Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 24

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 29.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

24/24.

Tak a je tu záver. Skoro tomu neverím. Ten preklad nie je dokonalý, veľmi často som improvizovala a určite sa to dalo urobiť lepšie. Ale na to, že to nebola poviedka, ktorú som si vybrala sama, som spokojná. Istým spôsobom som Clarisse vďačná, že ma na to nahovorila, lebo inak by som si poviedku s takýmto pairingom neprečítala a naozaj o výnimočnú poviedku ide. To, že ma v tom nechala samu, je iná vec.

V prvom rade chcem poďakovať osôbkam, ktoré čítali tento preklad priebežne a nútili ma (v dobrom) pokračovať. Za to vražedné tempo na konci vďačíte hecovaniu od Triany, ale aj všetkým ostatným:  wanilke, wewe, Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny. Súčasne vopred ďakujem tým, o ktorých viem, že čakali na dokončenie prekladu: JSark, beruške1 a ladyF.

Nežiadala som počas prekladu o  komentáre, pretože sama nečítam rozrobené veci (česť výnimkám), ale teraz na nich trvám. Len podľa počtu komentárov pri poslednej kapitole sa dá určiť pre koľko ľudí som prekladala. A naozaj to ľahký preklad nebol. Úplne stačí: prečítala som, díky. Po dokončení každej poviedky mám tendencie  prestať a komentáre ma vedia znova naštartovať.  Vopred ďakujem.

P.S. Tá úvodná pieseň je tá istá ako pri prvej kapitole, len tentoraz je celá.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 24

Ten deň, ten deň,

aký zmätok, aký zázrak.

Kráčala som opäť v oblakoch

a strácala som sa.

A som smutná, smutná, smutná,

malá, sama, ustráchaná,

čistá túžba,

krehká myseľ a

nežný duch.  

Ten deň, ten deň

Aký obdivuhodný zmätok

To je všetko, čo môžem urobiť

Skončila som s tým byť sama sebou

Smutná, vystrašená, malá, sama, nádherná

Má to tak byť

Súhlasím so všetkým

Má to tak byť

Ten deň, ten deň

Ľahám si vedľa seba

V tom pocite bolesti, smútku

Vystrašená, malá, štverajúca sa, plaziaca sa

Za svetlom

A to je to jediné, čo vidím

A som unavená a mám pravdu

A mýlim sa

A je to nádherné

Ten deň, ten deň,

aký zmätok,

aký zázrak.

Všetci sme rovnakí,

ale nikto tak nemyslí.

A je to ok

a som malá a som božská

a to je krásne

a prichádza to

a už je to tu

a je to úplne dokonalé.   


That Day – Natalie Imbruglia

Pestré mesačné svetlo presakovalo cez napoly zatiahnuté závesy a vrhalo svetlo na stmavnutú miestnosť. Tiene sa na naťahovali v dlhých, strašidelných prstoch darebáckej temnoty, plazili po stene na protiľahlej strane. Z diery v podlahe do pásu svetla mlčky vyliezol pavúk. Vetvička zo stromu narazila do okna v ľahkom ťuknutí, nasledovaná oblúkom vánku. Všetko bolo tiché, pokojné a jemné.

Ale nikto si nevšímal detaily.

Temnota zvýrazňovala bledé tela pri tom zvedavom pohľade mesiaca. Ležali na jednej posteli, končatiny prepletené na nepohodlnom priestore. Čierna prikrývka chránila ich cudnosť, ale nohy trčali von, ako keby spod nej vyrastali. Ich hlavy ležali blízko pri sebe, keď sa ich hrude pomaly zdvíhali a klesali. Jediný zvuk, ktorý rušil ten pokoj, bol pavúk, ktorý spriadal svoje pavučiny.

Okolo postele ležali kôpky zhodeného oblečenia. Skľúčené šatstvo ponížené na zemi v ich prítomnosti - to jediné trvalé znamenie šialenej vášne. Podprsenka prevesená cez operadlo stoličky, zatiaľ čo na ňu trenírky lačne hľadeli. Košele, tričká a nohavice boli zhúžvané v malých kôpkach, oddelené jedno od druhého nedočkavými prstami. Jedine tie nahé tela sa zdali byť nedotknuté túžbou, ktorá sa tu odohrala a ich pokožka chladná od pokojného odpočinku.

Draco sa na posteli trochu pohol, pružiny vyšli v ústrety jeho váhe a uvítali ho zaškrípaním. Jeho oči švihli k spoločníčke v hriechu a uisťovali sa, či ju ten hluk neprebudil. Keď sa nestrhla ani nepohla hlavou, dovolil si znova sa uvoľniť.

Už to musela byť hodina, čo zaspala, jej telo vyčerpané od všetkého toho milovania a podobne. Ale on nebol unavený, resp. nebol ochotný nechať poklesnúť svoju ostražitosť, keď bol tak zraniteľný. Čiastočne bol vystrašený, že keby teraz zaspal, mohol by sa prebudiť na chladnej posteli a s rovnako chladným srdcom. Namiesto toho Draco cez okno sledoval ako sa svet pomaly strácal v čiernote, čakajúc na prebudenie sa pri jeho boku.

Jeho telo "neležalo" a "neodpočívalo" na tej posteli. To by naznačovalo istú mieru kontroly a civilizácie. Jeho telo sa na nej rozťahovalo, úplne v pohode s touto situáciou. Bolo to skoro, ako keby sa celé roky len navíjal a proste čakal, kedy vyskočí zo svojho vlastného tela.  Teraz dosiahol úľavu, ktorú môže dosiahnuť len niečí partner, pociťoval pokoj. Draco sa v duchu usmial - to nebol len pokoj, čo cítil, ale nesporne istá dávka sebauspokojenia.

Ginny bola náročná milenka, brala si to, čo chcela a poskytovala to, čo potreboval. Žiadne otázky, či je pripravený na takýto fyzický výbuch citov. Draco si nenechal ujsť túto príležitosť, zranenie alebo nie. Takže pozbieral všetku svoju silu a podarilo sa mu dodržať svoje zvyčajné štandardy. Teraz to bola ona, kto tak dôkladne spal a on ten, kto mal radosť zo svojho víťazstva nad jej zmyslami. Tie výkriky definitívne dokázali, že si ten akt užívala.

Jej láska bola divoká, keď z neho strhala oblečenie, drvila jeho pery so všetkým, na čo čakala. Niežeby sa chcel sťažovať, takto to často bolo ľahšie. Ani ju nerušili jeho strhnutia sa od bolesti, keď tvrdo zatlačila na svaly svojimi malými rukami. Na druhej strane, uvažoval, on ju párkrát tresol o stenu.

Keď sa zbavili všetkých svojich vrstiev, ako vianočný darček, ktorý niekoľko týždňov lákavo sedí pod stromčekom, vrhli sa do postele. Privítali ich pružiny, ale vrčali pod každým ich pohybom. Ale nebola to len posteľ, ktorá mala problémy. Posteľ pre jedného nebola tým najlepším miesto pre dvoch ľudí, ktorí mali v úmysle byť veľmi aktívni. Najprv si buchla hlavu o záhlavie, a potom si on narazil palec o stenu. Ginny bola otrávená a, keď si po piaty raz narazila lakeť, odtiahla sa z jeho objatia a zliezla z postele.

"Takto to nepôjde!" zvolala Ginny, päste sa jej zovreli ako u malého dieťaťa, ktoré má výbuch hnevu.

"Bol to tvoj nápad použiť túto izbu," odpovedal chladne Draco, keď sa natiahol na celú dĺžku postele. "Spomínaš si?"

"Neurobím toto," ukázala rukou medzi nimi, "v posteli, ktorú mám, odkedy som sa narodila. Pripadalo by mi to nesprávne a úplne by ma to odradilo, čo som si istá, že by si práve teraz nechcel."

Bola to výzva. "A sa čím odlišuje od toho mať sex v dome tvojich rodičov?"

"Pozri, ak sa nechceš milovať, potom to proste povedz. Naozaj nemám práve teraz náladu na hry."

Draco sa na ňu vyzývavo usmial.

"V poriadku, v poriadku! Možno mám náladu na isté druhy hier!"

Takže prestali s ich šialenými pohybmi končatín a rozhodli sa pre pomalšie tempo. Najprv si robil starosti, že takáto organizácia potlačí z toho tú počiatočnú radosť. Ale napriek tomu, že tempo bolo pomalšie, stále si vychutnával každý okamih.

Ginny chcela mať kontrolu, čo by Dracovi tak veľmi nevadilo, keby netrvala na tom, aby on mal miesto pri stene. Jemu sa zdalo typické, že potom bude chcieť mať jeho stranu postele. V skutočnosti sa to zdalo celkom úmyselné, ale nebol čas sa o tom hádať. Nie, teraz bol čas, aby držal ústa zatvorené a poslúchal príkazy. Bolo to natesno, ale nakoniec sa obaja dokonale prispôsobili a tak ten nárek postele pokračoval.

Keď teraz o tom Draco premýšľal, uvedomoval si, že to bola skrz naskrz bitka vôlí. Keď ju pobozkal, musela mu bozk opätovať s väčšou túžbou. Keď ho začala zbavovať oblečenia, musel ju on jej zbavovať pomalšie, aby pozdržal to, čo chcela. Bola to definitívne súťaž, v ktorej chceli obaja vyhrať. Ďalší úsmev mu zahral na perách - Draco Malfoy bitky vždy vyhráva.

Jej telo bolo božské, bledé a posypané pehami. Bolo to od neho klišé vyhlásiť, že ich chce všetky zmapovať, ale bolo to proste niečo, čo poviete dievčaťu s množstvom pieh. Bol to skoro ako nepísaný zákon, vďaka ktorému vás ľudia s pehami viacej vzrušovali. Zvyčajne by sa neobťažoval, ale mal pocit, že musí vynaložiť extra úsilie, aby si ju získal. Takže ich obkresľoval prstami, spájal tie malé hnedé bodky neviditeľnou čiarou a spôsoboval, že sa stále chvela.

Ale Ginny nebola spokojná s touto pomalou láskou. Nechcela romantiku, či gestá starostlivosti a náklonnosti. Celkom jasne to dala najavo, keď sa predklonila a vybodkovala bozkami jeho hruď a brucho, zatiaľ čo sa jej nechty zavŕtali do jeho bokov. Trochu to pichlo na jeho fialových modrinách, takže zavrčal a chňapol po nej.

Nakoniec, po prepletenci končatín, sa ocitol ležať na Ginny. Len vtedy sa na ňu naozaj pozrel. Slabo sa na neho usmievala. Nebol to úsmev plný šťastia, či ten polovičný úsmev zvádzania, ale úsmev, ktorý bol upokojujúci. Toto bolo to, čo chcela. Na sekundu si pomyslel na tie problémy a dôvody, prečo by sa toto nemalo udiať. Ale to skončilo, keď sa začala netrpezlivo vrtieť.

Tvrdo ju pritlačil a búrlivo, vášnivo a nádherne sa s ňou pomiloval. Ona mu na oplátku zahryzla do pleca, vytiahla krv a zašepkala mu protiklad k niečomu sladkému. Nebolo to romantické, či symbolické pre ich city. Nechceli čakať, až kým bude ten správny čas. Bol to drsný impulz, barbarský vo všetkých svojich hriechoch.

Potom zaspala.

Teraz sa Draco nudil. Hoci sa utešoval prehrávaním si ich popoludnia vášne vo svojej hlave, začínalo ho to unavovať a Ginny slintala na jeho pleci. Bola jedna vec byť v posteli so ženou v sexuálnom zmysle, ale druhá bola skutočne s ňou spať. Neboli vôbec také jemné a pokojné, ako keď boli hore. Už ho kopla a pleskla ho, keď sa prevaľovala, aby si urobila pohodlie. Chcelo to veľké úsilie, aby si udržal svoje miesto na posteli a teraz mal jednu nohu preloženú cez bok, aby ho podopierala.

Bolo príjemne vedieť, že ju dostatočne unavil vo svojom poškodenom stave, ale bola toto všetka vďaka, ktorú dostane?

Myslel na to, že vstane, vlezie späť do svojho oblečenia a vykradne sa von skôr, než sa zobudí. Nedalo sa tvrdiť, že sa neprebudí a nebude toho ľutovať. Nikdy nespomenula, že neodíde preč s Harrym. Predpokladal, že to odíde nevyslovené, ale teraz v chladnom svetle reality si uvedomil, že existovali problémy, ktoré sa rysovali nad horizontom. Čo ak bol toto iba sex?

Trochu pre seba zavrčal, posunul jej telo znova hrubo k stene a obsadil opäť svoj vlastný priestor. Trápilo ho, že nedokázal mať to srdce, aby sa od nej odkradol a vyhol sa konfrontácii. Trápilo ho, že ešte ani nezvážil, že vstane a všetko opustí - len aby nechal svoje problémy za sebou a začal nový život, ktorý mal v pláne. Ale zdalo sa, že v tejto chvíli na ničom z toho nezáležalo. Ani na Potterovi, Narcisse, Snapovi či Dumbledorovi. Možno mäkol.

Ginny si v spánku vzdychla a pritúlila sa tesnejšie k jeho chladnému telu. Tie pehy a červené vlasy kontrastovali voči jeho bledej pleti. Jeho prsty sa našli hladiť zľahka jej líce. Bolo nádherné ako vyzerali byť úplne odlišní a že to bola tá najbližšia vec, čo mali spoločnú.

Jedno oko sa pomaly otvorilo a trochu sa zamračila, zastonanie uniklo z jej pier. "Stŕpla mi noha..."

To nebola tá perfektná vec, čo mohla povedať. Nehodilo sa to k jej obrazu milenky či bohyne. Čo ak ju to robilo pre neho viacej reálnejšou? Mala ostrosť a zmysly, spolu s jej vlastným názorom. Nič na nej nebolo ideálne. Toto bola Weasleyová, ktorá hovorila vlastnou hlavou a nebála sa ničoho okrem seba samotnej.

"Ty si trvala na tom mať ju medzi mojimi," poznamenal s pobaveným úsmevom. "V skutočnosti si bola dosť neústupná, ak si spomínam."

"Sklapni Malfoy a posuň sa," zavrčala, keď ho jemne odtlačila s jej spánkom otupenými rukami.

"Si patetická, vieš to?" riekol Draco s humorom, keď sa trochu posunul, aby jej poskytol viacej priestoru. "Akákoľvek normálna žena so zdravým rozumom by ďakovala svojej šťastnej hviezde, že ma dostala do postele."

Ginny si schovala hlavu v jeho ramene a položila ruky okolo jeho brucha v majetníckom spôsobe. Trochu otočila hlavu a pritlačila bozk na jeho pokožku. "Spal si vôbec?"

"Ty si tak hlasno chrápala, že sa to nikdy nemohlo stať, Weasleyová."

Trochu sa zasmiala. "Ja nechrápem."

"Ako to vieš?"

"Povedzme, že som nepočula predtým žiadne sťažnosti," zašepkala s plachým úsmevom, jej tvár sa pozrela na neho, jej vlasy vyzerali skoro ako svätožiara v mesačnom svetle.

Draco si ju zvedavo prezeral. Dokonca teraz, po tom všetkom, čím prešli, stále sa hádali ako školáci a predsa sa to zdalo byť dokonalé. Ginny sa veľmi dobre hádala, brala všetko ako normálnu vec a rovnako aj on. Možno to bolo to, čo im poskytovalo tú intenzitu.

"Čo teraz?" zašepkala potichu Ginny, jej prsty jemne hladili jeho pomliaždenú pokožku.

Srdce mu na sekundu zastalo, znova naskočilo s pocitom stratenej nádeje. Mal právo myslieť si, že sa Ginny vyhýba tej krutej realite, ale nikdy ho nenapadlo, že on je na tom rovnako. V myšlienke, že vám na niekom záleží, bolo nebezpečenstvo, čo bol možno dôvod, prečo vždy od Narcissy udržiaval taký odstup. Keby boli vedeli, že má slabé stránky, boli by ich použili proti nemu. V časoch hlbokého zúfalstva bola láska príliš ľahkomyseľná  vec.

Zatvoril oči, vydýchol a pozrel sa na ňu. "Urobíme to, čo vždy robíme, Weasleyová. Urobíme to, čo je správne a vyhneme sa všetkej tej bolesti."

"Nerob si starosti. Nezabalím si nič príliš ťažké," zašepkala do jeho pokožky, zľahka ju bozkávala. "Viem, že chceš cestovať naľahko."

"Čože?" spýtal sa Draco, zamračenie zvraštilo jeho čelo.

"Idem s tebou," odvetila s odhodlanou útočnosťou. "Nezostanem doma a nebudem prežívať svoj pozemský život, pretože sa to nedá porovnať s tým byť s tebou. Nejdem do Číny s Harry, pretože chcem niečo iné - teba. Chystám sa bojovať sama, aby som bola s tebou."

"A napadlo ťa opýtať sa ma?" zavrčal nahnevane. "Nejdeš nikam!"

"Na to je už teraz príliš neskoro, Malfoy. Už som sa rozhodla a budem ťa prenasledovať, ak budem musieť, takže v zásade nemá význam snažiť sa mi nahovoriť, že nemôžem," hnevala sa, keď sa posadila. Pomaly si ovinula prestieradlo okolo tela a pozrela sa na neho. "Mám dosť tvoje vlastnej spravodlivosti a túžby byť ušľachtilý. Nezáleží na tom! Keď príde na teba a na mňa, všetko ostatné je kopa nezmyslov. Tvoja osobná vojna nemá nič spoločné s tým, aby sme boli spolu."

Draco sa na ňu znova úprimne pozrel, posudzoval jej nedostatky a detaily. V celom tom jej bľabotaní bola si pravda. Možno to bola jeho vojna a nikoho iného, ale bolo možné byť spolu?

"Len prestaň na sekundu premýšľať. Proste to nechaj byť! Takže idem s tebou, dobre?"

"Prekliata na nervy idúca ženská!"

"To bolo áno?"

"Predpokladám, že bude musieť byť."


***

Drahá mama,

keď čítaš tento list, sedím na metle a mierim na neznáme miesto. Rozhodla som sa nechať všetky tieto problémy za sebou. V tejto vojne medzi ministerstvom a smrťožrútmi nemám miesto. Moje miesto je v obyčajnom živote, kde nie som informovaná o skrytej činnosti politických vodcov. Byť výskumníkom ma naučilo, že sú ľudia, ktorí nepotrebujú byť stredobodom pozornosti. Ja som jedna z tých ľudí. Ak mám zomrieť, chcem zomrieť šťastná.

S týmto a s vedomím, že to, čo viem, ma vystavuje obrovskému nebezpečenstvu, uniesla som Draca Malfoya ako istú poistku, keby mi malo niečo hroziť. Ak sa pokúsite vystopovať môj prútik alebo ma nejako nájsť, zistím to a jeden z vašich vodcov bude odovzdaný ministerstvu. Hoci ustupujem preč od vojny medzi dobrým a zlým, uvedomujem si, že Malfoy je veľmi dôležitý pre vašu vec. A tak, ak vyhoviete mojich požiadavkám na pokoj, potom vám k nemu dovolím obmedzený prístup.

Všetkých vás milujem a chcem, aby ste toto nepovažovali za opovrhnutia hodný čin. Robím to preto, že je to jediné, čo mi zostalo. Pre mňa teraz nie je možný normálny, bezstarostný život, teraz, keď viem o Harrym a jeho zovňajšku ako vraha. Toto je moja jediná šanca urobiť niečo nádherné, čo nemôže byť zničené zákonmi, ktoré nám vládnu.

Pokúsim sa zostať v kontakte prostredníctvom listov a podobne, ale možno budú obmedzené, kým sa neusadíme. Malfoy zdá sa má svoje vlastné predstavy, prorokuje skazu a beznádej ako zvyčajne. Ale myslím, že sa mýli. Táto budúcnosť je čerstvá a nová. Budem šťastná bez ohľadu na cenu - bude to s alebo bez Malfoya.

Prosím odovzdaj moju lásku celej rodine. Povedz im, že mi budú hrozne chýbať a že dúfam, že toto odlúčenie nebude mať dlhé trvanie. Taktiež Hermione, ktorá mi veľmi pomohla rozhodnúť sa, čo mám.

Harrymu pošli moje pozdravy. Čína sa mi aj tak nikdy nezdala ako príjemné miesto. Príliš horúco na dievča mojej pleti a dokonca ani ich jazykom nehovorím!

Nerob si o mňa starosti, pretože mi budeš chýbať a to samotné ma udrží v bezpečí. Žijem ďalší deň, aby som sa vrátila domov.

S nekonečnou láskou

Ginny

P.S: Mala si pravdu. Občas sú nesprávne veci dokonale správne.

Koniec.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 24 Od: silrien - 09.12. 2018
To je dokonalý příběh. Draco je tu dokonalý. Občas mi připomínal Draca z Spoznali jsme more. Temný Harry koná svou práci. Nic není černé nebo bílé. Ačkoliv to rozhodně není můj oblíbený páring a občas mi Ginny vadila, určitě se k této povídce vrátím. Děkuji

Re: Kapitola 24 Od: ester - 19.11. 2016
Vdaka za poviedku, som rada, ze bola Ginny taka rozhodna a nanutila sa Dracovi a neodisla do Ciny☺

Re: Kapitola 24 Od: dcvstwilight - 06.07. 2014
Ahoj, tak z této povídky, abych pravdu řekla, mco nadšená nejsem. Líbila s emi první kapitola, ale potom se to všechno semlelo strašně rychle, postavy měly npeřirozené reakce a celé to bylo takové divné. Nelíbila se mi Ginny a ten její dopis na konci... mno, nevím. Není to to nejhorší,c o jsem kdy četla, ale... Nic moc. Každopádně obdivuju za překlad. Dcs

Re: Kapitola 24 Od: martina11 - 30.04. 2013
Moc se omlouvám, ale tahle povídka se mi nelíbila a určitě to není tím, že se z Harryho vyklubal vrah. Prostě mi přišla divná a nevím proč. 

Re: Kapitola 24 Od: Julie - 03.03. 2013
Z povídky mám rozporuplné pocity. Pár Draco Ginny byl zajímavá změna, příběh pěkný, oblíbila jsme si Moly, líbila se mi Hermiona. Ale to jak byl vylíčen Harry se mi nelíbilo.... Každopádně byla povídka moc pěkný čtenářský zážitek. Díky moc za překlad.  

Re: Kapitola 24 Od: Chavelierka - 13.02. 2013
Přečetla jsem povídku skoro na jeden zátah. Vážně mě zaujala. Normálně nemám Draca jako hlavního hrdinu příliš v lásce, ale sem tam si s ním něco přečtu. Naopak ráda čtu o Ginny, ale dobrých povídek s ní je velmi málo a když tak většinou o jejím vztahu k Harrym, což taky není můj šálek Tahle Ginny se mi líbila byla živá, temperamentní, ale i zranitelná. Rebelka ctící správná pravidla. Fakt se mi to líbilo a skládám velkou poklonu za překlad

Re: Kapitola 24 Od: Iveta - 13.12. 2012
Přečetla jsem, děkuji. Děkuji hrozně moc, protože ta povídka je úžasná. Jsi skvělá, že jsi ji celou přeložila, ač Tě to zřejmě původně podle Tvých poznámek zas tolik nelákalo. Nevím, jak vypadá ruská angličtina a jsem si poměrně jistá, že to nechci zjistit Připadá mi, že toto by mohl být jakýsi alternativní vesmír - svět, kde přišly ke slovu vlastnosti, které už jednotlivé postavy měly, ale byly potlačeny okolnostmi a rozvinuly se u nich spíše jiné....Zamilovala jsem si Molly. Ještě jednou: děkuji

Re: Kapitola 24 Od: kopapaka - 05.10. 2012
No, asi o mě víš, jak moc nerad čtu "jiný pairing". A tady je v tom navíc Ginnjy a ještě s tím... no Malfoyem. Mám pocit, že jsi mi před nějakým časem tuhle povídku doporučila a já teď nelituju, že jsem se do ní pustil. Váhal jsem opravdu dlouho a nakukoval několikrát... Dnes jsem se do toho pustil a celou povídku jsem zhltnul na jeden zátah. Místo mého vlastního psaní a to se mi zas tak často nestává. Pokud můžu soudit, tak je to opravdu dobře napsané i přeložené. Nechci to zas tak moc rozebírat, je to pro mě až příliš jiný svět a Ginny i Harry... Je docela zajímavé, že všichni ostatní se o tolik nezměnili nebo je to jen můj pocit? Asi takhle, třikrát ( asi, nepočítal jsem to jsem vstal od monitoru s tím, že končím a nemáám sílu to číst dál... Ale nedalo mi to, chtěl jsem vědět, jak to skončí, ať už to bude jakkoli. Předem říkám, že se nevrátím, tenhle svět není pro mě... Je až příliš daleko od toho jak celý HP svět vidím sám, ale přesto... Ještě jednou díky za překlad. ḱopapaka P.S. chtěl jsem napsat "jdu psát", ale ne, tohle musím pořádně vyvětrat... Po zralé úvaze musím dodat, takhle bych to chtěl umět napsat... Ať ti to píše.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 05.10. 2012
Až teraz ma napadlo skontrolovať či si nenechal komentár (po reakcii v shoutboxe) Dnes má môj syn narodeniny, dostala som sa k PC až teraz aj to len na skok, keď už odišiel oslavovať inam Poviedka je to zaujímavá a asi dobre napísaná, ale moja šálka kávy to nie je. Nielen kvôli pairingu ale práve kvôli Harrymu, ja neviem, toto by som čakala od iných postáv (trebárs aj Draca). Už je lepší taký ten Harry ťuťko než toto. A Ginny mi k Dracovi vôbec nejde, aj keby logicky by radšej bral čistokrvnú, ale čo ja viem. Stop, ani nejdem nad tým premýšľať. Ten preklad sme mali prekladať na striedačku, nečítala som to predtým, pre mňa bola v tom čase pocta, že Clarissa chce prekladať na tomto webe (taká som bola naivná). Jedna z troch poviedok, ktoré som doprekladala nanútene (tie ďalšie by som aj tak preložila sama). Spomínam si len na to, že preklad bol neskutočne náročný práve kvôli tým opisom a v čase, keď som fakt toho ešte veľa nevedela. Ak si spokojný s prekladom, je to pocta, ale túto poviedku opravovať nebudem. Ani som ju druhýkrát ešte nečítala, nejako je s  ňou príliš spojený pocit zrady a sklamania. A nemám rada otvorené konce. Chcem vedieť, ako to s nimi dopadlo, pri tomto pairingu sa mi to nechce ani predstavovať.  Ani si nespomínam, kedy som ti túto poviedku odporúčala. A prečo. Kvôli pairingu či zápornom Harrym. Fakt neviem. Aj tak ďakujem za prečítanie. 
Re: Kapitola 24 Od: kopapaka - 05.10. 2012
To je jednoduché, hledal jsem něco s Ginny Mě osobně nejde k Dracovi ani Hermióna. Takže tohle, z mého pohledu, nebylo až tak divné. Ale v každé kapitole jsem čekal, vlastně, jen doufal, že to nakonec dopadne jinak. Marně samozřejmě, ale to mi bylo jasné hned od začátku. Harryho "zaměstnání" i to ostatní bych nerad komentoval. Už jsem psal, ž je to na mě až příliš AU... Ale právě proto obdivuju, že jsi to nevzdala...

Re: Kapitola 24 Od: Emilyen - 11.07. 2011
No co k tomu dodat.. jsem nadšená.. super povídka! Dost jsem se do toho vžila, sice sem chvílema tak nějak přizpůsobovala Ginnyn vzhled textu a ne filmu, ale je to fakt dobře přeložené a vůbec! Chválím.

Re: Kapitola 24 Od: Goddy - 05.03. 2011
Chvílemi trochu sladké, chvílemi sem věřila, chvílemi sem byla mimo. Ale překlad byl solidní, pokud jsi hodně tápala.. je to pěkné a potěší :)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 05.03. 2011
Pri vetách nad 6 riadkov sa iné ako tápanie asi ani nedá. Hoci teraz by to už asi bolo iné. Toto je typ autorky, kde je jeden odsek jedna veta. Mám radšej tie menej opisné. Ďakujem

Re: Kapitola 24 Od: narf - 24.02. 2011
Celi cas som nekomentoval. Nebavi ma komentovat moc poviedku ktora je uz davno dana a cela napisana. Ale tiez mam vela rozcitanych, co tiez nieje nic moc,lebo vela pokracovani je v nedohladne a musim mat uz zoznam,aby som sa v tom vyznal Ale neozvat sa nieje moj styl Sparovanie Ginny a Draca som cital len jedno, a to bola poviedka plna tvrdeho sexu, ale dobra. Je to ale zaujimavy par. Celkovo bola poviedka pekna a chytlava. Co sa mi akurat tak nepacilo bolo, ze tam bola Ginny na tom bojovne dost slaba a pritom bola vypomoc aurorov. Ale to je len vedlajsi detail. Zapletene to bolo fakt dost a ze Harry neboj najvecsi ideal bol dost sok. Najkrajsi bol aj tak koniec, ze aj ked nevedia ako dlho budu zit, hlavne ze su spolu. A na ziadost autorky, precital som, diky, bolo to fakt dobre. Bohuzial je uz koniec a ja musim hladat nieco nove,co stoji zato precitat
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Asi myslíš prekladateľky. Sranda, človek si vôbec nespomenie, čo pred takým dlhým časom napísal a doslova ho zaskočí, aké je to stále aktuálne. Prosím ťa, ono vážne stačí okomentovať až na záver. Poteší, keď viem, že sa to stále číta. Naozaj ďakujem

Re: Kapitola 24 Od: linterna - 05.05. 2010
Na začátku se musím přiznat, že jediná kapitolka, kterou jsem komentovala je tato. Možná je to způsobeno tím, že jsem byla líná, ale ještě spíš faktem, že tato výborná povídka byla již celá přeložená, když jsem na ní narazila :-) K povídce samotné...je skvělá. Trochu výhrady mám k Ginny, která se mi po přečtení všech 7 knih o HP nezdá jako ta "slabá" kouzelnice.Zkrátka pochybuju, že by nebyla vždy v první linii:), ale chápu, že autorka jí takhle potřebovala. Povídka je, jak jsem již psala, skvělá. Dvojice DM/GW je neptřlá a moc se mi líbí. Konec nekonec jí dělá ještě lepší. Tkhle můžeme my romantici snít, co byl dál :-) ............. P.S. Chtěla bych být u toho, když Harry zjistí, kam Ginny zmizela. A s kým :-)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Prosím ťa, u dokončených vecí vážne stačí niečo napísať na koniec. Kto by sa zdržoval a hlavne - ak je to dobre preložené, chceš ísť hneď ďalej a nie vymýšľať čo napísať, aby sa to neopakovalo. Ginny v kombinácii s Dracom si predstavujem ako skvelú metlobalovú hráčku, šikovnú aurorku, proste babu, čo ho oslní svojou silou a šikovnosťou. Ako pri Hermione si myslím, že by Draco nechcel nijakú chudinku. Predpokladám, že väčšina sníva o tom, že žili šťastne až kým nepomreli... Ďakujem za komentár, prepáč že tak neskoro.

Re: Kapitola 24 Od: Zuzana - 06.04. 2010
Prečítala som celú poviedku jedným dychom, preklad bol krásny, nemusela som si ani predstavovať namiesto Giny Hermionu, lebo mi k Dracovi celkom sadla. Pekná poviedka, zaujímavo spracovaný "dokonalý" Potter to mučenie Draca mu len tak neodpustím :D To milovanie mohlo byť trochu romantickejšie, ale je to Giny tak to tak asi malo byť :D Strašne ma rušila tá vŕzgavá posteľ :D Ďakujem za preklad.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Ach jaj, sypem si popol na hlavu, fakt mi komentovanie tejto poviedky ušlo. Ale o to viac mám radosť teraz, keď niet čo iné komentovať. Ďakujem ti strašne moc.

Re: Kapitola 24 Od: medy - 18.03. 2010
Prečítala som, díky... :-) A teď vážně, povídka měla v pár místech podivné, ne zrovna smysl dávající věty, což může být překladem, ale klidně i původním textem. I přesto si myslím, že stálo za tu námahu ji přeložit a určitě to potěšilo víc, než jenom těch 32 komentujících čtenářů. Takže díky. Medy
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
No, keďže Rapidez preklad pochválila - a ona číta súbežne originál s prekladom - dúfam, že to bolo naozaj originálnym textom. Myslím, že som ešte nenarazila na náročnejší text, čo sa týka dĺžky a konštrukcie viet. Ja by som si ho v tom čase nevybrala. Dnes možno už áno, pretože by som tomu asi dala volnejší priebeh a nesnažila sa tak strašne dodržať štýl originálu. Dodatočne ďakujem a prepáč, že tak neskoro.

Re: Kapitola 24 Od: jerry - 16.03. 2010
Dik za preklad, ozaj to bola dobra poviedka :-)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Ďakujem, prepáč že skoro po roku.

Re: Kapitola 24 Od: ulli - 15.03. 2010
Po prvních obavách z tohoto páru musím říct, že se mi povídka stejně moc líbila. Bylo tam spousta k zamyšlení, a i když byl konec - nekonec, stejně byl působivý (raději mám ale ty jasnější). Musím poděkovat za skvělé překlady, protože jako anglicky nemluvící, bych se k těmto zázrakům psaní ani nedostala.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Dodatočne ďakujem za komentár. A ospravedlňujem sa za ten ročný odklad :D

Re: Kapitola 24 Od: Rapidez - 13.12. 2009
Ta povídka mě do sebe vtáhla neskutečnou rychlostí. Ale když jsem dočetla poslední kapitolu, byla jsem zklamaná. Autorka podle mě rozpracovala něco, co nakonec nebyla schopná zvládnout - nelíbil se mi konec, přišel mi nepromyšlený a odbytý. Tisíce nezodpovězených otázek - nic proti otevřeným koncům, ale takhle si je nepředstavuji! Překlad mě dostal; i při té závratné rychlosti, jakou byl tvořen se to na kvalitě ani v nejmenším nepodepsalo... Nepatříš náhodou mezi ty lidi, co POTŘEBUJÍ pracovat pod tlakem?! xD Pár Ginny a Draco byl vůbec první, co jsem kdy z fikce četla (teprve poté přišla Hermiona). Neměla jsem s nimi problém; vykreslení postav se mi zamlouvalo - od Molly až k Harrymu. Jen tek konec mi přišel... uspěchaný? Díky, obrovské díky, za překlad.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 28.12. 2009
Mne tento tvoj komentár ušiel! Prepáč. Dodatočne ďakujem a strašne moc si tvoj názor vážim.

Re: Kapitola 24 Od: eli - 08.12. 2009
nakoniec som sa aj ja "prelúskala" touto neobvyklou dvojicou - áno, mala som voči tejto poviedke trochu predsudky kvôli kombinácii draco-ginny. ale stálo to za to. milujem "pocitové" poviedky a toto bolo dosť o tom, čo si kto myslí, nemyslí a robí presne opačne ako chce alebo by chcel. myslím, že to malo všetko, čo malo mať, nič by som nepridala ani neubrala, možno tam mohlo byť trochu viac o pansy a vzťahu hermiony a georga, ale to už by nebola tá poviedka, čo je, však? a občas tie úvody na začiatku kapitol boli také... no radšej som preskočila a pokračovala ďalej. :-) nakoniec musím dodať, že som nemala potrebu predstavovať si miesto ginny kohokoľvek iného... veľmi pekne vygradovaný dej. takže, vďaka patrí autorke aj jimmi za preklad "z rýchlika" (ale fajný) :-)))
Re: Kapitola 24 Eli Od: Jimmi - 08.12. 2009
Díky, od teba si to veľmi cením. :D
Re: Kapitola 24 Eli Od: eli - 08.12. 2009
neviem, čím som si to zaslúžila, ale som polichotená :-)))

Re: Kapitola 24 Od: denice - 01.12. 2009
Děkuji za úžasný překlad, díky této povídce jsem našla vztah ke Ginny Weasleyové, která mi předtím připadala většinou nemastná-neslaná, ale tady jsem jí držela palce. Draco mě taky velice bavil, je mi líto, že povídka skončila. Těším se na Tvoji další povídku!
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Dodatočne ďakujem za komentár. Akosi som pozabudla...
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Dodatočne ďakujem za komentár. Akosi som pozabudla...

Re: Kapitola 24 Od: SARA - 30.11. 2009
Suoer díky, byla to skělá povídka moc se mi líbila. Díky za překlad.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Aj ja ďakujem, prepáč že tak neskoro.

Re: Kapitola 24 Od: cyrus - 29.11. 2009
Supeeeer.... skvele... vyborny konec... jaka tvrdohlava - sa mi to lubilo, som sa nasla v tom.... a toto je fakt pravda: "Občas sú nesprávne veci dokonale správne." Jimmi tak este raz a naposledy v tejto poviedke ti chcem veeelmi pekne podakovat, ze si to nevzdala a nezavesila na klinec, ked si v tom ostala sama, ozaj to stalo za to... aj ked asi vacsina z nas nie je uplnym fanusikom tohto paru, ja si myslim, ze si urobila dobre, ked si to doprekladala, celkom som si tuto poviedku oblubila a urcite si ju niekedy opat precitam... viem, ze si sa s nou aj trosku potrapila, ze ten original bol dost tazky tak za to specialne klobuk dole a vdaka...
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Dodatočne ďakujem za komentár. Fakt netuším prečo mi tieto komentáre ušli - teda tuším, pretože sa medzitým komentovalo niečo iné a nevidela som to v posledných. Dodatočne ďakujem :D

Re: Kapitola 24 Od: Lucka - 29.11. 2009
Tééda, priznám sa, že som v tomto príbehu prišla možno tak po 8 kapitolu a potom som s tým sekla, s tým, že si ju prečítam až ked bude hotová.. Bolo to hlavne kvoli, zo začiatku, dosť nepravidelnému prekladu.. Teraz ju mám prečítanú a musím povedať, že bola naozaj neskutočná, prekvapivo mi Ginn práve v tomto obsadení úplne bavila.. :o) Dosť dlho som sa tu neozvala, vlastne veľmi dlho.. niečo ma prinútilo napísať sem komentár- určite dáke imperio =D Neviem čo dodať, vlastne ešte som zabudla podakovať za ten tvoj výnimočný preklad Jimmy.. moc dík :))
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 24.02. 2011
Páni, a mne tvoj úžasný komentár ušiel (vlastne všetky pod tebou, kebyže nie narf). Asi je táto poviedka prekliata. Ďakujem dodatočne, aj keď je to viac než po roku. Páni, ten čas letí...

Re: Kapitola 24 Od: Monie - 29.11. 2009
Konečně jsem se dostala k pc...Takže nejprve bych Ti chtěla Jimmi poděkovat za to, že jsi to s touto povídkou i po počátečních problémech s Clarissou nevzdala, i když jsi na to byla sama, zvládlas to excelentně a hlavně v rekordním čase. Strávila jsem při čtení příjmné chvílé. Svými překlady nám přinášíš radost a únik od problémů všedního světa, takže tě moc prosím nepřestávej !! A nesmím zapomenout poděkovat za věnování, vždycky potěší. Přeji šťasnou ruku při výběru dalších povídek.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 29.11. 2009
Díky, neprestanem, ešte mám toho veľa v pláne.

Re: Kapitola 24 Od: beruska1 - 28.11. 2009
ach můj bože, tak tohle mě opravdu citově zasáhlo, u dopisu na rozloučenou jsem ukápla pár slz ani nevím proč prostě tak... v celé povídce (která má 24 kapitol, 120 stran, 63081 slov, 371893 znaků) jsem si furt říkala tak a teď se to či ono stane a ono furt nic. a dnes jsem to přečetla celý a ta povídky je vážně dobrá, ze začátku jsem měla strach, protože ty dva sem si prostě nemohla nějak spojit, ale nakonec to šlo :-) Jimmy moc děkuju, žes to dopřekládala když se na tebe Clarissa "vykašla", byla by to opravdu škoda, kdyby to zůstalo nedokončené.
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 28.11. 2009
To vážne, 120 strán? Až toľko som zapísala? Páni, keby sa to všetko zrátalo... až to desí. Som rada, že sa ti to páčilo. A neboj, ten pár (teda u mňa) už určite nebude. Aj tak som si tam po celý čas predstavovala Hermionu.

Re: Kapitola 24 Od: Dessire - 28.11. 2009
Takze uz je to za nami,,, dakujem ti za to, ze som mohla tuto uzasnu poviedku citat,,, bol to naozaj zazitok... neviem co viac na to napisat,,, musim uznat, ze tvoje tempo bolo pre mna potesujuce, ale aj keby si pridavala len kapitolu za tyzden, vzdy by sa to oplatilo, pretoze tvoje preklady su naozaj skvele. PS: sorry, ze pisem tak neskoro, ale nejako mi stale nevychadzal cas. :( PSS: tesim sa na dalsiu vec od teba,,, :)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 28.11. 2009
Ďakujem, ďakujem, ďakujem.

Re: Kapitola 24 Od: wanilka - 28.11. 2009
Páni, to už je konec? :D Na jednu stranu mě mrzí, že takhle skvělá povídka už je za námi, ale na druhou stranu tuším, co to muselo dát práce, takže si jdu celou povídku přečíst znovu, aby mi nebylo tak moc líto, že se s ní musím rozloučit a při tom budu tiše obdivovat ty kouzla, co Jimmi s překladem provedla;) Asi se teď budu trochu opakovat, ale na téhle povídce se mi líbí nejen trochu netradiční pairing, ale i to, jak se autorka vypořádala s charaktery postav, vyhnula se romantickým klišé a dokázala vybudovat parádní atmosféru, díky které jsem se těšila na každý další díl. A za zmínku stojí samozřejmě i překlad, se kterým se Jimmi vypořádala vzhledem k náročnosti fakt bravurně! Díky Jimmi!
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 28.11. 2009
Strašne moc díky. Nádhera, pre takéto komentáre stojí za to prekladať. Tak skoro tu nič nové nepribudne, môžeš v pohode čítať odznova - mám dojem, že ma neberú vážne... pozri koľko ľudí na to kliklo a na pár výnimiek len staré dobré nicky. Ale aspoň mám čas venovať sa niečomu inému. Ešte raz díky, potešilo - dnes trčím v práci a makám o dušu.

Re: Kapitola 24 Od: Triana - 27.11. 2009
:-) Ešteže si to vražedné tempo prežiala :-D Treba niekedy hecovať :-D Ved ty si svojimi kapitolami tiež riadne vybičovala moju zvedavosť a dychtivosť aby som čítala ďalej a ďalej. Páčilo sa mi to, že aj keď si Draco uvedomil, že nieje dokonala aj tak ju mal rád. Nikto nieje dokonalý a musia spoločne zvládnuť ťažké chvíle. Páčilo sa mi toto:"Ak vyhoviete mojich požiadavkám na pokoj, potom vám k nemu dovolím obmedzený prístup." :-D :-D Nádherne zakončenie...chichi...uniesť takú dôležitú osobu pre obe strany...síce by som chcela vedieť ako zúril Harry, ale moja fantázia si dokáže domyslieť aj takúto scénku :-D Ďakujem ešte raz...nenechala si ma dlho čakať...som moc moc moc rada a spravila si mi takú radosť, že mi bolo ľahšie zvládnuť nie práve najlepšie dni. Si zlatíčko :-)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Niet za čo, mňa tešilo. Také niečo proste potrebujem. Díky

Re: Kapitola 24 Od: gama - 27.11. 2009
Gratulujem k další úspěšně dokončené povídce.Přiznám se bez mučení,že jsem jedna z těch co četli,ale nekomentovali.Sice si musím všechno přečíst ještě jednou,protože jsem někdy v průběhu děje ztratila souvislosti,ale i tak ji považuji za skvělou povídku,která stojí za přečtení a jsem ti Jimmi vděčná,že díky tvé snaze a trpělivosti jsem si ji mohla přečíst i já:-)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Ja som vravela, že u tejto poviedky to vôbec nevadí. O to viac si tento vážim. Díky moc.

Re: Kapitola 24 Od: Neprihlásený - Vendy - 27.11. 2009
Děkuju moc za překlad, tato povídka opravdu stála za to, byla vážně skvěle přeložená. Díky moc
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Aj ja ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 24 Od: Arn Dair - 27.11. 2009
Prelozila jsi povidku v rekordnim case a co zalezi na tom, ze preklad nebyl podle tebe nejlepsi... ja jsem i povidku uzila! Ginny tady mela opravdu netradicni povahu, o to bylo cteni zajimavejsi. Skoda jen, ze to nema epilog, nejaka ta zminka o Harrym by neuskodila. No ale i tak, muzeme si domyslet jak veci dopadnou. Diky moc za venovani a za preklad!!! Udeluji ti cenu roku "nejrychlejsi prekladatelka" :D
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Ďakujem :D

Re: Kapitola 24 Od: kometa - 27.11. 2009
Milá Jimmi, věz, že jsi překládala pro mě :o) a moc ti za to děkuju. Tahle povídka byla opravdu pěkná a konec se mi líbil. Skončilo to tak nějak uvěřitelně ;-) Díky tvému překladu jsem při čtení strávila moc fajn chvíle. Líbila se mi Ginny, líbil se mi Draco, úžasná byla Molly. A z dnešní kapitoly se mi líbila charakteristika Ginny: "Mala ostrosť a zmysly, spolu s jej vlastným názorom. Nič na nej nebolo ideálne. Toto bola Weasleyová, ktorá hovorila vlastnou hlavou a nebála sa ničoho okrem seba samotnej." A taky poslední věta jejího dopisu: "Mala si pravdu. Občas sú nesprávne veci dokonale správne." Velká pravda. Takže ještě jednou díky a těším se na cokoliv dalšího, do čeho se pustíš :-)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Ja sa zase teším na tvoj preklad. Molly bola super, ale Draco sa nezaprel. Tvrdohlavec jeden. Ale mám taký dojem, že riadne skončí pod papučou. Ginny sa nezdá. Díky moc.

Re: Kapitola 24 Od: 32jennifer2 - 27.11. 2009
WAU! Tak Jimmi, mala si pravdu. Preklad tejto poviedky stál za to. Bol to "úplný mix" niečoho, čo som ešte nečítala. Veď nie v každej poviedke sa dozviete, že Harry Potter je nemilosrdný vrah, nie je tak? A Ginny sa mi sem dokonale hodila. A Draco? No, Draco bol Draco. Páči sa mi aj ten koniec, koniec akoby bez konca. Je to také neukončené, akoby naozaj idú vstrúc novej budúcnosti (možno by sa hodil nejaký ten epilóg, ale nemusí, takto to celkom stačí), takže sa nedozvieme, čo sa stalo vo vojne, ako zobral Harry jej útek atď...Myslím, že sa rozhodla viac ako dobre...=D Vďaka Jimmi za skvelý preklad skvelej poviedky. čítať ju stálo za to =)
Re: Kapitola 24 Od: Jimmi - 27.11. 2009
Zas nám až do večera nešla elektrina. Autorka už nekomunikuje, takže žiaden epilóg nečakám. Díky moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod