domov... preč od neho.

Možno bolo načase, aby ju tentoraz nechal ísť.

„Čo je?“ potiahla nosom Hermiona, keď sa Draco zrazu zatváril ustarostene.

„Ne-nemôžem nájsť svoj prútik.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 21.04. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 22.04. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 13. Vezmi ma späť (Hodnotenie: 1)
Od: Lupina - 22.04. 2023
|
Jo, líbí se mi ten zabedněný Draco. Jak dostává naloženo. :D
Theo měl pravdu. Měl se stáhnout. Ale on je Malfoy, takže se stále nedokáže na věc podívat z pohledu druhého.
A dnešní den je krásný, koresponduje s tou prázdninovou atmosférou.
Takže jsem si to užila. Díky, Jimmi.
Re: 13. Vezmi ma späť (Hodnotenie: 1)
Od: Jimmi - 23.04. 2023
| |
Aj Draco si ešte užije. Díky, že komentuješ.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: luisakralickova - 22.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: scully - 24.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: maria - 24.04. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: petty002 - 26.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 01.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 30.05. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Luna_Lovegood - 19.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 24.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke