Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

04. Profesorka DePalma

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 07.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann
beta:   Jimmi

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. Profesorka DePalma

Prefektská spoločenská miestnosť bola, ako Hermiona očakávala, neobyčajná, ale toto... toto bolo jednoducho úžasné. Nevedela, že Dumbledore je schopný naplánovania takýchto vecí, ale bol predsa len najväčším čarodejníkom, ktorý kedy žil. Hermiona sa poobzerala po svojej izbe opájajúc sa každým jedným detailom. Bolo to presne ako jej izba doma! Všetko, čo mala v izbe doma, bolo tu. Farba, prostredie a dokonca špinavé tanečné oblečenie zo dňa pred tým bolo vystavené oproti nej. Všetko, kvôli čomu bola smutná, že odchádza, bolo presne, ako to nechala. Vstúpila a zatvorila za sebou dvere. Kráčajúc k posteli, kde hlasno spal Krivolab, pomaly si sadla a v duchu povedala Dumbledorovi „ďakujem“. Hlasné netrpezlivé zaklopanie na dvere ju vytrhlo z toho omámeného stavu.

„Grangerová, o dve minúty musíme byť na hostine. Odchádzam,“ zakričal Draco cez dvere.

„Dobre, dobre, idem.“ Vstala a otvorila dvere, nachádzajúc Draca s tvárou nebezpečne blízko dverí, ako keby sa pokúšal zahliadnuť, ako vyzerá jej izba. Uvidiac ju, sa ihneď narovnal a zaškľabil sa.

„Ideš, humusáčka?“

„Neopovažuj sa hovoriť mi humusáčka, ty arogantný bastard! Teraz spolupracujeme a žiadam nejaký rešpekt,“ vyhlásila, držiac hlavu tak vysoko ako vždy, keď prechádzala cez portrétový východ.

„Som rád, že vidím, že tvoj nový vzhľad nemal žiadny účinok na schopnosť byť neznesiteľnou vševedkou.“

Hermiona zalapala po dychu. „Och! Čo, ty malý chudák?! Ja...“

„Snobský...“

„Rozmaznaný...“

„Špinavý...“

„Zasraný...“

„Potupný...“

„IDIOT!!“ obaja naraz zajačali.

„Ehm.“ Hermiona a Draco sa otočili, aby zbadali profesora Dumbledora stáť medzi dverami. „Verím, že Triedenie začalo. Musím povedať, že som neočakával, že hlavní prefekti budú meškať, hoci, musím podotknúť, že sme išli tak rýchlo, ako bolo možné, aby sme mohli privítať našich nových študentov,“ povedal.

„Je mi to strašne ľúto, pán profesor. Znova sa to nestane,“ ospravedlňovala sa Hermiona.

„Som rád, že to počujem, slečna Grangerová. Teraz, pôjdeme?“ Dumbledore nechal spoločenskú miestnosť s dvomi tínedžermi za pätami.

„Musíš byť vždy taký učiteľský miláčik?“ zašepkal jej Draco do ucha, keď sa priblížili k Veľkej sieni. Hermiona potriasla hlavou a povedala mu pšt. Každý šiel ku svojim vlastným stolom a pridali sa k priateľom, keď Dumbledore kráčal hore k učiteľskému stolu. Zdalo sa, že triedenie už skončilo, nie žeby tomu Hermiona venovala veľa pozornosti. Dumbledore čoskoro prehovoril.

„Starí a noví študenti, vitajte na Rokforte. Jedno nové oznámenie - tento rok bude pridaný nový predmet; spoločenské a moderné tance vedené profesorkou Rebeccou DePalma. Bude vás vyučovať počas celého semestra a na jar sa budú konať konkurzy pre záujemcov o účasť na tanečnom recitáli. To je všetko, teraz, oslava môže začať...“ so zatlieskaním sa zlaté taniere naplnili chutným jedlom.

„Hodina tanca, veríte tomu? Urobím zo seba blázna. To vážne nemôžeme nemôžeme zmaturovať, ak ju neabsolvujeme? Toto je prekliato šialené,“ zakňučal Ron, skleslo sa prehrabávajúc jedlom.

„Ronald, celá podstata hodín tanca je v prvom rade naučiť sa ako tancovať. Nebudeš jediný, kto nevie tancovať. Bude to pre teba dobrá skúsenosť,“ povedala mu bystro Hermiona.

„Myslíš tým, že ty tiež nevieš tancovať, Miona?“ spýtal sa Harry.

„Nuž, ja som v pohode. Aj keď to nie je nič skvelé,“ odpovedala skromne.

„Hej, Miona, ak si budeme môcť vybrať partnerov, budeš moja? Myslím, ty si jediné dievča, ktoré sa mi nebude smiať...“ spýtal sa Ron nervózne.

„No, Ronald, nemyslím si, že si môžeme vybrať svojich partnerov, ale ak áno, potom iste,“ odpovedala. Zdalo sa, že toto mu zdvihlo náladu, lebo už nevyzeral tak bledo a tlačil do seba jedlo. Takmer okamžite sa Ronova tvár zmenila na červenú, čo sa javilo ako hnev.

„Čoch chcš Mahloy?“ povedal Ron s ústami plnými jedla.

„Ronald, prosím. Nehovor s plnými ústami, je to ne...“ začala Hermiona.

„...nechutné.“ Dokončil za ňu hlboký hlas.

„Čo chceš, Malfoy?“ spýtala sa Hermiona a nemusela sa ani otočiť, aby vedela, kto to je.

„Dumbledore nám chce predstaviť novú profesorku,“ odpovedal.

„Och!“ povedala. „Tak, asi sa uvidíme neskôr chlapci. Ahojte!“ Vyštverala sa zo svojho miesta a dychtivo nasledovala Draca k stolu pre zamestnancov. „Dúfam, že bude milá.“ Pomyslela si nahlas.

„Upokoj sa, Grangerová, všetci učitelia ťa milujú. Nuž, okrem Snapea. Budeš v pohode,“ povedal Draco takmer... milo.

„Prosííím, Malfoy, vážne si myslíš, že som nervózna? V žiadnom prípade.“ Boli vrelo privítaní Dumbledorom a profesorkou DePalma.

„Profesorka DePalma, toto sú najlepší študenti na Rokforte. Ak máte nejaké otázky, prosím, nezdráhajte sa opýtať ich alebo mňa,“ povedal profesorke DePalma.

„Rada vás spoznávam, pani profesorka. Volám sa Hermiona Grangerová. Vitajte na Rokforte, dúfam, že sa tu budete cítiť ako doma,“ povedala Hermiona slušne.

„Och, aj ja rada spoznávam teba, Hermiona. Ale, prosím, volaj ma Rebecca. 'Profesorka' vo mne vyvoláva len pocit staroby,“ povedala milo. Hermiona iba prikývla. Zbežne sa pozrela na Draca, ktorý stále nič nepovedal. Štuchla ho lakťom do rebier a on napriahol ruku.

„Ja som Draco Malfoy. Rád vás spoznávam, Rebecca,“ rýchlo povedal, iba aby sa vyhol ďalšiemu ostrému pohľadu od Hermiony. Uškrnul sa. Rebecca potriasla jeho rukou.

„Nuž, už musíme ísť. Dobrú noc,“ povedal Dumbledore, keď kráčal preč s Rebeccou za sebou.

Hermiona odišla a nechala Draca stáť samého. Šla hore do svojej izby a prehrabávala sa oblečením, kým nenašla svoj obľúbený tanečný úbor. Boli to jednoduché sivé tepláky, ktoré jej perfektne sedeli a červené tričko na ramienka. Vytiahla ich aj s baletnými piškótami. Pustila jednu z pre ňu najťažších piesní na tancovanie. Vyžadovala si zmyselné, nutne pomalé, plynulé pohyby. Chcela sama seba vyzvať ešte pred zajtrajšou Rebeccinou hodinou. Ako začala hrať pieseň „Čo by sa stalo, ak by som ťa pobozkal/a“, rozkrútila sa, otočila a pohybovala rukami okolo seba. Stala si na špičky, mierne sa predklonila, dala pravú nohu elegantne dozadu, potom ju vystrela dohora, ako keby sa pokúšala dotknúť hlavy. Zvyčajne mala partnera, ktorý ju pri týchto pohyboch držal okolo pásu, ale tento raz bola sama. Jej ruky sa pomaly zdvihli, aby uchopili pravú nohu, ale stratiac balans, sa šmykla a ihneď sa našla na podlahe.

„Potrebujem niekoho, kto vie, čo robí,“ povzdychla si.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 04. Profesorka DePalma (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 18.05. 2023
|
Kapitoly jsou čím dál tím kratší, nestíhám při nich ani šálek čaje. Tanec v Bradavicích bude asi pro mnohé peklem. Je jasné, že Hermiona zazáří.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 31.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 27.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke