Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

06. Nedrž sa bokom

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 11.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

6. Nedrž sa bokom

 

Sánky všetkých v tanečnom štúdiu poklesli. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy spolu tancovali a boli dobrí. A navrch všetkého, ani jeden sa nesnažil zabiť toho druhého.

„Úžasné! To je presne to, čo som chcela vidieť, skvelá práca vy dvaja,“ povedala Rebecca Dracovi a Hermione. Odskočili od seba akonáhle Draco Hermionu napriamil zo záklonu a teraz sedeli na opačných stranách miestnosti. Ak by ho Hermiona nepoznala lepšie, hádala by, že sa trochu červenal.

„Čo to bolo?“ dožadoval sa Ron.

„Čo bolo čo?“ spýtala sa Hermiona nevinne.

„Očný kontakt a dotýkanie sa a...,“ urobil rukami veľké neslušné gestá. „Tá, tá vec s flirtovaním.“

„My sme neflirtovali, Ronald. Tancovali sme. Udržiavali sme očný kontakt, aby sme si tak lepšie dohadovali naše pohyby,“ múdro odpovedala.

„Nuž, to nie je to, ako to vyzeralo, Hermiona. Myslím, že má niečo za lubom. On znamená zlé správy, to ti poviem.“

„Mohol by si to, prosím, nechať tak? Nič to nebolo.“

„Ehm,“ ohrnul pery Ron, ale nič viac nepovedal.

„Dobre, teraz by som bola rada, keby sa všetci chlapci postavili naľavo k poličkám a dievčatá išli napravo ku dverám... okrem Draca a Hermiony. Vy dvaja poďte ku mne,“ adresovala triede. S váhaním trieda urobila tak, ako povedala, neistí, čo sa od nich bude chcieť.

„Okej, zoraďte sa do rady od najmenšieho po najvyššieho, prosím. Je najľahšie tancovať s niekým, kto je zhruba rovnakej výšky.“ Zamračenie padlo na veľa tvárí, keď si uvedomili, že im nebude dovolené vybrať si partnerov. Dievčatá sa zoradili oveľa rýchlejšie ako chlapci. Zdalo sa, že chlapci sa dohadovali o tom, kto bol najvyšší a pár ich odmietlo postaviť sa dopredu, ako keby boli priamo potupení alebo čo. Pomaly sa trieda spárovala. Bolo ľahké uvidieť, že väčšina triedy nebola spokojná s partnerom, ktorého dostali. Ron bol v páre s Hannah a nervózne šúchal nohami. Harry bol v páre s Cho a vyzeral v oveľa väčšom nepohodlí, než ho Hermiona kedy videla.

„Hm, Rebecca? S kým budem tancovať ja?“ spýtala sa Hermiona ostýchavo. Rebecca sa na ňu usmiala.

„S Dracom, samozrejme! Vy dvaja máte medzi sebou zvláštnu chémiu, keď tancujete a to bol iba krokový tanec. Nemôžem sa dočkať, kým uvidím, ako sa budete pohybovať, keď nebudete takí strnulí,“ povedala vzrušene.

„Čo?! Nemôžem tancovať s ním! Ja...“ začala Hermiona.

„Prečo nie, Hermiona? Perfektne sa k sebe hodíte. Ak nič iné, tá drobná nechuť, ktorú voči sebe chováte, iba pridá k tej vášni,“ povedala Rebecca.

„Drobnú nechuť? Vy nazývate šesť rokov jeho mučenia 'drobnou nechuťou'? A čo s vášňou? Medzi mnou a Malfoyom nie je žiadna vášeň,“ trvala na svojom Hermiona.

„Ty a Draco ste partneri, koniec príbehu,“ ukončila to Rebecca.

„Ale...“

„Koniec príbehu, Hermiona. Teraz, keďže vy dvaja ste tu najskúsenejšími tanečníkmi, dúfam, že pôjdete príkladom.“ Hermiona sa obzrela pre pomoc na Draca, ktorý bol celý ten čas ticho, ale zistila, že sa na ňu pozerá s pobaveným výrazom hrajúcim mu na tvári.

„Och, predpokladám, že si myslíš, že je to zábavné, že?“ spýtala sa.

„Vlastne áno. Preanalyzovávaš veci, Hermiona, proste sa upokoj. No tak, Rebecca chce, aby sme spolu znova tancovali a tentoraz na hudbu,“ povedal ponúkajúc jej ruku.

„Povedal si mi Hermiona.“

„Áno, nuž, verím, že je to tvoje meno, kým si ho nezmeníš.“

„Hm, nie,“ krátko odpovedala a prijala jeho ruku.

„Dobre. Potom poďme tancovať...,“ povedal, keď roztočil do stredu štúdia. „A tentoraz sa nekroť.“

****

Hermiona to nemohla definovať, ale niečo bolo na spôsobe, ako ju Draco držal, keď tancovali, čo sa zdalo známe a takmer... správne. Cítila, že mu môže dôverovať napriek šiestim rokom bolesti a zlému zachádzaniu. Napriek tomu všetkému, nemohla striasť obraz jeho šokujúcich modrých očí uprene hľadiacich do jej, keď sa pohybovali. Neprerušil s ňou očný kontakt, iba keď musel, ale potom jej oči znova našiel. Ešte ohromujúcejšie pre ňu bolo, že sa nechcela odvrátiť.

„Hermiona, on je tvoj tanečný partner a spolužiak, nič viac. Neprechovávaš voči nemu žiadne pocity, tak na neho prestaň tak myslieť. Je taký malicherný a arogantný, ako bol vždy,“ hovorila sama sebe na ceste späť na ich internát po štyroch dňoch precvičovania tanca. Bola spotená, unavená a rozrušená. Zvyšok triedy stále pracoval na základoch tanga, ale Rebecca si myslela, že by bol dobrý nápad nechať Hermionu a Draca skúsiť pár iných variácií. Tento posledný tanec začal tak, že Draco pomaly prechádzal rukou cez Hermionine boky, nadol jej stehnom a potom ju chytil vzadu za koleno a pritiahol si ju k sebe. Museli to robiť trikrát, kým sa mohol Hermiony dotknúť bez toho, aby ho neodtlačila. Bolo to tiež trochu spôsobené rušením zvyšku triedy, pretože zakaždým, keď sa jeho ruka posunula nižšie, chlapci prestali trénovať svoje kroky a pískali na nich. Rebecca skončila s tým, že dala Seamusovi trest, inak by neprestal. „Nepamätám si, kedy som sa cítila tak trápne!“ vykríkla v duchu Hermiona.

Draco bol tiež na ceste na ich internát spotený, unavený a rozrušený. „Stále nemôžem uveriť, že Hermiona vie tancovať... takto! Draco, kontroluj sa! Ak by žil tvoj otec, hanbil by sa, že premýšľaš nad humusáčkou týmto spôsobom,“ vynadal sám sebe. „Ale potom znova,“ argumentoval druhý hlas v jeho hlave. „Aj tak som nikdy nemal rád toho odporného, krutého muža, tak prečo sa starám, čo by si myslel? Okrem toho, Voldermort je preč, takže nie je možné, aby ma prenasledoval len za to, že som si to myslel,“ pomyslel si ponáhľajúc sa dole chodbou a pokúšajúc sa dostať do izby hlavného prefekta najrýchlejšie, ako je možné. „Merlin, jej pokožka je tak hebká... a tie nohy... kto by si myslel, že pod tou neforemnou uniformou má také telo?“

Obidvaja prišli do prefektskej spoločenskej miestnosti s tými istými myšlienkami v mysliach. Studená sprcha, studená sprcha, studená sprcha a to z viac než jedného dôvodu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 31.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 27.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 06. Nedrž sa bokom Od: Yuki - 13.02. 2023
To překvapení, že jeden i druhý umí tančit a ještě tak výborně... :D profesorka DePalma musí být u vytržení, že má ve třídě takové nadané studenty ;) Plus, Ron se marně pokouší žárlit/znepříjemnit jí hodinu jako takovou... jen, proč? Vždyť je to jen tanec ;) Děkuju :)
Re: 06. Nedrž sa bokom Od: Jimmi - 13.02. 2023
Sranda je, že tá scéna s Ronom na začiatku vôbec na fanfiction nie je... už sa nezistí, či to je novšia alebo staršia verzia, ale asi to tam predtým bolo. Osobne som zmätená, čo si myslieť - je po vojne, Lucius mŕtvy či vo väzení (nespomeniem si teraz). Som síce pár kapitol napred, ale všetko je také v pohode... márne premýšľam, čo sa môže pokaziť resp. čo autorka do toho kvanta kapitol dala... a nemôžem to preletieť, pretože potom by som sa pri opravách nesústredila. No čo z tohto bude... Díky

Re: 06. Nedrž sa bokom Od: Pixie - 12.02. 2023
Je to super! Těším se na další díly! ????

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke